Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету


ЖОСПАРЫ
І КІРІСПЕ..........................3-5
1.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту..............6-9
ІІ НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1 Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету.............10-12
2.2 Тіл дыбыстарын естиярлар тобына дұрыс айтуға үйрету.........13-14
2.3 Тіл дыбыстарын ересектер тобына дұрыс айтуға үйрету..........15-17
ІІІ ІС –ТӘЖІРИБЕЛІК БӨЛІМ.......................18-30
ІV ҚОРЫТЫНДЫ....................31-33
V Пайдаланған әдебиеттер.......................34
Кіріспе
Курстық жұмыстың өзектілігі: Тілдің қоғамдық, тәрбиелік қызметі ерекше екені
Курстық жұмыстың мақсаты: Қазақ тіл дыбыстарын дұрыс, анық айтуға
Тіл – ұлт ерекшеліктерінің бірі, ұлт мәдениетінің бір формасы,
Тілдің қоғамдық, тарихи құбылыс, халықпен бірге жасасқан қымбат қазына
Сөз халықтың қымбаттан, қымбат кені,
Жүректің шахтасынан халық оны,
Мыңдаған жылдар қазып кен тасына,
Тереңнен әрең барып жетті қолы.
Жеткен соң қолы сөздің кен тасына,
Кен күйінде қазына болмасына,
Түсініп, қорытуға әкеп төкті,
Мидың мың градустық домнасына.
Тілдің адам қоғамының, әдебиет пен мәдениеттің өркен жайып дамуымен
Ендеше, тіл мәдениетін меңгеру – адамның сәби шағынан
«Балалар бақшасындағы тәрбие бағдарламасында»: «Баланы сөйлеуге үйрету, тілін дамыту
Курстық жұмыстың міндеті: тілдің қоғамдық рөлі, лексикалық қоры, оны
Қазақ балалар әдебиетінің атасы Ыбырай Алтынсарин де балаларды оқыту-тәрбиелеу
Тіл дамыту сабақтарында көзделетін негізгі мақсат – баланың сөздік
Баланы сөйлеуге үйрету, тілін дамыту, ой-өрісін кеңейту жұмысында бір
Баланың сөздігі балаларды жекелей бақылау негізінде, нақтылы, көрнекі материалдарға
1.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту
Тіл дамытудың бұл бөлімі баланың сәби шағынан бастап біртіндеп
Дегенмен, кейбір балалардың, әсіресе бақшаға кешірек келгендердің сөз ішіндегі
Сөзді дұрыс естіп, тіл дыбыстарын өзгертпей қайталауға, сөйлегенде асып-саспай,
Бұл жұмыстар бар сабақтарда жүргізіледі. Логикалық жаттығу жұмыстарын орындағанда
Сөздің дыбысталу, естілу ерекшелігін (фонемалық) байқап, дұрыс айтуға, дыбыс
Балабақшаларда (сәбилер тобы) қазақша ауызекі сөйлеу тіліне үйрету балалардың
Тәрбиешілер балалардың сөзі анық болып шығуы үшін алғашқы сабақтарда-ақ
Балалардың айтуына қиын тиетін дыбыстар тіл қызметінің күрделілігіне
Қазақ тіліне тән дыбыстардың жасалуында ерін мен иектің қызметі
Иектің қозғалысы ауыздың кең және қысаң ашылып тұруына
Дегенмен, ескеретін жағдай – тіл дыбыстарының айтылуын үйрету –
«Балалар бақшасының тәрбие бағдарламасы» тілді үйрету жөніндегі арнаулы сабақтарда
Мектеп жасына дейінгі кезеңде баланың дүние танымын, ой-өрісін кеңейтіп,
Мектепке дейінгі сәбилердің әдеби шығармаларды өз бетінше оқуға қабілетті
Олар әдеби мұраларды шебер педагогтың шынайы өнері, тілінің мәнері
Сол себепті де «Балалар бақшасына тәрбие бағдарламасында» 2 жастан
Көркем шығармаларды тыңдауға бала сәби кезінен-ақ құмартып, қызығады. Қысқа
Көркем әдебиет шығармаларын оқығанда, баланың жас ерекшелігі, көзделетін тәрбие
Оқу жоспарында көрсетілген сабақтарды нақты тақырыптарға бөліп жоспарлауда балалардың
2.1 Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету.
Сәбилермен жүргізілетін алуан түрлі тәрбие жұмысының негізгі саласы –
Балаларға оқылатын шығарма тәрбие жұмысының әр саласын қамтитын болсын.
Сәбилер тобында (3-4 жас) тәрбиеші шығарманы мәнерлеп жатқа айтып
Логопедтер сөз дыбыстарын олардың айтылуын қамтамасыз ететін артикуляциялық (дыбыс
а) «ерте онтогенез» дыбыстары (онтогенез дегеніміз бала организмінің жеке
б) «орташа онтогенез» дыбыстары: дауысты [ы]; меңгерілген дауыссыз
в) «кейінгі онтогенез» дыбыстары: тілдің алдының көтерілуін қажет ететін
Тіл дыбыстарын бұлайша бөлу баланың белгілі бір артикуляцияны меңгере
Сөйлеу қабілеті ойдағыдай дамып келе жатқан (сөйлеу әрекетінің дамуына
Тәрбиешінің тіл дыбыстарын дұрыс айтуына еліктеу жаттығудың негізгі әдісі
Балаларға дауысты (дан басқа) және дауыссыз [м], [н],
Сәби тобындағы балалармен эмоциялық қарым-қатынас жасай отырып,тәрбиеші олардың бойында
Дені сау бала сөзсіз ойынға араласып: «А-а-а», - деп
Бала бұл дыбысты оңай әрі анық айта алған дәрежеге
«Э-э-э» және еріннің қатысуын қажет ететін, едәуір «қиын» «о-о-о»,
Логопедтер сәби тобынандағы балаларға бір сабақта бір дыбысты
Дауысты дыбыстарды дұрыс әрі анық айтып үйрену жөніндегі жұмыстар
2.2 Тіл дыбыстарын естиярлар тобына дұрыс айтуға үйрету.
Ертегі, шағын әңгіме, өлең-әндер, мақал-мәтел, жұмбақ сияқты балаларға лайықты
Мұндай шығармаларды сәбилер қызыға тыңдап, жаттап алады. Олардың сөздік
Мектепке дейінгі балалардың дыбыс қолдануда жиі ұшырасатын кемшіліктер сөз
Дыбыстың шығу деңгейін және қарқынын баланың ажырата алу қабілетін
Тәрбиеші естияр топтың балаларына қарсы алдына оларға өзінің жүзі
Тәрбиеші сабақты: «Келіңдер, «Кім жақсы айтады?» ойынын ойнайық,»-деп бастайды.
Балалар тәрбиешінің айтқанына еліктеп, жаңылтпашты қайталайды: [л], [ш], [қ]
Балалар «Кім қалай күледі?» рөлдік ойын тәсілімен дауысты дыбыстардың
Сіздің жүзіңізді көретіндей етіп, қарсы алдыңызға 2-3 бала отырғызыңыз.
- Мына суретті қараңдар. Мұнда ненің суреті салынған?
- И, и, и, и-и-и! (Тәрбиеші и дыбысын
- Енді сендер тышқандар секілді күліңдер. Қане, бәріміз бірге
- И, и, и, и, и, и-и-и, И-и-и......
- Қандай күлкілі! Тышқандардың да, біздің де күлкіміз келеді.
- Ы,ы,ы, ы-ы-ы, ыы-ы, ы-ы-ы, ы-ы-ы......
Балалармен рөлдік ойын тәсілімен дауыссыз дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру
2.3 Тіл дыбыстарын ересектер тобына дұрыс айтуға үйрету.
Тіл дамыту, сөз қорын молайту сабақтарында баланы сөз ішіндегі
Балалардың дыбыс қолдануында мынадай кемшіліктер кездеседі: сөз ішінде дыбысты
Дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру жұмыстарын басқа сабақтарда (шығарма оқу,
Жоғарыда айтылған кемшіліктерді түзету үшін ең алдымен балаға қиын
Мектеп жасына дейінгі кезеңде оқылатын шығармалар негізгі үш салаға
Ауыз әдебиеті нұсқалары
Классиктердің шығармалары
Кеңес жазушыларының шығармалары.
Бұл аталған шығармалар тәрбиешіге арналған бағдарламалық материалда нақты жүйеге
Ересектер тобының балаларына қолданылатын әдістер: оқу, әңгімелесу, әңгімелету. Экскурсия,
Ересектер тобындағы балалармен тіл дыбыстарының дұрыс айтылуын қалыптастыру күрделендірілген
Сонымен қатар, балалармен жүргізілетін осы секілді сабақтарға арналған дидактикалық
Әжей – анамның анасы, әжей – әкемнің анасы. Аай
Былай деді Тотықұсқа Тотықұс:
– Сені мықтап қорқытамын, Тотықұс!
Жауап берді Тотықұсқа Тотықұс!
– Мені мықтап қорқытпақшы, Тотықұс!
Ауыз үйге Шөпшек тасып шөпшекті
Азап, бейнет көп шекті.
Шөпшек, енді бейнет, азап көп шекпе –
Өзің жатып ұйықта сол шөпшекке.
Іс-тәжірибелік бөлім
Дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалау
Сабақтың тақырыбы: «Жемістер мен көкөністер».
Сабақтың мақсаты: Балалардың сөздік қорларының белсенділігін арттырып, тіл ұстарту
Сабақ көрнекілігі: Үлестірмелі суреттер, айна, себеттер.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсінік беру, сұрақ-жауап, жұмбақтар жасыру, жаттықтыру.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім: Өрік, алма, шие, алша,
Жидек, жүзім піседі.
Қауын, қарбыз, қияр, сәбіз,
Дүкендерге түседі.
Астық пісіп, орақ түсіп,
қырман дәнеге толады.
Бөбектерім, айтыңдаршы,
Бұл қай кез болады?
Балалар: Бұл күз болады.
ІІ. Жаңа сабақ.
Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Жемістер мен көкөністер». «Көкөніс»
Кө – кө – кө – көкөніс
Ө – ө – ө – өрік
(І) дыбысының артикуляциясы (айнамен жұмыс)
Міс – міс – міс – жеміс
Балалар, плакаттағы суретке назар аударайық!
Қайталаңдар: көкөкністер – овощи, жемістер – фрукты, тәтті –
ІІІ. Дидактикалық ойын: «Жемістерді тереміз».
Мақсаты: Балаларды ептілік пен шапшаңдыққа баулу.
ІV. Жекелей жұмыс. Сұрақ-жауап әдісімен.
Мұғалім: - Суреттегі жемістерді ата?
1-бала: - Алма,өрік, шие, анар, алхоры, құлпынай?
Мұғалім: - Осы жемістердің дәмі қандай?
2-бала: - Дәмі тәтті.
Мұғалім: - Жемістер қайда өседі?
3-бала – Жемістер бауда өседі.
Мұғалімі: - Саған қандай жемістер ұнайды?
4-бала; - маған алма, шие, өрік ұнайды.
Мұғалім: - Суреттегі көкөністерді ата?
5-бала: - Картоп, пияз, сәбіз, қызылша, қызанақ, қияр.
Мұғалім: - Көкөністер қайда өседі?
6- бала: - Көкөністер бақшада өседі.
Мұғалім: - Саған қандай көкөністер ұнайды?
7-бала: - Маған сәбіз, қызанақ, қызылша.
V.Сергіту сәті:
Көк майсалы, көрікті, Бұл күндері киіпті,
Алқаптағы көк егін. Сары жібек көйлегін.
VІ. Жұмбақтар жасыру. «Біз сурет саламыз».
Мұғалім: ал, енді балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын, сендер
Жұмбақтар
а) Бойын жерге жасырған, ә) Қалың киімді
Бұрымы бар жасылдан.
Ол не? Ол сәбіз.
Сәбіздің суретін салыңдар.
б) Сырты тәтті, іші тәтті, в) Қабат, қабат тоны
Ортасы – сүйек, қатты. Кішкене ғана бойы бар.
Ол не? – Ол өрік. Ол
VІІ.Дидактикалық ойын: «Не қайда өседі?»
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту.
VІІІ.Тақпақты жаттау.
Апорт
Апорт дейтін алма бар, Жатыр алма қамбасы.
Жер жаратын атағы. Баптап күтсең күніне,
Ондай алма қайда бар, Бере саған алмасын.
Алматы – оның Отаны Ақ алма,қызыл алма
Әр ағаштың түбінде, Бұл неткен тәтті өзі
(Е. Елубаев)
ІХ.Мұғалім: Балалар, енді есеп шығарайық. Санайық. «Неше алама бар?»
«Бес» алған Асанға – бес алма.
«Төрт» алған Досанға – төрт алма
«Үш» алған Хасанға – үш алма.
«Екі» алған Бошанға – неше алма?
(шешуі: екі алма)
Бес бұтақты қайыңда, Біреуін бер сайынға,
Бұтақ сайын бес алма. Сонда қалмақ неше
Х.Экология әліппесі.
Мұғалім: Жеміс-жидектерді жуып жеңдер. Олардың қалдығын қалай болай солай
ХІ. Ертегі әлеміне саяхат.
Мұғалім: Балалар, ертегіміздің аты «Жеміс» деп аталады.
Ернұр әкесімен ауыл маңындағы алма бағын аралады. Біреулер
Ернұр әкесіне:
Әке, ағаштар жемісін адамдарға тегін береді ғой. Ал адамдар
(Гүлбаршын Әзімбаева)
Сендер бұл туралы не ойлайсыңдар?
Балалардың жауаптары.
ХІІ. Қорытынды.
Ал, балалар, сендерге рахмет,
Атаананы сыйлаңдар,
Тәрбиешіні тыңдаңдар.
Достарыңды қолдап,
Қиын шақта қорғаңдар.
Сау болыңдар, балалар!
Сабақтың тақырыбы: Қоянның хикаясы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Тіл дамыту».
Мақсаты: Балаларды әдептілікке, еңбексүйгіштікке, қарапайымдылыққа үйрету. Жануарларға деген қамқорлығын
Дамытушылық: Қоянның хикаясын әңгімелеп, сахналай отырып, тілдік қорын жетілдіру.
Көрнекілік: Орман тіршілігі бейнеленген шиырма қуыршақтар: қоян, тиын, аю,
Әдіс-тәсілдері: Сахналау, әңгімелеп көрсету, сипаттап түсіндіру, сұрақ-жауап, мадақтау, қорытындылау.
Жаңа сөздер: «Мамық, жұмсақ»
Тәрбиешінің іс-әрекеті.
Балалардың іс-әрекеті.
Әуенмен топқа кіріп, шеңбер бойлап тұру. Амандасу.
Амансыңба алтын күн,
Амансыңба достарым,
Амансыңба, қонақтар,
Біз сендерді сағындық.
Іздену-ұйымдастырушылық
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қы мезгілі.
Далада қар бар, суық екен. Қане, балалар, қолымыздан қысып
Балалар қол ұстасып бір-біріне жылу сыйлайды.
Кіріспе.
Балалар, біз бүгін Қуыршақ театрына келдік. Қараңдаршы қандай керемет
Қыста не жауады?
Қар жауады.
Орманға да қар жауып тастапты. Қане, маған кім көмектеседі?
Ғажайып сәт: Ой, керемет! Мына қырдың астында аңдар жатыр
Қандар аңдар, кім айтады?
Аю, арыстан, қоян, жолбарыс, түлкі, елік.
Тамаша, бұл аңдар қайда тіршілік етеді?
Орманда.
Орманның ауасы сондай таза болады.
Бұл аңдар туралы кім өлең, тақпақ біледі?
Өтірік өлең
Мініп алып түлкіге,
Тап бердім мен кірпіге.
Кірпіге түлкі жете алмай,
Қалдым солай күлкіге.
Аю
Үңгірі әсем шатырлы,
Демес оны «тар мекен».
Алты ай ұйықтар батырды
Көргендерің бар ма екен?
Сергіту сәті: Дем алайықшы. Орманға жалғыз баруға болмайды, қорқынышты.
Балалар, осы аңдар жайлы ертегі тыңдағыларың келе ме?
Иә.
Ендеше мен сендерге «Қоянның хикаясы» жайлы ертегіні айтып сахналап
Психологиялық жаттығу:
Бар күшімізбен мына жастықты ұрып, орнымызға жайғасамыз.
Балалар екі қолдап, жастықты ұрғылап орындарына жайғасып отырады.
Ертегіні тәрбиеші сахналап отырып әңгімелейді.
Сендерге ертегі ұнады ма?
Иә.
Қорқақ қоян өзін сынамақшы болып орманға жорыққа шығып, өзіне
Ендеше осы қоянның құрметіне «Қояндар» биін билейік.
Балалар қояндар биін билеп сергіп алады.
Сергіту: «Қояндар» биі.
Ертегіні DVD арқылы теледидардан еске түсіру керек.
Бекіту: Ол үшін теледидарға қараймыз. «Қорқақ» қоян бірінші неге
Тиынға.
Түлкіге.
Үшінші ше?
Қасқырға.
Төртіншісі не?
Аюға.
Бесінші ше?
Арыстанға.
Кім осы аңдар туралы жұмбақ айтады?
Томирис: Ұзын құлақ, сақ құлақ,
Секіріп жүр шапқылап. (Қоян)
Әдемі: Қорбаң, қорбаң етеді
Тәттіні жақсы көреді (Аю)
Шәмші: Күні бойы тынбайды,
Қысқы азығын жинайды. (Тиін)
Ал, енді осы аңдардың жүрісін, дауысын салып көрсетейік.
Балалар аюдың жүрісін, қасқырдың даусын салды.
Ғажайып сәт. Есік қағылды. Әуенмен айналып, қоян мен түлкі
Балалар таңырқап есікке қарады.
Қоян мен түлкіні көріп амандасып, оларды сипап, ұстап көрді.
Қоянның құлағы ұзын. Түсі ақ, мамық жүні жұмсақ екен.
Сергіту: «Қоянша секір».
Балалар қос аяқтап қоян болып секірді. Түлкіше майысып, бұралаңдап
Рефлексті-түзетуші
Балалар қоян, түлкімен бірігіп ойын ойнайды.
Қ\О: «Ақ қоян»
Балалар, қоян мен түлкі тағы да басқа достарына баруға
Рахмет! Сау болыңдар қоян, түлкі!
Қорытынды: Енді шеңберге тұрып, қолымыздан ұстап,алақан жылуын сезінейік. Сендер
Балалар қолдарынан ұстап шеңбер бойлап тұрды.
Балалар өз бетінше жауап берді. Аңдарды көрдік, олар туралы
Сау болыңдар!
Білу керек: Жан-жануарлар әлемі мен ормандағы тіршілікті.
Болу керек: Қызығушылық, зейінділік, ұжымдық жұмыс.
Үйрену керек: «Жұмсақ», «мамық» сөздерін
Сабақтың тақырыбы: «Жабайы аңдар. Қоян»
Мақсаты. Балалардың қоянның дене мүшелері, тұрған ортасы туралы білімдерін
Сабақтың түрі: Қорытынды ойын-сабақ.
Меңгеретін сөздер мен сөз тіркестері: Жабайы аңдар, жұмсақ, ұзын,
Көрнекі құралдар. Ойыншық қоян, «Сыңарын тап» ойыны, түрлі-түсті және
Сабақтың барысы:
«Дыбыстық текше» ойынын ойнату.
Логопед текше лақтырады. Балалар текшедегі сөзді айтып, бірінші дыбысын
Үстелдің астынан дыбыстар шығып, қоянның ұзын құлағышығады. Мұғалім. Балалар,
Бала. Мынау қоян.
Мұғалім. Мен тек қана ұзын құлақ көрдім. Сендер не
Мұғалім. Қоян, бізден қорықпа. Шық.
Қоян. Шықпаймын. Сендер ең бірінші мен туралы әңгімелеп беріңдер.
Қоянның денесі созылыңқы.
Қоянның басы, екі құлағы, екі көзі, төрт аяғы бар.
Қоян орманда тұрады. Ол шөппен, сәбізбен қоректенеді.
«Не үшін керек?» ойыны.
Мұғалім. Қоянға құлақ не үшін керек?
Бала.Қоянға құлақ есту үшін керек.
Мұғалім. Қоянға көз не үшін керек?
Бала. Қоянға көз көру үшін керек.
Мұғалім. Қоянға аяқтары не үшін керек?
Бала. Қоянға аяқтары секіру үшін керек.
Мұғалім. Қоянға ақ тон не үшін керек?
Бала. Қоянға ақ тон тығылу үшін керек.
«Тапсырма бер» ойыны. Балалар қоянға тапсырма береді (бұйрық райлы
Қоян отыр.
Қоян секір.
Қоян биле.
Қоян жат.
Қоян. Балалар, мен де сендерге тапсырма бергім келеді.Балалар екі
а) Қиылған суреттерді жинап, түстерді айту.
ә) қиылған суреттерді жинап, бір сөзбен айту.
Сергіту сәті «Сұр қоян».
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Қиығын салып көзінің
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дем жаттығу. «Қар ұшқындары.»
«Керісінше айт» ойын-жаттығу.
Мұғалім. Қоянның құлағы қысқа.
Бала. Қоянның құлағы ұзын.
Мұғалім. Қоянның құйрығы ұзын.
Бала. Қоянның құйрығы қысқа.
Мұғалім.Қоян қыста қара тон киеді.
Бала. Қоян қыста ақ тон киеді.
Мұғалім. Қоян батыл.
Бала. Қоян қорқақ.
Мұғалім. Қоян бізбен қызықты ойындар ойнады. Рахмет са,ған, қоян.
Балалар. Ендеше қоянға сәбіздер мүсіндеп берейік. Балалар сәбіздерді себетке
Қорытынды.
Қорытынды
Жаңа қоғам ертеңгі болашағын оқыту мен тәрбиелеу бесіктен, баланың
Білім беру жүйесі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуында жетекші рөл атқарады,
Балаларды оқуға дайындау балалық шақтың барлық кезеңіне қарамастан мектеп
Қазіргі мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік-тілдік әрекетке қызығушылықтары мен
Бұл тұжырымдамаға негізгі мақсат – мектепке дейінгі білім беруді
Тілдің, сөйлеудің немесе сөздің әсерінен баланың қабылдау сипаттамасы өзгереді.
Баланың ұғынуы мен өзіндік сөйлеуі дамыған сайын, оған айналасы
Бала мектепке жақсы тілдік дайындықпен баруы тиіс. Бұл бағыттағы
Тіл дамыту жұмыстарын тиімді ұйымдастыру үшін тәрбиеші топтағы балалардың
Қорыта келгенде, баланың тіл дыбыстарын дұрыс, анық айта білуі
Ал екінші тылсым күш – тәрбиешілер. Демек, ұжым тәрбиешілері
Пайдаланған әдебиеттер
Б. Баймұратова.Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы.Алматы, «Рауан»,1991
Б. Баймұратова. Балабақшадағы даярлық топ балаларының тілін дамыту.Алматы, «Мектеп»,1984
Б.Баймұратова. Мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеуге үйрету. Алматы, «Мектеп»,1984
Л.П Федоренко, Г.А. Фомичева, В.К. Лотарев. Мектеп жасына дейінгі
В.И. Ядэшко, Ф.А: Сохин.Мектеп жасына дейінгі педагогика.Алматы, «Мектеп», 1982
Бала мен балабақша//2007, №5
Бала мен балабақша//2011, №2
Бала мен балабақша//2012, №2
Бала мен балабақша//2011, №5
Мектепке дейінгі білім//2008,№ 4
Мектепке дейінгі білім//2007,№ 6
Мектепке дейінгі білім//2009,№ 2
3






Ұқсас жұмыстар

Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Бала-бақша топтарнын бағдарламалары
Екінші сәбилер тобы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Балалардың сөйлеу тілі дамуының тежелу себептері мен сипаты
Тіл дамыту жұмыстарында фольклорлық шығармалар арқылы эстетикалық тәрбие беру
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Мектепке дейінгі топтардағы балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстары
Сөйлеу дағдысын дамыту
Байланыстыра сөйлеуге үйрету