Автокөлікпен жүкті тасымалдауды ұйымдастыру
Мазмұны:
Кіріспе 2
1. Теміржол көлігі бойынша жүк тасымалдауды ұйымдастыру 4
2. Әуе жүк тасымалын ұйымдастыру 14
3. Автокөлікпен жүкті тасымалдауды ұйымдастыру
4. Теңіз арқылы жүк тасымалдау
Қорытынды 25
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі: 26
Кіріспе
Жүктерді тасымалдау – жүктерді жөнелту орнынан межелі орынға жеткізу
Жүк – жүк көлігінің белгілі бір түрінің тиісті жылжымалы
Қатынас түрлері – жөнелту және межелі орындар арасында жүк
халықаралық – Қазақстан Республикасы және шет ел мемлекеттері арасында
қалааралық (республика iшiлiк) – республика шегінде жөнелту және межелі
қаламаңылық – қаламаңылық аймақта тасымалдау;
қалалық - қаланың белгiленген шекарасы шегiнде тасымалдау.
Жүк айналымы – жүк тасымалдайтын көлік жұмысының негізгі экономикалық
автомобиль көлігінің Жүк айналымы – жүк таситын автомобиль
әуе кемесінің Жүк айналымы – әуе кемесімен тасылған пошта
өзен көлігінің Жүк айналымы – жүк таситын өзен көлігі
теміржол көлігінің Жүк айналымы – жүк тасымалданатын т. ж.
теңіз көлігінің Жүк айналымы – жүк таситын теңіз көлігі
құбыр желісінің Жүк айналымы – құбыр желісі жұмысының көлемі,
Теміржол көлігі бойынша жүк тасымалдауды ұйымдастыру
Теміржол арқылы жүктасымалдау – тәжірибелі кез-келген қашықтыққа тасымалдаудың ең
контейнермен тасымалдау
тиеуші жүктерін тасымалдау
өлшемнен тыс жүктерді тасымалдау Жүкті бізбен жіберген кезде, Сіз
Жұмыс істеу әдістері мен тасымалдау сұлбаларын жетілдіре отырып, біз
Жүктерді Қазақстанның темір жолдары бойымен тасымалдау артықшылықтары:
Вагондардың жүк көтерімділігінің жоғары деңгейі – ол арқылы теміржол
Алыс қашықтықтар үшін, салмағы бойынша шағын, бірақ ірі көлемді
Жүкті автокөлікпен тасымалдау қызметімен салыстырғанда, үлкен көлемді жүкті тасымалдаудың
Теміржол көлігімен тасымалдау өнімді партиялар үшін өте тиімді болып
жүктің кез-келген түрін таңбалау және тасылатын жүктің барлық ілеспе
сақтандыру және кеден бойынша қызметтер;
жүктерді, ерекше жүк түрі болған жағдайда, арнай контейнерлерде шетелге
жеке айтқанда, Қазақстанда және жалпы алғанда, шетелде теміржол тасымалдауларын
елдегі және шетелдегі барлық темір жолдары бойынша - жүктерді
жүктің шекара арқылы және теміржол қызметтерінен өтуі кезінде туындайтын
талап етілетін жүкті тасымалдау үшін сәйкес келетін т/ж құрамын
сондай-ақ, өз мойындарына барлық тасымалдау құжаттамаларын толық ресімдеуді және
Темір жол көлігі – көлік кешенінің жетекші саласы,
Темір жол көлігі 19 ғасырда ірі өнеркәсіп орындарының ашылуына,
Қазақстан тәуелсіздік алғаннан кейін 2005 жылда Алтынсарин – Хромтау
Темір жол көлігі бойынша жүк айналымы 2000 жылда 125,0
Темір жол көлігімен жүк тасымалдау қағидасы
Жалпы ережелер
1. Осы Темір жол көлігімен жүк тасымалдау қағидасы (бұдан
2. Қазақстан Республикасы арқылы халықаралық және транзиттік қатынаста темір
3. Осы Қағидада көзделмеген жүктерді тиеу және бекітудің техникалық
4. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
жоспардан тыс тасымалдау - ағымдағы ай ішінде түскен өтінім
кірме жол мен түйісу станциясы жұмысының бірыңғай технологиялық үдерісі
мүкәммал вагон (контейнер) - ТМД елдері, Латвия, Литва және
айналмалы маршрут - бір жөнелтуші біртекті жүк тиеген бір
маршрут - жүк жөнелтуші кірме жолда немесе темір жол
тасымалдаудың негізгі жоспары - алдағы айға тасымалдаушы қабылдаған және
реттеуші тапсырма - түсіруден бос вагондарды беру және тиеуге
қосарланған жүк операциясы - жүк алушының өзі түсірген вагонды,
жалғама жол - станциялардың парктерін немесе станцияны кірме жолдармен
мамандандырылған контейнерлер - арнайы конструкциясы бар сусыма, сұйық, тез
тиеу, түсіру (жүктен босату) мерзімдері (технологиялық уақыт) - жалпы
ҚКК тақтайшасы - «Қауіпсіз контейнерлер жөніндегі халықаралық конвенцияда» (ҚКК)
кедендік тақтайша (КБК) - контейнерге бекітілген және оның жүктерді
көліктік пакет - әмбебап, арнайы біржолғы пайдаланылатын немесе табандықпен
әмбебап контейнер - жүкті орналастыруға арналған ішкі көлемі бар
әмбебап орташа тонналық контейнер - тиісінше ең жоғарғы рұқсат
әмбебап ірі тонналық контейнер - брутто массасы 10 және
тасымалдардың электрондық дерегі (бұдан әрі - ТЭД) - компьютердің
деректермен электрондық алмасу (бұдан әрі - ДЭА) - ақпараттық
тиеу және түсіру орындары - жүк операцияларын жүргізуге және
өз осіндегі жүк - тасымалдау төлемақысы төленген толық тасымалдау
меншік вагон (контейнер) - көлік құралы (жабдығы) ретінде берілетін
тікелей аралас қатынастағы тасымалдау - тасымалдауға қатысатын тасымалдаушылар санына
Әуе жүк тасымалын ұйымдастыру
Әуе көлігі — әуемен жолаушылар, пошта және жүк таситын
Әуе көлігі Америка мен Еуропаның бірқатар елдерінде 1-дүниежүзілік соғыстан
Әуе тасымалдары ― ең аз талап етілетін көлік түрі.
Әуе тасымалдауларының ерекшелігі – оларды тәртіп бойынша, тұрақты түрде
Қазақстандағы әуе көлігі
Қазақстанға тұңғыш ұшақ 1918 жылы 9 қаңтарда ұшып келді.
Қазақстан КСРО құрамында болған жылдары еліміздің әуе жолдарында
Қазіргі кезде 21 Республикасы әуежай, 10 облысы және
1996 жылы әуе жолы басқармасы автоматтандырылған жүйесінің Алматы
Автокөлікпен жүкті тасымалдауды ұйымдастыру
Жүктерді автокөлікпен тасымалдаудың бірқатар артықшылықтары бар: Автокөлікпен жүк тасымалдау
Рефрижератор арқылы автокөлік тасымалдаулары.+10 С -20 С 86 текше.
Рефрижератормен автотасымалдаулар: Жүк көтерімділігі 20тоннаға дейін. 33 еуро паллеті.
Тағайындалуы: Жүктер мәшине қорабында 15 гр.С.-ден -20 гр.С-ға дейінгі
Тасымалдаулар жағрапиясы: жүктерді Польшадан, Румыниядан Ресейге, Болгария мен Түркиядан
Тасымалданатын жүк: Ет өнімдері, балық өнімдері, консервілер, дәрі-дәрмек, гүлді
Жүктерді автокөлік: Тентті екі доңғалақты тірегімен тасымалдау.
Жүктерді тенттер арқылы автотасымалдау: Жүк көтерімділігі 20тоннаға дейін. 33
Тағайындалуы: Халық пен өнеркәсіп кәсіпорындарына, зауыттар мен супермаркеттерге арналған
Жүкті: үстінен, бүйірінен, артынан тиеуге болады. Ең көп қолданылатын
Тасымалданатын жүк: Азық-түлік өнімдері, консерві, киім-кешек, аяқ-киім, құрал-жабдықтар, жеңіл
Теңіз арқылы жүк тасымалдау
Халықаралық теңіз тасымалдары – бұл өзекті, тиімді, әрі сенімді.
«STS Logistics Kazakhstan Invest» көлік-экспедиторлық компаниясы Қазақстаннан Азия, БАӘ,
- жүкті тасымалду үшін тиісті құжаттаманы ресімдеу (жүкті кедендік
- тиеуге дейінгі жұмыстар және жүкті портта/қоймада сақтау (өлшеу,
- жүкті кемеге тиеу, оның бортта жайғастырылуы және бекітілуіне
- жүкті келу портында түсіру, кедендік терминалға жеткізу, кедендік
- жүкті автомобиль немесе темір жол көлігіне тиеу, бағытталу
Клиентпен жүкті контейнер арқылы тасымалдау шартын жасасу кезінде біз
Америка мен Оңтүстік Шығыс Азиядан және сол бағытқа қарай
Қорытынды
Қазақстанда 2012 жылы 2000 жылмен салыстырғанда көліктің барлық түрлері
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
«Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы» Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 21
«Темiр жол көлiгi туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы
«Автомобиль көлiгi туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шiлдедегi
«Iшкi су көлiгi туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі көлік стратегиясы (ҚРПрезидентінің 2006
«Статистика жөніндегі әдiснамалық ереже», 3-басылымы, толық. (Қазақстан Республикасы
«Транспортное обеспечение коммерческий деятельности» - оқу-әдістемелік құрал /Н.В.Правдина /
Типовой технологический процесс работы грузовой станции. М.: Транспорт, 1989.
Правила перевозок опасных по железным дорогам. М.: Транспорт, 1997.
2
Жүк тасымалдау шарты
Қазақстан Республикасында автокөлік тасымалдауды ұйымдастырудың қазіргі жағдайы (Алматы қаласы мысалында)
Материалды-техникалық ресурстарды тасымалдаудың тиімді жолдарын анықтау
Халықаралық автомобиль тасымалдарын жетілдірудің негізгі шаралары
Жолаушы мен жүктерді халықаралық тасымалдау
Автокөлік логистикасының техникалық сенімділігін тиімдендірілуінің жетілдіру жолдары
Автомобиль көлігінің ұғымы және бұл көлікпен жасалатын жүк тасымалының сипаттамасы
Туристерді тасымалдау ережелері
Автокөлікпен тасымалдау жүйесі
Үйіп - тиелетін жүктерді тасымалдау