Дамыта оқытудың мәселелері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті
Реферат
Тақырыбы: Дамыта оқытудың мәселелері.
Орындаған: І курс магистранты Муратбаев Т.М.
Тексерген: психол.ғ.к. доцент Сатиева Ш.С.
Семей 2008 ж
Оқу – адамның психикалық дамуының формасы,
«Даму» ұғымы сөздікте «... мөлшерлік
«Даму» ұғымының психологиялық анықтамасы-жаңарту процесі, жаңаның
Оқыту мен дамыту арасында тығыз байланыс
Ол дамуды оқытумен тең, керісінше оқу
1.Бала дамуының жақын аймағы – баланың
2.Бала дамуының қол жеткен аймағы –
Баланың дамуы бірінші аймақты меңгеру арқылы
И.Я.Лернер «даму» деген ұғымды педагогикалық заңдылықтарға
Л.В.Занков ақыл-ой қызметінің төмендегідей көрсеткіштері дамуды
В.В.Давыдов ақыл-ойдың дамуының көрсеткіші ретінде жинақтай,
Тұтас алғанда барлық авторлардың даму туралы
Мектеп оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытудың негізгі
Жалпы дамыта оқыту деп- ол баланың
Орыстың ұлы ағартушысы К.Д. Ушинский де
Дамыта оқыту идеясын алғашқылардың бірі болып
Дамыта оқытуды ұйымдастыру, балаға ақыл-ой
«Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының
Дамыта оқытудың Д.Б. Эльконин – В.В.
Дамыта оқытудың Л.В.Занков жасаған жүйесінің ерекшеліктеріне
Оқыту мазмұнындағы өзгешіліктер;
Мақсаттағы айырмашылықтар;
Дидактикалық принциптердегі өзгешіліктер;
Әдіс – тәсілдердегі ерекшеліктер;
Оқытуды өзгеше ұйымдастыру;
Мұғалім мен оқушы арасындағы жаңаша қарым
Л.В.Занков жүйесіне сәйкес бастауыш мектептің негізгі
Проблемалы оқыту жүйесінде мұғалім мен оқушы
Белгілі педагог К.Ушинский: «Мұғалім - өзінің
Оқушыларға терең де сапалы, саналы білім
Кейінгі жылдары дамыта оқыту психология мен
Дамыта оқыту – дәстүрлі оқытуға соңғы
дәрежесіне көтерілуі көзделіп, соған оқыту барысында
Дәстүрлі және дамыта оқыту жүйелерінің негізгі
Педагогикалық процесінің компоненттері Мазмұнындағы басымдылық
Дәстүрлі иллюстрациялық түсіндірме әдісі Дамыту оқыту
Мақсат Оқушыларда білім, білік, дағды қалыптастыру
Бастапқы мазмұн Факторлар, мысалдар, тақырыптар, дәлелдер
Оқытудың формалары Жеке, топтық, фронтальді Бірлескен
Оқыту әдістері Ауызша түсіндіру, көрнекілік, практикалық
Бақылау, бағалау Оқытудың нәтижесін мұғалімнің бақылауы,
Дәстүрлі оқыту әдістемесі негізінде метафизикалық (сандық,
Дамыта оқытуда баланың ізденушілік – ойлау
Оқу мақсаттарының қойылуы.
Оны шешудің жолын бірлесе қарастыру.
Шешімнің дұрыстығын дәлелдеу.
Бұл – үшеуі дамыта оқытудың Д.Б.Элконин
Оқушы алдына оқу мақсаттарын қоюда ешқандай
Мұндай көзқарасты ұлы Абай да уағыздап
Біріншіден – дамыта оқытуда білім даяр
Екіншіден – дамыта оқытуда оқушы жоғары
Үшіншіден – оқушының жеке басын дамытатын
Төртіншіден – дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі
Әдебиеттер:
Подласый И.П. “Педагогика” М., -1996ж.
Ш. Құрманалина, Б.Ж. Мұқанова, Ә.У. Ғалымжанова,
Қоянбаев Ж.Б. “Педагогика” А-1992 ж
«Ұлағат» журналы №3 -2007 жыл





Ұқсас жұмыстар

Дамыта оқытудың мәселелері
Морфологиялық тақырыптарды дамыта оқытудың лингводидактикалық тұғыры
Дамыта оқыту тенологиясын бастауыш сыныптің үрдісінде қолданудың әдістемесі
Дамыта оқытудың ерекшеліктері мен қолдану тәсілдері
Даярлық топта математиканы дамыта оқытудағы сабақтастық мәселелері
Білім беру мазмұны және оқу жоспары, бағдарламалар, оқулықтар
Л.В.Занков әдістемелік жүйесін негізге ала отырып, жеке тұлғаның шығармашылық жетілдіруді анықтау
Педагогикалық процестің жеке бағдар негіздері педагогикалық технологиясы
Оқыту технологияларының түрлері мен мазмұны
Бастауыш мектепте дамыта оқыту концепциясын оқу үрдісінде пайдаланудың тиімділік дәрежесі