Франция мемлекетінің туристік индустриясына сипаттама


Мазмұны
КІРІСПЕ................................3
І Халықаралық және Еуропа туризміндегі Францияның иеленетін орны
1.1 Францияның жалпы географиялық сипаттамасы...........................5
1.2 Франция-әлемдегі бірінші туристік мемлекет..............10
ІІ Франция мемлекетінің туристік индустриясына сипаттама
2.1Францияның туристік-рекреациялық ресурстары........................15
Қорытынды.......................................27
Қолданылған әдебиеттер...................29
КІРІСПЕ
Жалпы туризмің дамуы қандай мемлекет болмасын халықаралық жағдайда достық
Осы тұрғыда таңдап алынған курстық жұмыс «Францияның халықаралық туризмнің
Францияда туризмнің дамуы ХІХ ғасырдың аяғында қалыптасады. Францияның қоғамдық
Жұмыстың мақсаты: Францияның халықаралық туризмнің дамуын ашып көрсету, сонымен
Сонымен қоса Францияның және көптеген елдерде туризм экономиканың маңызды
Жұмыстың нысаны: Францияда және еуропа мемлекеттерінде ХХ ғасырдағы туризм
Ал қазіргі уақытта туризм мемлекетке табыс келтіретін үлкен табыс
Алға қойылып отырған басты нысан Франция туризіндегі жоғарыда айтылған
Жұмыстың құрылымы: Курстық жұмысты жазу барысында екі бөлімге бөліп:
І Халықаралық және Еуропа туризміндегі Францияның иеленетін
1.1 Францияның жалпы географиялық сипаттамасы.
Францияның жер көлемі—552 мың км2. Халқы —55 млн. адам.
Халқы. Капиталистік даму кезеңі бойында екінші дүниежүзілік соғысқа дейін
Иммиграция бұрыннан бері елдің еңбек ресурстарын толықтыратын маңызды құрал
Халықтың орналасуына деревнядан өнеркөсіпті қалаларға адамдардың үнемі көшіп баруы
Қала тұрғындарының Париж агломерациясында (барлық қала тұрғындарының 1/4-не жуығы)
Халқының таптық құрамында ірі буржуазия мен жалдама еңбек адамдары
Франция мемлекеттік құрылысы жөнінен — буржуазиялық республика. Мемлекетті зор
Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде Франция территориясының басым бөлігі фашистік
Өнеркәсіпте ұлттық және ұлтаралық компаниялар билік жасауда, олардың басқа
Франция өнеркәсіп өнімдерінің көлемі жөнінен капиталистік елдер арасында АҚШ-тан,
Ауыл шаруашылығының ұлттық табыстағы үлесі 1/4-інен аз болса да,
Францияның экономикасы 80—90-жылдары біркелкі дамыған жоқ, ел бірнеше рет
Өнеркәсібі. Энергетика отандық ресурстарға жарым-жартылай ғана сүйенеді. Көмір өндіру
Қара металлургия Батыс Европадағы ең үлкен Лотарингия темір рудасы
Жерорта теңізінің жағалауындағы бай боксит кен орындары түсті металлургия
Франция өнеркәсіп өнімдерінің көлемі жөнінен капиталистік елдер арасында АҚШ-тан,
Машина жасау өнеркәсібінде жұмысшылардың басым көпшілігі істейді,
Химия өнеркәсібі — ең серпінді дамып бара жатқан салалардың
Тоқыма өнеркәсібі, әсіресе мақта мата және жүн-мата өнеркәсібі өзінің
1.2 Франция-әлемдегі бірінші туристік мемлекет
Табиғат жағдайлары ауыл шаруашылығы үшін едәуір алуан түрлі болып
Аграрлық құрылыс үшін шаруашылықтың негізгі екі түрінің болуы тән.
Францияның ауыл шаруашылығы көп салалы. Франция ет, сүт өндіру
Мал шаруашылығы ауыл шаруашылығының товарлы өнімінің 2/з-ін береді. Ірі
Өсімдік шаруашылығында дәнді даңылдар ішінде егіс көлемі және түсімі
Франция жүзім өнімін жинау жөнінде Италиядан кейін екінші орын
Транспорты. Ішкі тасымалдауда жүктің жартысы теміржол арқылы жеткізіледі, оның
Францияның транспорт желісі айқын тарамдалған типті: барлық дерлік негізгі
Сондай-ақ халықаралық авиациялық жолаушылар тасымалы да үлкен өріс алған.
Экономикалық-географиялық айырмашылықтары. Францияны үш үлкен ауданға: солтүстікке, оңтүстік-шығысқа және
Солтүстік Францияның экономикалық тұрғыдан басымдылығын ең алдымен Париж жасап
Гавр — Париждің теңіздегі аванпорты, онда әр түрлі порттық
Солтүстік Францияның экономикалық тұрғыдан басымдылығын ең алдымен Париж жасап
Оңтүстік-Шығыс Францияда Лион мен Марсель ірі және әр түрлі
Францияны үш үлкен ауданға: солтүстікке, оңтүстік-шығысқа және батыса бөлуге
Сыртқы экономикалық байланыстары. Францияның сауда балансы әдетте пассивті келеді.
Солтүстік Францияның экономикалық тұрғыдан басымдылығын ең алдымен Париж жасап
ІІ Франция мемлекетінің туристік индустриясына сипаттама
2.1Франция мемлекетінің туристік-рекреациялық ресурстары
Франция туризмінің дамуы еуропа мемлекеттерінің ішіндегі алдыңғы қатардан орын
Сатушы туристікке шығатын адамдарды транспортпен, тамақпен, жататын орнымен, қаланы
Туристтік агенствалар мен туристшілердің арасындағы келісім шартта (аты- жөні,
Бастапқы келісілген келісім шарттан ауытқымау, өзгерістер енгізбеу;
Егер келісім шарт туристік сапарға шығам дегенше бұзылса, турискік
Келісім шарт туристік сапарда жүрген жағдайда өзара келісім жасалады.
Осы заңнама тұрғысында туристік саланың дамуы елдің бүкіл әлеуетті
Рекреациялық ресурстар - бұл халықтың демалысы мен туризмін ұйымдастыру
Францияның туристік индустриясы, республика аумағында жыл бойғы туристік қызмет
Әсіресе ең атақты Энген – термалды курорты 1779 жыдан
Францияның әрбір өңірі үшін туристік саланы дамытудың нақты бағдарламаларын
Әлеуметтік-экономикалық саясат аясындағы туристік қызметтің болашағы және оны басқару
Заңдылық базаның әлсіздігі, мемлекеттік басқару мен реттеу жүйесінің тиімсіздігі,
Ғылыми-техникалық және басқару революциясының жетістіктерін біріктіре отырып, туристік қызмет
Франция мемлекеті «әлеуметтік-бағдарланған» туристік қызмет аясының менеджменті, мынадай
1. Қоғам азаматтарының демалуға деген құқықтарының сақталуын, туристік
2. Елдің табиғи және әлеуметтік-экономикалық ресурстарының қазіргі уақытта
3. Мемлекеттік, сол сияқты қоғамдық және жеке
4. Туристік қызмет индустриясының барлық
5.Туристік саланың
6. Туристік қызмет индустриясындағы кызметтер объектілерінің, көрікті жерлерінің даму
7.Туристік қызмет саласында мемлекеттік және жеке меншік секторларының қызметтері
8. Туристік қызмет саласын дамытудың саясаты мен жоспарларын тиімді
9. Мемлекеттік және қоғамның
Туристік индустрияның тұрақты дамуын қамтамасыз ету мақсатында
Тұрмыс деңгейі мәселелерін шешуге деген аумақтық келіс, қоғамның әлеуметтік-экономикалық
Ішкі және сыртқы рыноктарда отандық туристік өнімдерді жылжытуда ғылыми
әкімшіліктер қаржыларының жартысынан астамы дәл осы мақсаттарға бағатталады. Франциядағы
Францияның туристік индустриясы, республика аумағында жыл бойғы туристік қызмет
Франция мемлекеті халықаралық бәсекеде «жүйелі» тиімділігін арттырып, экономикалық жүйедегі
2.2 Франциядағы туризм дамуының қазіргі жағдайы
Францияда туристік саяхатшыларды қамтамасыз ету жолында мемлекет барлық заңнамалық
өндіріс орындарын жандандыру;
транспор саласын жандандыру;
Бизнес жолдарын жандандыру;
Ақпарат құралдарын жетілдіру;
Халықаралық жағдайды реттеу;
осы мәселелер арқылы мемлекет өз мүддесі үшін жұмыс жүргізеді.
Халықаралық туристтік және экспорттық қамтамасыз ету ұйымы (ИСТА),
Халықаралық туристтік альянс (АИТ),
Халықаралық туризм мәселесінде жазушылар және журналисттер федерациясы (ФИДЕТ),
Халықаралық туризм академиясы,
Халықаралық мейремхана және қонақжай ұйымы,
Халықаралық кемпинг және караванин федерациясы (ФИКК),
Туризм экспертінің халықаралық ұйымы (АИЕСТ),
Туризмді оқытудағы кәсіби халықаралық ұйымы (АМФОРТ) [13]
Адамдардың материалды және мәдени қажеттіліктерінің қанағаттандырылуының сапасын (бос уақыттың
Қызметтер аясының рыноктық трансформациясын қарастыру кезінде, біз, халық шаруашылығының
Туристік қызметтер аясы қоғамның экономикалық және әлеуметтік ұйымдастырылуында маңызды
Туристік қызмет, инфрақұрылымның қалыптасуы мен дамуын жеделдете отырып, еліміздің
Қызметтер аясының рыноктық трансформациясын қарастыру кезінде, біз, халық шаруашылығының
Қорытынды
Францияның туризм саласының және халықаралық жағдайдағы дамуын қорындылай келе
Қорыта келе БТҰ ұсынысы бойынша тұрғылықты орта параметрі екі
Екінші көрсеткіш – арақашықтық. Мекен – жайға қашық орналасқан
Францияда және еуропа мемлекеттерінде ХХ ғасырдағы туризм еңбекшілердің жыл
Ал қазіргі уақытта туризм мемлекетке табыс келтіретін үлкен табыс
Алға қойылып отырған басты нысан Франция туризіндегі жоғарыда айтылған
Қолданылған әдебиеттер
1. В.Г.Гуляев. Организация туристической деятельности. М.: Нолидж, 1996.стр 65
2. Журнал "Континет" №19 (131)
3. Набиев Е.Н. «Халықаралық экономикалық туризмд. қатынастар», Алматы
Сахариев С.С «Әлемдік туризм экономикасы», Алматы – 2003 ж.
5 Фомичев В.И. «Международная торговля», Москва – 2000 г
Концепция развития туризма в РК.
6.С.Р.Ердавлетов. География туризма Казахстана. Ғылым, 1992.
7. Ю.И.Лавриненко. Телекоммуникационые и транспортные сети Казахстана. Аль Пари,
8. Национальная программа развития индустрии туризма РК
9. Немоляева М.Э., Ходорков Л.Ф. Международный туризм: вчера, сегодня,
10. Об обслуживании туристов, экскурсантов и финансовых результатах деятельности
11.Агентство Республики Казахстан по статистике. Статистический сборник туризм Казахстана
12. Биржаков М.Б. Введение
13. Дуйсен Г.М. Основы формирования и развития индустрии
14. Ердавлетов С.Р., Назарчук М.К.,
15. Ердавлетов С.Р. География туризма. История, теория, методы, практика.
16.Слука А.Е. Международный туризм. Итоги развития в 1996 г.
География, 1997, №3.
17. Путрик Ю.С., Свешников В.В. Туризм глазами географа. М:
18. Региональный статистический ежегодник Казахстана 2004 г, Алматы,-2001.
19. Турсинбаева К.С. К вопросу оценивая территории Европы //
Дуйсен Г.М. Основы формирования и развития индустрии туризма. Алматы,






Ұқсас жұмыстар

Франция мемлекетінің туристік индустриясы
Греция мемлекетінің тризмдік бағытының дамуы барысы және халықаралық деңгейдегі алатын орыны
Дестинациялық брендингтің қонақжайлылық саласындағы орны
Қазақстанға өз өркениетін сақтап мемлекет ретінде өзінің ерекше мүмкіндіктерін пайдалану
Қазақстандағы ішкі туризмінің қазіргі жағдайы, перспективалары
Туризмнің экономикалық мәні
Халықаралық қонақ үйлер тізбектері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫҢ ТАЛДАНУЫ
Қазақстанның туризмін дамыту туралы ұлттық бағдарлама
Тематикалық парктер