Түсініктеме хат
АСТАНА ҚАЛАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
(Министерстованың атауы)
Астана қаласы Экономика – заң колледжі
(оқу орынның атауы)
«Бекітемін»
ОЖ-ың директордың орынбасары
_____________________
(қолы)
«____»____________2010 ж.
№____ дипломдық жобаға
ТАПСЫРМА
“Бағдарламаны қамтамасыз ету ЕТ және ЕЖ” 473000 мамандығы бойынша
Студент Мурзабаев Мухамедали ПР-4К тобы
Дипломдық жобаның тақырыбы: «Қазақша электронды оқулықтар сайты»
________________________________________________________________
Берілген мәліметтер:________________________________________________
Мазмұны және жоба көлемі
Дипломдық жоба түсініктеме хаттан тұрады, бағдарламалық өнімнен және графикалық
Түсініктеме хат
(А4 форматтағы көлемі 50-60 парақ)
Титулдық парақ
Дипломдық жобаға тапсырма
Мазмұны
Кіріспе
Таңдалған тақырып маңыздылығы. Қойылған тапсырманың әдістемелік, құралдық және техникалық
1. Қойылымдық бөлім
1.1 Есеп қойылымының тұжырымдамасы
1.2 Кіріс және шығыс ақпаратының сипаттамалары
1.3 Қосымша интерфейсіне қойылатын талаптар
2. Жобалық бөлім
2.1 Ақпараттық қор сипаттамасы
2.2 Электрондық оқулық алгоритімін сипаттау
2.3 Жобаланатын оқулықтың құрылымы
2.4 Тұтынушы интерфейсін ұйымдастыру
3. Дипломдық жобаны жүзеге асырудың инструменталдық құралдары
3.1 Қолданылатын Windows операциялық жүйесінің қысқаша сипатамасы
3.2 HTML тілінің қысқаша сипаттамасы
Тапсырманы ұйымдастыру. Жоба тапсырмасын жүзеге асыру үшін бірнеше бөлімшелерге
4 Эксплуатация
4.1 Аппараттық қамсыздандыруға қойылатын талаптар
4.2 Тұтынушыға арналған нұсқау
4.3 Бағдарламаушыға арналған нұсқау
5 Экономикалық бөлім
5.1 Бағдарламаны өңдеу және енгізу үшін жұмсалған еңбек ресурсын
5.2 Техникалық қамсыздандыруға жұмсалған еңбек ресурсын есептеу
6 Техникалық қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау бойынша жүргізілетін
7 Қорытынды
8 Қолданылған әдебиеттер тізімі
9 Қосымша
Негізгі модулдердің жазбасы
Ұсынылатын әдебиеттер
Потопахин В.В. Освой на примерах. – СПб.:
Вирт Н. «Алгоритмы + структуры данных = программы –
Джонстон Г. «Учитесь программировать – М: Финансы и Статистика
Будилов_Основы программирования для Интернет».
Тапсырмаға енгізілген өзгерістер
Дипломдық жобанның орындалу графигі
Жұмыс кезеңдері Жобаның орындалу жүйелігі Мысалға орындалу көлемі (пайыздарда)
1. Кіріс және шығатын құжаттардың анықтамасы 21%
2. Жұмыс жобалауы 17%
3. Блок схемалар, алгоритмдер 20%
4. Бағдарламашыға және қолданушыға нұсқау. Түсініктеме хат. 25%
5. Еңбекті қорғау, түсініктеме хатты дайындау 18%
Жоба бойынша консультациясы ____________________________________
Тапсырманың берген уақыты_______ Жобаның аяқтаған мерзімі_________
Жобаның қорғалған мерзімі________________________________________
(тегі, инициалар)
Тапсырма комиссиямен қарастырылды
Протокол № ___ «____» _______ 200__ ж.
Колледжбен № ___ «___» ______ 200___
Басқарма комиссиясы________________________________________________
(тегі, инициалдар)
Тапсырманы атқаруға қабыл алды___________________________________
Мазмұны
Кіріспе 7
1. Қойылымдық бөлім 10
1.1 Есеп қойылымының тұжырымдамасы 10
1.2 Кіріс және шығыс ақпаратының сипаттамалары 10
1.3 Қосымша интерфейсіне қойылатын талаптар
1.4 HTML тілі туралы жалпы түсінік 10
2. Жобалық бөлім 11
2.1 Ақпараттық қор сипаттамасы 11
2.2 Электрондық оқулық алгоритімін сипаттау 11
2.3 Жобаланатын оқулықтың құрылымы 13
2.4 Тұтынушы интерфейсін ұйымдастыру 14
3. Дипломдық жобаны жүзеге асырудың инструменталдық құралдары 15
3.1 Қолданылатын Windows ОЖ-ның қысқаша сипатамасы 15
3.2 Object Pascal және Delphi орталарындағы бағдарламалау тілінің қысқаша
19
4. Эксплуатация 26
4.1 Аппараттық қамсыздандыруға қойылатын талаптар 26
4.2 Тұтынушыға арналған нұсқау 26
4.3 Бағдарламаушыға арналған нұсқау 28
5. Экономикалық бөлім 29
6. Техникалық қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау бойынша жүргізілетін
7. Қорытынды 41
8. Қолданылған әдебиеттер тізімі 42
9. Қосымша 43
Кіріспе
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін ақпараттандыру еліміздің даму стратегиясының
Информатика пәнінің орта білім беру жүйесіндегі ролі ақпараттық білімнің,
Бүгінгі таңда компьютерлік дизайн, Web-дизайн, жүйелік программалушы, администратор және
Мектеп бітірушілер компьютерлік сауатылықты меңгеріп шығады, бірақ келешекте олар
Интеренетте материалды жариялау тиімді болу үшін ол Web-дизайн ережелеріне
Бұл жұмыс өзінің сайтын дайындауды үйренем деушілерге арналған.
Жұмыс екі бөлімнен тұрады, біріншісі теориялық: мәтінді форматтау, графиканы
қОЙЫЛЫМДЫҚ бӨлім
1.1. Есеп қойылымының тұжырымдамасы
Дипломдық жобаның тапсырмасы HTML тілінен электронды оқулықты құру
Электронды оқулық құрамының ең негізі болып табылатыны мәліметтер жиынтығы.
Бағдарламалық өніммен шектеусіз қолданушылар саны қолданыла алады.
1.2 Кіріс және шығыс ақпаратының сипаттамалары
Бағдарламадағы құжаттар негізгі екі түрге бөлінеді. Олар кіріс және
1.3 Қосымша интерфейсіне қойылатын талаптар
Бағдарламаның экрандық интерфейсі қолданушы жұмысының ыңғайлылығын көп мәнде анықтайды
Бұл электрондық оқулық бағдарламасы қолданушыға ыңғайлы және қолайлы
1.4 HTML тілі туралы жалпы түсінік
1992 жылы Тим Бернерс-Ли бүкіл әлемдік ақпараттық желіні құрды.
World Wide Web және жай ғана Web- оның
Web- құрушы осы технологияны жетілдіре отырып Gopher идеясын өркендетіп,
HTML – (гипертекстік белгілеу тілі). Web парақтарын жазу
HTTP – (гипертекстті беру үшін немесе тапсыру протокол). Осы
Web-браузер – деректерді алу үшін қолданылатын клиент-бағдарлама. Олардың интерпретациясының
Қазіргі кезде HTML көмегімен кез-келген адамның текстік редакторы
HTML тілі тегтардың негізінде құрылады. Тегтар – бұл парақта
Ереже бойынша тегтардың көбісі қос-қостан қолданылады, яғни алдымен ашылған
Ашылған тег пен жабылған тег айырмашылығы «/» сызықшасында. Мысалы,
Тегтар регистірі сезімтал емес болып келеді. Мысалы, , ,
HTML құжаты және тегтарымен шектеледі, яғни браузерге
Құжат денесі және тегтарында баяндалады, яғни браузер
Тақырыпшада парақ бетінің аты жазылады. Ол 64 символдан аспауы
Мысалы:
Парақ атауы
текст немесе суретті орналасады.
Жоғарыда көрсетілген мәтін текстік редақторда жазылып, .HTML немесе
Дипломдық жобамда қолданылған фреймдар бір бірінің қасында орналасқан браузер
Фреймсіз версткаларға бір парақтың ішіндегі мазмұнды және новигацияны қажет
Фреймдар ақпараттық браузер терезесінде керек орында орналасуын ұсынады.
Web-парақтарының қосылуы тек бір терезеде жүзегеасырылады, ал қалған парақтар
Фрейм браузер терезесінде төртбұрышты орынды алатын аймақты айтады. Фреймдар
Гипермәтін – бұл қосымша элементтерді басқару мақсатында
HTML құжаттарды көру үшін браузерларды қолданамыз. Браузер-программалардың саны өте
HTML тiлiнде колданылатын командаларды “тег” деп айтамыз. HTML
Жұпты тегтер дегенiмiз, бiр тег ашылса, келесi тег оны
тегтiң жұмысын ашады да келесi тегi оны
Жұпсыз тегтер дегенiмiз, тег ашылады да қолданыла бередi. Мысалы,
Көрсетілген мысалдарды компьютерде көрү үшін мәтінді Блокнот программасына теріп,
Құжаттың структурасы
HTML құжаттың негізгі структурасы төмендегідей:
…
…
HTML-тег атрибуттар тізімінен тұрады. Тег тексті үшбұрышты жақша ішінде
Менің бірінші бетім - бұл жерде -
Кез келген HTML құжат тегімен басталып, тегімен
, тегтерінің ортасына құжат денесі келеді. Құжат екі
Тақырып бөлімі міндетті емес, бірақ ол жерде браузерге қажетті
, тегтерінің арасында құжаттың аты жазылады, сол сөз
Мысалы:
Моя первая страница
бөліміне тағы тегтерді қолдануға болады, олар сайтты
- сайт тілі
- сайт авторы
Мемлекеттік тілде іс жүргізу пәнінен студенттерге арналған оқу құралы
Ақпарат жанры
Хаттың түрлері
Ақпараттық - анықтамалық құжаттар
Ресми хат түсінігі және оның түрлері
Мемлекттік құжаттардың стильдік ерекшеліктерді және оларды жазуда ескерілетін емле қағидалары
Заң шығарушылық стиль
Ағылшын тілінен қазақ тіліне аударғанда лексикалық және грамматикалық трансформацияның түрлерін талдау
Анықтамалық-ақпараттық құжаттар
Анықтамалық ақпараттық құжаттар туралы ақпарат