Тәрбиелеу және өзін өзі тәрбиелеу
Тәрбиелеу және өзін өзі тәрбиелеу
Өмірде көріп жүрміз, кейбір кісілердің өз
Өзінің жеке басы мәдениеті-нің төмендігіне, тәрбиесінің
Тек оған ата-анасының ыс- тық ықыласымен
Сана бермесең, бір-бірлеп ала бер», -деп.
Ахаң айтқан есейіп, ержету кезеңінен өткеннен
Әлеуметтік көзқарас тұрғы-сында кәмелетке толған әр-бір
Қызғаныштан, күндеуден емес, қызығудан, таң қалудан
Туғанынан соқыр, керең, мылқау Ольга Скороходова
Басқаша ойлар, дыбыс ести білсе бұрын,
Сеземін салқын менен шық түскенін, Сыбдырын
Ақылым – көрер көзім, сөзім –
Естімеймін, көрмеймін, мен де бірақ, Ұлы
Ал енді Мересьевтің өмірін көз алдымызға
Осы орайда әркім дана- гөйлердің мына
Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған
Бір жағынан ол үлкендердің, ата-аналардың, педагогтардың
Адамгершіліктің негізі мінез-құлық нормалары мен ережелерінен
Баланың өмірге белсенді көзқарасының бағыты үлкендер
Тәрбиешінің ең бастапқы формалары педагогтың балалармен
Мұндай мақсатқа бағытталған педагогтық жұмыс еңбек
Балаларда ортақ пайдалы жұмысты істеуге тырысу,
Әр баланың жеке басы- оның моральдық
«Балалар бақшасындағы тәрбие бағдарламасы» мектепке дейінгі
Оның тәртібі, іс-қимылы, балалар және үлкендермен
Мектепке дейінгі жастағы баланың рухани-адамгершлік дамуы
Мәселен, ойында ұнамды әдеттер, өзара қарым-қатынастар,
Мектепке дейінгі жаста балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің
Қарапайым әдеттерді тәрбиелей отырып педагог балдырғаннның
Атақты педагог Сухомлинский; «Бала кезде үш
Тәрбиенің негізгі мақсаты- дені сау, ұлттық
Руханилық жеке тұлғаның негізгі сапалық көрсеткші.
Рухани - адамгершілік тәрбие — бұл
Сананың қалыптасуы-ол баланың мектепке бармастан бұрын,
«Жақсымен жолдас болсаң- жетерсің мұратқа, жаманмен
Адамгершілік-адамның рухани байлығы, болашақ ұрпақты ізгілік
Ол тұлғаның қоғамдық бағалы қасиеттерімен сапалары,
Олар адамды құрметтеу, оған сену, әдептілік,
Адамгершілік тақырыбы- мәңгілік. Ол ешқашан ескірмек
Көрнекті педагог В. Сухомлинский «Егер балаға
Қай заманда болмасын адамзат алдында тұратын
Ұрпақ тәрбиесі — келешек қоғам тәрбиесі.
Мектепке дейінгі адамгершілік тәрбие — балалардың
Адамгершілік тәрбиесінің әрқайсысының ерекшеліктерін жетік білетін
«Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны
Жас өспірім тәлім-тәрбиені, адамгершілік қасиеттерді үлкендерден,
Жеке тұлғаның бойындағы жалпы адамзаттық құндылықтардың
Жақсы адамгершілік қасиеттердің түп негізі отбасында
Өз халқының мәдениетін, тарихын, өнерін сүю
Қазақ халқының әлеуметтік өмірінде үлкенді сыйлау
Ата-бабаларымыздың баланы бесігінен жақсы әдеттерге баулыған.
Балаларымызды имандылыққа тәрбиелеу үшін олардың ар-ұятын,
Балаларды адамгершіліке тәрбиелеуде ұлттық педагогика қашанда
Өйткені адам баласы қоғамда өзінің жақсы
Қазіргі кезде өсіп келе жатқан ұрпақты
«Өзін-өзі тану» пәні — баланы жастайынан
Адам бойына кішіпейілдік, сыпайлық, рақымшылық, жанашарлық,
Халық педагогикасы-нәрестенің сезімін ананың әуенімен оятатын
Балабақша тәрбиешісіне арналған әдістемелік құрал, көркем
Сабақтың негізі мазмұнында балалардың танымдық қызығушылықтарын
Жұмыс дәптерінде берілген шығармашылық тапсырмалар педагог
Мысалы: «Отбасы» аялдамасында тақырыбында ата-аналармен бірлесіп
8-наурыз аналар мерекесіне арналған «Қыз сыны»
«Шеше көрген тон пішер, әке көрген
Жас ұрпақты саналы, сергек етіп тәрбиелеу
Атап айтар болсақ, дәстүрлі ата-аналар жиналыстарымен
Ата-аналарға ойын жаттығулардың және әр түрлі
Осы ойындарды ойната отырып, ата-ана өзін
Ата-аналармен жүргізілген әңгіме-кеңесте бала тәрбиесі мәселесінде
«Азамат боп мен ертең, Отанға қызмет
Балабақшада ата-аналар басқа да мамандармен кездесіп,
Балалар туған ұялары жайында, анасымен диалог
Бұл кеште Сара апайға арнап өлең,
Сонымен қатар «Жирен жаман әдеттен, үйрен
Тәрбиешінің алға қойған мақсаты, баланың бойына
Ересектер тобында «Мен елімнің азаматымын» тақырыбына
Рухани-адамгершілік тәрбиесінде алдымен баланы тек жақсылыққа-қайырымдылық,
Бұл үш қасиет әркімнің өз құдайы.
«Еліміздің күші- патшада, сәбидің күші- жылауында»
Қолданылған әдебиеттер:
Бала тәрбиесі № 2 2006 ж
«Өзіндік таным» № 2 2007 №
Бастауыш мектепте оқыту № 4 2007
Аймауытов Ж. Тәрбиеге жетекші Орынбор, 1924.
Сатыбаев С Халық әдебиетінің тарихы негіздері
Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке дайындау
Тәрбиелеу және өзін өзі тәрбиелеу
Өзін-өзі тәрбиелеу мен қайта тәрбиелеу
Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу үдерісі
Өзін-өзі тәрбиелеу туралы
Мектепте оқушылардың өзін - өзі тәрбиелеу мен өздігінен білім алуды ұйымдастыру жолдары
Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуі
Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуін ұйымдастыру
Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу мәселесі
Өзін-өзі тәрбиелеу жайында
Шығыс ойшылдары