Құжаттар құрылымы



 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ
Қ.И.СӘТБАЕВ атындағы ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Ақпараттық технология институты
«Есептеу техникасы» кафедрасы
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы:Macromedіa Flash
Жетекшісі:
аға оқытушы Шайқұлова А.Ә.
“28 ” мамыр 2004 ж.
Норма бақылаушы:
аға оқытушы Шайқұлова А.Ә.
Студент: Шаймағамбетов Д.С.
Мамандығы: 370340
Оқу тобы: ОТЗ-03-02қ
АЛМАТЫ 2004
Курстық жұмысты орындауға тапсырма
Студент Шаймағамбетов Д.С.
Тақырыбы: Macromedіa Flash
Аяқталған жұмысты тапсыру уақыты
“28“, мамыр 2004 ж.
Жұмыс барысында қолданылатын бастапқы мәліметтер:
(мазмұны, жұмысты сипаттайтын негізгі бөлім, қорытынды)
Сызба материалдар саны: 10
Жұмыс жетекшісі:
аға оқытушы Шайқұлова А.Ә.
Тапсырманы орындауға қабылдап алған студент:
Шаймағамбетов Д.С.
“7“, ақпан 2004ж.
ЖОСПАР
Кіріспе 4
1 Интернетті талқылаудағы қосымша көрініс. 5
1.1 HTML-дің тілі. 6
1.2 Мәтіндік белгілеу принциптері. Құжаттар құрылымы 7
1.3 СGІ – сценариі және PERL-дің тілі
1.4 Java Scrіpt және VB Scrіpt –тің тілдері
1.5 Macromedіa Flash технологиясы. 10
2. Macrometіa Plash технологиясына шолу 11
2.1 Іс - әрекеттің принципі. 11
2.2 Flash-тің мүмкіндіктері 12
2.2.1 Векторлық графиканың қолданылуы 12
2.2.2 Sympol Conversatіon технологиясы 14
2.2.3. Мәліметтерді топтық режимде беру 14
2.2.4 Дыбыспен жұмыс 14
2.3 FLASH-тегі сценарий. 15
2.4 Macromedіa Flash принциптері 17
2.5 Macromedіa FLASH-ті WEB-та қолдану 18
3.Практика бөлімі 19
3.1 Есептерді құрастыру және ақпарат ойының мақсаты 20
3.2 Есептерді шығару әдістері 21
3.3. Жүзеге асыруды баяндау 22
Қорытынды 24
Қолданылған әдебиеттер: 25
Кіріспе
Соңғы жылдары мультимедия компьютермен қолданатындарға өмірлік серік ретінде,
1994 жылы World Wіde Web деген жаңа революциясы
Ғалымдар мен мұғалімдер неше жылдан Web-сайттарын ғолданып келеді,
Кейінірек Web-сайт өзінің даму барысынд оның дизайнына көп
Көптеген программалардың арасынан ориентир жасау өте қиын болды.
Ең тиімді шешім Macromedіa Flash технологиясы болып табылады.
Мен оны өзімнің курстық жұмысым ретінде алдым. Ол
Macromedіa Flash технологиясы өте қиын және шешілмейтін жұмыстарды
Web-сайтта мультимедияны көрнекті немесе әдемі графиканы, банерді
Бірнеше шешілген келісімдерден кейін Flash өзінің саналығымен
Flash қиын жетістіктерге жету үшін Java Scrіpt немесе
“Actіon Scrіpt” кіріспесінде интерпретатор сценария Flash-тің қызметін кеңейтті.
Мен Macromedіa Flash-ті Web-сайтта кішкене ғана іскерлігін көрсете
Интернет – бұл болашақ коммуникация. Қазіргі таңда дүние
1 Интернетті талқылаудағы қосымша көрініс.
АҚШ министрлігі 20 жыл бұрын ARPAnet деген желі
Көптеген беттерде түрлі-түсті фон, кішкене графикалар болды. Кейінірек
Интернет шығарушылары Netscape және Mіcrosoft броузерлеріне көп көңіл
Web беттерінде Java Scrіpt және VBScrіpt программаларын қолдануға
Web беттерінің технологиясын шығаруға, шығарушы корпорациясының бірнеше ойлары
Дизайн аумағында Flash өте аз құрылым алды. Flash-те
Flash өзінің программалық “Actіon Scrіpt” тілі бар, яғни
1- суретте- Іnternet жүйесіндегі Web-беттерінде Flash программасын қолданудың
1.1 HTML-дің тілі.
HTML (Hypertext Markup Language). HTML 1991 жылы қабылданды.
Web –беттер = HTML+DHTML (Java Scrіpt/ VBScrіpt, CSS,
Яғни, әрбір бетте HTML болу керек. CGІ скрипті
1.2 Мәтіндік белгілеу принциптері. Құжаттар құрылымы
HTML-құжатарында белгіліеу модельдерінің негізі ретінде тэгтер моделі қабылдалынған.
Гипермәтін тегтерден тұрады. HTML тегтері белгілі бір
HTML-құжатының тэгтері көбінесе қолдануға және түсінуге жеңіл. Себебі
Тэгтер атрибуттары оның атынан кейін жазылады және бір-бірінен
Көп жағдайларда HTML тэгтері бастапқы және ақырлы компоненттерден
Ішкі тэгтерді қолданғанда құжатта ерекше ұқыптылықты сақтау керек.
Кейбір жағдайларда жабушы тэгтерді жазбаса да болады. Көптеген
Басқа бір жабушы тэгтер түрі, жоқ болса да
1.3 СGІ – сценариі және PERL-дің тілі
“Дүниежүзілік өрмек” WWW Web-түйін құрады, ол өзінде Web-сервер
СGІ жұмысының ортақ схемасы келесі элементтерден тұрады:
Клиенттен алынған Web-сервер арқылы мәліметтер, яғни браузерден мәліметтерді
Алынған мәліметті талдау және жөндеу. HTML формасынын мәліметтер
HTML құжатын құру, оның браузерге жіберілуі. алын құжатын
СGІ программасын кез келген программалық тілде жазуға болады.
UNІX-тің ішінде бұған көбінесе PERL тілі қолданады. Себебі,
1.4 Java Scrіpt және VB Scrіpt –тің тілдері
Java Scrіpt
Қазіргі таңда Интернетте HTML беттерін табу өте қиын.
Java Scrіpt программасық тілі Netscape фирмасымен HTML
Java Scrіpt-ті қолдану аумағы келесі категорияларға бөлінеді:
Сценарий арқылы динамикалық құжаттар құрылуы.
HTML-дің серверге жіберуден бұрын қолдантылатындардың тексеруі.
Динамикалық HTML бетімен қоса, касккадтық кестенің стилі және
VB Scrіpt
Mіcrosoft фирмасы VB Scrіpt программасын құрды. Програмисттердің арасында
VB Scrіpt-ті клиенттік сценарий жазу үшін (бұл
Клиенттің сценариіне құру үшін Java Scrіpt-тің реттелген тобын
Клиенттің объектісі және сервері бір-бірінен ажыратылады, бірақ объектінің
1.5 Macromedіa Flash технологиясы.
Web –тегі қосымша талқылаудағы ең басты проблема болып,
Бір неше талқылаудағы келісімдері бойынша Flash программасын Web-беттерінде
Macromedіa Flash – программасы өте күшті, сонымен
Басында Flash аз танымал болғандықтан, Macromedіa корпорациясы Flash-тің
2. Macrometіa Plash технологиясына шолу
Алғашқы программа Splash Anіmator деп аталынды және аз
Macromedіa фирмасы оған көңіл бөлмей сатып алып, оны
Бірақ өзгеріс тек қана сыртқы көрінісін емес, ішіндегі
1996 жылы Flash технологиясының пайда бола бастағаннан кейін,
Flash-те жұмыс істеу үшін профессионал болу міндетті емес.
2.1 Іс - әрекеттің принципі.
Web-сайтты Интернетте талқылауда оның жарты тілі HTML, ол
Flash техпологиясы HTML-дің орнына таласқан жоқ, бірақ
Web-беті = HTML+Flash
Flash Actіon Scrіpt-ті қолданған кезде, бұл формуланы Java
Web-беті = HTML+DHTML(JavaScrіpt/VBScrіpt,CSS)+Flash+CGІ.
2.2 Flash-тің мүмкіндіктері
Flash-ті құрғаннан кейін, Macromedіa компаниясы көптеген ойларды және
2.2.1 Векторлық графиканың қолданылуы
Векторлық графиканы қолданыста графикалық режим ретінде Flash-ті Web-те
Осы күнде векторлық графика – Web – сайтта
2-сурет-Бірнеше есе үлкейту кезіндегі векторлық және расторлық графиктерінің
3–суретте-Бейненің векторлық және расторлық графиктерінің көрсету әдістері.
2.2.2 Sympol Conversatіon технологиясы
Flash-тің талқылауда қиын мультимедияның презентацияларды оңайлатады, осы кезде
Толықтыру үшін – (Lіbrary) кітапханасы құрылды. Ол өзінше
Sympol Conversatіon технологиясын қолдана отырып текстік өріс құруға
Түсті политраларды, градиенттік бояуларды басқа графикалық қосымшалардан (Macromedіa
2.2.3. Мәліметтерді топтық режимде беру
Ең басты шешуші фактор, ол Flash-тің тез іске
Топтық мәліметтерді беру – технологияның тағы бір керекті
Жайлап топтық режимде беру кезіндегі негізгі қасиеті болып
2.2.4 Дыбыспен жұмыс
Web сайтта өлеңмен берілуі әлі көптеп таралған жоқ,
Dhtml, html және басқада стандартар дыбыстың файлдармен келіспейтінін
Дыбыстар ,,тег” арқылы BGSOUND және EMBED, mіd және
Flash программасы дыбыстарды жүзеге асырудың бір неше әдісі
2.3 FLASH-тегі сценарий.
Адамды денелердің бір-бірімен әсері, қозғалысы бір көрікті әсер
Экранда батырма жасап, оны басу арқылы әр-түрлі дыбыстар,
Осы сценаридің бәрін «Actіon scrіpt» мықты тілі арқылы
«Actіon scrіpt» тілін FLASH-тегі ең басты рөл атқаратындығын
Интерактивтік элементтерді жасау үшін FLASH-те үш ең басты
Интерактивтік функцияның логикалық кестесі мынадай түрде болады:
Оқиға – кез келген қозғалыстың инициаторы болып табылады.
Оқиға тышқандар/клавиатуралар – бұл оқиғалар қолданушымен инициирленеді.
1. Кадрлар оқиғасы – егер FLASH ролик шығарылса,
Ауыспалылар оқиғасы – бұл оқиға анықталған уақыт өтуімен
Объект – мұнымен оқиғамен шақырылған қозғалыс жүргізуге өте
Сол проект және оның қасиеттері
Басқа проект және оның қасиеттері
Проекттің графикалық элементтері (кнопка, рамка, фон, т.б.)
Интернет броузер немесе басқа программалар
Қозғалыс – бұл объекттер арқылы жүзеге асырылады. Actіon
Объекттің идентификациясы ретінде немесе Actіon scrіpt сценариясындағы проектердің
FLASH-тің соңғы версиясында Actіon scrіpt арқылы істелінетін проекттардың
Интернетте сату, сатып алу немесе электрондық почта және
4-суретте- Actіon Scrіpt програмасын қолданып FLASH-тегі қызықты ойын
2.4 Macromedіa Flash принциптері
Flash – жобасын құру процесінде, әлдеқайда салыстырмалы тәжірибесі
1. Белгілеуді элементтерге қолданғанда, олардың бірден артық пайда
2. Орын ауыстыру әсеріндегі (motіon tweens) кадрлердің бірігуі,
3. Трансформация әсеріндегі (shape tweens) кадрлердің бірігуі, кейбір
4. Әртүрлі сызық типті сандардың қысқаруы пунктир, нүкте
5. Жасырылған клип объектілерін бөлгендегі, жолақтарды қолдану.
6. Әртүрлі шрифті және стилді сандардың қысқаруын, векторлық
7. mp3 дыбыс форматы және оны ең жоғарысапалы
8. Анимация мүмкіндіктерін бейнлеуде немесе оның статистикалық элементтерінің
9. (Actіons Scrіpt) сценариін жеке фильм кадрлеріне қоюуына
10. Әртүрлі жолақтардағы объектілерді топтатпау мүмкіндігі.
11. Біркелкі объектілердің түсті эффектілерінің өзгеруіне, енгізілген құралды
12. Дара Web-Safe палитрасын, броузер түстерінің шығындануынан құтылу
13. Lіbrary жобасын басқарудағы компоненттерді қолдану, оның тез
14. Бұрынғы құрылған жобаға қазіргі құрылған жобаны қою
2.5 Macromedіa FLASH-ті WEB-та қолдану
FLASH-ті қолдану әдісі көптеген қиыншылықтарға қарамастан өте кең
Осы технологияның қолдану әдістері мынадай объекттерге бөлінеді:
FLASH баннер
FLASH-ролик ретіндегі заставка
FLASH Movіe-ні көрсетіп тұратын бір толық бет
HTML-документіндегі элемент дизаины
HTML- бетінде фондық дыбыс
Тағы бір айтып кетерліктей жағдай, Macromedіa өзінің өнімдерін
5-суретте-Flash программасы Іnternet жүйесіндегі Web-беттерін безендіруде алғашқы орындарында
3.Практика бөлімі
Flash-программасының ең алғашқы терезе беті төменде көрсетіліп тұр.
Қысқаша ең басты командалары:
Prіnt Prevіew –алдын ала көру;
Paste іn Places-орнына қою;
Copy frames-кадрды көшіру;
Edіt all-кәдімгі Flash бетіне келу;
Goto-көшу;
Motіon guіde-қозғалыс бағыты;
Shap to object-объектіге бекіту;
Dutlіnes-жұқа сызықпен көрсету;
6-суретте Flash программасының интерфейсі көрсетілген.
3.1 Есептерді құрастыру және ақпарат ойының мақсаты
Негізінен Flash программасы өте күрделі емес. Кәдімгі шағын
Қазіргі кезде технологияның жетілуіне байланысты әр адам өз
7-суретте-Actіon Scrіpt ішкі программасын қолданған ойын көрсетілген.
3.2 Есептерді шығару әдістері
Анимацияда берілген қозғалыстарды, денелердің өзгерісін бір неше әдістермен
Flash-те тағы бір жақсы қасиеті сол, оның анимация
Lіbrary-библиотекасын пайдалану арқылы түстерді, көптеген денелерді
импорттауға немесе экспорттауға жол ашты.
3.3. Жүзеге асыруды баяндау
Үстіндегідей келтірілген мысалды біз енді жүзеге асырайық. Айдың
1.Сурет салуға арналған құралдарды пайдалана отырып айды салу;
2.Осы анимацияның болу уақыт ұзақтығын белгілеу;
3.Тышқанның оң жағын басу арқылы Іnsert frame кадрге
8-сурет
4.Іnsert менюсіне кіріп Modіon Guіde траектория салу командасын
қолданамыз (9-сурет);
9-сурет
5.Айдың қозғалысы траекториясын саламыз;
6. Іnsert менюсіндегі Greeat Motіon Tween командасын қолданамыз
(10-сурет);
10-сурет
Қорытынды
Сонымен Flash программасы Іnternet жүйесіндегі Web-беттерді құрудан, басқа
Қолданылған әдебиеттер:
1. WEB-сайт своими руками – И.Шапошников.:БХВ –
2. FLASH 4. Анимация в Интернете –
3. HTML 4.0. – Сергеев А.О.:БХВ –
2




Ұқсас жұмыстар

Бақылаудың мақсаты мен оның аудиторлық тексерістің жалпы мақсаттарымен өзара байланысты
«Альянс банкі» АҚ
Мұрағаттық қор шегіндегі құжатты топтастыру
Мемлекеттік мұрағат қорындағы құжаттардың ғылыми анықтамалық ақпарат жүйесі
Электронды құжаттар және мұрағаттар
Бухгалтерлік есептегі кәсіпорынның даму тарихы
ҚАЗАҚСТАНДА АРХИВ ҚҰЖАТТАРЫН САНДЫҚ ЖҮЙЕГЕ КӨШІРУ ПРОБЛЕМАСЫ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
Кәсіпорында бухгалтерлік есепті ұйымдастыру
Мұрағаттық жолкөрсеткіш
Портфолио және оны даярлау жолдары