Басқару мектептері



Жоспар:
Басқару тәсілдері мен
Басқару тәсілдерінің түрлері.
Басқару мектептері.
Ұйымды басқару жүйесі
Басқару тәсілдері мен
Басқару жүйесі аса
Процестік тәсіл: Бұл
Бұл концепцияның алғашқы
Әр автор өзінше
Осы функцияларға қысқаша
Жоспарлау. Жоспарлау функциялық -
Жоспарлау функциясы мына
Қазір біз қандай
Біз қайда бара
Мұны қалай орындауға
Жоспарлау тәсілі арқылы
Ұйымдастыру – деп, белгілі
Делегат субъектісі сол
Мотивация-функциясының міндеті ұйым
Бақылау жасау – басшылардың алғашқы
Басқару тарапынан жүргізілетін
1.Стандартты белгілеу – бұл
2.Белгілі бір мерзім
3.Алғашқы белгіленген жоспардың
Жоғарыда аталған басқарудың
Шешім қабылдау – ұйым
Коммуникация – бұл информацияны
Жүйелі тәсіл - бұл
Жүйе – деп бұл
Системаның негізгі екі
Ашық жүйедегі ұйым
Алынуы Өнделуі Түпкі нәтиже, не
Информация
Алдымен, ұйым өзін қоршаған
материалдар алады. Бұл компоненттердің
Ұйым бұл алынғандарды
Егер ұйым тиімді
Ситуациялық тәсіл. Мұнда ұйымға
Ситуациялық тәсілдің методологиясы
Әрбір басқару концепциясы
Сонымен қатар, басқарушы нақты
2.Менеджмент теориясы мен
2.1. Басқарудың негізгі мектептері
Жиырмасыншы ғасырдың бірінші
Зерттеушілердің әрқайсысы өзінің
Ғылыми басқару мектебі
Ғылыми жолмен басқару
Ғылыми мектеп өкілдерінің
Тейлор және оның
Сөйтіп, бұл концепция
Басқарудың классикалық немесе
Басқарудың әкімшілік мектебі
Анри Файоль 1916
Еңбек бөлінісі-еңбектің бір
Билік жүргіу – өз
Тәртіп – кез –келген ұжымды
Дара басшылық принципі –
Көпшілік мүддесіне жеке
Қызметшілерге ақы төлеу –
Бір орталыққа бағындыру –
Қызмет иерархиясы – Бұл
Ретке келтіру (реттеп
Әділеттік – Шынындығын айту,
Қызметшілердің тұрақты жұмыс
Инициативалық - әдетте бұл
Бірлесу – қызметкерлердің бірлесіп
Адамгершілік қатынас мектебі
Басқарудың адамгершілік қатынас
Автор өзінің “Дәлелдеу
Физилогиялыық қажеттілік. Бұл
Қажеттіліктің қауіпсіздігі. Мұнда
Қажеттіліктің әлеуметтік топқа
Өзін-өзі қадірлей білуіне
Өзіне-өзі сенімділік - өз
Психологиялық зерттеу жұмыстарын
Басқарудың төртінші мектебі –
Бұл мектептің мәні
Үлгілерді пайдалану арқылы
Бастықтар күрделі ситуация
Қолданылған әдебиеттер
“Менеджмент негіздері”. Нұрғалиев.-Оқу
“Менеджмент”. Ахметов К.А. –





Ұқсас жұмыстар

Менеджменттің қалыптасуы
Менеджменттің басқару мектептері
Қазақстанда орыс-қазақ мектептері жүйесінің пайда болуы мен дамуы
Қазақстандағы білім беру және кәсіби мамандар дайындау саласында патшалық Ресейдің отарлық саясатының салдарлары мен зардаптары
Елiмiзде бiлiм беру саласында болып жатқан жетiстiктер мен жаңалықтар
Ерте ортағасырда Еуропадағы білім берудің ерекшеліктері. Катехумендер мектептері. Кафедралды немесе собор мектептері. Монастырлар
Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын мониторинглеу
Білім беру көпаспектілі феномен ретінде. Оқыту психологиясының негіздері
Басқарудың классикалық және әкімшілік басқару мектептері
Ағарту ісінің басты бағыттары