ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘЛ - ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚРЕФЕРАТ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
РЕФЕРАТ
Тақырыбы: Тәрбие процесi түсiнiгi мен мазмұны
Тексерген: Туебакова Н.В.
Орындаған: Искакова А.Т.
Алматы 2005
Жоспар
I Кiрiспе
«Тәрбие процесi» ұғымының анықтамасы
II Негiзгi бөлiм
а) Тәрбие процесiнiң ерекшелiктерi, диалектикасы және
б) Тәрбие процесiнiң жүйесi, құрылымы және
III Қорытынды
Тәрбие процесiнiң мазмұны
Тәрбие процесi түсiнiгi мен мазмұны
1.1 Тәрбие процесi ұғымының анықтамасы
Тәрбие процесi – бұл сыртқы мақсат
ТП – бұл өзара байланыстағы ұдайы
ТП көпқырлылық, иерархялық, статистикалық, өзiн-өзi басқару
ТП-де мазмұндық және процессуалдық жақтары анықталады.
1.2 Тәрбие процесiнiң ерекшелiктерi
Бiртұтас педагогикалық процесте тәрбие процесi ерекше
Бұл процестiң орны мен ролi тұлға
ТП-нiң өзiндiк ерекшелiктерi бар. Ең алдымен
ТП – көпфакторлы процесс.Ондағы көптеген
ТП өзiнiң ұзақтылығымен ерекшеленедi. Негiзiнен ол
ТП-нiң бiр ерекшiлiгi – оның үзiлiссiз
ТП – комплекстiк процесс, тәрбиелiк жұмыстардың
ТП-не нәтижелердiң бiрмәндi және анық болмауы
ТП-i екiжақты сипаты мен ерекшеленедi.
Тәрбие процесiнiң диалектикасы
ТП диалектикалық сипатта болып келедi. Бұл
ТП-нiң диалектикасы оның қарама-қарсылығының, демек, iшкi
Сыртқы қарама-қарсылық та тәрбие процесiнiң
Тәрбиешi тұлғасы
Тәрбиенiң ең маңызды субьективтi факторы –
Қазiргi тәрбиелеу процесiндегi тәрбиешiнiң ролi тәрбиелiк
Тәрбие процесiнiң жүйесi мен құрылымы
ТП-күрделi динамикалық жүйе. Бұл жүйенiң әр
Қазiргi теориялық педагогика ТП талаптарымен
Мақсатты талап ТП-нiңқұрылымын шешуге бағытталған мiндеттердiң
ТП кезеңдерiнiң өлшем шектерi ретiнде педагогикалық
Жалпы нормалар және талаптармен танысу;
қарым-қатынас қалыптастыру;
көзқарастармен тұжырымдар қалыптастыру;
тұлғаның жлпы бағытын қалыптастыру;
Бұл әрекеттердiң барлығының нәтижесi- нормалық қалыптағы
Тәрбие процесiнiң жалпы заңдылықтары
Жалпы заңдылық ауқымының әрекетi ТП-нiң барлық
Тәрбиелеу тәжiрибесi үшiн ТП-iнiң кейбiр
Тәрбиелеу пәрмендiлiгi мыналарға байланысты:
қалыптасқан тәрбиелiк қатынастарға;
әрекеттердi ұйымдастыру мен оған қойылған
тәрбиелiк әсердiң әлеуметтiк тәжiрибесi мен сипатының
объективтi және субъективтiң факторлар әрекетiнiң
тәрбиелеудiң және өзiндiк тәрбиенiң қарқындылығына;
педагогикалық өзара әрекеттегi өзара тәрбие процесiне
тәрбиемен ұштасушы дамыту мен оқыту процестерiнiң
тәрбиелiк ықпалдың сапасына;
тәрбиеленушiнiң iшкi жан дүниесiне әсер
тәрбиеленушiдегi сөздiк және сезiмдiк процестердiң даму
тәрбиеленушiлердiң өзара бiр-бiрiмен қарым-қатынасының қарқындылығы
Тәрбие процесiнiң мазмұны
Тәрбие мазмұынын түсiнерде қойылатын талаптар мен
Қазiргi тәрбие бағыттарының негiзiне мына идеялар
Тәрбие мақсаттарының шынайы болуы. Бұгiнгi нақты
¦лкендер мен балалардың бiрiккен iс –
Тәрбиешi жұмысының мазмұны баларлармен бiрге рухани
Өзiн-өзi тану. Адамның сенiмi, демократиялық
Тәрбиенiң тұлғалық бағыты. Мектептегi тәрбие жұмысының
Өз еркiндiгi. Тәрбиеленушiнiң өз еркi болмай,
Ұжымдық бағытты. Тәрбие жұмысының мазмұны ұжымда
Өз дәрежесiнде және жақсы ұйымдастырылған
1
Қазақстан Республикасының Министрлері
5в050700 «Менеджмент» мамандығы 1-курс студенттері үшін іс-тәжірибеден өту туралы есебі
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің иммиджі
Болон үдерісі аясында әл- Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университетінің әлемдік білім беру жүйесіне интеграциялануы
Қазақстан ғылымының нәтижелері мен мәселелері
Қазақстан мен Түркия арасындағы білім және ғылым саласындағы ынтымақтастық
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі ЖҰМАҒҰЛОВ БАҚЫТЖАН ТҰРСЫНҰЛЫ
Қазіргі заманғы қазақ философиясы
Туристік сала мамандарын даярлау тарихы
Қазақстандағы білім беру жүйесін модернизациялау бағыттары