ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІ ҰЛТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІКТІҢ ҚҰРАМДАС



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ............................................................................................................3
І ТАРАУ. Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігі ұлттық қауіпсіздіктің
1.1 Мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігі және оның құқықтық
1.2 Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін органдар жүйесі
ІІ ТАРАУ. Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде
2.1 Кеден органдарындағы құқық бұзушылықтар мен
2.2 Жедел – іздестіру қызметінің құқықтық негіздерін талдау……………….39
ІІІ ТАРАУ. Экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасының
Қорытынды……………………………………………………………………..57
Қолданылған әдебиеттер тізімі……………………………………………….60
КІРІСПЕ
Әлемдік экономикалық процестер жаңа заманда ұлттық экономика дәрежесінің
Әлемдік нарық өзінің бірыңғай ережелерімен қаржылық құралдар
Ұлттық экономика еңбекті халықаралық бөлісу мен халықаралық бәсекеге
Қазақстанның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету теориясы мен тәжірибесінің
Қазақстанның сыртқы экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету теориясы мен
Қазақстандағы кеден ісі әрқашанда мемлекеттің бюджетін құруда, Қазақстандағы
Мемлекет басшысы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына кезекті Жолдауындағы «Біз
Бұл мақсатта Қазақстан Републикасының экономикалық-географиялық жағдайы жаһанданған экономикалық
Сыртқы экономикалық қызмет аясындағы құқықбұзушылықтарға қарсылық білдірудің мемлекеттік
Тақырыптың өзектілігі Қазақстан Республикасының кеден органының әсіресе
Қазіргі таңда сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу аясында
Кеден органдары жедел бөлімшелері қызметінің тиімділігін арттыру
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасы арқылы өтетін тауарлар мен
Сонымен қатар, Қазақстанға экономикалық зардап келе отырып қылмыстық
Қазақстан Республикасының кеден қызметінің негізгі бағыттары бүгінде қолданыстағы
Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Кедендік бақылау комитеті жүйесінде
Дипломдық жұмысымның мақсаты болып Қазақстан Республикасының экономикалық мүдделерін
Контрабандамен күрестің тарихи тәжірибесі мемлекет механизмінің әлеуетіндегі
Кеден органдары құқық қорғау бөлімшелерінің дамуы мен пайда
Қазіргі замандағы жедел іздестіру қызметін жүзеге асыруға құқылы,
Алға қойылған мақсаттарға байланысты зерттеудің келесідей міндеттері анықталды:
Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігі ұлттық қауіпсіздіктің құрамдас бөлігі
Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде кеден органдарының
Экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі Қазақстан Республикасының кеден органдарының
Зерттеу жұмысының объектісі мен пәні болып
Дипломдық жұмыстың әдістемелік негіздері Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілері,
Аталған тақырыпқа сай өзінің жеке көз қарастарын ғылыми
1-ТАРАУ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІ ҰЛТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІКТІҢ ҚҰРАМДАС
1.1 Мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігі және оның құқықтық
КСРО ыдырап Қазақстан тәуелсіздігін алғаннан кейін басқа да
Қазіргі таңда, сол кездегі проблемалардың кайсысы алғашқы, ал
Сонымен, Қазақстан Республикасының Қауіпсіздік Кеңесі туралы жиындығы елеулі
Заңда алғаш рет «мемлекеттік ұлттық мүдделері» деген анықтама
Ұлттық қауіпсіздік әдетте ішіне бір тұтас
Бұл жерде алдымен мемлекеттік қауіпсіздік туралы айта кету
Негізінде «қауіпсіздік» деген түсінік құқықтық
Қауіпсіздік ол негізгі түсініктердің бірі. Өйткені ол
«Ұлттық Қауіпсіздік туралы» заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Ұлттық
Заңның әлсіреуі және құқықбұзушылықтың, қылмыстың артуы, соның
Конституциалық құрылымды күшпен өзгертуге бағытталған іс-әрекеттер,
Арнаулы қызметтердің, шетел ұйымдарының немесе жеке адамдардың
Мемлекеттік органдардың жұмысына кесел келтіру, олардың тыйымсыз жұмыс
Саяси экстремизмнің әр түрі, соның ішінде әлеуметтік, ұлт
Әлеуметтік-саяси ахуалдың күшею, ол ұлт аралық және конфессия
Қазақстан Республикасының заңымен қарастырылмаған әскери құрылымның жасауы;
Экологиялық жағдайдын кенет өзгеруі, табиғаттын стихиялық құбылысы
Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігіне зиян келтіру, соның ішінде ел
Демографиялық жағдайдың төмендеуі, соның ішінде табынғыштықлық қатты төмендеуі,
Білім сапасының және интелектуалдық потенциалдың төмендеуі;
Мемлекеттін ұлттық мүдделерін қорғайтын нормативті-құқықтық актілердің дұрыс жетілмеуі
Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекеті ретінде дамуы үшін
Бұл сұраққа жауап беру үшін, ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ететін жеке субъектілерінің құзыретіндегі
Ұлттық қауіпсіздіктің қамтамасыз етуін заңға сүйенген негіздің
Қазіргі саяси ахуалдың және жедел жағдайдың тенденцияларының сонымен
Ұлттық қауіпсіздік жұмысымен айналысатын органдардың ісі
Мысалға, мақсаттар және мемлекеттік органдардың есебі әр түрлі
Осылай, әр түрлі мемлекет пунктерінің арасында туындағын қайшылықтардың
Бұрынғы Кеңес елдерінің зерттеушілерінің жұмыстарына сүйенсек, қазіргі таңда
Бұл жағдай терроризммен, сыбайлас жемқорлықпен, ұйымдасқан қылмыспен,
«Ұлттық Қауіпсіздік туралы» заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Ұлттық
Заңның әлсіреуі және құқықбұзушылықтың, қылмыстың артуы, соның
Конституциалық құрылымды күшпен өзгертуге бағытталған іс-әрекеттер,
Арнаулы қызметтердің, шетел ұйымдарының немесе жеке адамдардың
Мемлекеттік органдардың жұмысына кесел келтіру, олардың тыйымсыз жұмыс
Саяси экстремизмнің әр түрі, соның ішінде әлеуметтік, ұлт
Әлеуметтік-саяси ахуалдың күшею, ол ұлт аралық және конфессия
Қазақстан Республикасының заңымен қарастырылмаған әскери құрылымның жасауы;
Экологиялық жағдайдын кенет өзгеруі, табиғаттын стихиялық құбылысы
Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігіне зиян келтіру, соның ішінде ел
Демографиялық жағдайдың төмендеуі, соның ішінде табынғыштықлық қатты төмендеуі,
Білім сапасының және интелектуалдық потенциалдың төмендеуі;
Мемлекеттін ұлттық мүдделерін қорғайтын нормативті-құқықтық актілердің дұрыс жетілмеуі
Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекеті ретінде дамуы үшін
Бұл сұраққа жауап беру үшін, ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ететін жеке субъектілерінің құзыретіндегі
Ұлттық қауіпсіздіктің қамтамасыз етуін заңға сүйенген негіздің
Қазіргі саяси ахуалдың және жедел жағдайдың тенденцияларының сонымен
Ұлттық қауіпсіздік жұмысымен айналысатын органдардың ісі
Мысалға, мақсаттар және мемлекеттік органдардың есебі әр түрлі
Қазақстан Республикасы тәуелсіз мемлекеті ретінде дамуы үшін
Бұл сұраққа жауап беру үшін, ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ететін жеке субъектілерінің құзыретіндегі
Ұлттық қауіпсіздіктің қамтамасыз етуін заңға сүйенген негіздің
Қазіргі саяси ахуалдың және жедел жағдайдың тенденцияларының сонымен
Ұлттық қауіпсіздік жұмысымен айналысатын органдардың ісі
Мысалға, мақсаттар және мемлекеттік органдардың есебі әр түрлі
Осылай, әр түрлі мемлекет пунктерінің арасында туындағын қайшылықтардың
Бұрынғы Кеңес елдерінің зерттеушілерінің жұмыстарына сүйенсек, қазіргі таңда
Бұл жағдай терроризммен, сыбайлас жемқорлықпен, ұйымдасқан қылмыспен,
Жоғарыда айтылғанды есепке ала отыра, елдің ұлттық қауіпсіздігін
Бірінші – заңдағы кемшіліктерді жою;
Екінші – ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ететін барлық элементтердің
Үшінші – профилактикалық салалардағы осы жүйенің элементтерінің
Төртінші – егемендікті, ұлт мүддесін, азаматтардың, басқа да
Бесінші - жақын және алыс шет елдерімен ұлттық
Ұлттық қауiпсiздiктiң стратегияларының iске асыруы мақсатында
Біріншіден, бұл көрсеткiштер ұлт мүдделерiн емес, тек ғана
Екiншiден, бұл әдiстеме тiршiлiк әрекетiнiң әр түрлi салаларындағы
Үшiншiден, әдiстiң шарттылық және тиiмсiздiгiнде [11, 200
Сонымен, ұлттық қауiпсiздiктi қамтамасыз ететін теориялардың
1.2 Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін органдар
Мемлекеттiң және оның органдарының қызметi мемлекеттiк және қоғамдық
Бұл жерде ең басты назарда адамның құқығы
Мысалы, 1-ші бапта жеке жазылған: «Қазақстан
Көп мемлекеттік органдар үшiн олардың қызметiнiң диапазоны шектелмеген.
Экономикалық қауiпсiздiктерді қамтамасыз етумен әдейi аз органдар
- мемлекеттiң экономикалық қауiпсiздiгiнiң өкiлеттiктерiнiң шеңберінде заңды кәсiпкерлiктiң
- экономикалық және қаржы салаларындағы ескерту, анықтау,
- экономика саласындағы қылмыстармен және сыбайлас жемқорлығықпен
- қаржы полициясының органдарымен жүргiзетін сұрақтары
Экономикалық және коррупциялық қылмыстармен күресу
Экономикалық және коррупциялық қылмыспен күрес бойынша
Экономикалық қауiп-қатердiң қауiптерi iшкi экономикалық қылмыстылықтан ғана емес,
Кеден кодексiне сәйкес кеден органдары өз құзыры
Қазақстанның ұлттық мүдделерiнiң қорғауы бойынша кеден органдарының қызметінің
Қылмыстық іс жүргізуде анықтау қылмыстық iстердiң алдын
Анықтау екi бiрдей түрге жiктеледi : қылмыстар
Кеден органдары анықтау органдары ретінде, қылмыстық
Шұғыл тергеу жұмыстарының тiзiмi өте үлкен.
Соңғы кезде кеден ісі бойынша қозғалып жатырған қылмыстар
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209 - бабына сәйкес
Өте қауiптi қылмыстың қатарында контрабанда ерекшеленеді. Контрабанда, экономикалық
Соңғы кезде контрабандылық операциялар көбiнесе ұйымдастырылған қылмыстық топтармен
Ұлттық қауiпсiздiк саласында кеден қызметi аса
Сол қызметтердің бiрі, кез келген жағдайда емес, тек
Кеден қызметтерiнің құқық қорғау сияқты тағы бір
Құқыққорғау қызметiне тән қасиет ол реттi заңмен белгiленген
Кеден қызметтерiнің маңызды белгiсі ол оның қызметтерін iске
Кеден органдарының қызметтiң ұлттық қауiпсiздiгiнiң саласындағы мақсаттары кеденнiң
- кеден iсiнiң саласындағы кеден органдары құзырына жататын
- Қазақстан Республикасының экономикалық мүдделерiнiң қорғау мақсатында
- қылмыстық iс бойынша айғақ жинауда тергеу органдарына,
- қылмыстық жазада, iздестiруi
- Қазақстан Республикасының экономикалық қауiпсiздiгiне қауіп төңдіретін
- Қазақстан Республикасының экономикалық қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етуi
- Қазақстан Республикасының халықаралық келiсiм шартарымен ескерiлген халықаралық
- кеден инфрақұрылымының объекттерiнiң меншiктi қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етуi;
- кеден орган қызметкерлерінің, олардың жанұяларының
- кеден органдарының қызметкерлерiмен іске асыратын лауазымды
Экономикалық және коррупциялық қылмыспен күрес бойынша Қазақстан Республикасының
Экономикалық қауiп-қатердiң қауiптерi iшкi экономикалық қылмыстылықтан ғана емес,
Кеден кодексiне сәйкес кеден органдары өз құзыры
Қазақстанның ұлттық мүдделерiнiң қорғауы бойынша кеден органдарының қызметінің
Қылмыстық іс жүргізуде анықтау қылмыстық iстердiң алдын
Анықтау екi бiрдей түрге жiктеледi : қылмыстар
Кеден органдары анықтау органдары ретінде, қылмыстық
Шұғыл тергеу жұмыстарының тiзiмi өте үлкен.
Соңғы кезде кеден ісі бойынша қозғалып жатырған қылмыстар
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209 - бабына сәйкес
Өте қауiптi қылмыстың қатарында контрабанда ерекшеленеді. Контрабанда, экономикалық
Соңғы кезде контрабандылық операциялар көбiнесе ұйымдастырылған қылмыстық топтармен
Ұлттық қауiпсiздiк саласында кеден қызметi аса
Сол қызметтердің бiрі, кез келген жағдайда емес, тек
Кеден қызметтерiнің құқық қорғау сияқты тағы бір
Құқыққорғау қызметiне тән қасиет ол реттi заңмен белгiленгенген
Кеден қызметтерiнің маңызды белгiсі ол оның қызметтерін iске
Кеден органдарының қызметтiң ұлттық қауiпсiздiгiнiң саласындағы мақсаттары кеденнiң
- кеден iсiнiң саласындағы кеден органдары құзырына жататын
- Қазақстан Республикасының экономикалық мүдделерiнiң қорғау мақсатында
- қылмыстық iс бойынша айғақ жинауда тергеу органдарына,
- қылмыстық жазада, iздестiруi
- Қазақстан Республикасының экономикалық қауiпсiздiгiне қауіп төңдіретін
- Қазақстан Республикасының экономикалық қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етуi
- Қазақстан Республикасының халықаралық келiсiм шартарымен ескерiлген халықаралық
- кеден инфрақұрылымының объекттерiнiң меншiктi қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етуi;
- кеден орган қызметкерлерінің, олардың жанұяларының
- кеден органдарының қызметкерлерiмен іске асыратын
2-ТАРАУ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДЕ КЕДЕН
2.1 Кеден органдарындағы құқық бұзушылықтар мен
Бүгінгі таңда Қазақстан Республикасы шекарасының кейбір көршілес мемлекеттермен
Сондықтан бүгінгі күні Қазақстан Республикасында құқыққорғау органдары экономикалық
Дүние жүзінде контрабанда ұғымына мемлекеттің шекарасы арқылы заңды
Қазіргі күші бар қылмыстық заңда экономикалық контрабанда үшін
Қылмыстық заңда экономикалық контрабанда деп Қазақстан Республикасының кедендік
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасын кесіп өту ережесі, факультативтік
Осы экономикалық контрабанда қылмысын дұрыс саралауға қылмыстың заттарын
Қазақстан Республикасының Кеден кодексінің 7-бабының 39- тармақшасына сәйкес,
Қылмыстық заңда экономикалық контрабанда деп Қазақстан Республикасының кедендік
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасын кесіп өту ережесі, факультативтік
Осы экономикалық контрабанда қылмысын дұрыс саралауға қылмыстың заттарын
Қазақстан Республикасының Кеден кодексінің 7-бабының 39- тармақшасына сәйкес,
Осы баптың 43-тармақшасына сәйкес көлік құралдары - халықаралық
1 Кесте 2008-2009 жылдарда Қазақстан Республикасы бойынша кеден
р/с жылдар Қылмыстық істер қозғалған баптар
ҚР ҚК 209 б. ҚР ҚК 214 б.
1 2008 жыл 412 128 138 678
2 2009 жыл 331 113 178 622
2008 жылдың көрсеткіштерімен салыстырсақ Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодекстің
Сурет 1. Қазақстан Республикасы бойынша кеден ісі саласында
Бұл ретте Ақтөбе облысы бойынша Кедендік бақылау департаментімен
2 Кесте 2008-2009 жылдарда Ақтөбе облысы бойынша Кедендік
Р/с
Баптардың көрсеткіштері
2008 жыл
2009 жыл
1. ҚР ҚК. 209 бабы 31 26
2. ҚР ҚК. 214 бабы 5 4
3. ҚР ҚК. 250 бабы 7 2
4. Өзге баптар бойынша 12 18
5. Барлығы 55 50
Сондай-ақ осы қозғалған қылмыстық істер бойынша сотқа
3 Кесте 2008-2009 жылдарда Ақтөбе облысы бойынша Кедендік
Көрсеткіштер 2008 жыл 2009 жыл -/+
1. Өндірісте болғандардың барлығы 57 55 -2
2. Сотқа жіберілгендердің саны 22 10 -12
3. Сотпен қарастырылғандардың саны 14 6 -8
4. Тоқтатылғандардың саны 4 7 +3
5. Бірізділік бойынша жіберілгендердің саны
ҚР ҚК. 209- бабы 4 11 +7
ҚР ҚК. 214-бабы 1 0 -1
ҚР ҚК 250-бабы 7 0 -7
Сондай-ақ кедендік шекара арқылы алып өтуге тыйым салынған
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасы арқылы алып өтуге шектеу
Ал, қылмыстық жаза колданылатын контрабанда жөніндегі заңды дұрыс
Экономикалық контрабанданың айналыстан алынған заттардың немесе айналысы шектелген
Контрабанда затының құны мемлекеттік реттеу бағаларына негізделеді, ал
- кедендік бақылауды жанай өту;
- кедендік бақылаудан жасырын өту;
- кедендік теңдестіру құжаттарын немесе құралдарын алдап пайдалану;
- декларацияланбауы;
- кедендік шекара арқылы алып өтуге тыйым
Қазақстан Республикасының Кеден кодексінің 9-бабында берілген тауарлар мен
Контрабанда жасаудың екінші тәсілі – тауарларды немесе өзге
Кеден заңнамаларында қарастырылған кеден ережелерін бұзудың 40 құрамы
Кеден заңнамалары жақсы болашаққа және резервке ие, себебі
Кеден құқығы мемлекеттің және кедендік қатынасқа қатысушы өзге
Басқаша айтқанда - бұл тауарларды кедендік шекарадан
Расында да, сонымен бірге кеден органдарының өз
Кеден заңының бағытталған мақсатына тоқталайық. Осылайша, профессор Сәрсембаев
кеден саясатын шынайы жүзеге асыруға көмек бере алатын
құрылған кеден мекемелерінің қалыпты және тиімді жұмыс істеуі
кеден қызметін жүзеге асыру барысында Қазақстан азаматтарының құқығы
қазіргі заманғы халықаралық құқықтың субъектісі ретінде, мемлекет ретінде
Әлібеков С.Т. бұл тізімге кеден аясы мен кеден
Кеден саласында жоғары білікті мамандар жұмыс істеуі керек,
Қазақстан Республикасының Конституциясын қабылдауға алғашқы өзіндік жеке заңдарды
Кеден ережелерін бұзудың тікелей нысаны болып табылатын
Кеден ережелерін бұзудың тікелей нысаны болып табылатын
Кедендік заң бұзуды анықтаған күн ретінде кеден органдарының
Кедендік заң бұзу үшін салынған өндіріп алу мерзімінің
Өте маңызды мәселе – кеден ережелерін бұзғаны үшін
Заттарды табуды қиындататын тәсілдер - өткізіліп жатырған заттарды
Тағы да басқа ғалымдардың пайымдауынша, кедендік бақылаудан тауарларды
Контрабанданың үшінші тәсілде кеден органдарына, сондай-ақ шекара бақылауын
Бұл тәсіл контрабанданың ең көп таралған және қауіпті
Контрабанданы осы тәсілмен жасағанда, айыптының әрекетін құжаттарды бұрмалағандығы
Контрабанда жасаудың төртінші және бесінші тәсілдерінде алып кетуге
Қылмыстың субъективтік жағы адамның өзі жасаған қылмыстық іс
Аталмыш қылмыстың субъектісі - 16 жасқа толған Қазақстанның
Декларант – тауарлар мен көлік құралдарын өткізуші тұлға
Яғни, Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес құрылған, кеден брокері
Қандай да бір тәуелсіз мемлекетті алып қарасақ, өз
Сондай-ақ, Қазақстан Республикасы Конституциясының 35-бабына сай, салық және
Жалпы кедендік ережелердің бұзылуына әкеліп соқтыратын қылмыстар -
Кеден төлемдерін және де басқа да алымдарды төлеуден
Ал аталмыш қылмыстың затына келсек, ол кеден төлемдері
Обьективтік жағынан қылмыс әрекетсіздік арқылы-кеден төлемдері мен алымдарын
Ал, кеден құнына келетін болсақ, Қазақстан Республикасының кеден
әкелінетін тауарлармен жасалатын мәміле бағасы бойынша;
ұқсас тауарлармен жасалатын мәміле бағасы бойынша;
біртектес тауарлармен жасалатын мәміле бағасы бойынша;
құнды шегеру;
құнды қосу;
резерв әдісі арқылы жүргізіледі.
Әкелінетін тауарлармен жасалатын мәміле бағасы бойынша әдіс кеден
Субьективтік жағынан қылмыс тікелей қасақаналықпен жасалады. Яғни кінәлі
Қылмыс субьектісі - кеден төлемдері мен алымдарын төлеуге
Қазіргі уақытта өкінішке орай, сыртқы саудамен айналысатын кәсіпкерлер
2.2 Жедел – іздестіру
Қазіргі уақытта кеден ісі саласындағы қылмыстар Қазақстан Республикасы
«Жедел іздестіру қызметі туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 17-бабына
- өздерiнiң алдарында тұрған мiндеттердi дербес, бiр-бiрiмен өзара
- осы органдардың құзыретiне қатысты қылмыстық әрекеттердiң мәлiм
Жедел-iздестiру шараларын жүргiзу шарттарына мыналар жатады:
Біріншіден, адамдардың азаматтығы, жынысы, ұлты, тұрғылықты жерi, әлеуметтiк,
Екіншіден, жедел-iздестiру шараларын өздерiне жүктелген мiндеттерге сәйкес жедел-iздестiру
Сондай-ақ жедел-iздестiру шараларын:
а) ішкі істер, Әділет министрлігінің қылмыстық-атқару жүйесі, қаржы
б) ұлттық қауiпсiздiк органдары - почта жөнелтiлiмдерiн бақылау;
в) жедел қамтамасыз ету объектiлерiнде Қазақстан Республикасы Қорғаныс
Қазақстан Республикасының Iшкi iстер, Әділет министрлігінің қылмыстық-атқару жүйесі,
«Жедел-іздестіру қызмету туралы» Қазақстан Республикасының 6-бабында көрсетiлген барлық
Үшіншіден, жедел-iздестiру шараларын жүргiзуге құқығы бар қызметтердiң, бөлiмшелердiң
Төртіншіден, Заңмен қорғалатын жеке өмірге тиіспеүшілік, хат жазысу,
Мұндай шараларды жүргiзуге рұқсатты жедел-iздестiру қызметiн жүргiзушi органдардың
Бесіншіден, Қазақстан Республикасының қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету, шет мемлекеттер
Алтыншыдан, жекелеген адамдардың өмiрiне, денсаулығына, меншiгiне қауiп төнген
Жетіншіден, кейiнге қалдыруға болмайтын және террористік әрекет бiлдiру
Сегізіншіден, жедел-iздестiру шараларын жүргiзуге рұқсат алу кезiнде прокурорға
Тоғызыншыдан, жасырын жедел-iздестiру шараларын ұйымдастыру және оларды жүргiзу
Қазақстан Республикасы аумағында жедел-iздестiру қызметiн:
а) Iшкi iстер органдары ;
б) Ұлттық қауiпсiздiк органдары ;
в) Қорғаныс министрлiгiнiң әскери барлау органдары;
г) қаржы полициясының органдары ;
д) Қазақстан Республикасы Президентiнiң күзет қызметi ;
з) алып тасталды
и) Әділет министрлігінің қылмыстық-атқару жүйесі органдары ;
к) кеден органдары жүзеге асырады.
Жедел-iздестiру қызметiнiң мiндеттерiн орындау кезiнде оны жүзеге асыруға
а) жеке және заңды тұлғалардың заңмен қорғалатын құқықтарын,
б) жедел-іздестіру шараларын жүзеге асыру арқылы қылмыстарды анықтауды,
в) қоғам мен мемлекет қауiпсiздiгiне қатер төнгенiн дәлелдейтiн
г) құқықтық көмек туралы шарттар (келiсiмдер) негiзiнде тиiстi
д) жедел-iздестiру шараларын жүргiзу кезiнде, сондай-ақ қылмыстық процесте
Қазақстан Республикасының Iшкi iстер, Әділет министрлігінің қылмыстық-атқару жүйесі,
«Жедел-іздестіру қызмету туралы» Қазақстан Республикасының 6-бабында көрсетiлген барлық
Сондай-ақ жедел-iздестiру шараларын жүргiзу негiздерiне мыналар жатады және
қозғалған қылмысты iстiң болуы;
жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асырушы органдарға келiп түскен:
әзiрленiп жатқан, жасалып жатқан немесе жасалған құқық бұзушылық;
жауап алу, тергеу және сот органдарынан жасырынып немесе
азаматтардың хабарсыз кетуi және танылмаған мәйiттердiң табылуы;
шет мемлекеттер мен халықаралық ұйымдардың арнайы қызметтерiнiң барлау-бүлдiру
өздерiнiң қарауындағы қылмыстық iстер бойынша тергеушiнiң жазбаша тапсырмалары
Қазақстан Республикасының Бас Прокуроры мен оның орынбасарларының, облыс
құқықтық көмек туралы шартқа (келiсiмге) сәйкес халықаралық құқық
-қоғам, мемлекет мүддесi мен оның экономикалық және қорғаныс
Жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асыратын органдар өз құзыретi шегiнде
iшкi iстер, Әділет министрлігінің қылмыстық-атқару жүйесі, ұлттық қауiпсiздiк,
жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асырушы органдардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету
мемлекеттiк құпия болып табылатын мағлұматтарға немесе тiзбесiн Қазақстан
жедел-iздестiру қызметiне қатысуға рұқсат беру немесе оны жүзеге
күзет қызметімен айналысуға лицензиялар берiлгенi туралы деректер жинауға
Жедел-iздестiру шаралары - бұл жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асырушы
- азаматтардың өмiрiн, денсаулығын, құқықтарын, бостандықтары мен заңды
- қоғамның, мемлекеттiң қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге және оның
- қылмыстарды анықтау, алдын алу, болдырмау және ашу;
- жауап алу, тергеу және сот органдарынан жасырынған,
- шет мемлекеттердiң және халықаралық ұйымдардың арнаулы қызметтерiнiң
- Қазақстан Республикасы Президентiнiң және басқа күзетiлуге тиiс
- мемлекеттiк шекараны күзетудi қамтамасыз ету;
- мемлекеттiк және заңмен қорғалатын өзге де құпия
- бас бостандығынан айыру орындарында қылмыстық-атқару заңдарымен белгiленген
- жедел-iздестiру қызметiн жүзеге асырушы органдардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз
Жедел –іздестіру шаралары жалпы және арнаулы болып бөлінеді.
Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, экономикалық қауіпсіздік Қазақстан Республикасының ұлттық
Бүгінде экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қаржы полициясына, ішкі
Кеден органдары, өз құзыретінің шегінде кеден саясатын іске
Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, экономикалық қауіпсіздік Қазақстан Республикасының ұлттық
Бүгінде экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қаржы полициясына, ішкі
Кеден органдары, өз құзыретінің шегінде кеден саясатын іске
Экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің тиімділігін арттыру мақсатында жоғарыда
Тәуелсіз Қазақстан өз дамуында нарықтық экономикаға иек артып
Елбасының Қазақстан халқына жолдауында көрсетілгендей «Қазақстан есірткі тоқтатусыз
Орналасқан жеріне байланысты Қазақстан есірткі бизнесінің халықаралық құрылымдарының
Осындай жағдайлар кеден ісі саласында кедендік қылмыстарға қарсы
Кеден органдарының қызметінде құқық қорғау қызметі маңызды
Жедел – іздестіру қызметі тек мемлекеттік органдардың ішінде
Мемлекеттік қызметтің бұл түрі заң негізінде реттеледі. Осы
Заңда айтылғандай, жедел – іздестіру қызметі ашық және
Ашық түрдегі нысанда жедел – іздестіру қызметі ашық
Жедел – іздестіру қызметі қылмыстық процесске жақын,
Бірақ бұл көрсетілген қызметтердің бір – бірімен
Жедел – іздестіру қызметі құқықтық негізде және оның
Қазақстан Республикасы Конституциясында барлық мемлекеттік және мемлекеттік емес
Жедел – іздестіру шаралары адамның құқығы мен еркіндігі,
Прокуратура жедел – іздестіру қызметін, заңның қадағалануын тексеруші
Орталық мемлекеттік органдар басшыларымен шығарылатын жедел – іздестіру
Жедел – іздестіру қызметінің принциптері болып заң актілерінде
Кеден органдарының қызметтерінің міндеттері:
- кеден ісі саласында қылмыстар, кеден органдарының құзіретіне
- Қазақстан Республикасы экономикалық мүддесін қорғау
- қылмыстық істерді дәлелдеуді жинау барысында прокуратура және
- қылмыстары үшін сот және тергеу органдарынан
- Қазақстан Республикасы экономикалық және экологиялық қауіпсіздікке қауіп
- Қазақстан Республикасы экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде
- Қазақстан Республикасы халықаралық келісімдерінде қарастырылған және
- Кеден инфрақұрылымы объектілері меншік қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
- Кеден органдарының қызметкерлері, олардың отбасы мүшелері қауіпсіздігін
- кеден органдары қызметкерлерімен жасалатын сыбайлас жемқорлық және
Жедел – іздестіру құрылымдары алдына қойған міндеттерді шеші
Жедел – іздестіру құрылымында көрсетілген міндеттер жедел
Жедел жағдай – бұл жедел – іздетіру құрылымының
Жедел жағдайдың негізгі элементтеріне жатады: сыртқы экономикалық қызметке
Жедел жағдайлардың барлық элементтерін білу сыртқы және ішкі
3-ТАРАУ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КЕДЕН ОРГАНДАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТIНІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚАУIПСIЗДIКТI
Қазақстанның Республикасының кеден органдарының қызметкерлерi өз
Осыған байланысты қазіргі таңда кеден органдарында оларға
Ақпаратты–түсіндіру жұмысы шеңберiнде сырқыэкономикалық қызметінің қатысушалары үшін
Дегенмен, қазіргі таңда Қазақстан Республикасының кеден органдарының
Экономикалық қылмыстылықпен күресу мәселесi қылмыстардың профилактикасына
Экономикалық құқық бұзушылықтармен және қылмыстармен күресудің
толық мәнiндеге барлық құқық қорғау органдарының әсерлерiнiң
- заң шығару базасының дұрыс жетілмеуі, соның
- кеден, басқа да құқық қорғау және
Барлық мемлекеттік органдардың арасында өзара әрекеттесуді тиімді ету
Қазақстан Республикасының Кеден кодексiнiң 372-ші бабына
Осылай, көп жағдайда басқа құқық қорғау органдарымен
Қалыптасқан жағдайда Мемлекетке Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209-бабы
Экономикалық контрабанданы дәлелдеу барынсында қиындық туғызатын
Осылай, көп жағдайда басқа құқық қорғау органдарымен
Қалыптасқан жағдайда Мемлекетке Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209-бабы
Тәжірибеден алынған мысал: Көп жағдайда кеден органдарымен сыртқыэкономикалық
Мұндай iстердi қарау барысында сот органдары
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 214-бабы бойынша қылмыстық істерді
Осындай қылмыс жасаған тұлғалар мемлекетке келтірген зиянын ерікті
Осыған байланысты Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 39-баптың 2-тармағын
- қылмыстың тiкелей объекті болатын тауарлардың құнын
- төлелмеген кеден төлемдерді және салықтарды төлету.
Жұмысты жақсартудың негiзгi параметрлері экономикалық қылмыстардың саның
Сонымен, кеден саласындағы экономикалық қылмыстармен
«Экономикалық контрабанда» Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209-бабының
- Қазақстан Республикасының кеден шекарасынан кедендік бақылаудан
- екi жүзден бес жүз айлық есептiк
Тәжірибе көрсеткендей жоғарыда айтылған дәрежеге жататын қылмыстың түрін
Материалдармен және қылмыстық iстердің талдауы экономикалық контрабандыға
Неткенменде көрcетiлген тұлғалармен мемлекетке келтiрiлген залалына қарамастан, оларға
Құқықтық статистикаға және кеден жұмысын талдауына сәйкес осы
Осыған байланыстылар, Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 209-бабының 1-тармағының
- «Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы Қазақстан Республикасының
- екi жүзден бес жүз айлық есептiк
Ал, Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 214- бабының
Ірi мөлшердердегi кедендік салықтарды, кедендік
Сонымен қатар, қазіргі таңда тәжiрибе барысында шет
Сытрқы Істер Министрлігімен және шекара қызметінің органдары
Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасымен және жоғарғы инстанцияларымен жіберілген
Бұдан басқа, мәселе тез бұзылатын контрабандылық тауарларына
Сонымен қатар, материалдармен істерді басқа да құқық қорғау
Сөйтіп, Кеден органдарының экономикалық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету саласындағы
- елдің Кеден кеңістігінде қызметтін жауакершілігін анықтайтын
- елдiң экономикалық қауiпсiздiк қатайтатын мемлекеттiк мақсатты кешендi
- кеден кеңiстiгiнде атқарушы үкiмет органдарының және
- елдiң экономикалық қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етуде, негiзгі
- функцияларының айқын шектелеу негiзiнде кеден
- кеден органдарының жұмысын жедел іздестіру қызметі дістемесі
- Ресей Федерациясының шекаралас облыстарымен фирмалар және
- Сыбайлас жемқорлық сипатындағы қылмыстық істер қозғалған, ақтамайтын
Сонымен бiрге келесілерді қоса отыра :
- қызметтердің көкейкестi бағыттарының
- экономикалық процесстерінің мониторингісін жүргізу барысында ,
Қазіргі таңда, сыртқыэкономикалық қызметтi саласындағы қылмысттар күннен күнге
ҚОРЫТЫНДЫ
Біздің еліміздің қазіргі даму кезеңінде жаңа қоғамның өркендеп
Кеден саласында жасалатын қылмыстар жалпы экономика саласында және
Осының негізінде, мемлекетіміз, қоғамымызға жат құбылыс есірткінің таралуына
Кеден ережелерін бұзуға жататын әкімшілік құқық бұзушылық үшін
Кеден саласындағы қылмыстың түрі контрабанда затының құны мемлекеттік
- кедендік бақылауды жанай өту;
- кедендік бақылаудан жасырын өту;
- кедендік теңдестіру құжаттарын немесе құралдарын алдап пайдалану;
- декларацияланбауы;
- кедендік шекара арқылы алып өтуге тыйым
Жалпы кеден қызметінің болашақта жетілдірілуі оның сапалық деңгейіне,
Орналасқан жеріне байланысты Қазақстан есірткі бизнесінің халықаралық құрылымдарының
Осындай жағдайлар кеден ісі саласында кедендік қылмыстарға қарсы
Кеден органдары саласында қауіпсіздікті қамтамасыз
Дипломдық жұмысты қорыта келе, кеден органдары саласында
Толығымен экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында кеден органдарының
Толық және объективті кеден ісі саласындағы қылмыстарды ашу,
Бұдан басқа, мәселе тез бұзылатын контрабандылық тауарларына
ҚОЛДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Послание Президента народу Казахстана «Новый Казахстан в новом
Журнал «Саясат-Policy» Есмуханбетов А.Е. «Проблемы в обеспечений национальной
Сандрачук М.В. Экономическая безопасность в условиях переходного периода:
Положение о Совете безопасности Республики Казахстан от
Савичев Ю.А. Проблемы национальной безопасности «Алматы кітап» 2006г.
Курмашев Р.Ю. «Национальная безопасность» Алматы «Юрист» 1999г.
«О национальной безопасности Республики Казахстан». Закон Республики Казахстан
Николаев А.П. «Общая теория национальной безопасности» М, 2008г.
Степынин В.Ю. «Правовая основа обеспечения национальной безопасности», М.,
Сенчагов В.К. Экономическая безопасность государства: геополитика, глобализация, самосохренение
Драганов В. Г., Основы таможенного дела, Москва 1998
Конституция Республики Казахстан от 30 августа 1995 года.
Ибрагимов Х.Ю. Административное право. Алматы. Данекер. 2000г. 52стр.
«Об органах финансовой полиции Республики Казахстан» Закон Республики
Когамов М.Ч. «Предварительное расследование уголовных дел в Республики
Постановление правительства от 30 ноября 2002 года №1275
Манилов Ю.А. «Уголовно-процессуальное право». «ПИК» 1996г., 76 стр.
Уголовно-процессуальный кодекс Республики Казахстан. Алматы: Юрист,
Габричидзе Б.Н. Российское таможенное право. Москва: изд. «Крым»
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексі 1997жылғы 16
Қазақстан Республикасының Кеден кодексі Қазақстан Республикасының 2003 жылғы
Дарбаев У.Б. Журнал «Экспорт Импорт», экономическая контрабанда, 2009г.,
Гуценко К.Ф. «Правоохранительные органы»: Учебник для ВУЗ-ов М.:
Гуценко К.Ф. «Правоохранительные органы»: Учебник для ВУЗ-ов М.:
Проскурин С.А. «Национальная безопасность страны: сущность, структура, пути
Омарова З. Роль таможенных органов Республики Казахстан в
О практике применения законодательства об уголовной ответственности за
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексі 1997 жылғы 16 шілде
Основы таможенных законодательств государств - участников Содружества Независимых
Оперативно – розыскная деятельность: Учебник 2-е издание под..
Кудрявцев В.Н. Криминология - М: ЮРИСТ, 1995 -
Қазақстан Республикасының Кеден кодексі Қазақстан Республикасының 2003 жылғы
Кошаева Т.О. Вред, причиненный экономическим преступлениями //
Баймуханов Э.П. Роль органов таможенного контроля в предупреждении
Борчашвили И.Ш. Комментарии к Уголовному кодексу РК -
Материалы Департамента таможенного контроля по Актюбинской области, Таможенно-налоговый
Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексі 1997 жылғы 16 шілде
Алибеков С.Т. Казахстанское таможенное право (общая и особенная
2






Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігі мәселесі және оны шешу жолдары»
Қазақстан Республикалық экономикалық қауіпсіздігі мәселесі және оны шешу жолдары
ҚР аймақтардың экономикалық қауіпсіздік жағдайын талдау
Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігінің қамтамасыз етілуін талдай отырып, ұлттық экономиканың ашықтығы жағдайындағы экономикалық мәселелердің шешімін табуға бағытталған теориялық және тәжірибелік ұсыныстар жасау
Миграциялық саясаттың түсінігі мен мәні
Мұнай кенорындарындағы экологиялық қауіпсіздіктің құқықтық аспектісі
ҰЛТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІКТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Халықтың кауіпсіздігін қамтамасыз ету жүйесінің инженерлік қорғау
Азаматтық қорғаныс құрамалары
Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігінің ішкі саяси аспектілері