Жүк тасымалдары
ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
Қазақ КСР-нің автомобиль көлігі 4
Тасымалдау кызметі 6
Автокөлік құралдары паркінің сипаттамасы 7
Автомобиль жолдары желісінің дамуы 8
Елдегі жалпы экономикалық ахуал 8
Жол қозғалысының қауіпсіздігі 16
ҚОРЫТЫНДЫ 17
КІРІСПЕ
Көлік пен байланыс тәуелсіз Қазақстанның тыныс-тіршілігінде
Екінші жағынан, Еуразия континентінің дәл кіндік
Алайда накты интеграциялық үдерістерді баламалы жұмыс
Нарыктық қатынастардың қалыптасуы мен меншік құқығын
Көлік секторында бәсекелі орта пайда болды
Сонымен, Қазақстан Республикасынан жаңа экономикалық жағдайларда
Елдегі әлеуметтік тұрақтылықпен экономикалық орнықтылықты сақтау
Осы мәселелерді шешуді мемлекеттің шектеулі қаржы
ККК проблемалары Қазакстан Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа
Басымдықтарды таңдау әлемдік тәжірибеге негізделеді, одан
Әрине, ККК дамуы мүмкін ресурстарды, экономиканың
Автомобиль көлігі ел ККК ажыратылмайтын және
• ең көп таралумен және қол
• жолаушылар мен жүктерді жеткізудегі
• жүкпен ешқандай қосымша аралық
• қысқа қашықтықтарға іс жүзінде
• өндірістегі, сондай-ақ қызмет көрсетулер саласындағы
• салыстырмалы түрдегі жоғары емес капитал
Осы жағдайларға қарай автомобиль көлігі, құрама
Әлемдік, сондай-ақ қазір өзіміздің отандық тәжірибеміз
Осы еңбек автомобиль көлігі жай-күйінің талдауына,
Қазақ КСР-нің автомобиль көлігі
Социалистік қоғам құру кезінде Қазақстан біршама
Республиканың орасан бай табиғи байлықтарын игеру
Еліміз тәуелсіздік алған кездегі республикадағы жалпы
Алайда, тек осы коммуникациялар, еліміздің қалыпты
ККК (ТКК) автокөлік секторының жылжымалы құрамына
Автомобиль көлігінің инфрақұрылымы әр түрлі максаттағы
Осы жағдайға байланысты және осы саланы
Тасымалдау кызметі
Халық шаруашылығының барлық салаларында өндірістің экстенсивті
Алайда, 70-ші жылдары-ақ КСРО-дағы экономикалық өсу
Осы уақыттағы тасымал қызметіндегі көліктің алуан
Автомобиль көлігі барлық жүктердің 85% астамын,
Жолаушылар санының басым көпшілігі, 90% астамы
Көлік жұмысының қалған барлық көлемдері әуе,
Тіпті осы үстіртін шолудың өзі автомобиль
Социалистік құрылыс дәуірінде ККК (ТКК) осы
Автокөлік құралдары паркінің сипаттамасы
1991 жылы Қазақстанда жалпы алғанда 1,4
Негізінен КСРО-да жасалған автомобильдердің басым көпшілігі
Тәуелсіз Қазақстан мирас еткен пайдалану жағармайы
Сол кезеңдегі автомобиль паркінің шыдамдылық құрылымы
Жүк автомобильдерінің арасында өзі аударғыш және
Автомобильдердің 2/3 астамының жүккөтергіштігі 1,5-7,0 т
1991 жылдың аяғында азаматтардың жеке меншігінде
Социализм орнату дәуіріндегі Қазақстанның автокөлік саласын
Автомобиль жолдары желісінің дамуы
Қазақстандағы қарқынды автожол құрылысы өткен ғасырдың
Ресми статистика деректері бойынша, 1991 жылдың
Бұдан басқа, республикада 80 мың км-ге
Автожол желісі Қазакстан аумағы бойынша аймактардың
Елдегі жалпы экономикалық ахуал
КСРО-ның ыдырауы салдарынан жоне соның артынша
Қазақстан Республикасы үшін дағдарыстың болмай қалмауы
Оның үстіне еліміздегі саяси өзгеріс ішкі
Тәуелсіз Қазақстан экономикасының даму барысының көрінісін
1.1 сурет. Өндірістің қызмет көрсетулер мен
(ҚР статистика жөніндегі Агенттігінің деректері бойынша)
90-шы жылдардың бірінші жартысы өнімдердің, қызмет
Ұлттық экономиканың өсуін тежеген негізгі ішкі
Қазақстан Республикасындағы экономикалық ахуалды байыптаған кезде
Бір қарағанда осындай жағдай біршама табиғи
Шын мәнінде солай ма, жоқ әлде
Әуелі түрлі секторларда орындалған көлік жұмысын
Жоғарыда келтірілген статистикалық материалдардағы келесі нюанстар
1.4 сурет. Жүк тасымалдары. Көлік жұмысындағы
(ҚР статистика жөніндегі Агенттігінің деректері бойынша)
1.5 сурет. Жолаушы тасымалдары.
Жолаушы айналымындағы көлік түрлерінің меншікті (үлес)
ККК (ТКК) ор түрлі секторлары арасында
Сонымен, республиканың статистикалық органдары тіркеген көлік
Ахуалды түсіну жолындағы келесі адым ККК
Экономикалық қызмет түрлері бойынша автомобиль паркін
АКС паркін осылайша бөлу кезінде тасымалданған
1.2 кесте
Экономикалық қызмет түрлері бойынша автомобиль паркі
(алым - 1997 ж., бөлгіш -
Тау-кен өндірісі мен өндеуші өнеркәсіп үшін
Экономиканың "Көлік пен байланыс" саласы қалалық
Жолаушылар тасымалдау саласында көлік жұмысын бөлу
Осымен бірге шаруашылық қызметтің кейбір өзге
Одан әрі, Қазақстан Республикасының статистика жөніндегі
Тағы бір факт: 90-шы жылдардың ең
Жоғарыда айтылғандардан мынадай байлам жасауға болады:
Қазіргі заманғы кезеңде көлік қызметіне сараптық
ҚР статистика жөніндегі Агенттігі меншіктің барлық
•облыстық бөлікте;
•экономика векторлары бойынша;
•қатынас түрлері бойынша;
•қалалық және жол көлігінің кәсіпорындары үшін.
Ең толық ақпарат алғашқы екі жағдайларда
Үшінші жағдайда тек кесімді ақыдағы автомобиль
Барлық статистикалық материалдар автокөлік секторындағы ахуал
Бұған қарауында АКС бар көлік иелерінің
Автокөлік жұмысын көпе-көрінеу кем есептеуге және
ҚР статистика жөніндегі Агенттігі ол үшін
Жол қозғалысының қауіпсіздігі
Кез келген мемлекеттегі келік саясатының аса
Халықаралық әр түрлі зерттеулер бойынша жол-көлік
АҚШ-тағы 16000-нан астам жол-көлік оқиғаларын (ЖКО)
Адамфакторы -"анық" 64-71%
- "анык" + "ыктимал" 90 %-дан
Жол және оның айналасы -"анық" 12-19%
- "анык" + "ыктимал" 35 %-дан
Көлік құралы -"анық" 4-5%
- "анык" + "ыктимал" 20 %-дан
Жол-көлік оқиғаларының (ЖКО) болу себептерінің Финляндиядағы
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасындағы көлік-коммуникациялар кешенінің, бөліп айтқанда,
Рас, тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуындағы барлық саяси,
Көлік жұмысы көлемдерінің елеулі төмендеуінен кейін
Жекешелендіру мен мемлекет иелігінен алу үдерістері
Әлемдегі дамушы және дамыған еддердің озық
Осы және көптеген өзге ұстанымдар бойынша
Алайда көлік қызмет көрсетулері рыногын оң
Ашылған проблемалардан арылу мен көлік-коммуникациялар кешенінің
Тұжырымдаманың негізіне кейбір модальды секторлардың тепе-тең
Көлік жүйелерін дамытудағы екінші тұжырымдамалық аспектті
Әр түрлі көлік секторларының өзара іс-қимылдарын
Халықаралық автомобиль тасымалдарындағы проблемаларға баса назар
Халықаралық көлік дәліздерінің, автомобиль жолдары мен
Сонымен бірге халықаралық автомобиль жолдары ұлттық
Ел аумағына транзитті жүк ағындарын тарту
Автомобиль көлігі, еліміздегі көлік-коммуникациялар кешенінің кез
Қазақстандағы жол қозғалысының қауіпсіздігі саласындағы істердің
Автомобиль көлігінің қоршаған ортаға келеңсіз әсері
Автомобильдендірудің осы келеңсіз салдарларын жұмсарту мақсаттарында
Жоғарыда көрсетілген мезеттердің барлығы әр дәрежеде
1
Республиканың темiр жол көлiri жүйесiндегi транзиттiк жүк тасымалдары: қазiргi қалпы және даму тенденциялары
Жүк тасымалдау шарты
Сервистік қызмет
Халықаралық экономикалық байланыстарда көліктік қызмет көрсетудегі баға
Тасымалдау үдерісін қайта құру жағдайындағы тариф құрылымы
Қазақстан Республикасы темір жол көлігнің экономикалық жағдайын бағалау
Қазақстанның көлік қызметтері саласындағы интеграциялық үрдістердің ерекшеліктерін ашып көрсету
Жүктерді тасымалдауды маршруттау
Жүктерді контейнерден аралық түсірусіз әртүрлі көлік түрлерімен тасымалдау мүмкіндігі
Тасымалдау кызметі туралы жалпы түсінік