Интерьер дизайны



Жоспар
Кіріспе..............................................................................................................
I - тарау. Интерьер дизайнының даму тарихы.............................................
а) Дизайн кеше және бүгін..............................................................................
ә) Интерьер дизайны.......................................................................................
б) Интерьердің заттық-кеңістіктік ортасы....................................................
II - тарау. Көріп сезінудің психо-педагогикалық негізде............................
а) Интерьердегі түс, жарық және олардың өзара үйлесімі..........................
ә) Материалдардың өзара қатынасындағы және кеңістіктегі құрылымы.
III - тарау. Оқу ғимараты 512 кабинетінің көркем
а) Өнер-эстетика негізі....................................................................................
ә) Эскиздерді талдау........................................................................................
б) Мектеп интерьері........................................................................................
в) Үйірме жұмыстарына тақырыптық жоспар.............................................. Қорытынды....................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер............................................................................
Қосымша материалдар....................................................................................
Кіріспе
Дизайн талғамды керемет дамытып, композиция негіздерін үйретеді. Қоршаған заттың
Дипломдық жұмыстың пәнi: Үйірме жұмыстарында кескіндеме оқыту әдістемесі
Дипломдық жұмыстың жаңалығы: - мектепте бейнелеу өнерінің үйірме жұмыстарында
Дипломдық жұмыстың құрылымы: кiрiспеден, екі тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер
Дипломдық жұмыстың нысаны М. Әуезов атындағы
Көркем безендіру жұмыстарына арналған әдебиеттер тапшы болғандықта біз негізінен
Безендіру жұмысындағы негізгі міндет әртүрлі материалдарды пайдалана отырып түрлі
Біз бұл дипломдык жұмыста көркемдік безендіруге мүмкіндігінше шығармашылық тұрғыдан
Сонымен дипломдық жұмыстың бірінші бөлімінде интерьер дизайнының даму тарихы,
I Интерьер дизайнының даму тарихы.
1.1 Дизайн кеше және бүгін.
Үлкен өзгеріске, жаңа технология мен идеяға толы қазіргі уақытта
Біздің өнерді оқытатын факультетте дизайн негіздерін оқыту студенттерге, келешекте
Дизайн талғамды керемет дамытып, композиция негіздерін үйретеді. Қоршаған заттың
«Дизайн» сөзінің астарында не жатыр? Бұл туралы әйгілі көркемдік
Мұнда өңделген эскиздер мен жалпы жұмыстың жобасының жекелеген элементтері
Шет елдерде дизайнның басты мақсаты - жеңіл сапа саласын
Дизайн саласын анықтау оңай емес. Дизайнды архитектурадан (интерьерді проектілеу,
Әрбір заттан көркемдік шығармадан айырмашылығы - ол әлдебір арнаулы
Осыдан кейін инженер және суретші - деген мамандықтар пайда
Дәл осы кезеңді көркемдік құрылымдардың қол жұмысынан машиналық өндіріске
XIX ғасырда көркем өнерде қолөнерлік дәстүрлі сипатта өз қолтаңбаларын
Алғаш 30-40-шы жылдары АҚШ-та көркемдік құрылым коммерциялық дизайн түріндегі
50-60-шы жылдарыЕвропа мен АҚШ-тан жоғарғы оқу орындары дизайн саласындағы
Соғыстан кейінгі жылдары арнайы көркем ұйымдар құрыла бастады. 1962ж.
1964- жылдан бастап көркемдік құрылым мен дизайнның теория, практика
Дизайн бізді қоршаған орта мен еңбек заттарына, тұрмыстық бұйымдарды
Жобалаудың басты екі шарты бар. Оның ең кең тараған
Батыста мұны стайлинг (стилизация) деп атайды.
Ал екіншісі қалыпты жағдайға байланысты. Керек жарақтарды ыңғайластырып орналастыру.
Бұған қолдан жасау немесе ойдан құрастыру сияқты қарапайым талаптар
Жобалау жұмысының барысы дайындық жұмыстарынан бастап оны аяқтағанға дейінгі
Бірінші саты - ол дизайнердің заттың құрылымына оның техникалық
Екінші сатысы - эскиздік жобалаулар. Мұнда жалпы көріністер жобаланып
Үшінші саты - Көркем-құрылымдық жоба, яғни эскиздік жоба қабылданған
Осы көркем-құрылымдық жоба бекітілген соң өндірістік дайындық бұйымдары бойынша
Яғни қоршаған орта мен интерьер арасында үйлесімді байланыс болуы
Мысалы сәулетші ғимараттың негізін ғана қалайды. Ол - қабырғалар,
Дизайн біздің қоғамымызға, үй тұрмысымызға орасан зор әсер етіп,
Дизайн мамандығында оқитын студенттердің кеңістік туралы ойлары, қиялдау фантазиялары
Олар қарындашпен, акварельмен, тушьпен, сазбалшықпен (пластилин) жұмыс істегендіктен олардың
Дизайн сабағының басым бөлігі практикалық қағидаларға негізделген. Демек мұнда
Студенттерге де дәл солай шығармашылық міндет жүктеледі. Яғни теориялық
Бірақ жұмысты орындау барысында көптеген міндеттер мен талаптар қойылады:
1.2 Интерьер дизайны
Жылдап, айлап емес күн сайын өзгеріп жатқан мынау заманымызда
Жалпы кез келген интерьер, мейлі ол тұрғын үй болсын,
Жеке тұрғын үй безендірілуі жағынан да, жоспарлауы жағынан да
Кез келген интерьер қалың көпшілікке есептелініп жасалады. Сондықтан жоғарыдағы
Қоғамдық интерьерлер көбінесе жадағай түрде жобаланады. Ал шын туайттап
Қазіргі заманғы интерьерде түстердің алатын орны өте қомақты. Интерьер
Сонымен қатар түстердің адам баласының, әсіресе балалардың физиологиялық және
Заманауи интерьердің қазіргі ерекшелігі де осы қарапайымдылығында.
Озық үлгідегі интерьерлер бөлмелерді әсіресе әшекейлеуден, шектен тыс жылтырақ
Сондай-ақ оқушыларға эстетикалық тәрбие беруде мектеп интерьерлерін қазіргі заман
Қазіргі заманғы сәулет өнерінің озық үлгілері интерьер элементтерінің біртұтастығына,
Интерьердің гармониялық үйлесімділігі оның ішкі элементтеріне: бөлменің құрылымына, оның
Жанұя жылуына, үйдің ішкі сұлулығына қазақ халқы өте ыждағаттылықпен
Оның айғағы кәдімгі қазақтың киіз үйі.
Арғы аталардың шеберлігінің тамаша үлгісі болып табылатын киіз үйдің
Киіз үйдің сықырлауық деп аталатын есігі, оның сыртынан ораулы
Үй ішіне түс киіз, кілем, алаша ұсталады. Еденге текемет,
Киіз үйлердің «Қазақы киіз үй», «қалмақ киіз үй» деп
Олар жорық, немесе көші-қон үйі, тұрғын үй, қонақ үй
Бұл үйлер сегіз қанаттан жоғары қарай салтанат үйі болып
Алты қанат-ақ үй, сегіз қанат болса-ақ ала орда, он
Кейінгілерінің түндігін, шаңырағын көтеруге биік баспалдақтар, аттылы жігіттер пайдаланылған.
Ауасы таза, күннің аптап ыстығынан, жауын-шашыннан, қыстың қарлы боранынан
Сәулетті сарайға айырбастамайтын қазақтың қасиетті киіз үйі халқымыздың қайталанбас
Ал енді өркениетті елдер қатарына ілігер тұста әлемдік мәдениеттің
Сондықтан да мазмұнына сипаты сай, мәнді де сәнді өмір
Әлемдік мәдениет пен өнерді ертерек игерген батыс елдері бұл
Күнделікті өмірімізге тікелей ықпал ететін сәулет құрылыс өнері, оның
Кейбір теоретиктер сәулет құрылыс өнеріне келгенде оның тек техникалық
Демек көркем өнер, көркемдік ансамбль адамзат баласының дүниетанымына, эстетикалық
Өмірлік ортаны ұйымдастырудың заман талабына сай міндеттерді шешуде ансамбльдік
Заттық-кеңістіктің ортасының өнері көркемдік образдың әсері арқылы ортаны көзбен
Заттық ортаның адамның өмірлік қайраткерлігімен байланыстылығы материалдылықпен рационалды-функционалдықпен және
Сондықтан «адамдық туралы» түсінігі мәселеге жаңа кеңістікпен жақындауды анықтауға
Ортаның біртұтастығы жөнінде айтқанда адамның микрокосмы мен қоғамдық жұмыстың
Заттар әрқашан стол немесе бөлменің аясында орналаспаған: біз «заттық
Кеңістіктегі заттардың ансамбльдігі, олардың бір-біріне әсері мен біртұтастығы шектелген
Бір-біріне жақын орналасқан көптеген машиналар мен станоктардың өндірістік ортасында
Ателье, жобалау бюросы және тағы басқа қабылдау пункттеріндегі қоғамдық
Шектелген кеңістік (цехпен салыстырғанда) әрбір, тіпті белгісіз заттардың маңызын
Шағын қызметтік немесе өндірістік интерьерлерде жеке шешімдер үшін де
Сыртқы келбеті әртүрлі заттардың терең байланыстылығын адамның жеке өмірінде
Фабрикалық жиһаздар мен кітаптардан басқа сөрелерде жақын адамдардың фотолары,
Ансамбль мәселесі сырткы ортаға да, яғни заводтық ауалардың жағдайына,
Ашық кеңістік жағдайда адамға ұйымдастырушылыққа, орнықтылыққа қажетілік тән. Сондықтан
Гармониялық орта тек қана заттардың ансаблі мен (жиһаздер не
Кеңістік ғимаратының ішінде болуы мүмкін, және де ашық аспан
Жеке тәжірибе негізінде біз кеңістікті өзімізбен сәйкестендіріп, оны бағалай
Біз кеңістік көлемін өте сезгішпіз, ол біздің психологиялық жағдайымызға
Адамның кеңістік көлеміне қатынасы жеке мінезге ие: біреулерге тар
Адамдардың әртүрлі бейімділігіне қарай, олардың талғамдары мен талаптарында орташа
Егер зат 30 метрден кем жерде орналасса, ол онда
Бірақ заман талаптарына сай қалаларда километрмен өлшенетін қашықтық -
Кеңістік көптеген аса әртүрлі мінездемеге ие: ол ұзын немесе
Кеңістікті көз мөлшері бойынша тек қабырғалар ғана емес, сонымен
Психологиялық икеммен байланысты қоғамдық түрдір арасында, бір жағынан кеңістік
Объектінің жақындығын көру органдарының жиырылуына әкеліп, адамның жүйке -
Біздің ой-өрісіміз бен дизайн түсінуіміз қазіргі кезде жиілеген әртүрлі
Түсініктермен қосақталған көрме біздің назарымыз жәдігерлерге ауғанда және ешнәрсеге
Өнерді тануға, көркемдік түйсіктің өткірленуіне поэзия мен музыкамен қатынасу
Өздеріне белгісіз сезімдерді сараптай білу - заттар ортаны эстетикалық
Адамды әсемдікке тартып, ұсқынсыздан жиренген кезде оны «жоғары талғамды»
Эстетикалық дамыған адамдармен салыстырғанда өнердегі пластикалық түрлердің, сонымен қатар
1) Ең жақсы заттар мен олардың үйлесімділігін таңдау. Таңдай
2) Заттарды дайындауда, біздің заманымызда бұл ережеге сай болмаса
3) Заттық ортаны тудыру. Әрбір адам өзінің пәтерін санасы
2 Көріп сезінудің психо-педагогикалық негіздері.
2.1 Интерьердегі түс, жарық әсіресе
Түс (цвет) - бізді қоршаған орта мен тұрмысыздағы басты
Ол біздің тұрғын үйлерімізді әрлеу барысында, әсіресе интерьерді көркемдеп
Кейбір түстердің (қайсысы болмасын) адамдарға психофизикалық жағынан белгілі бір
Мысалы жасыл түс - адамның көңіл-күйіне жағымды әсер етеді.
Қызыл түс кей адамдардың әсіресе қызынуына әсер етеді, ол
Қызыл сары түс - бұл жоғарыда айтқандай балалар бөлмесін
Сары түс - күн сәулесі сияқтанғанмен адам жанын жаншитын
Егер бөлме тарлық жасап, оны ішкі сезімімізбен кеңіткіңіз келсе
Негізі бөлме ішіндегі барлық түстер бір-бірімен түстік гаммалар арқылы
Түстер және түстік қатынастар әсіресе интерьерде өте белсенді роль
Неміс педагогы Иттен көркемсурет мектебінің оқушылары арасында осы түстерге
Тұнық (хроматикалык) түстерді жылы (қызыл, қызғылт, сары) және суық
Жылы түстер суық түстерге қарағанда жаныңа (көзге) жақын болып
Әлемдік деңгейде түстердің де мәдени нормалары қалыптасқан. Түстік рәміздер
Осы сәтте «ак гвардия», «көгілдір береттер», «қара көйлектер» сияқтыларды
Біздің өмірімізде кейбір түстер шартты белгілер міндетін атқаратындай болып
Жалпы түстер туралы «түстер үйлесімі», «әдемі колорит», «түстердің ұтымды
Түстердің аралық қатынастары өзара қарам-қарсылықта болуы мүмкін, ал кейде
Автокранның артқы бөлігінде - қызыл-ақ, қара-сары немесе ақ-қара «Зебра»
Түстерді таңдау - қиын нәрсе. Бұл - жауапты міндет.
Балалардың көзі шаршамас үшін әсіресе сынып бөлмелерін сырлағанда түстер
Мектеп интерьерін безендіргенде (сырлағанда) әсіресе балалардың жас ерекшеліктерін (психикасын)
Алуан түстердің қосылысы, яғни түстердің тоғысуы сабақ өтетін бөлмелерде
Салтанатты жиындар өтетін залдар монументальді және сәндік өнер элементтерімен
Интерьерді жарықтандырумен оны әрлеу (безендіру) қалай болғанда да біртұтас
Сабақ өтілмейтін бөлмелердегі жарық пен түс оқушылар мен мұғалімдердің
Жарықтандырудың мінездемесі сандық және сапалық жақтарға ие. Сандық жақ
Жарықтың әлсіз кезінде көз жұмысы қиындап, көру аппаратынан шаршауына,
Жұмыстың ыңғайлы жағдайын тудыру үшін керек жарық деңгейі көру
Мектеп пен мектеп интернаттарды жарықтандыру тек қана гигиеналық және
Басқа бөлмелер, оқушылар сабақ өтпейтін жерлер: дәліздер, асханалар, вестибюльдер
Бұл бөлмелер балалар үзілістерде сынып жағдайындағы көру жұмысының қысымынан
Бұл бөлмелерде қолданылатын шамдардың жарық түсіруі мүмкіндігінше біркелкі болуы
Тар дәліздердің төбесіне ЛПР - 1x40 шамын қолдану ұсынылады.
Жұмыстан бос уақыттың көп бөлігін біз жасанды жарықта өткіземіз.
Светотехникалық терминдер күнделікті тұрмысқа енбеген, және біз жарықты бағалауда
Тік жарықты шырақтар өзінің сәулесін жазықтыққа түсіреді. Ол шамдар
Сәулесі шашырайтын шамдар үшін абажурлар сәуле бөлігін өткізетін және
Сәулені шағылыстыратын шамдар жарықты тек бөлменің төбесіне шағылыстырып, ол
Негізінен бұл шырақтардың түрлері «таза» күйінде сирек кездеседі. Оларда
Жалпы жарықтандыру бөлменің барлық кеңістігіне арналып есептелген.
Сонымен қатар жергілікті жарықтандыру, яғни бөлменің белгілі бір бөлігін
Шам әрбір зоналарды өзінін формасымен де, жарық климатымен де
Жарықтандыру аймағы көзден ғайып болып, көрінбеуі үшін, әдеттегі шырақтардан
Жасанды жарықтың көптігі - байлық пен басшылықтың символы деген
Кейбір кездерде жарық белгілі бір жағдай, яғни жұмыс үшін
Жарық сөніп тұрған кезде, шырақты біз белгілі форма ретінде
Бөлмені немесе белгілі бір бөлігін жарықтандыру кезде біз утилитарлы
Дәстүр мен әдеттер қоршаған заттық ортаны заманауи және бірегей
2.2 Материалдың өзара қатынасындағы және кеңістіктегі құрылымы.
Әрбір зат белгілі бір ерекшеленетін және бізге әйгілі материалдан
Адам заттық ортаны өзгертуге, қарапайымдылыққа, ықшамдылыққа, ыңғайлылықпен жабдықтауға үздіксіз
Әрбір зат өлшемге және шынайы көлемге ие. Заттық көлемінің
Әрбір бұйым өзіндік ішкі қатынаспен айқындалады. Оны көре тұрып
Көпбөлікті күрделі затта көлемі бойынша, пластиналық қасиеті бойынша, фактурасы
Әрбір заттың үш өлшемге ие екенін білеміз, және осы
Заттар көпқырлы және олардың қасиеті «көлемді - кеңістікті құрылым»
Айқынды және гармониялы пропорцияға статуя, арихитектуралық құрылыс, кітап мұқабасы,
Әсіресе пропорция ролі архитектурада зор.
Көлемнің ең үздік қатынасын, өмір сүретін ескерткіштерді математикалық талдауды
Заттық әлемде адам заттарды шынайы қабылдағанда, заттарды байқай отырып,
Дизайнда пропорциялар әдетте анықталған негізді түзеу нәтижесінде құралады. Бұл
Пропорция түсінігіне ырғақты қатынас саласы өте жақын. Ырғық (ритм)
Архитектурадағы ырғақ белгілі, көзге көрінерлік болып табылады: мысалы, балкондардың,
Дизайндық туындыларда ырғақ әртүрлі негізге ие. Заттың бетінде детальдар
Ырғақ мәселесі кеңістікті орта шешімінде айқын көрінеді. Жиһаздың
Ырғақ тек қана көлемдер мен түстік дақтардың қатынасын емес,
Өлшемдердің бірнеше рет қайталануы жағдайында метрикалық қатар құрылады. Және
Заман талаптарына сай өндірістік өнім өз мәні бойынша өндірістік
3 Оқу ғимараты фойесінің көркем безендірілуі.
3.1 Өнер - эстетика
Қоғамдағы жеке адамды қалыптастыруды эстетикалык тәрбиенің мәні айрықша өмір
Адамдардың эстетикалық сезімдері мен жан сұлулықтарының қайнар бұлағы -
Нағыз өнер адамда, онын образы мен ой-санасында терең із
Өнердің мазмұнына бүкіл адамилық қасиеттер нақты нығайған, ол адам
Ғылыми немесе қандай да бір басқа идеялардан өнердің образдарын
Осылайша, өнердің эстетикалық әсері – бұл ең алдымен оның
Өнерді қабылдау актісінде қабылданған эстетикалық идеялар, талғамдар мен қабылдаушының
Адам сезімін дамыту мен байыту, тіпті адам жанының эмоционалды
Бұл әрине эстетикалық тәрбиенің басты мақсаты емес, бірақ та
Өнермен қатынасу бір зор нәрсе - кезеңнің, уақыттың мінездемесі
Эстетикалык тәрбиенің мәнін бағалап өту киын. Бүл тек адамның
Эстетикалық тәрбие адамда әлемге бағалаушылық қарым-қатынасын дамытады (білім алу
Эстетика өмірді сезім арқылы танып білудің негізгі жолы. Мектепке
Мектепте эстетикалық тәрбие барлық оқу-тәрбие процесінде жүзеге асады. Жоғары
Эстетикалық тәрбие мектепке дейінгі балдырғандарды, оқушыларды, студенттерді сүлулықты айқын
және көркем шығармалардағы әсемдікті сүюге, оларды бғалай білуге сондай-ақ
Эстетикалык тәрбие адамның рухани бейнесін калыптастырудың соншамаауқымды саласын қамтиды.
Көркемдік тәрбиелеу дегеніміздің өзі - өнер қүралдарымен тәрбиелеу деген
Жалпы адамзаттык мәдениет өзінің сан ғасырлык тарихында адамды еңбекке
Халыққа білім берудің бүкіл жүйесін қайта қүру жағдайында бүл
Жан-жақты, жаңа адамды эстетикалық тәрбиелеудің куатты қүралдарының бірі -
Бұларды Ы. Алтынсарин, К.Д. Ушинский және психологтар Б.Г.Ананьев, М.Ф.
Халықтың сәндік қолданбалы өнері - бейнелеу өнерінің алуан әдістерімен
Бұл бұйымдардың алуан түрлерін білу балаларға заттардың барлық тобы
Психо-педагогикалық әдебиетке жасалған талдау төменгі сыныптағы балаларды оқыту ісіндегі
Бастауыш сынып оқушыларының сәндік-қолданбалы өнерге эстетикалық қызығушылығын қалыптастыра отырып,
Көптеген ғалымдар өз еңбектерінде өнер арқылы эстетикалық тәрбие беру
Ш. Уәлихановтың эстетикалық көзқарасы қоғамдық саяси және философиялық көзқарастармен
Сол секілді қазақтың біртуар ағартушысы Ы. Алтынсарин халықтың көркем
Абай Құнанбайұлының эстетикалық көзқарастарын көптеген қазақ ақын-жазушылары мен ғылым,
Абай өзінің педагогикалық идеяларымен көркемдікке тәрбиелеу ой-тұжырымдарын өрбіте келіп,
Осы ойды Абай қырық үшінші қара сөзінде ары карай
Абай өзінің шығармашылығында эстетикалық түсініктерге, әсемдік, сұлулық, талғам және
Эстетикалық қызығушылықты қалыптастыруды ұлттық сәнді-қолданбалы өнермен таныстырып, оны шығармашылық
Биік таулардың басынан үлкен тасты домалатсақ ол жерге жеткенше,
3.2 Эскиздерді талдау.
Адам қоғамының дамуы кезеңінде өте көп алуан түрлі өрнектер
Өрнек зооморфты немесе геометриялық, болмаса өсімдік тектес бола ма?
Басты мақсат - симметрия, ассимметрия мен көру арқылы қабылдау
Интерьерді (қабырғаларды) безендіргенде пайдаланылған материалдар (стенд, планшеттер) сол қабырғаның
Материал неғұрлым жоғары ілінсе соғұрлым масштабы да үлкен болуы
Жұмысты бастамас бұрын көптеген эскиздерді дайындауға тура келді. Бұл
Дәл осы жерден эстетикалық тәрбиенің қайнар бұлағы басталады.
Бұл жерде болашақ өнер адамдары тәрбиеленеді. Олар - педагог-суретшілер.
3.3 Мектеп интерьері
Мектеп интерьері - бұл жас жеткіншектерді әсемдікке, сұлулыққа тәрбиелеуге
Өкінішке орай бала тәрбиелеудегі интерьердің ролі көп жерде ескеріле
Ал әсем безендірілген интерьердің бала тәрбиесіне тікелей немесе жанамалай
Сондықтан да бізді қоршаған орта, соньщ ішінде мектеп интерьері
Интерьердің кез келген элементі - мейлі ол картина, тіпті
Мектеп ғимараттарының типтік жобаларында жас ерекшелігі белгілері бойынша ішкі
Оқумен қатар балалар мекемесі ретінде мектеп ғимараттарының бұл спецификациясы
Қатысушылар топтарының жас ерекшеліктерін ескеру қажет. Адам -барлық заттың
Әр баланың мінезі әртүрлі, олардың өмірге деген көзқарастары да
Педагогтар, архитекторлар, инженерлер және әлеуметтанушылар бас қоса отырып заманауи
Мектеп, балалар мекемелері интерьерін жобалағанда және оны жабдықтағанда оқушылардың
Барлық балалар, жасөспірімдер таза, ашық түстерді ұнатады. Мысалы төменгі
Ал орта жастағылар суық түстерді ұнататын болса, керісінше жоғарғы
Сонымен түстердің арақатынасына келетін болсақ төменгі сынып оқушылары контрасты
Қазіргі заманғы мектеп интерьерлері эстетиканың барлық талаптарына толық жауап
Бейнелеу өнерінің кейбір түрлері - монументальді, витраждар тағы басқа
Балаларды мектептің безендіру жұмыстарына қатыстыру педагогтардың тәрбие жұмыстарына және
3.4 «Суретші - безендіруші» үйірмесіне арналған үлгілі
қ/с Сабақтың тақырыбы Сағат саны Ескерту
1 Ұйымдастыру бөлімі 2
2 Кіріспе әңгіме 2
3 Адам және қоршаған орта 2
4 Интерьер дизайны 2
5 Шрифттер 2
6 Трафарет 4
7 Нәрсені қағаз бетіне орналастыру 2
8 Перспектива негіздері 4
9 Фронтальді копозиция 4
10 Бұрышты композиция 4
11 Интерьердегі түс пен жарық 4
12 Дизайн және тұстану 8
13 Қабырға газетінің эскизі 2
14 Стенділер эскизі 4
15 Сынып бөлмесінің эскизі 4
16 Бөлменің бұрышты эскизі 4
17 Бөлме қабырғасын жоспарлау 2
18 Оның түстік шешімдері 2
19 Мектеп экстерьерінің эскизі 4
20 Мектеп фойесінің эскизі 4
21 Олардың түстік шешімдері 2
22 Қорытынды сабақ. Үйірме мүшелері жұмыстарынан көрме ұйымдастыру 4
72 сағ.
Үлгілі сабақ жоспары
Тақырыбы: Шрифтер
Мақсаты: Шрифтер туралы сауатты анықтама беру.
Міндеті: Әріптер мен белгілерді жазу тәсілдерін, ережелерін меңгеру. Олардың
Көрнекілік: «Шрифтер» - плакаты.
Мұғалім үшін: Бор, тақта, қағаз, тушь, гуашь, плакат перосы,
Оқушылар үшін: Қағаз, қарындаш, тушь, плакат перосы, сызғыш, өшіргіш.
Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру кезеңі.
2) Жаңа сабақты түсіндіру.
Мұғалім жазу, сызудың қысқаша тарихына шолу жасайды Қазіргі шрифтер
3) Практикалық жұмыс.
Мұғалім жазылу техникасы мен түрлеріне байланысты тік және көлбеу
4) Сабақты талдау және оны қорту.
Мұғалім оқушылар жұмысына талдау жасай келе дұрыстарын атап өтіп,
5) Үйге тапсырма. Үйде осы жаттығуларды қайталап келу.
Қорытынды
Суретші - безендіруші өз жұмысының көрермендерге, үлкенге де, кішіге
Сонымен біз ғылыми - көркем және арнайы безендіру жұмыстарына
Эстетикалық ортада объективті-субъективті тұтастықты қалыптастыруда адамзат баласы өзі өмір
Безендіру жұмысы барысында әсіресе эскиздерді дайындауда түрлі пікірталастар тіпті
Осы дипломдық жұмыстың практикалық бөлімдерін орындауда үйренген білі, дағдыларымыз
Интерьерді безендіру барысында шектен тыс ірі өлшемді материалдарды немесе
Сондықтан безендіру жұмысын түсініктеме сөзсіз жасау қиын болғанымен, суретші
Интерьер дизайны көрер көзге ауыр немесе жеңіл, сымбатты, қимылсыз
Қысқасы дизайн талғамында дамыта, ұшқыр ойларға жетелейді. Дизайн термині
Сонымен «Дизайн» дегеніміз ағылшын тілінен аударғанда суреттеу, салу деген
Біз осы дипломдық жұмыстың жобасын аяқтай отырып жұмыс барысында
Пайдаланылған әдебиеттер.
1. Аверинцев С.С. « Предварительные заметки к изучению средневековой
2. Алехин А.Д. «О языке изобразительного искусства» М. «Знание»
3. Анисимов Н.Н. «Основы рисования» М. «Строииздат» 1974 г.
4. Астровой Т.Е., Шихеева В.Н. «Интерьер школы» М. 1972
5. Астровой Т.Е., ІПихеева В.Н. «Художественное декоративное оформление» М.
6. Беда Г.В. «Основы изобразительной грамоты» М. «Просвещение» 1969
7. Беляев П.Ф. «Изобразительное искусство в малокомплектной школе» М.
8. Вагнер Г.К. «Ансамбль как образное система» М. 1980
9. Введенский Б.А. «Болыдая советская энциклопедия»
10. Галкина С.Г. «Изокружок в пионерском лагере» «Просвещение» 1970
11. Глинская И.П. «Как рисовать фигуру человека» М. «Просвещение»
12. Джонс К. «Инженерное и художественное конструирование» М. 1976
13. Дидактика средней школы. Некоторые проблемы современной дидактики. Под.
14. Дейнека А.А. «Учитесь рисовать» М. Издательство Академии художеств
15. Ералин К.Е .«История изобразительного искусства Казахстана». А-А., Кайнар
16. Демьинский С.И., Лавров А. М, Триселев А.В. «Таблицы
17. Искусство и военно-потриотическое воспитание школьников .Под.ред. А.И.Бурова и
18. Кильпе Т., Мельникова Н. «06 интерьере» М., 1976
19. Лихачов Д.С. «Поэзия садов» Л., 1982 г.
20. Лосев А.Ф «Проблема символов и реарестическое искусство». М.,
21. Лосев А.Ф. «Логика символа» М., 1972 г.
22. «Материалы по истории дизайна» М., 1968г.
23. Медоев А.Г.«Гравюры на скалах.» Сары-Арка, Мангышлак. часть первое
24. Мирервин Г.Б., Устинов А.Г., Вниитэ М.«Основы методики художественного
25. «Популярная художественная энциклопедия».М., 1986 г. ХолмянскииЛ.М.,
26. Шипанов А.С.«Дизайн». М., «Просвещение» 1985 г.
27. Е.Каменева. «Кемпіркосактың түсі қандай». Алматы, «Өнер», 1981 г.
28. А.С.Щипанов. «Әуеской жас суретшілер мен мүсіншілерге». Алматы «Мектеп»
29. Төлебиев «Сурет сала білесін бе?» Алматы «Өнер».
Цыганкова Э.У. «У истоков дизайна» м. 1977 г.
Лихачев Д.С. Поэзия садов. Л. 1982 г.
2
3
4
4
8
10
18
18
23
27
27
32
33
37
38
40
42





Ұқсас жұмыстар

Интерьер дизайны
ЗАМАНАУИ ИНТЕРЬЕР ДИЗАЙНЫ СТИЛЬДЕРІНЕ ТАРИХИ ШОЛУ
Қазіргі заманғы интерьер дизайны
Эко - стильдегі кафе дизайнының негізгі принциптері мен ерекшеліктері
Мектепте Дизайн өнерін оқыту
Еуразия сауда орталығының дизайнын жобалау
Қонақ үйдің ішкі көрінісі. Интерьер
МЕЙРАМХАНА ФИРМАЛЫҚ СТИЛІН ЖОБАЛАУ мен БЕЗЕНДІРУ
Конструктивизм стильдегі жастарға арналған шығармашылық кеңістіктің дизайн жобасын әзірлеу
Класссикалық стильдегі интерьер дизайны