Қазақстандағы магистральды мұнай құбырының негізгі



 МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МҰНАЙДЫ ҚҰБЫР
1.1 Қазақстандағы магистральды мұнай құбырының негізгі
1.2 Кеңес Одағы аумағындағы көлік бірлестігі
1.3 Қазақстандағы құбыржолы тасымалы қорын кеңейту
ҚОРЫТЫНДЫ 11
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 13
КІРІСПЕ
Қазақстанның 2030 жылға дейінгі даму стратегиясында
Мұнай-газ саласы дамуының басты проблемасы әдеттегідей
Өндіріліп жатқан көмірсутек шикізатының сапалы сипаттамасын
Көмірсутек шикізаты – сұйық немесе газ
Оның пайдалылығы дайын тауардағы таза технологиялық
Мұнай-газ ресурстарын экспорттық тауар түрінде пайдалану
1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ МҰНАЙДЫ ҚҰБЫР
1.1 Қазақстандағы магистральды мұнай құбырының негізгі
Қазақстан Республикасы көмірсутектердің стратегиялық қоры бар
Мұнай шикізатының технологиялық процестерге байланысты тауар
Республика территориясынан өтетін магистральды мұнай құбырының
Алғашқы мұнай өңдеу зауыттары, мұнай құбырының
Қазақстандағы 70-ші жылдың соңы мен 80-шы
Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алғаннан кейін тасымалдау
Мұнайды экспорттау мен импорт, кәсіпорынды басқару
Қазіргі уақытта ЖАҚ «ҚазТрансОйл» қарамағында ұзындығы
Ішкі мұнайқұбыр жүйесі, Қазақстандағы мұнай кен
Орталық филиал Кенкияқ- Орск мұнай құбырының
Ақтөбе облысы кен орындарынан мұнайды жеткізу
Бірінші кезектегі мұнайқұбырының (2003 жыл) өткізу
Орталық Қазақстандық магистральды мұнайқұбырының негізгі жүйесінің
Шығыс филиал ең жас мұнайқұбыр жүйесін
Негізгі магистральды мұнайқұбырының Шығыс Қазақстандық жүйесінің
Батыс филиалдың мұнайқұбыр жүйесі өзінің бастауын
Негізгі магистральді мұнайқұбырының Батыс Қазақстандық жүйесінің
ЖАҚ «ҚазТрансОйл» құрылғаннан бастап осы уақыт
Кесте 1-Негізгі магистральді мұнайқұбырының Батыс Қазақстандық
Мұнайқұбыр
Енгізу жылдары Ауқымы
Ь, км Диаметр,
мм Жылдық өнімділік
жобалық
фактілік
Орталық- Қазақстандық жүйе
Кенкияқ- Орск
(1-ші белдік) 1968 400 325 1,7
Кенкияқ- Орск
(2-ші белдік) 1986 400 530 5,0
Шығыс- Қазақстандық жүйе
Омск- Павлодар- Шымкент 1977- 1983 1859
Құмкөл- Қарақойын 1990 199 500/700 7/14
Батыс- Қазақстандық жүйе
Өзен- Атырау- Самара 1974-1978 1379 1020/720
Өзен- Жетібай 1966 68 500 8
Жетібай- Ақтау 1974-1978 73,6 500 8
Қаламқас- Қаражанбас 1986 62,1 500 5
Қаражанбас- Ақтау 1979 202,4 720 8,5
Сарықамыс- Теңіз 1968 30 300 2
Прорва- Құлсары 1986 103 500 5
НПС №3- Қосшағыл 1980 133 300
Искине- Погруз.док 1936
(1981) 18,75 200/250 1 0,16
Мартышы- Атырау 1972 85,6 500 6,0
Комсомольск- Макат 1942 47,6 200/500 1,0
Мұнайлы- Қосшағыл 1950 66 250 2
Ақтау- Жетібай 1990 63,6 700/500 8,7
Доссор- Мақат 1991 34,3 200/250 1
Қазақстан Республикасының мұнайқұбыры тасымалының одан әрі
Осы даму және өсу стратегиясын іске
- Атырау- Самара мұнайқұбыры бойынша тасымалдау
- жүйенің олық диагностикасын аяқтау, жөндеу
- компанияның одан әрі іс- әрекетін
- өндірісті автоматтандырылған басқару жүйесін енгізу(SKADA)
- өндірісті автоматтандырылған іс- әрекеттер жүйесін
- модернизация және телекомуникация жүйесін дамыту;
- обьекті модернизациялау мен жаңа технологияларды
Жүйені модернизациялау бойынша ауқымды бағдарламалардың жүзеге
2003 жылы қаржы салымдарының деңгейі 30
Осы құбыр жүйесіне модернизациялау жұмыстарын жүргізу
Мұнай тасымалына баға орнату механизмі жаратылыс
Бірауыздан қабылданған принциптерден құралған әдіс баға
Бүгінгі таңда құбыржолы тасымалы өндірілген мұнайдың
Осыған байланысты Қазақстаннның келешек табысы мен
1.2 Кеңес Одағы аумағындағы көлік бірлестігі
Бұрынғы кеңес одағына дейінгі республикалардың тәуелзіз
ТМД елдерінің отын энергетикалық сферасында ұлттық
- Өндіріс-елдер және энергоресурстарды экспорттаушылар
- Импорттаушы-елдер – Украина, Белоруссия,
- Транзитті елдер – Ресей,
Бұл елдердің энергетикалық сферадағы экономикалық қызығушылықтары
Отандық эксперттер көлікконтинентальды магистральды, меридиональды бағыттағы
Достастық елдер арасындағы энергетикалық бірлестіктердің даму
Көлік және энергетикалық жобаларды іске асыру
Қазақстан Евразия құрлығының орталығында орналаса отырып,
Қазақстанның құбыржолы тасымалының даму кезеңіне қысқаша
Экспортты маршруттардың көпвекторлылығына байланысты үлкен мағына
Қазақстан көздеген мақсатпен халықаралық көлік тасымалы
Осылайша, Кеңес одағы құлағаннан кейін, біріңғай
КТК қатарына құрылуына дейін қазақстандық көмірсутек
Экспорттың дәстүрлі маршруттарымен қатар перспективті жобалар
Ресейлік компания «Транснефть» Қазақстанға Ресей территориясы
Кеңес мемлекеттері территориясы арқылы өтіп жатқан
Қазақстан мұнайына Украина да өз назарын
Түркменстанның экспорттық мүмкіндіктері едәуір аз мөлшерде
Азербайжан Республикасы кеңес одағы аумағында Ресеймен
Қазақстан және Достастық елдері АҚШ-тың ішкі
Қазақстанмен және ТМД- ның басқа елдерімен
Екі жақты энергетикалық бірлестік ауқымындағы қазақстандық
Бұдан басқа, Қазақстан американдық трансұлттық энергетикалық
Біртұтас көлік артериясын жасай отырып, «Солтүстік-
Кеңес одағы аумағындағы энергетикалық бірлестіктердің даму
ТМД елдерінің жетекшілігінде өткен кездесулерде
1.3 Қазақстандағы құбыржолы тасымалы қорын кеңейту
Каспий шельфіндегі жаңа ашылулар құрлықтағы жұмыстарға
Әзір меңгерілмеген кен орындарының мұнай өндірісінің
ҚОРЫТЫНДЫ
ТМД елдерінің ішінде Қазақстан мұнай өндіруі
Қазіргі уақытта ЖАҚ «ҚазТрансОйл» қарамағында ұзындығы
Жүргізілген жұмыстардың нәтижесі мұнай тасымалы көлемінің
Каспий шельфіндегі жаңа ашылулар құрлықтағы жұмыстарға
Мұнай тасымалы жүйесін кеңейтудің бірден бір
Новороссийск арқылы экспорт мүмкіндігін одан әрі
Қазіргі кезде Қазақстан мұнайының шығуының альтернативті
Ресей территориясы арқылы Новороссийскке дейін –
Азербайжан, Түркия территориясы арқылы – Жерорта
Қытай территориясы арқылы – Тынық мұхитына.
Иран территориясы арқылы – Парсы шығанағына.
Түркменстан, Ауғанстан және Пәкістан территориясы арқылы
Экспорттық құбырдың ең тиімді макршруттарын табу
Қазақстан экспортын ұлғайту мен өндіру үшін
Біріккен жүйенің тиімділігі ретінде республика құбыржолының
Жоғарыда аталған жобаларды шетелдік қаржыларынсыз жүзеге
Еліміздің экономикасына, құбыржолына жекеменшіетерге максималды инвестиция
Республикамыздың мұнайгаз секторының дамуының жаңа ұмтылысы
Қазақстандағы мұнай мен газ қорын меңгеруге
Мұнай тасымалының тиімді варианты келтірілген шығындардың
Қазақстан Республикасының мұнайтасымалы инфрақұрылымы даму стратегиясы
Жаңа өнеркәсіп кәсіпорынды салу тиімдіоігін инвестицияның
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Бартенев С.А. Экономические реории и
6. Грузин А. Черный золоток Каспийского
9. Егоров О.И. Выход казахстанской нефти
12. Ибрашев К. Морские нефтяные проекты
13. Куандыков Б.М. Прогноз добычи нефти
15. Надиров Н.К. Проблема транспортировки казахстанской
17. Ретурн Э.Ж. Альтернативные решения по
18. Сейфулина Т.А. Роль и тенденции
19. Станев В.К. Трубопровод КТК. Обзор
25. . Жанабилов М.С., Кабашев М.Р.
26. Эйрам К. Возможности нефтяной промышленности
13





Ұқсас жұмыстар

Батыс Қазақстандағы мұнай кен орны
Мұнай өңдейтін кәсіпорындар дамуының ерекшеліктері
Мұнай мен газ Қазақстанның басты шикізат байлығы
«Маңғыстаумұнайгаз» АҚ
ҚАЗАҚСТАН МҰНАЙЫН ТАСЫМАЛДАУДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІ
КӘСІПОРЫН ТАУАР ӨНДІРУШІ РЕТІНДЕ
Қытайдың энергетикалық сыртқы саясаты
Компанияның инвестициялық портфелін ұйымдастыру
ҚАЗТРАНСОЙЛ ҚҰРЫЛЫМЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУ
Газдың ылғал құрамдылығын анықтау