Жоғары кәсіби экологиялық білім беру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Р Е Ф Е Р А
Тақырыбы:
Орындаған:
Тексерген:
Жоспар
Кіріспе........................................................................................................................
Отбасылық және мектепке дейінгі тәрбие............................................
Жалпы білім беретін мектепте, бастауыш және
Жоғарғы білім беру сатысы...................................................................
Жоғары кәсіби экологиялық білім беру
Жоғарғы оқу орынынан кейінгі экологиялық білім
Қорытынды................................................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер......................................................................................
Кіріспе
Қазіргі кезде адамзатты қоршаған ортаның күрделі
Бұл арада шешілуге тиісті ең негізгі
Қазақстан Республикасы тұрақты дамудың жаңа жолына
Қоршаған орта бүлініске ұшырап ауқымды экологиялық
Экологиялық білімнің тиімділігі жүйелілік тәсілге негізделіп
Қазіргі кезеңнің ерекшелігі экологиялық білім және
Экологиялық білім көпшіліктің санасына айналадағы ортаны
1. Отбасылық және мектепке дейінгі тәрбие
Қоршаған ортамен танысу, адам мен табиғаттың
Қоршаған ортада сезімдік, жағымды қарым-қатынастардың қалыптасуы,
Табиғат және адамның әрекетімен өзгертілген табиғат
Тіршіліктің тума бейнесінің алғашқы негіздерін байқау,
Адамның күнделікті жүріс-тұрысы және қоршаған ортаның
Табиғатты сүюге тәрбиелеу, оның дағдысын түсіну;
Адам тәртібінің экологиялық қауіпсіздігі мен денсаулығының
Адамның биоәлеуметтік тірі организм екендігі және
Табиғат объектілеріне және әлемнің жасанды заттарына
Балаларды қоғамдық-пайдалы еңбекке, отбасының жасы үлкен
Өзінің қимыл әрекетін қоршаған ортаға байланысты
Іске асырудың амалдары мен жолдары
Жас ерекшеліктеріне сәйкес балабақшада тиімді технология
Жергілікті жерлерде, білім беру мекемелерінде, жасөспірімдердің
Мектепке дейінгі және отбасылық экологиялық тәрбиелеуге
2.Жалпы білім беретін мектепте, бастауыш және
Жер планета үстіндегі өмірдің, көп түрлі
Алғашқы экологиялық білімдерді игеру, қоршаған ортаны
Экологиялық таза қажеттіліктерді, себептерді, тәртіптің талаптары
Қоршаған ортаға, өзінің денсаулығына және қоғамда
Жергілікті жердегі қоршаған ортаны зерттеу және
Қоршаған ортаның экологиялық жағдайын, сезімдік эстетикалық
Жүзеге асыру жолдары мен амалдары
Мектептің негізгі оқу жоспарының барлық компоненттерінің
Жоғарғы кластарда экологиялық пәндер циклы үшін
Оқушыларды әр түрлі экологиялық шараларға қатыстыру
Практикалық бағыттағы әр түрлі жұмыстарды дамыту
Ауылды жерлерде оқу шаруашылықтар құрылымдарын қоса,
3. Жоғары білім беру сатысы
Қазахстан Республикасының жоғары оқу орындарындағы жалпы
Жоғары мектепке әлемнің құрылысы, аса маңызды
Қажетті жағдайлар:
жоғары экологиялық білім беру тиімділігін көтеру;
тұлғаның танымдық, шығармашылық және эмоционалдық қабілеттерімен
экологиялық, әлемдік көзқарастың қалыптасуы, қоғам мен
экологиялық мәселелерді шешудің техникалық, экономикалық, ұйымдастырушылық
әкімшілік басқаруға арналған мамандарды даярлау;
қорды сақтау және табиғатты қорғау технологияларын
білім беру аясына арналған кадрларды даярлау;
қызмет сапасының төмендеуінің салдарынан тұрғындардың денсаулығына,
түлектердің қызметі табиғатты пайдаланумен және қоршаған
Жүзеге асырудың жолдары мен амалдары:
Экологиялық білім берудің көп деңгейлі жүйесін
Оқу процесін экологияландырудың қолданылып жүрген озат
Бір пәнді, аралас үлгілерінде оқытудың
Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану
Жауапты шешім қабылдауға жеткілікті экологиялық білімді
Таңдалған кәсіби кызмет шеңберінде болашақ
Жоғары оқу орындарының
4. Жоғары кәсіби экологиялық білім беру
Терең экологиялық және құқықтық білім алуға
Міндеттер:
өндірістік ортаға, табиғатты қорғау қызметі үшін,
қоғамдағы қатынастарды қоғам мен қоршаған ортаның
экология саласында терең теориялық
биоиндикациялау және биотестілеу; экологиялық мониторинг; ҚОЫБ-дағы
сондай геоэкологиялық салада да (жаәрапиялық қабықтың
табиғатты пайдалану саласында да (қоғамның табиғат
табиғатты пайдалану экономикасы саласында да (экономикалық
қолданбалы экология саласында да (техногенді жүйелер
экологиялық жағдайларды көп факторлы түрде талдау,
зақымдалған экожүйелердің сауықтырылуы және қайта қалпына
Жүзеге асырудың жолдары мен амалдары:
экологиялық білімнің теориялық негіздерін және оның
экологиялық зерттеуде қолданылатын және экологиялық орталар
ғылыми-білім кешендерінде, ғылыми-өндірістік бірлестік-терінде, табиғатты корғау
студенттердің өндірістік және оқу практикаларын толық
қоғамдық-саяси практикаларын ұйымдастыру және қоғамдық тапсырмалар
табиғатты оңтайлы пайдалану мәселелерін шешу бойынша
экологиялық жағдайларды зерттеу бойынша арнайы практикаларды
мектепке дейінгі мекемелерде, жалпы білім беру
табиғатты қорғау мәселелеріне байланысты тақырыптарды кафедраның
оқу-тәрбие үрдісіне студенттерді толассыз экологиялық дайындаудың
экологтарды кәсіби дайындаудың жалпы материалдық-техникалық негіздерін
5. Жоғары оку орнынан кейінгі экологиялық
Жоғары парасатты және ғылыми базаларды, қазіргі
Қоршаған ортаға қатысты барлық атқарушы билік
Кәсіби экологиялық қайта дайындау жүйелері үшін,
Міндеттері:
табиғатты оңтайлы пайлалану, қоршаған орта мен
табиғатты қорғау қызметіндегі
мемлекет қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және экологиялық
тұрғындарға табиғатты қолдану және басқа да
білім жүйелерінің қызметкерлерін дайындау
Жүзеге асыру жолдары:
Магистратура, аспирантура, докторантура, аға ғылыми қызметкерлер
Мемлекеттік қызметкерлер мен табиғат қорғау саласының
Табиғатты пайдаланушылардың ортасы үшін, ең бірінші
Пайдаланған әдебиеттер:
”Экологиялық білім беру концепциялары”
”Экологиялық білім беру бағдарламасы”
Момесеев “Экологическое образование”
Оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту мәселелері
Болашақ заңгерлердің экологиялық-құқықтық мәдениетін оқу-тәрбие үдерісінде қалыптастыру
Студенттердің экологиялық білімін арттыруда инновациялық технологияларды пайдаланудың педагогикалық шарттары
Экодизайн технологиялары арқылы болашақ бейнелеу өнері мамандарының кәсіби шеберлігін қалыптастырудың ерекшеліктері
Дизайн технологиялары арқылы болашақ мамандарының кәсіби шеберлігін қалыптастырудың мәні
ЭКОДИЗАЙН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ДИЗАЙН МАМАНДАРЫНЫҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Үздіксіз білім берудегі экологиялық білім және тәрбие сабақтастығы
Білім алушылардың кәсіби ойлауын қалыптастырудың педагогикалық - психологиялық негіздері
Биология сабағында және сабақтан тыс кезде экологиялық құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ