Психикалық ауру балаларға көмек
Жоспар
Кіріспе
І тарау. Психикалық ауру балалар және олардың проблемалары
1.1 Психикалық ауру балалардың туындау жолдары
1.2 Психикалық ауру балалардың мінез-құлқын түзетудің психологиялық мәселелері
ІІ тарау. Психикалық ауру балаларға көмек
2.1 Балалардың психикалық ауруларының жиілігі
2.2 Диагностика және әдістемелік мәселелер
Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Тәрбие процесін басқару өте қиын, ол еш уақытта бірқалыпты
Сөз жоқ, " Психикалық ауру бала" тәрбиесі ата-анаға да,
Психикалық ауру балалар және олардың проблемалары
Отбасында баланың даму ерекшелігін зерттеуде соңғы кезде авторлар, жас
Бірінші кезең (туылғаннан бір жасқа дейін ) негізгі сенім
Бала дамуының қарқындылығы оны дербес етеді. Ата-аның бақылау жасау,
Үшінші кезең «бастамашылдық немесе кінәлілік сезімі» 4-5 жаста балада
Қоғамның моральдық нормалары мен талаптарына сәйкес келмейтін мінез-құлықты әдетте
педагогикалық назардан тыс қалған жеке жағынан өзгеруі педагогикалық қателіктердің
«Қиын» деген жеке салу қажет балалардың кең ортасын білдіреді.
Бұған ересектердің талабына, кеңесіне қарсылық көрсететін да іс жүзіндегі
Психикалық ауру балалардың туындау жолдары.
Педагогикалық жағынан алғанда, бетімен жеткіншектермен тәрбие жұмысын жүргізу мейлінше
«Қиын» балалардың көпшілігінде теріс қылықтар ересектікке бой жете жетуге
қақтығысты қарым-қатынастар тереңдей береді. Тән сыйластыққа ұмтылысына қарамастан,«қиын»
Бірінші топқа қоғамдық - жағымсыз, аномалды, моральға жат, қара
«Қиын» бөлу тұтасымен түзетуге
1.2 Психикалық ауру балалардың мінез-құлқын түзетудің психологиялық мәселелері
«Қиын» балалардың мәні, негізгі
кездесетіні мәлім болды.Алайда кейбір балалардың
Дәрігер баланы қарап мен
себептерінің үшін өзіміз өткерген тәжірбиеден
айтқанда, "проблеманың мәнісі неде және
Тап осындай бағалаудың мәселелерін- біз он екі ер
жүрді. Бұл әдет Гордон бір нәрсеге шала
Сонымен, тұтастай алғанда, Гордонның ақыл ойы дені сау
тынышталып, мазасыздануы бәсеңдеді, ал аз
ауысуына жаңа кезеңіндегі қиындықтарға
ІІ тарау. Психикалық ауру балаларға көмек
Психикалық күйзелістердің симптомдарының өздеріне тән ерекшелік жағдайларын
үшін әр түрлі өлшемдердің бірнешеуі пайдаланылады. Оларға жататындар:
баланың жас ерекшеліктеріне және
береді. Ал, он әдет
немқұрайлы қарайтын бұл жастағы баланың мазасыздануы үшін қисынды дәлел
сондықтан да статистиканың көзқарасында мұндай
2.1 Балалардың психикалық ауруларының жиілігі
Симптомның мағынысы, сондай-ақ оның тура мағынысындағы табиғатының кейбір шектеулерінен
күйзелісінің синонимы бола алмайды, әдет да
ойбайлап жылап, сосын өзінен-өзі талықсып сыры неде?
Симптомның ситуациялық ерекшелігі Кеңінен болуы
адамдармен қарым-қатынасының проблемасындағы даму динамикасына белгілі бір дәрежеде ықпалын
ауытқу дамуға қаншалықты зақым келтіретінін ескерген жөн.
Уайым-қайғының үлкен сергелдеңі Балалардың бір-бірінен қалыпты
Сайып келгенде, мінез-құлықтың долдануы баланың өзін бақытсызбын деп
сезінуінің және бұдан да гөрі ол
талабына қарай өзгеріп отыратын психикалық процестің
әбден айқындалып қойылған ол
Когнитивтік және сөйлеу тілі сияқты басқа да психологиялық ортаның
қалыптасу симптомдары туралы сөз болғанда,
дамудың және осы
көрінетінін психиатор анықтап білуге тырысады. Баланың мінез-құлқындағы күйзелістің басқа
2.2. Диагностика және әдістемелік мәселелер.
Диагнозды қою, яғни, жоғарыда аталған өлшемдеріне сәйкес табылған
психикалық күйзелістің жаратылысын -
мезгілде бірнеше факторлармен детерминделеді. Психикалық күйзелістің шығу себептері дағдыдағыдай
да, бұл да диагноздың әр түрлі құрамды
механизмнің ықпалынан екенін де анық білу
анасының шешімімен кішкентай інісін немесе қарындасын қарап тыруға
анықтау қажет. Егер үйде шығып мектепке бала
болады. Егер ол қайғыға батып тұнжырап жүретін болса, өзін
Қорытынды
Психикалық бұзылулардан зардап шеккен балалардың саны
өзіндік сезімі туады. Мұндай "мен" бейнесі кез-келген
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
1. Серкебаев Қ. "Қиын балаларға көмек." «Ұлағат» журналы, 1998-2006/1
2. Петровский А. В. "Педагогикалық және жас ерекшелік психологиясы"
3. Крупская Н. К. "Воспитать общественника коллектива" пед. соч.
4. Әділова К. "Қиын оқушыны тәрбиелеу қиын ба ?
5. Сухомлинский В.А. Рождение гражданина. "Молодая гвардия",Москва, 1971.
6.Қожахметова К. "Қиын балалар жайлы түсінік" «Ұлағат» журналы, 2001/1.
7. Сухомлинский В.А. Как воспитывать настоящего человека.Москва, 1975.
8. Қоянбаев Ж.Б. Қоянбаев Р.М. "Педагогика" Астана, 1998.
9. Марьенко И.С. Оқушыларды саналы тәртіпке және мінез-құлық мәдениетіне
10. Вестник журналы "Қайнар" психология, социология сериясы. 2005 ж.
11. Сухомлинский В.А. Трудные судьбы. Изд-во "Знание", Москва, 1967.
12. Жарықбаев К. Из истории развития педагогической мысли. Алматы,
13. Елікбаев Н. Ұлттық психология. Алматы, 1992.
22
Психикалық ауру балаларға көмек
Аутист баланың психологиялық дамуының ерекшеліктері
БЦП ауруымен ауыратын балалардың танымдылық әрекетінің ерекшелігі
Аутизм дертіне шалдыққан балаларды оқыту, тәрбиелеу және түзету
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРМЕН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Ақыл - ойы кем балалардың дара ерекшеліктерін зерттеу
Ерте жастағы аутизм балалардың ерекшеліктері
Патогенетикалық бағыттағы әлеуметтік медициналық жұмысқа
Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың негізгі проблемалары
Жалпы ғылым туралы сипаттама. Психология ғылымының пәні мен объектісі