Мемлекет нысандары




Жоспар:
Кіріспе
1.Құқық ұғымы және оның негіздері
2.Құқық, мемлекет, саясат туралы идеялары
3.Билікті бөлу. Мемлекет нысандары
4.Мемлекеттердің табиғи күйден ұйымдасқан және құқықтық күйге өтуі.
Әлем азаматының құқығы
Мәңгілік бейбітшілік және бүкіләлемдік федерация жобасы
Қорытынды:
Пайдаланылатын әдебиеттер тізімі:
Кіріспе
Иммануил Кант (1724-1804) – ұлы неміс ойшылы,
Кëнигсберк университетінің пофессоры Канттың ілімі XVIII ғасырдың 70-жылдары
Ресей әскері Шығыс Пруссияның астанасына кіргеннен кейін жеті
“Машықтық парасат сыны ” (1788), “Бүкіл әлемдік-азаматтық тұрғыда-ғы
1 Құқық ұғымы және оның негіздері
И.Кант өзінің құқық туралы ілімінде, мысалы, ежелгі қытай
Кант логика саласының мамандары үшін “Ақиқат дегеніміз не?”
“... Құқық, - деп жазды Кант, құқық туралы
Құқық адам баласының ең жоғары мақсатына ортақ, әлемнің
Адамға қатысты алғанда, сыртқы заңдары Кант табиғи және
Кант адамның бостандығы дегеніміз – бұл оның туа
Канттың құқықтық ілімінің негізгі ұғымы - “тегеурінді талап”.
Кант “тегеурінді талапты” адам мінез – құлқының күллі
Құқық әдетте мәжбүрлеу өкілеттілігімен байланысты болады. Ал мәжбүрлеу
2 Құқық, мемлекет,саясат.
Канттың пікірінше, құқық мемлекеттің негізін құрайды. Көп ретте
Мысалы, Кант азаматтық қоғамды, халықты құрайтын, өзара қарым-қатынаста
Канттың пікірінше, мемлекет пен құқық – адам жаратылысының
Канттың пікірі бойынша, құқық саясат жөнінде де бастапқы
Саясат пен имандылықтың арақатынасы проблемасы жөнінде толғана отырып,
Құқықтың, саясаттың және мемлекеттік биліктің арақатынасына келетін болсақ,
Ұлы Француз және Американ революциялары кезеңінде ол осы
3 Биілікті бөлу. Мемлекет нысандары.
Кант билікті бөлу теориясын жақтаушы болды. Ол мемлекеттік
Кант мемлекеттегі “әр түрлі үш билік” туралы жазды,
Басқару нысандары туралы айта келе, Кант оларды бірнеше
Бұл арада Кант бүкіл мемлекеттік нысандардың, “басқару әдістерінің”
4 Мемлекеттердің табиғи күйден ұйымдасқан және құқықтық күйге
Әлем азаматының құқығы.
Канттың халықаралық құқыққа көзқарастары зор ынта туғызады. Оның
Құқықтың деңгейі (немесе оның өзі айтқандай, - күйі)
Канттың идеяларын, оның ішінде халықаралық идеяларын, құқықтық жаратылысы
Кант “Бүкіл әлемдік тарихи тұрғыдағы жалпылама тарих идеясына”
Табиғат соғыстың, қайқы-қасыреттің, қиратып-бүлдірудің, осылардың туындайтын өмірлік
Халықтың біртұтас одағы идеясы қаншама қиял-ғажайып болып көрінседе,
Кант өзіне дейінгі және осы заманғы мемлекеттер ұдайы
Эволюция барысында мемлекеттер арасындағы табиғи күй келмеске кетеді,
Канттың ойынша, алдамдарды ғаламшарлық біріктіру негіздерінің бірі адамзаттың
Адамдардың ғаламшар, оның жер беті, Жердегі барлық халықтардың
5 Мәнгілік бейбітшілік және бүкіләлемдік федерация жобасы
Адамзат өзінің эволюция барысында кездестіретін шарттың жаңа жоғары
Кант дамытқан ұлы идеялардың тамыры тереңде жатыр. Мысалы,
Саяси және құқықтық ілімдер тарихында адам қоғамының қалыпты
Ауыртпалық пен қайғы-қасірет әкелетін соғысты жазғыру, сондай –
Қайта өрлеу дәуірінен бастап және әсіресе Жаңа заманда
әрі ағартушысы Шарль Ирине де Сен-Пьердің (1658-1743) “Еуропады
Я.А.Коменский мен Ш.И. Сен-Пьер Еуропада тұрақты бейбітшілік орнату
Ресми түрде теріске шығарылған зорлық-зомбылық көрсетпеу және па-цифизм
Канттың “Мәнгілік бейбітшілік жөнінде” ғақлиясы кейін бүкіл Еуропа-ны
соғыс ретінде сипаттауға болатын жаңа Напалеон соғыстарының қарсаң-ында
“Мәңгілік бейбітшілік жөнінде” ғақлиясының бірінші бөлімі мәнгілік бейбітшілік
Ғылымның адамзаттың ықпалдасу нысандары туралы идеялары соңғы бір
Канттың ойынша, мемлекеттер арасында мәнгілік бейбітшілік орнату үшін
1. “Егер шартты жасау кезінде келешек соғыстың негізі
2. Мемлекеттердің теңдігі мен тәуелсіздігін тану. “Бірде-бір дербес
3. Адамзат қарусыздану қажеттігін мойындауы тиіс. “Уақыт өте
4. “Мемлекеттің борыштары сыртқы саяси істер үшін пайдаланылмауы
5. “Бірде-бір мемлекет басқа мемлекеттердің саяси құрылысы мен
6. Келесі бап бірде-бір мемлекет басқа мемлекетпен соғыс
ша, тіпті соғыс кезінде де келешек бейбітшіліктің негізіне
майды. Адамзат дамуының белгілі бір сатысына дейін соғыстардан
ялана алмайтын кезде (өйткені мұның өзі соттың шешімі
“Мәнгілік бейбітшілік жөнінде” ғақлиясының екінші бөлімінде шарттың мемлекеттік
Екінші бөлімнің бірінші бабы осы дүниежүзілік жаңа тәртіпке
Шарттың екінші түпкілікті бабы мемлекеттік құбылысқа қатысты республикалық
Халықтар одаға бір мемлекет емес, көптеген дербес және
Кант бүкіл дүниежүзілік федерация құру ұзаққа созылатын процесс,
Ең ақырында, шарттың түпкілікті үшінші бабы, Канттың ойынша,
Адамзаттың бейбіт шарты туралы ойларға жасаған қосымшаларына ойшыл-философ
Канттың Кёнигсберг университетінің дін оқуы факуьтетінде оқыған барлық
Адамзаттың мәнгілік бейбітшілікке қарай ұмтылысының ізгілік және тәрбиелік
XIX ғ. басында мәнгілік бейбітшілік идеялары бірқатар елдерге
Қорытынды:
Мемлекет және құқық туралы Канттың ілімі Франсуз төңкерісінің
1933 ж. кейін Германияда билік басына фашистер келгеннен
И.Кант өзінің адам қоғамының болашағы, біртұтас өркениет қалыптас-тыру
Пайдаланылатын әдебиеттер:
[1] Гулыка А. Кант М., 1977, 247-бет
[2] Кант И. Метафизика нравов в двух
[3] Кант И.К Вечному миру ⁄⁄ 6т-қ.шығ.,
[4] Кант И. Метафизика народов в двух
[5] Баскин Ю.Я.Кант⁄⁄ Из истори политической и
31-б.; Ударцев С.Ф. Правовое госудаство: смысловые грани доктрины
(философия құқық тарихынан) ⁄⁄ Ғылыми еңбек “Әділет”, 2001,№1(9)16-17-бб
т.б.
[6] Кант И. Трактаты и письма.М..1980, 296-б
[7] Козлихин И.Ю. Итория полетических и правовых учений.
киавнлли до Канта.Дәрістер курсы, 2-бас., толықт.СПб., 2002,357-б
[8] Ященко А.С.Международный федерализм.М., 1908,76-б
[9] Комаровский Л.А.Международное право. М.,1905. Левин Д.А. Наука
родного права в Росии в конце XIX и
всемирно междунородного права.М.,1982.
[10] Диоген Лаэртский. О жизни, учениях и иречениях
Жалпы ред.басқ.және кіріспе мақ. А.Ф.Лосев, М.,1979, 254-б
[11]Анталогия кинизма. Антисфен.Диоген.Кратет.Керкит.Дион.Фрагменты сочи-
нени кинических мыслителей ⁄⁄ И.М.Нахов М., 1984 114-б
[12]Таукелев А.Н.,Сапаргалиев Г.С. Государственно-правовые взгляды аль-Фара-
би. Алматы, 1975,54-55,84-б
[13] Рзаев А.К.,Грепетин Б.Л. Вопросы войны и мира
ких мыслителей прошлого ⁄⁄ История полетической мысли
М., 1988,154-б
[14] Кант идеясының алғы тарихы: Андреев И.С.Вековая мечта
Трактаты о вечном мире. М.,1963,13-38-б
[15] Илюхина Р.М. Пацифизм и ненасильственная альтернатива в
пы не насилия. Классическое наследие /В.М.Иванов М., 1991,172-б
[16] Гулыка А.В.Гердер и его “Идеи к философии
И.Г. Идеи к философии истори человечество. М.,1977,644-б
[17] Баскин Ю.Я.Кант ⁄ Из истори полетической и
[18] Рассел Б.История заподной философии. 2-т.М., 1993, 227-б
[19] Ж.Ж.Руссо. Мәнгілік бейбітшілік туралы пайымдау ⁄⁄ Трактаты
М.,1963.149-б
3




Ұқсас жұмыстар

Мемлекет нысандары
Шетел конституциялық заңнамаларындағы мемлекеттік басқару нысандары
Мемлекеттің негізгі нысандары және сипаттамасы
Мемлекеттік басқарудың нысандары мен тәсілдерінің ұғымы, және түрлері
Мемлекет нысанының түсінігі, мәні және мемлекетті басқару нысаны
Қазақстан Республикасы – президенттік басқару нысанындағы унитарлық (біртұтас) мемлекет
Мемлекеттiң басқару нысандары
Мемлекеттің белгілері, функциясы, органдары және нысандары
МЕМЛЕКЕТ НЫСАНДАРЫ МАЗМҰНЫ, ЭЛЕМЕНТТЕРІ
Мемлекеттік басқару нысаны