Альянс Банкінің маркетинг кешені



ЖОСПАР
Кіріспе
І.Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық маңызы мен
1.1Маркетингтің даму эволюциясы және оның қазіргі заман жағдайындағы
1.2 Маркетингілік қызметті ұйымдастырудың негізгі элементтері
1.3Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі
ІІ.Комерциялық банктердің маркетинг қызметінің қалыпта-суы және дамуы
2.1Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы
2.2«Альянс Банкінің» маркетинг кешені
2.3«Альянс Банкінің» маркетингтің ерекшеліктері
ІІІ.Қазақстан Республикасының "Альянс Банкінің" маректингтік зертеулері
3.1. Банктегі маркетингтік зерттеулер мен ақпарат
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымшалар
КІРІСПЕ
Банк жүйесі – нарықтық экономиканың ең маңызды және ажырамас
Қазіргі банктік жүйе – бұл кез келген дамыған мемлекеттің
Коммерциялық кәсіпорындардың бір түрі ретінде банктік мекемелер де өз
Қазіргі банк жүйесі – бұл банк ісінің негізін айқындайтын
Икемді және тиімді банктік маркетинг қызметін құру – Қазақстандағы
Отандық әдебиетте дамыған елдердің экономикасындағы банктік маркетинг жеткілікті түрде
Қазіргі кезде маркетинг банктердің қызметін жоспарлау, оны ұйымдастыру мен
Банктердің маркетингтік қызметіне жүргізілген талдау, нақты мақсаттарға іс жүзінде
Маркетингті жүзеге асыруға арналған еңбектер шетел тәжірибесін қолдануға бағытталған
Осы дипломдық жұмысты жазу кезіндегі негізгі қиыншылық Қазақстан банктерінің
Бұл дипломдық жұмыстың басты мақсаты Қазақстандағы банктердің маркетингтік қызметінің
Банктік маркетингтің пәні - «Альянс Банкінің » маркетингктік қызметі
Зертудің обектісі - «Альянс Банкінің маркетингітік» түрлері мен оның
Осы мақсатқа сәйкес мынадай негізгі міндеттер туындайды:
банк жүйесіне қатысты теориялық сұрақтарды қарастыру;
банктердің пайда болуы мен дамуына әсер ететін негізгі факторларды
шетелдердегі банк маркетингінің өзгешеліктері мен артықшылықтарын талдап, елдегі банктердің
ҚР-ғы банктік маркетингтің ұйымдастырылуына талдау жасау;
Қазақстандағы банктердің маркетингтік қызметін жетілдіру жолдарын қарастыру .
Аталған міндеттерді тиімді ашып көрсету үшін дипломдық жұмыс бірнеше
Банк саласындағы маркетингтің өзіндік ерекшелігі мынада:
Коммерциялық банктер салымшылардың қаражатын тартылған қаражатты әр түрлі кәсіпорындарды
банкке клиентті салымшы ретінде тарту;
банк үшін ресурстарды ең тиімді жолмен пайдаланатын салаларға несие
Банк маркетингісі түпкі есбінде бірінғай мақсатты жүзеге асыруға –
Бүгінде маркетинг – бұл тиянақты дайындауды, терең әрі жан-жақты
Банктер ең алдымен өз өніміне емес, клиенттердің нақты қажеттіліктеріне
Банктің маркетингілік қызметін жүзеге асыруға қажетті жалпы принциптері мынадай:
Нақты нарықтық мақсатқа – барлық банк жұмыскерлерінің қозғалыстағы
Маркетинг – бұл кешенді міндеті бар жүйе (жоспарлау, реттеу,
Маркетингті ағымдағы кезеңге де, алдағы кезеңге де және бір-бірімен
Маркетингті нақты іс жүзінде асырудың негізіне қабылданған маркетингілік шешімдерді
Маркетингтің сәтті болуы әрбір жұмыскердің бастамасын және белсенділігін тұрақты
Маркетингті ұжымда қолайлы психологиялық ахуалды қалыптастырғанда ғана сәтті жүзеге
Банк маркетингісінің негізгі мақсаттары:
Сұранысты тудыру әрі ынталандыру.
Жұмыс жоспарларын және қабылданатын шешімдерді негіздеу
Көрестілетін қызметтің ауқымын ұлғайту.
Банк табысын барынша арттыру және нарықтық үлесті көбейту.
Әлеуметтік факторлың ролі артқан бүгінгі жағдайда маркетинг банк жұмыскерінің
Жаңа тәсілдеменің негізінде «барлығы клиент үшін» дейтін принцип жатыр.
Осы басты мақсатқа байланысты зертеу барысында мынандай міндеттер тұрды:
Қаржы нарығында орын алып жататын ұдайы өзгерістер жағдайында банк
Көрсетілетін қызметтің ауқымы, құрылымы және сапасы бойынша клиенттің талап-тілегін
Банктың коммерциялық, ұйымдаструшылық және әлеуметтік проблемаларын олардың кешенінде және
Несиелермен әрі салымшылармен ынтымақтастық құрудың және банк имиджін жасаудың
Бұл міндеттер сәтті шешімін табатын болса, банктің әлеуметтік-экономикалық даму
Дипломдық жұмыс кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдын, пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспеде зерттеудің көкейкестілігі негізделіп, зерттеудің мақсаты, объектісі, пәні, міндеттері,
Алғашқы бөлімде Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық
Ал екінші бөлімде Комерциялық банктердің маркетинг қызметінің қалыпта-суы
тереңірек қарастырылды. Яғни- Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы
Үшінші бөлімде Қазақстан Республикасының "Альянс Банкінің" маректингтік зертеулері
Қорытындыда дипломдық жұмыстың нәтижелері негізінде әзірленген тұжырымдар мен ұсыныстар
Қосымшада зерттеу мазмұнына қатысты жұмыстардың үлгілері көрсетілді.
І.Қазақстан экономикасының нарыққа көшу жағдайындағы маркетингтің әлеуметтік-экономикалық маңызы мен
1.1. Маркетингтің даму эволюциясы және оның қазіргі заман жағдайындағы
Маркетингтің пада болу тарихы көне замандарда жатыр.
Маркетинг қызметінің алғашқы формасы (баға саясаты мен жарнама) ақшалай-тауарлық
Мысалы, 1650 жылы «Минуи» сауда фирмасының бір қызметкері Токиода
Экономиканың, социологияның және басқарудың түйіскен жерінде дербес ғылым ретінде
ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында маркетингке қатысты көптеген жарияланымдар пайда
Маркетинг кәсіпкерлік қызметтің түрі ретінде өнеркәсіпте 50-ші жылдары кеңінен
1970-ші жылдары маркетингтің маңыздылығын бағалаған банктер өздерін және өз
Кейінгі 80-ші жылдар банк маркетингісінің коммерциялық банктерді басқарудың тұтас
Нарықтық қатынас жағдайындағы басқару жүйесі маркетингтік тұжырымдамамен негізделеді. Маркетинг
Маркетинг кеңінен дамыған "жабайы" нарықтың жағымсыз көріністеріне, ал аса
"Маркетинг" (латын тіліндегі, маrket - нарық), нақты айтқанда, "нарық
Нарық жағдайындағы банктер қызметі тұрғысынан алғанда, маркетингті қазіргі заман
Маркетинг сатушы мен тұтынушының өзара мақсаттарының жақсаруына мүмкіндіктер жасап,
Сонымен бірге ол нарықтың жаппай даму дәрежесін төмендетіп, нарық
Америкалық маркетинг ассоциациясының анықтамасы бойынша: маркетинг дегеніміз — "жекелеген
Американдық маркетологтар Дж.Р. Эванс, Б.Берманның көзқарастары бойынша, маркетинг тек
Олар өз көзқарасын жоғарыда көрсетілген анықтамаға сәйкес етіп, қажетті
Маркетинг жөніндегі көзқарастың көптігін мына тұжырымнан да көруге болады.
Италияндық ғалым Антонио Фолионың көзқарасы бойынша: "Маркетинг - серпінділік,
Ресейлік әдебиеттерде маркетинг анықтамасының жоғарыда көрсетілген түрлеріне ұқсамайтындарын да
Кейбір авторлар тауарларды маркетингке өткізу, нарықты зерттеу, жарнама, өткізуді
Қазіргі уақытта басқару қызметі ретіндегі маркетинг ұғымы біртұтас басқару
Жоғарыда аталған анықтамалар маркетинг болмысын толық дәрежеде көрсете алмайды,
Осы аталған анықтамалар жалпылама сипатта болғандықтан, оларда маркетингтің тек
Жоғарыда көрсетілген анықтамалар негізінде келесі қорытындыларды жасауға болады:
1.Анықтамалардағы айырмашылықтар ғалымдардың маркетинг ерекшеліктерін әртүрлі бағытта зерттеу әдістерімен
2. Қарастырылған анықтамалардың жалпы мағынасын мына көзқараспен түсіндіруге болады:
Мұндай процестің нәтижесі - тұтынушылар қажеттіліктерін қанағаттандыратын жағдай жасау,
Осы жұмыста, тәжірибелік маркетингті микро деңгейде қарастыра отырып, жоғарыда
Осы айтылған анықтамалаларды талдай келе қазіргі заман маркетингі дегеніміз
Жалпы экономикалық әдебиеттерде маркетингтің негізгі қызметтері көрсетілген. Авторлардың көпшілігі
1. Тұтынушылар сұранысының динамикасы мен жағдайын зерттеу және алынған
2. Кәсіпорын (банк) қызметінің сапалылығын арттыру мақсатында өндірісті түбегейлі
3. Компанияның (банктің) ішкі мүмкіндіктері мен барлық әдіс-тәсілдер арқылы
Жоғарыда көрсетілген қызмет түрлері кәсіпорынның маркетингтік қызметінің негізгі бағыттарын
Ғылыми әдебиетте маркетинг дамуының деңгейлерін кезеңдерге бөлудің әртүрлі жолдары
Бірінші кезең өндіріске бет бұру нәтижесінде XX ғасырдың 30
Мамандардың көпшілігінің ойы бойынша, маркетинг теориясы АҚШ-та XX ғасыр
Маркетинг дамуының екінші кезеңі 1950 жылдардың бірінші жартысына дейінгі
Үшінші кезеңде (60-70 жылдардың аяғы) маркетинг теориясы басқару теориясымен
Осындай бағыт қазіргі "кәсіби философияның" болмысын құрайды. Маркетинг философиясы
Төртінші кезеңде әлеуметтік-этикалық маркетингке (80-і жылдардан бастап, қазіргі уақытқа
Осы кезеңде табиғи қорды экономикалық дәрежеде жұмсау және қоршаған
Маркетингті жүзеге асырудағы жетістік — оны жүзеге асыратын ортасына
Әсіресе, есептесуге тура келетін, маңызды фактор ретінде өз мақсаттарын
Маркетинг сатушы мен тұтынушының өзара ізденісін жақсарту арқылы сұранысқа
Маркетингтің мақсаттары мен шарттарының бірлігі негізінде экономиканың әр саласы
Шешуді қажет ететін тапсырмалардың ерекшелігі мен бірқатар басқа жағдайларға,
Маркетингтің мынандай келесі түрлерін атауға болады: өндіріс маркетингі (мәселен,
Өндірістік белгілеудегі тауарлар мен тұтынушылық тауарлардың ерекшеліктері бар екендігін
Маркетингтің тағы бір түрі - сауда маркетингі болып табылады.
Қызмет көрсету маркетингінің ерекшеліктері шеңберінде өндірістік және саудалық маркетингтің
Осы маркетингтің түрлерінің ішінде халықаралық маркетинг туралы айта кету
Халықаралық маркетинг дегеніміз — фирма мен ұйымдардың сыртқы немесе
Маркетингтің жалпы мақсаты мынада деп айтуға болады: ол нарықтағы
Сонымен бірге, кейбір ерекше нарықтардың маркетингі бар, жалпы айтқанда,
Нақты бір шектеулерге бағындырылған бәсекелестікті тәртіпке келтіру, заңға қайшы
Маркетинг қызметі сауда кәсібінде өндіріс пен тауар өткізудің барлық
Маркетинг басқару тұжырымы ретінде, күрделі нарықтық жағдайда фирманың адаптері
Жоғарыда аталып кеткен төрт құралдан тұратын маркетинг шараларын қолдану
1. Тауармен жұмыс, оның сапасын арттыруға бағытталған, яғни бірінші
2. Баға саясаты, баға белгіленуі мен оның өзгеруі, баға
3. Үлестіру, өткізу жүйесінің құралуы, өткізу жолдарының таңдалуы, сауда-саттық
4. Ал тауарды жылжыту қызметі өзін жарнамалау, өткізуді қолдау
Маркетингтің маңызды түрлерінің бірі - кәсіби маркетинг. Өндірістік бағыттағы
Нарықтық қатынастардың даму деңгейінің жеткіліктілігі.
Маркетинг мақсатының кәсіпорын басқармасының нарық жағдайына байланысты талабына, сәйкестігі.
Кәсіпорында маркетинг қызметінің тиімділігін арттыру үшін ғылыми-техникалық және кадрлар
Сонымен бірге маркетингті барлық кәсіпорындар белгілі бір дәрежеде фирманың
Сонымен бірге, кәсіпорындардың нарық конъюнктурасын жобалау және түбегейлі түрде
Сонымен қатар, маркетингпен айналысатын адамдардың тәжірибесіздігі, олардың маркетинг болмысын
Кәсіпорындардың маркетингтік қызметі үшін төмендегі үш түрлі мәселе өте
Қазіргі кезде Қазақстанда қоғамдық пікір мен нарықты зерттеуде кәсіби
Қазақстандық нарықтың тұтынушыға негізделуі барысындағы маркетингтік зерттеулерде макро- және
Маркетингілік қызметті ұйымдастырудың негізгі элементтері
Маркетингілік қызметті ұйымдастырудың негізгі элементтері:
Нарықтың жағдайын және оның даму келешегін кешенді түрде зерделеу
Өнімнің жаңа үлгілерін жасау бойынша ғылыми-зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру,
Өндірісті және қаржыландыруды үйлестіру әрі жоспарлау.
Өнімді өткізудің және бөлудің оңтайлы жүйелерін құру әрі жетілдіру.
Барлық қызметті өткізуді ұлғайту шараларының аясында меңгерген жағдайларға сәйкес
Маркетингінің құрамдық элементтері мен әр түрлі шараларында оның бірнеше
Банк маркетингісінің тәсілдері:
клиенттермен тіл табысу;
акционерлерге дивиденттерді және пайдалы қызметті қамтамасыз ету;
өзге несиелік және банктік емес мекемелердің өнімдерімен салыстырғанда банк
банк жұмыскерін қызмет көрсетулерді өткізуге материалдық тұрғыдан мүдделі етіп
Клиентпен тіл табысу аясында банк маркетингісі белсенді маркетингке және
Белсенді банк маркетингісі мыналарды:
тікелей маркетингті, яғни, поштаны телефонды және теледидарды пайдаланатын белсенді
халықтың арасында, оның ішінде, көшеде сауалдама жүргізуді;
әлеуетті клиенттпен жеке тіл табысуды, оның ішінде, көшеде сауалдама
әлеуетті клиенттпен жеке тіл табысуды, оның қажеттілігін зерделеуді, оның
жекелеген маркетингілік проблеманы талқылау үшін банк ұйымдастыратын пікірталас клубына
Бәсең маркетинг – банктің қызметі мен жағдайы оның қызмет
Қазіргі заманғы банк іс-тәжірибесінде, әсіресе клиентке дербес қызмет көрсетуге
Тікелей маркетинг жүзеге асырылғанда клиенттке дербес қызмет көрсетуге айрықша
«Фокус-тобына» кеңірек тоқталу қажет. Ол клиенттпен жеке қатынасқа құрылған
Атауынан көрініп тұрғандай, топтың назары бір тақырыпқа ауады және
Төреші топқа банк қызметінің жаңа өнімі бойынша іскерлік жоспарды,
Банк жұмысы туралы қоғамның пікірін білу үшін «имидж ревизиясы»
Коммерциялық банктер өз өнімдерін нарықта жылжытудың жаңа әдістерін әзірледі.
Банк маркетингісінің құрамдық бөліктері:
Нарықты тануға қажетті ақпараттарды алу (жинау);
Тауарларды зерделеу және оның бағаларын анықтау (тауар-баға);
Көрсетілетін қызметтерді өткізуді ұйымдастыру.
Ақпаратты алу (жинау) мақсатына коммерциялық банктің нақты (игерілген) әрі
Банктік қызмет көрсету нарығын және оның әлеуетті тұтынушыларын зерделеу
Тұрпаттандыру тұтынушылардың тобын әлеуметтік ситпаттамаларына қарай сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық және
Нарықтық сегменттеу нарықты тұтынушылар сұранысының өзіндік ерекшелігімен де, ұсыныстың
Сегменттеудегі мақсат – жекелеген тұтынушы тобының көрсетілетін нақт қызмет
Банктер нарықты екі принцип бойынша сегменттейді:
өнімдікке (несиелік қызмет көрсету нарығы, операциялық қызмет көрсету нарығы,
клиенттікке (жылжымайтын мүлыктің меншік иелері, корпорациялар, үкіметтік нарық сенімгерлікпен
Нарықтың жекелеген сегментін бөліп алудың мағынасы: банк өзінің күш
Тұрпаты бір қызмет көрсетулерге сұранысы бар әрі олардың ақысын
нарық сегменті айтарлықтай нақты кескінге ие болуы керек;
әр түрлі сегмент туралы жиналған ақпарат оларды талдауға әрі
таңдап алынған сегмент банкке біршама пайда әкелетіндей болуы қажет;
іріктелген сегменттерде банктің қызмет көрсетулерді жлжытуға қажетті арналарды және
Нарықты сегменттеу – банктік қызмет көрсетудің үлкен іс-тәжірбиесін және
Сегменттеу – бір олғы емес, тұрақты процесс өйткені нарықтағы
Маркетологтар - әдетте сегменттеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін оның
Нарықты сегменттеудің негізіне банктік қзмет көрсету сипаты (несиелік, операциялық,
Сонымен қатар, географиялық, демографиялық, психомәдени және мінез-құлықтық (бағыттық) сегменттеулер
Кәсіпорын нарығын сегменттеу барысында кәсіпорынның ауқымы, қызмет саласы, онда
Географиялық сегменттеудің бірлігі ретінде елдер, аумақты географиялық учаскілер, экономикалық
Демографиялық сегменттеу – жеке тұлғалар нарығымен байланысты. Бұл сегменттеу
Демографиялық сегменттеудің құнды қағаздар нарығын дамытуда маңызы зор, өйткені,
Психомәдени сегменттеу жеке тұлғаның банк көрсететін белгілі бір қызметтеке
Мінез-құлық сегменттеу банк клиенттінің досьесін – банк арқлы өткен
бүгінгі күнмен өмір сүретін, яғни ертеңгі күнінойламайтын адамдар.
авантюристер.
пайдаланушылар, яғни, мінез-құлықтарында бәсеңдік танытатын, алайда материалдық құндылықтарға құрметпен
Нарық жағдайы туралы ақпараттарды зерделеудің негізінде коммерциялық банктерөз стратегиясын
игерілген қызметтерді өзінің ескі клиенттеріне сату;
ену (кіру) стратегиясы (бұрынғы қызметтерді жаңа клиенттке ескі нарықта
даму стратегиясы (ескі қызметтерді жаңа нарықта сату);
жаңа қызметтерді өткізу стратегиясы (жаңа қызметтерді игерілген ескі нарықта
әртараптандыру (жан-жақты дамыту) стратегиясы (жаңа қызметтерді жаңа нарықта сату).
Бұл стратегия тұрпаты банк үшін ең тәуекелділік деңгейі жоғары
Банк маркетингісінің екінші құрамдық бөлігі (тауарды зерделеу және оның
Маркетингтің үшінші бөлімінде (қызметтерді өткізуді ұйымдастыру) банк көрсетілетін
Банктің маркетинг стратегиясы. Нарықтағы жетістік, маркетингтің үлкен жетістігі ахуаалды
Маркетинг стратегиясы кез келген бан үшін стратегиялық жоспардың негізігіэлементі
Бұл саладағы жоспарлау банктің күшті және әлсіз жақратын, банк
Сонымен қатар соңғы 2-3 жыл ішіндегі банк қызметінің пайдасы,
Бұл материалдар 3-5 жылдан кейін қайталануы мүмкін ағымдағы ахуал
Стратегиялық міндеттерді анықтағаннан кейін топ банктің ағымдағы жағдайынан алға
Осылайша, маркетинг стратегиясын әзірлеудің кезеңдерін сызба түрінде былайша көрсетуге
2-сурет Маркетингті әзірлеу кезеңдері.
Маркетинг стратегиясын банк мақсатына маркетинг құралы арқылы қол жеткізудің
Банктің ұйымдық құрылымында банк бизнесінің, маркетингтік жаңа формаларын әзірлеумен
Стратегиялық жобаларды жүзеге асырушы жұмыскерлерді ынталандыратын арнайы жүйені ұйымдастыру;
Стратегиялық жоспарлаудың артықшылықтарына банк басшылығын иландыру, яғни стратегиялық жоспарда
Банктің стратегиялық жоспарын әзірлеу және жүзеге асыруқызметіне барлық деңгейдегі
Стратегиялық жоспарлы бағдарламаның жүзеге асырылу барысы туралы, яғни қалайша
Нақты бақылау жүйесін қалыптастыру.
1.3 Банктердің маркетингтік қызметіндегі көрсеткіштер жүйесі
Маркетинг қызметінің тиімділігін арттыруда банктік өнімдерді шығаратын отандық банктердің
Сонымен қатар, көптеген банктерде техникалық, қаржылық мақсатты көздейтін маркетингтің
Маркетинг банк үшін мақсатты нарық көзін анықтай отырып, банктің
Маркетинг кез-келген банктер қызметінде қолданыла беретін әмбебап тәсіл болып
Нарық қатынастары даму деңгейінің төмендігі, өндіруші мен тұтынушы арасындағы
- нарықтық қатынастар мен нарық мәдениеті деңгейінің төмендігі;
- отандық банктердің маркетингтік қызметін жобалау және жүзеге асыруға
- маркетингтің өндірістік менталитеті және оның тұтынушыға бағытталмай, өткізуге
- кәсіпорындардың түбегейлі түрде маркетингтік зерттеулер, үлгілер жасау және
- мәлімет көздерінің жеткіліксіз даму деңгейі.
Банктердің барлық бөлімшелерінде "айқын" бағыт алу, сонымен қоса, банктің
Осы мәселенің шешімін табудың көптеген жолдары бар. Мәселен, отандық
Жемісті маркетингтік іскерлік үшін оның жіктеулік көрсеткіштері маңызды роль
Сонымен бірге осы мәселені шешуші негіз ретінде жоспарлаудың толық
Біздің ойымызша, бақылау деңгейіне байланысты маркетинг көрсеткіштерінің макро- және
Көрсеткіштерінің сипаты олардың сапалы және мөлшерлік болып бөлінуін анықтайды.
Бақылау жүйелілігі көрсеткіштерді банктің жоспарлық болжамдары мен жобаларының орындалуын
Біздің пікіріміз бойынша, жалпылық және жекелеген көрсеткіштер тиімділігінің өзара
Банктің нақты анықталған түрдегі маркетингтік жағдайын сипаттау және орын
Маркетинг тиімділігін талдауға арналған жүйелі дәрежедегі бағытты жүзеге асыру,
Сондықтан маркетингтің қолданылу тиімділігін зерттеу барысында, біздің ойымызша, маркетингтің
ІІ.Комерциялық банктердің маркетинг қызметінің қалыптасуы және дамуы
2.1Коммерциялық банктердегі маркетингтік қызметтің ұйымдастырылуы
Қазіргі кездегі коммерциялық банктер сатушы мен сатып алушы ролінде
Банктер арасындағы бәсекелестік кең салалы. Оны екі түрге бөлуге
Бірінші түрі - Коммерциялық банктер арасындағы бәсекелестік.
Банктер және банке жатпайтын несие-қаржылық институттар арасындағы бәсекелестік.
Банктер және қаржы институтына жатпайтын мекемелер арасындағы бәсекелестік.
Екінші түрі - Жеке бәсекелестік; Топтық бәсекелестік.
Банктер арасындағы бәсекелестік күшейген шақта, банктің жақсы атағын шығару
Тұтынушылар құрамына: кәсіпорындар, бағалы қағаздармен жүргілетін операцияларға сұраныс тудыратын
Қамту дәрежесіне және тұтынушылардың мақсатты контингентіне байланысты жарнаманы екі
Негізінен тұтынушылар бірінші орынға банкте көрсетілетін қызметтердің саны мен
Нәтижесінде банктің қызметін дұрыс ұйымдастырса, біріншіден бәсекелестер арасындағы тұтынушы
Банктің жұмыс істеу нысандарының бір түрі - нарықтық стратегияны
Халықтың жинақталуы ақшасын сақтауды қамтамасыз ету - банк көрсететін
Инвестициялау проблемасы қазіргі кезде әр жерде әртүрлі шешілуде. Мысалы,
Экономикалық тұрақсыздық бой алып тұрған біздің жағдайда шет елдердің
Банктердің коммерциялық мекеме ретіндегі өзіндік ерекшелігі - ресурстардың көбі
коммерциялық банктерге таратылатын қаржының көлемі банктің меншік капиталынан -
жабық акционерлік қоғам ретінде құрылған банктерге -20 еседен аспау;
ашық акционерлік қоғам ретінде құрылған банктерге - 15 еседен
2.2 Альянс Банкінің маркетинг кешені
(«Альянс Банкі» жұмысының мысалында).
«Альянс Банк» қаржылық кризистің коммерциялық банктер үшін оңай емес
Банктің жеке меншік капиталы 2006 жылмен салыстырғанда 276,8 миллион
Альянс Банкі» жеке меншік капиталының мөлшері бойынша «Профиль-Банк» журналында
2007 жылы алынған жиынтық кірістері 416 млн. 191 теңгені,
Өткен жылдың баланстық табысы 184 млн. 874 мың теңгені
Активтердің жалпы көлемі 2007 жылдың аяғына 1249 млн. теңгені
Таза табыс, 2007 жылдың аяғында қызметтің қорытындысы бойынша
Банктің резервті қоры жылда 2,1 есе артты және 2008
300000
256772
250000
200000
159144
150000
100000
61042
50000
11309
0
2004
2. –сурет. «Альянс Банкінің» 2004- жылдан 2008
Банк қызметінің қол жеткізілген нәтижелері банктік қызмет нарығында интенсивті
Астана қаласының «Альянс Банкі» клиентері жылдан-жылға өсіп келеді.
жылдар Адамдар саны
2004 2.969.592
2005 4.102.560
2006 6.791.760
2007 7.840.010
Астана қаласының ААҚ «Альянс Банкі» 2007 жылдың 4-ші тоқсанында
Автокөлікнесиелері бойынша «Альянс Банкі» 2008 жылдың 1-ші тоқсанында Астана
Тұтыну несиесін берген Астана қаласының ААҚ «Альянс Банкі» 2005-2007
Сарапшылардың бағалауы бойынша «Альянс Банк» жеке тұлғалардың салымшылар нарығында
Активтердің көп үлесінде жеке тұлғалардың салымдарының болуына қарамастан ашық
Сондықтан, дипломдық жұмысымның осы бөлігінде банкте маркетингті ұйымдастырудың негізгі
Нарықтағы орнын анықтау.
Соңғы жылдары әсер ету шеңбері үшін банктер арасында бәсекелестік
Жаңа банктік қызметтер әзірлеу
Жаңа банктік қызметтерді әзірлеу ретінде «Альянс Банкіне» мынадай маған
Жас өспірімдерге арналған кредиттер (студенттер және т.б.).
Осы қызмет банкке екі жақты пайда әкеледі: жаңа
Арнайы әлеуметтік топтар үшін депозиттер.
Қазіргі таңда «Альянс Банкі» салымның алты түрін ұсынады: сақтау
Менім ойымша, мұндай үлкен банк үшін бұл көп емес.
Жеке тұлғаларды құнды қағаздар нарығындағы операцияларға тарту.
Құнды қағаздар нарығы – тіпті, бөлек дипломдық жұмыстың тақырыбы.
Егер клиент қаражатты валюталық активтерге орналастырудан тәуекелге тап болатын
Ақпараттық және кеңестік қызметтер.
Банкте қаржы, кредиттеу, валюталық операциялар және құнды қағаздар
Банктік қызметтерді табуды ынталандыру
Бәрінен бұрын табу үшін «Альянс Банк» жарнаманы қолдануы керек.
Сондықтан, мен жарнамалық бөлімді құруды немесе жарнаманың мынадай бағыттарын
Банктің жарнамасы. Банктің жарнамасы имиджді жарнаманы атқаратын болады.
Мақсатты топ: Астана тұрғындары және заңды тұлғалар.
Тарату әдістері: теледидар, радио, бұқаралық ақпарат құралдары, сондай-ақ direct-mail
direct-mail іскер адамдарға тиесілі ету оның тиімділігін арттырады және
Жарнамадағы акцент: банктің сенімділігі (өзінің мақсаттарында атақты рейтингтерді пайдалану
Жарнаманы орындаушылар: жарнама өзінің жолданушысына жету
Мақсатты топ: бос ақша қаражаттары бар жеке және заңды
Тарату әдістері: дәл сондай. Егер қызмет жастар үшін әзірленген
Жарнамадағы акцент: ұсынылатын қызметтің жаңалығында және ыңғайлылығында. Әлеуетті клиент
Жарнаманың орындаушылары: орталық жарнамалық фирмаларды тарту өте қымбар, сондықтан
Баға орнату
Маркетинг кешенін әзірлеуде және жетілдіруде өте қызық
Тіпті, бағалық шектеу, банкте иілгіш сұранысы бар сатып алушыларды
Банктік қызметкерлердің негізгі міндеті әртүрлі сатып алушыларды –қымбат
Мысалы, банктің өте перспективалы қызметтері болып табылатын трастық
Одан әрі уақытпен байланыстырып берілетін жеңілдіктерді қолдануға болады:
Соңында, бағалық шектеудің тиімді қызмет етуі белгілі критерийлер
Жеткізу жүйесі.
Бізге мәлімі, жеткізу жүйесінің жоғарыда айтып өткендей
Күтілетін нәтижелер.
«Альянс Банкте» маркетингті қолдану нәтижесінде мен клиенттер санының көбейуін,
Банктің барлық бөлімшелерінің жұмыстарында маркетинг тәсілдерін ендіру қызмет
Тіпті, маркетинг ойлаудың жаңа психологиясын, жұмысшылардың жаңа мотивациясын
2.3 «Альянс банктегі» маркетингтің ерекшеліктері
Банк қызметтерін көбейту және оны дамыта түсу банктің стратегиясының
Банк саласындағы маркетингтің ерекшеліктері банк өнімдерінің ерекшеліктеріне байланысты туындайды.
Нарық жағдайында жұмыс істейтін қандай да болмасын кәсіпорын, банк
Қазір банктердің көпшілігі тұтынушыларды тартудың жаңа жолдарын қарастыруда. Бұл
Банктегі маркетинг – бұл банктің стратегиясы мен философиясы. Ұйымдағы
Қазіргі маркетингтік жағдайда банк пен тұтынушының қарым-қатынасы өзгере түсуде.
Қазіргі кезде банктер өзгерген жағдайға бейімделе отырып әртүрлі депозиттерді
«Лучший классический» депозиті – салым бойынша сыйақы ставкасы –
«Лучший классический» депозитінің талаптары:
• сыйақы салымның сақталу мерзімінің аяқталуы бойынша есептеледі;
• салым 3 айдан астам сақталған кезде, бірақ есепшотты
• банктік салым шартының мерзімі аяқталғаннан кейін осындай мерзімге
«Лучший классический» депозитінің сыйақы ставкасы.
Валюта түрі Сыйақы ставкалары жылына %
3 ай 6 ай 12 ай 18 ай
Теңгемен 11,0 13,0 14,0 16,0
АҚШ долларымен 7,0 7,5 8,0 9,0
Ең төменгі салым сомасы (теңгемен):
150 000 теңге – Алматы филиалының ЦСО;
10 000 теңге – Алматы филиалдарының басқа бөлімшелері;
2 000 теңге - «Казкоммерцбанк» ААҚ-ының басқа филиалдарында
Ең төменгі салым сомасы (АҚШ долларымен):
$ 1 000 – Алматы филиалы;
$ 500 – Алматы филиалдарының басқа бөлімшелері;
$ 100 - «Алянс банкі» ААҚ-ының басқа филиалдарында
«Капитал»
«Капитал» депозитінің талаптары:
• салым сомасына сыйақы оны енгізген күні есептеледі;
• салымның барлық сақталу мерзімінде сыйақы ставкасы белгіленген болып
• есепшотты ашқан күні талап етілгенге дейінгі салымға аударылады
• қосымша жарналар салуға және ішінара берулерге жол берілмейді;
• салым тұтыну кредитін алу кезінде немесе пластикалық карточка
• банктік салым шартын мерзімінен бұрын бұзу кезінде есептелген
• банктік салым шартының мерзімі аяқталғаннан кейін осындай мерзімге
«Капитал» депозитінің сыйақы ставкасы.
Валюта түрі Сыйақы ставкалары жылына %
3 ай 6 ай
Теңгемен 8,0 11,0
АҚШ долларымен 5,0 6,0
Ең төменгі салым сомасы (теңгемен):
1. 150 000 теңге – Алматы филиалының ЦСО;
2. 50 000 теңге – банктің басқа филиалдары мен
Ең төменгі салым сомасы (АҚШ долларымен):
1. $ 1 000 – Алматы филиалы;
2. $ 500 – банктің басқа филиалдары мен бөлімшелерінде.
Өркениетті елдерде банк қызметтерімен 80% үй шаруашылықтары қамтылған. Жанұялар
«Альянс банкі» салымға қаражат жинау үшін қосымша шетелдік
Мысалы:
халықтың қаражатын банкке тартудың әртүрлі программасын жасау.
салымшы- клиенттерге кеңінен қызмет көрсету, оның ішінде банк қызметіне
Банк саласындағы маркетинг клиенттердің қаржылық жағдайын және олардың мүмкіндіктерін
Түбінде банктік маркетинг бір ғана мақсатты көздейді: кірістерді және
Банктің маркетингі шеңберінде мынадай қағидалар жүзеге асырылуы тиіс:
1. Барлық банк қызметкерлерінің нақты нарықтық мақсатқа қол жеткізуге
2. Маркетингтің қызмет көрсетуінің кешенділігі (маркетингтік ақпарат, жоспарлау, ұйымдастыру
3. Маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларының біртұтастығы.
4. Банктің әрбір қызметкерінің творчестволық белсенділігі мен бастамашылдығын ынталандыру.
5. Банк қызметкерлерінің өз біліктілігін арттыруды тұрақты қамтамасыз етіп
6. Банк ұжымында оң психологиялық ахуалды қалыптастыру.
Бұл қағидалардың көпшілігі менеджмент теориясындағы қағидалармен ұштасып жатыр. Банктік
1. Банктің ақша нарығындағы ұдайы өзгерістерінде табысты жұмыс атқаруы.
2. Кредиторлар мен салымшылардың мүдделерін сақтау үшін банк өтімділігін
3. Банк көрсететін қызметтердің көлемімен, құрылымымен және сапасымен клиенттер
4. Банк қызметтерінің жаңа түрлерін іздестіру. Маркетингтік зерттеулер жүргізу.
5. Жаңа клиенттер тарту.
Осы міндеттерге орай банк меркетингі өз өнімдерінің сапалы болуына,
ІІІ. Қазақстан Республикасының "Альянс Банкінің" маректингтік зертеулері
3. 1 Банктегі маркетингтік зерттеулер мен ақпарат
Қандай да болмасын істі бастамас бұрын бұл жөнінде біршама
Коммерциялық банктердің нақты және әлеуетті нарықтарын анықтау үшін және
Нарықты бағалау үшін банке тиесілі үлесі, заем мен депозиттер
Маркетинг әрбір ерекше шарадан (іс-қимыл) кейін, банктің тұтас қызмет
Ақпарат күнделікті қажеттік болып танылады. Бұл жерде сөз мақсаттар
Ақпараттық жүйені жасау бірнеше кезеңде өткізіледі.
Ең алдымен банк өзінің дамуының әрбір сатысында қандай ақпаратқа
Тіпті болмаса, егер кәсіпорынның ақпаратты қамтамасыз етуге арнайы зерттеулер
Банк қызметкерлерінің фирманы дұрыс басқарудағы ақпараттың маңызына бір ауыздан
Банк маркетингіндегі статистика
Әртүрлі қазақстандық компаниялардың және банктердің маркетинг бөлімдері жиі
Келісім критерийлері
Маркетинте, басқа ғылыми-іргелі пәндерде секілді, әр түрлі ештеңемен дәлелденбеген,
Осы гипотезалардың жалпы формуласы мынадай болады:
Н0 – нольдіқ гипотеза, оның мәні біздің нәтижелеріміз өлшенетін
Н1 – альтернативті гипотеза – оған сәйкес біздің нәтижемен
Гипотезаның статистикалық тексеруінің негізінде бір жағдай жатыр: гипотеза жоққа
Мысалы, біз Х мырза кедей ме деген гипотезаны тексергіміз
Біз Х арзан ресторандарда түскі ас ішетіндігін, қалалық кедей
Егер, кейіннен Х банкте алты санды есеп шоты
Пирсон критериясы
Маркетинтік талдау деректерін статистикалық талдау үрдісінде тәуелсіз параметрлеріне немесе
Х2 – критерийі әйгілі ағылшын статистигі Пирсонмен әзірленген.
1 Мысал. Банк клиенттерінің қанағаттануына арналған маркетинг
«Альянс Банкінің» маркетологтары жаңа банктік өнімді ендіргеннен кейін банк
Банктік өнім аса тіпті ұнады;
Ұнамағанмен салыстырғанда, сірә ұнады;
Білмеймін, маған бәрібір;
Ұнағанмен салыстырғанда, сірә ұнамады;
Банктік өнім тіпті ұнаған жоқ.
Шешудің қысқа нобайы.
Тапсырманы шешу үшін «Сізді жаңа өнім қандай деңгейде қанағаттандырады?»
Нольдік гипотеза Но ұсынамыз: жаңа қызметті ендіргеннен кейін қанағаттану
n
£m= —,
K
N – бақылау саны (=100);
K – белгілердің дәрежелерінің саны (альтернативалар саны =5).
100
Біздің жағдайда,
5
Осы теориялық жиілікпен барлық эмперикалық жиіліктерді £3 салыстырамыз.
Алынған жауаптар (жиіліктер) 1-кестеде көрсетілген.
Кестелік қосымша бойынша (олар статистика бойынша кез-келген маңызды кітаптарда
№1 №2 №3 №4 №5 №6
Альтернативалар £3 £m (£3 - £m) (£3 -£m)2 (£3
£m
1 21 20 1 1 0,05
2 18 20 -2 4 0,2
3 15 20 -5 25 1,25
4 19 20 -1 1 0,05
5 27 20 +7 49 2,45
Соммалар 100 100 0
С3 =4,0
Х m2 табамыз 9,49 тең. Табылған эмперикалық мәні
Компанияның немесе банк қызметінің нәтижесі тек қызметкерлердің біліктілігінен ғана
Келесі мысал осыған арналған.
2-мысал. Банктік жұмысшылардың маркетингі
«Альянс Банкі» банкі басшылығының тапсырысы бойынша маркетолог оның
Бірінші банктің филиалында -20, екіншісінде -15 қызметкер сұралды. Жұмысшылар
Шешімнің қысқа нобайы
Маркетологтың зерттеуін 2- кесте түрінде ресімдейік. Пирсон критерийін қолданамыз.
Нольдік гипотеза Но ұсынамыз филиалдардың ұжымдарының арасында психологиялық ауа
Эмперикалық мән Хэ2 – нің есептік формуласы екі әртүрлі
Хэ2 =
(A+B)(A+C)(C+D)(B+D)
мұнда, N = A+B+C+D= 15+20=35 - зерттеуде
Хэ2 = N-([A*D-B*C] –N/2)2
(A+B)(A+C)(C+D)(B+D)
2 – кесте.
Банктің 1- филиалы Банктің 2-филиалы Соммасы
Мақұлдап жауап берген, банк жұмысшыларының саны А 15 В
Теріс жауап берген, банк жұмысшыларының саны С 5 D8
Соммасы А+С =20 В+ D=15 35
Кесте қосымшалары бойынша 1= (2-1)(2-1) еркіндік дәрежесі және α=
Х m2 = 3,84.
Х α 2 < Х m2
Сонымен, банк филиалдарының психологиялық ауа райларында қарама-қайшылықтың жоқтығы туралы
Неге, оны қабылдау керек, егер айырмашылығы осындай үлкен болса
Қорытынды: екінші филиалдағы қызметкерлердің ризасыздарының үлкен пайызы банк басшылығын
Автордан ескерту.
Оқырман келіседі, егер де біз статистикалық талдауды қолданбастан пікір
2-банктің филиалында, айқын көрініп тұрғандай, ауа райы нашар (15-нен
Бірақ бізбен, 1 және 2 -филиалдар психологиялық ауа райларында
Колмогоров –Смирновтың (КС) критерийі.
Осы КС критерий жиіліктің алынған үлгісін күтілетін үлгіге сәйкестілігін
Алайда, КС критерийінде реттелген деректердің табиғатының артықшылығы қолданылады. Критерий
3-мысал. «Альянс Банкі» өнімнің маркетингі (сатып алушылардың артығырақ көруі)
«Альянс Банкі» банкімен жаңа банктік өнімдер: «Мерейтой», «Ең жақсы»,
Банк басшылығын, банк өнімінің артықшылығында қандай да бір айырмашылықтар
Кері жағдайында, нарыққа барлық төрт банктік өнімде түседі.
100 адам ішінен таңдауда «Мерейтой» депозитін -41, «Ең жақсы»
Шешімнің қысқа нобайы.
Депозиттер қандай да бір реттілікті көрсеттеді. КС
Бар деректерді 3-кесте түрінде ресімдейміз.
Депозит Бақыланған
сан Бақыланған
үлес Жиналған
үлес Теориялық
үлес Теориялық
жиналған
үлес
«Мерейтой» 41 0,41 0,41 0,25 0,25
«Ең жақсы» 35 0,35 0,76 0,25 0,50
«Жанұялық» 14 0,14 0,90 0,25 0,75
«Демалыс» 10 0,10 1,00 0,25 1,00
Нольдік гипотеза Н0 депозиттер арасында артықшлық жоқ екендігінде.
Осы болжамнан шығатын жиналған бөліністің функциясы, 3-кестенің соңғы бағанында
Егер α =0,05, онда таңдама үшін D критикалық
Одан шығатыны, D кр. =0,124.
Есептік мәні D =0,26 критикалық мәні 0,124 –тен көп.
Сондықтан, депозиттердің артықшылығы жоқтығы туралы нольдік гепотеза Н0
Есептік мәні критикалықтан өзгешелігі – тіпті 2 есе айырмашылығы
Әрине, сондай-ақ хи-квадрат критерийін қолдануға болады, бірақ КС критерийін
Қорытынды ескертулер.
Қорытындысында ескере кететіні, батыс компаниялары мен корпарацияларында барынша
Маркетингтік зерттеулерде статистикалық талдауды ұғынып қолдану үшін жоғарыда көрсеткендей,
Қорытынды
Американдық маркетинг ассосациясы берген маркетинг анықтамасы кеңінен тараған.
Маркетинг – бұл тауарлар мен қызмет көрсетулердің ағымн өндірушіден
АҚШ-та маркетингке жұмсалатын шығын тауардың түпкілікті бағасының, шамамен алғанда
70-ші жылдары күшейген банк жүйесіндегі бәсекелестік стратегиялық жоспарлаудың және
Әрине, бұл тек банктік қызмет көрсету нарығының және ондағы
Осы тенденциялардың дамуы нәтиесінде қаржылық қызмет көрсетулер мен өнімдер
Әрине, банктер маркетингтің көптеген тұжырымдамалық принциптерін өнеркәсіптен алды, өйткені
Сонымен бірге банк өнімнің, банк орындайтын кез келген операциямен
Банк марекетингісі – бл клиентураның нақты қажеттілігін ескере отырып,
Пайданы тұрақты түрде өсіріп отыру клиентураны тарту, өз қызметтерін
Банк саласындағы маркетинг несие ресурстарының нарығын зерделеуге, клиенттің қаржылық
Банк саласында салымшылардың санын арттыруды ғана көздемейтін, сонымен бірге
Дипломдық жұмыста «Банктегі маркетинг қызметінің қалыптасуы мен дамуы» қарастырылды.
Мысалы осы саладағы әдебиеттердің және зерттеулердің тапшылығы да бізге
Қазақстандағы қазіргі заманғы маркетингтің бөлек элементтерін
2005-2006 жылдар кезеңінде банктік маркетинг «нақты мүмкіншілік»
Алайда, тәжірибе көрсеткендей, банктік маркетинтің қазақстандық моделі
Соңғы жылдарда маркетингтің басты элементі болып депозиттер
Мұндай маркетингтің басқа объективті себебі болып, кезеңдеп гиперинфляциялық
Қазақстандық банктердің маркетингтік стратегиясының басты кескіні маркетингтік даму сатысының
Мұнымен қатар банктермен жасалған жарнамаларда, өздерінің қаржылық жағдайлары
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Агеев А. П. Проблемы собственности и культуры - М.:
Ақша, несие, банктер. Ғ.С. Сейітқасымовтың редакциялығымен. — Алматы: Экономика,
Алешина И. Паблик рилейшнз в менеджменте и маркетинге.//Маркетинг, N3,1996.4
Андреев И. Б., Мусакин А. А. Маркетинг в банке
Биктеубаева, А. С. Методологические
Викулов, В.Маркетинг банковских продуктов на основе сегментационных моделей: [Банковский
Владиславлев, Денис Николаевич. Как
ГолубковЕ.П.Маркетинг. Словарь. -Москва, 1994.23 15. Горелов Н. А., Белявский
Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. -М.: Высшая школа,
Европа и Россия. Опыт экономических преобразований -Москва, 1996, с
Зверинцев А. Коммуникационный менеджмент. -СПб.: Изд - во Буковского,1995.
Кодекс банковской деятельности, проект, 1997, с. 2.
Корупаев А.Е. Русская культура и меценаты в конце 19
орупаев А. Е. Предприниматели и интеллигенция. //Тезисы научных конференций.
Котлер Ф. Основы маркетинга. -М., 1995, с.103, 57.
Крутик А. Б, Горенбургов М. А. Бизнес - коммуникации
Лаврушин О. И. Основы банковского менеджмента. -Москва, 1995.
28. Ламбен Жан - Жак.. Стратегический маркетинг. - СПб.:
Ланцов В. А. Методы научно- технического, экономического и социального
Лисак, Б. И.Основные методы сэгментации клиентской базы банков //Банки
Мақыш С.Б. Ақша айналысы және несие, Алматы, 2004ж. 250б.
Маркетинг [Текст]: Учебник для вузов / Кол.авт.: Н.Д.Эриашвили,
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учебник / под
Маркова В. Маркетинг услуг, М.:Инфра-М,1995г.
Мустафин, М. Статистика в банковском
Мустафин, М. Статистические гипотезы в
Мустафин, Малим Абдрашитович. Прикладной маркетинг
Огилви Д. Откровения рекламного агента. -М, 1994 с. 68.
Основы рекламы и маркетинга. - Уфа, 1990.г.168с.
Песоцкая Е. В. Маркетинг услуг. //Учебное пособие. -СПб. .:
Реклама в Санкт-Петербурге.Издание исследовательской фирмы "Экро" 1994, с 54
Рожнов И. Я. Международное рекламное дело. -Москва, 1994, 48.
Рюттингер Р. Культура предпринимательства. - М., с. 75, с176.
Савинская Н А. Доклад на собрании общественности. // Новости
Сандевуар. П. Введение в право. -М.: Издательская группа "Интратэк
Севрук.Т. Банковский маркетинг. -Москва.: Дело, 1994.
Селиванов А. Прибыль и нравственность.// Риск, N1, 1997, с.
Тасыбаева А. С. «Банкілік құқық». Алматы, 2001.
Титова, Наталья Евгеньевна, Кожаев, Юрий Павлович. Маркетинг: учеб. пособие.-
Управление деятельностью коммерческого банка (банковский менеджмент) / под
Уткин Э. А. Банковский маркетинг. -М.:1995.
Хруцкий В. Е. Современный маркетинг. -М, 1991.
Чистов Л. М. Совершенствование управления строительной отраслью. /Учебное пособие.
Эванс Д., Берман Б. Маркетинг. - М.: Экономика, 1990.59.
Қосымшалар
Приложение 1
Маркетинговая деятельность в банке.
Приложение 2
Разработка банком стратегии маркетинга
Приложение 3
Этапы рекламной деятельности
Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Сокр.пер. с англ. -М.:
Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. СПб.; Питер Ком, 1999. -896б.
Современный маркетинг /под ред. В.Е.Хруцкого. ~М.: Финансы и статистика.
Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. -М.: АО
Социально-экономическое положение Республики Казахстан за январь-декабрь 1998 года. Алматы:
Тасыбаева А. С. «Банкілік құқық». Алматы, 2001.
Тасыбаева А. С. «Банкілік құқық». Алматы, 2001.
Андреев И. Б., Мусакин А. А. Маркетинг в банке
Ақша, несие, банктер. Ғ.С. Сейітқасымовтың редакциялығымен. — Алматы: Экономика,
Управление деятельностью коммерческого банка (банковский менеджмент) / под
Мустафин, М. Статистика в банковском
Мустафин, М. Статистика в банковском
Мустафин, М. Статистика в банковском
Мустафин, М. Статистические гипотезы в
2
2
Ағымдағы маркетингілік ахуалдың баяндалуы (жай-жапсары)
Бақылау көрсеткіштер
нің жиынтығы
Қауіп-қатер мен ықтималдық
тар тізбесі
Міндеттер мен проблемалар тізбесі
Маркетинг стратегиясы
Бақылау тәртібі
Бюджеттер
Әрекет ету бағдарламасы
Планирование комплекса маркетинга
Анализ рыночных возможностей
Маркетинговые возможности
Возможности банка (ресурсы)
Задачи банка
Система маркетингового контроля
Организационная структура
Стратегия риска
Разработка планов маркетинга
Стратегическое планирование
Отбор целевых рынков
Цели банка
Стратегия маркетинга:
цели;
оценка клиентуры;
определение продукта, цены;
другие характеристики.
Установление обмена информацией по продвижению услуг на рынок
Цели рекламы:
побуждение;
испытать продукт;
увеличить его использование;
показать особенности услуг;
распространить информацию;
подтвердить имидж фирмы;
изменить поведение на рынке;
увеличить продажу;
повысить осведомленность клиента и т.д.
Определение каналов
коммуникаций:
личные контакты с клиентом;
связи с общественностью;
почтовая рассылка;
реклама.
Разработка плана сотрудничества со средствами массовой информации
Внедрение практики дублирования рекламы
План использования прессы:
число рекламных объявлений;
время;
частота;
размер;
расположение;
срок рекламы;
дублирующая схема
Выбор объекта:
газеты;
журналы;
телевидение;
радио;
почта;
объявления.
Оценка прессы:
доступность;
конкурентность;
ограничения;
информативность;
гибкость;
периодичность;
приемлемость условий.
Выполнение плана коммуникаций
Исследование рынка
ИССЛЕДОВАНИЯ
Изучение потребителей
Изучение потребительских свойств товара
Анализ рынка
СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
Планы использования средств рекламы
Цели
Творческий подход
Ассигнования
ТАКТИЧЕСКИЕ РЕШЕНИЯ
Смета расходов и контроль за ее исполнением
Выбор средств рекламы
График публикаций
СОСТАВЛЕНИЕ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ
Производство рекламной продукции
Подготовка художествен-ного оформления макета
Написание текста
ГОТОВАЯ РЕКЛАМНАЯ ПРОДУКЦИЯ





Ұқсас жұмыстар

Банк маркетингісінің негізгі мақсаттары
ҚР банктерінде бәсекеге қабілеттілікті арттыруда маркетингтің даму бағыттары
Банктік маркетингтің теориялық аспектілері
Банктік маркетинг жайлы
Кәсіпорын бәсекелестікке қабілеттілігн жоғарылатудағы маркетингтің рөлі
Коммерциялық банктердің депозиттік операцияларының теориялық негіздері
Forte bank АҚ -ның соңғы жылдардағы қаржылық жағдайын талдау
Банкті қаржылық талдаудың теориялық негіздері
Халықаралық стратегиялық альянс
Нарық жағдайындағы екінші деңгейлі банктердің несиелік-инвестициялық қызметтері