Тұлғаның ақыл - ойын қалыптастыру әдістері



 Кіріспе 3
Тәрбие туралы түсінік 3
Негізгі бөлім 4
Тән мен тазалық тәрбиесі 4
Еңбек пен өнер тәрбиесі 5
Ақыл-ой тәрбиесі 6
Ізгілік пен адамгершілік тәрбиесі 7
Сыр мен сымбат тәрбиесі 8
Бала тәрбиесі 9
1Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері. 10
2 Іс-әрекеттерді ұйымдастыру және қоғамдық, құқықтық
3 Іс-әрекетке және мінез-құлыққа ынталандыру әдістері.
Тәрбие мақсаты түсінігі 11
Тәрбие мақсат мен тәрбие міндеттері 16
Тәрбиенің мақсаты мен тәрбиелік кәсіби қызметінің
Тәрбие процесі түсінігі мен мазмұны 19
Тәрбие процесінің ерекшеліктері 20
Қорытынды 24
“Тәрбиелі адамдар адамның
жеке басын ардақтай біледі,
сондықтан да ол әр уақытта мейірбанды,
жайдары, сыпайы көнгіш келеді.”
А.П. Чехов
Кіріспе
Тәрбие туралы түсінік
Тәрбие ісі – “ой шұңқыры”, қыры
Қазақ отбасында тәрбие ісі ғалым Ш.
Халықтық педагогиканың әр түрлі жақтарын сөз
Енді халықтық педагогикадағы тәрбиенің жекелеген түрлеріне
Негізгі бөлім
Тән мен тазалық тәрбиесі
Адамның жеке басының қалыптасып, саналы еңбек
Дене тәрбиесіне ерекше көңіл бөліп, материалдық
Еңбек пен өнер тәрбиесі
Еңбек- өмірдің тұтқасы, тіршіліктің көзі. Еңбексіз
Осы жәйтті терең түйіп, еңбектің бейнеті
Қзақ халқы жастарды еңбекке баулығанда күнделікті
Халқымыз еңбек пен өнерді егіз деп
Жастардың сол табиғаттың тылсым күшін меңгеретін
Ақыл-ой тәрбиесі
Адамның қабілетін жан-жақты жетілдіре тәрбиелеу үшін
Ақыл-ой тәрбиесі, көріп-білу, жүрекпен терң сезіну-
Жастардың тілін ұстартудағы тәрбиенің бір түрі-жаңылтпаш
Жастарға ақыл-ой тәрбиесін беруде, ой-санасын өрістету
Жастарды ойланғыштыққа, тапқырлыққа тәрбиелеуде дидактикалық ұлт
Ізгілік пен адамгершілік тәрбиесі
Адам баласы қоғамда өзінің адамгершілік қасиеттерімен,
Адамгершілік қасиеттің өзекті мәселесі -қайырымдылық, достық,.
Ауыз әдебиетінің асыл үлгілерінде махабат пен
Сыр мен сымбат тәрбиесі
“Отан от басынан басталады” дегендей, балаға
Бала тілі шыға бастаған кезден-ақ өзін
Бала тәрбиесі
Қазақ халқының көпшілік салт-дәстүрлері баланың дүниеге
Н. К. Крупская балаға дген бауырмалдық,
Қазақ халқы арнайы бала тәрбиесімен айналысатын
Қазіргі кезде тәрбие әдістерінің тиімді жетілуі
1Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері.
2 Іс-әрекеттерді ұйымдастыру және қоғамдық, құқықтық
3 Іс-әрекетке және мінез-құлыққа ынталандыру әдістері.
1Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері.
Көзқарас, түсінік, сенімді қалыптастыру үшін тұлғаның
Түсіндіру – тәрбиеленушіге эмоционалды-сөзді әсер ету
Пікірталастар –тәрбиеленушілерді қызықтыратын әртүрлі тақырыптарға арналған
Өнеге-өрнек- өте күшті тәрбие әдісі. Бұл
2 Іс-әрекеттерді ұйымдастыру және қоғамдық, құқықтық
Тәрбие талапқа сай тұлға қалыптастыруы керек.
Тұлғаның қажетті қасиеттерін қалыптастырудың біртұтас әдісі-бұл
Талап-бұл тәрбиеленушінің белгілі бір іс-әрекетін тежеп
Үйрету-бұл пәрменді жасалатын дағдыландыру. Тез және
Тапсырма беру әдісі жақсы нәтижелер береді.
Тәрбиеленушілердің іс-әрекеті мен жасанды жағдайдағы қылығын
3 Іс-әрекетке және мінез-құлыққа ынталандыру әдістері.
Ынталандыү әдісі мақтау мен жазалау болып
Жазалау- қате қылықты ескертіп тежеу, өз
Тәрбие мақсаты түсінігі
Педагогтің кәсіби қызметі адамның барша іс-әрекетіндегідей
Мақсатты сезіну әрқандай іс-әрекетке қуат береді.
Тәрбие мақсаты- педагогика ғылымының өзекті категориясы.
Кейде педагог балалармен оқу-тәрбие жұмыстарын нақты
Шынында да, күнделікті мектептегі педагогикалықтәрбиеде болмыс
жұмысынан қанағаттанушылық трахат көрмейді.
Тәрбиелік істің мұндай келеңсіз жағдайлаының объективті
Мақсат- субъект сапасында оның қоршаған ортамен
Мақсат объективті себептерден бастау алумен бірге
Бір мақсатты жалау еткен педагогтар, сол
Өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу мақсаты
Тәрбие мақсатының мазмұны неде, ол қалай
Өсіп келе жатқан ұрпақты мақсатының мазмұны
Мақсаттың жалпыланған сипаты жағдайлардың әртүрлі көрініске
Мақсат әрекеті адамның саналық (идеялық)
Мақсаттың өзгермелі қозғалысы педагогикалық процесге өте
Мақсаттың қозғалмалылығы мен ауыспалылығы оның ешқашанда
Жеткізбес мақсат-мақсат болып қала беру үшін,
сонымен, мақсат-өз қызметін атқару үшін жалпы
Тәрбие мақсат
Бұдан туындайтын ой –мақсат тәрбие процесінің
Сонымен, педагогикадағы мақсат болжау анықтамасы:
Мақсат болжау- бұл қазіргі заман өркениетінде
Тәрбие мақсат мен тәрбие міндеттері
Мақсат категориясына қарам –қарсы категория-арман. Екеуінің
Арман-елестің немесе қиялдың субъектіге берер біршама
Мақсат- бұл да бейне, бірақ онан
Арман субъекттің енжарлығынан келіп шығады, әркетсіздікке
Бірақ өзіміз жасап отырған, қарама-қайшылығы қабысқан
Міндет- бұл мақсатқа жету жолдарындағы бір
Мақсаттың ұмыт болуы- жалпы стратегиялық бағыттың
Мақсат болжау- мақсат пен міндеттердің өзара
Міндет-мақсаттың бір бөлігі, құрылым бірлігі. Міндет
Кәсіптік еңбектің ажырамас бөлігі ретінде мақсат
Әрбір міндет өзінің орындалу сәтінде субъект
Егер тәрбие мақсатының жалпылығы сақталса, онда
Тәрбиенің мақсаты мен тәрбиелік кәсіби қызметінің
Мақсат пен мотив адам іс-әрекетінің мәндік
Әрекетке мотивтерде де бар. Мақсат пен
Балаға деген қамқорлық қазіргі заманның өте
Тәрбие процесі түсінігі мен мазмұны
“Тәрбие процесі” ұғымының анықтамасы
Тәрбие процесі (ТП)- бұл сыртқы мақсат
Тәрбие процесі- бұл өзара байланыстағы ұдайы
Тәрбие процес көпқылылық, иерархиялық, статистикалық, өзін-өзі
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Бір тұтас педагогикалық процесте тәрбие процесі
Бұл процестің орны мен ролі тұлға
Тәрбие процеснің өзіндік ерекшеліктері бар. Ең
Тәрбие процес-көпфакторлы процесс. Ондағаы көптеген объективті,
Тұлға әртүрлі әсерлердің ықпалына түседі, жағымды
Тәрбие процесс өзінің ұзақтығымен ерекшелінеді. Негнізінен
Тәрбие процесснің тағы бір ерекшілігі –
Тәрбие прцес-комплекстік процесс, тәрбиелік жұмыстардың
Тәрбие процеснің комплекстік сипаты бірқатар маңызды
Тәрбие процесне нәтижелерлің бір мәнді және
Бұл процесті басқарушы тәрбиеші қызметі объективті
Қорытынды
Адамға дұрыс талап қойылмаса, тапсырылған іс
2





Ұқсас жұмыстар

Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері
Ақыл-ой тәрбиесі туралы жалпы түсінік
Балалардың ақыл-ой күштерін және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту
Тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері туралы
Тұлғаның қалыптасуы
Оқыту процесінде оқушылардың іскерлігін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық негіздері
Мінез-құлық мәдениеті
Ойын- тәрбие әдісі
Бала тәрбиесі