Кибернетика әдістері
Мазмұны
Кіріспе
1.1.Сараптау жүйесінің түсінігі.
1.2.Сараптау жүйелерін тұрғызуға қатысатын мамандар.
1.3.Білім базасы.
1.4.Жасанды интеллект
Негізгі бөлім
2.1.Кибернетика көзі.
2.2.Кибернетика негіздері.
2.3.Кибернетика әдістері.
2.4.Кибернетика және есептеу машиналары.
2.5.Кибернетика құрылымы.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Кіріспе
Сараптау жүйесінің түсінігі.
Сараптау жүйелерінің пайда болуының алғы шарттары
1.Сараптау жүйесі белгілі бір қолдану саласы
2.Сараптау жүйесі кез-келген қолдану саласында пайда
3.Сараптау жүйесі сарапшы мүмкіндіктерін компьютер мүмкіндіктерімен
4.Сараптау жүйесі өте күрделі программалық кешен,
Сараптау жүйелерін тұрғызуға қатысатын мамандар.
1.Пайдаланушы. Сараптау жүйелері мен жұмыс жасайтын
2.Білімдер инженері. Бұл жасанды интелект саласының
3.Сарапшы. Қолдану саласының өте жоғары дәрежедегі
Білім базасы.
Жасанды интелект негізінде құрылған жүйелерді қарастыру
Білімдер- кез-келген қолдану саласына қатысты мәселені
1.Ойлау қабілеті нәтижесі ретіндегі адамның жадысындағы
2.Білімдерді материалдық тасығыштар (оқулықтар, әдістемелік нұсқаулар)
3.Білімдер шеңбері қолдану саласы объектілерінің олардың
4.Білімдерді ұсыну түрімен сипатталатын білімдер, яғни
5.Білімдер базасы машыналық тасығыштардағы ақпарат.
Құрылымдық ерекшелігі бойынша білімдер қолдану саласы
Факт- қолдану саласы туралы қысқа мерзімді
Ережелер- фактілерді өңдеу алгоритімін анықтайтын ұзақ
Сонымен, білім базасы- фактілер және ережелер
Білім базасының ерекшеліктері:
1.Білімдер интерпретациясы білім мазмұнын талқылау мүмкіндіктері.
2.Білім базасы фактілер және жағдайдың сәйкестігін
3.Білім базасын кеңейту мүмкіндігі яғни білім
Жасанды интелект
Жасанды интелектті 1965 жылы Дж.Маккартни енгізген.
1.Жасанды интелект ұғымы-ақпараттық және программалық құралдар
2.Программалық-ақпараттық құралдар жәнеде олардың көмегімен іске
Жасанды интелекттің қиындықтары мынада: әлі күнге
Кибернетика көзі.
Басқару үшін- техникалық құралдарды басқару қажет:
Бірінші бағыты, көтеген ғылымдар- физика, химия,
Екінші бағыты, математиктер есептеу басқару мәнін
Кибернетика негіздері.
Кибернетиканың бірінші негізі болып басқару процесіне
Кибернетиканың екінші негізі болып модельдеу болып
Ең негізгі кибернетиканың негізі көбіне автоматтандырылған
Кибернетиканың үшінші негізі- басқру процесіне ықтималдықтың
Кибернетика әдістері.
Кибернетикада лингвистикалық басқару жүйесін жобалауға кеңінен
Келесе әдіс дифференцилды теңдеу әдісі болып
Кибернетика және есептеу машиналары.
Кибернетика өзіндік анықтауыштарымен әдістерімен жеке ғылым
Біріншісі- болашақ жүйені басқарудың математикалық моделі.
Екінші бағыты- бұл есептуе машиналарын басқару
Кибернетика құрылымы.
Кибернетика құрылымы төрт бөлімге бөлінген:
1.Кибернетика туралы жалпы мәліметтер.
2.Кибернетиканың математикалық негіздері.
3.Кибернетика моделінің негізі.
4.Кибернетиканың арнайы және қолданбалы сұрақтары.
Кибернетиканың математикалық негіздері үш циклға бөлінген:
Қорытынды
Қорыта келетін болсақ барлық есептеу технологияларға
Сараптау жүйелерінің пайда болуының алғы шарттары
Жасанды интелект негізінде құрылған жүйелерді қарастыру
Білімдер- кез-келген қолдану саласына қатысты мәселені
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
К.Нейлор. «Как построить свою экспертную систему»
Э.В.Попов. «Экспертные системы» Наука, 1996год.
Дж.Маккалистер. «Исскуственный интелект и Пролог на
Л.З.Кузин. «Основы кибернетики»
Н.Б.Бралиева. Л.А.Байбөлекова. Қ.Т.Болашов. «Ақпараттық менеджмент негізі»
«Адаптивные и Экспертные системы» Москва.Наука 1996
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
«Қолданбалы информатиака» кафедрасы.
РЕФЕРАТ
Тақырыбы: «Жасанды интеллект дамуындағы
Оқытушы: Кузембекова.Р
Орындаған: Жумашева.А
Мамандығы: АЖ
Тобы: 301
Алматы 2008
Кибернетика - ғылымның соңғы кездерде қалыптасқан бір жаңа саласы
Жасанды интелект
Мәтінді оқыту үрдісінде компьютерді қолданудың кибернетикамен байланысы
Ақпарат көзі
Ғылыми педагогикалық зерттеулер
Кәсіптік педагогикадағы кибернетикалық теория
Ақпарат және басқару
Кибернетика. Жасанды интеллект жүйесіне кіріспе
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Мектептегі білім және тәрбие беру жүйесінің негізі – жас ерекшелігі физиологиясы