АЛГОРИТМ ЕРЕЖЕЛЕРІНЕ ШОЛУ



ЖОСПАР:
КІРІСПЕ
1 БӨЛІМ. АЛГОРИТМ ЕРЕЖЕЛЕРІНЕ ШОЛУ
1.1 КЕЗ КЕЛГЕН ЕКІ ОНДЫҚ САНДЫ КӨБЕЙТУГЕ АРНАЛҒАН
1.2 ЕВКЛИД ЕРЕЖЕСІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ЕКІ НАТУРАЛ САННЫҢ
1.3 АЛГОРИТМДЕР ТЕОРИЯСЫ
2 БӨЛІМ. АЛГОРИТМДІ БЕЙНЕЛЕУ ӘДІСТЕРІ.
2.1 БЕЙНЕЛЕУ ӘДІСТЕРІНЕ ҚЫСҚАША ШОЛУ
2.2 БЛОК – СХЕМА ТІЛІ
2.3 АҒАШ ТӘРІЗДЕС БЕЙНЕЛЕУ ӘДІСІ
2.4 ЖАСАНДЫ ТІЛ
3 БӨЛІМ. АЛГОРИТМДЕГІ БАСҚАРУ ҚҰРЫЛЫМДАРЫ.
3.1 БАСҚАРУ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ҰҒЫМЫН ҚАРАСТЫРУ
3.2ТІЗБЕКТЕУ
3.3ТАРМАҚТАУ.
3.4ҚАЙТАЛАУ
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
КІРІСПЕ
Информатикада өңдеу ережесін алгоритм деп атайды. «Алгоритм» деген
Ол арифметикалық амалдардың /қосу, азайту, көбейту, бөлу/ көп
Екі көпразрядты бүтін сандарының мәндерін анықтау;
Осы екі санды бірінің астына бірін разрядтарын сәйкестендіріп
Егер осы сандардыьң біреуінің үлке разрядтары жетіспесе, оны
Ең кіші разрядта қосу амалын орындау және келесі
Бұл жағдайда, келесі үлкен разрядқа өтетін бірлік пайда
Барлық разрядтар біткеше оңнан солға жылжи қарастырып, есте
Нәтиже ретінде барлық разрядтарда қосу амалы орындалғаннан кейін,
Бұл жазылған ережемен екі көпразрядты ббүтін санды қосу
Төмендегі кестеде екі санның /997 және 76/ қосындысының
кесте. Екі санның /997 және 76/ қосындысының
Орындалатын ңұсқаудың нөмірі Орындалған нұсқаудың іздері Түсініктеме
1 997, 76 Екі санның мәндері анықталды
2 997
76 Бірінің астына бірі жазылады
3 997
076 Жетіспеген үлкен разряд нөлмен толықтырылады
4 997
076 1
3 Ең кіші разрядты қосу кезінжде келесі үлкен
5 997
076 1
73 Келесі разрядты қосқан кезде тағы да бірлік
6 997
076 1
073 Соңғы үлкен разрядты қосқан кезде тағы да
7 1073 Нәтиже
1 БӨЛІМ. АЛГОРИТМ ЕРЕЖЕЛЕРІНЕ ШОЛУ
1.1 КЕЗ КЕЛГЕН ЕКІ ОНДЫҚ САНДЫ КӨБЕЙТУГЕ АРНАЛҒАН
Жоғарыдағыдай ережелерді құрастырған кезде әрдайым орындаушының қабілетін ескерген
Енді бізге керк орындаушының однық сан деген ұғымды
Екі ондық санның мәнтерін анықтау;
Осы сандардағы ондық белгісін көрсететін үтірді ескермей, оларды
Көбейткіштерді көбейтіп көбейтіндіні табу;
Берілген екі ондық сандарындағы үтірдің оң жағындағы таңбалардың
Нәтиже ретінде үтірден кейінгі таңбалардың саны 4 –
Осындай арифметикалық амалдарды орындау ережелерін алгоритм деп түсінсе,
1.2 ЕВКЛИД ЕРЕЖЕСІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ЕКІ НАТУРАЛ САННЫҢ
Екі натурал санын алып, олардың мәндерін анықтау.
Егер екісан өзара тең болса, онда нәтиже ретінде
Үлкен санжы үлкен сан мен кіші санның айырмасына
Әрекетті 2 – қадамнан бастап қайталау;
Бұл алгоритм екі натурал сан М, К берілсе
Жоғарыда келтірілген мысалдардан алгоритмдегі көрсетілген нұсқауларды орындаушы адам
Осындай амалдарды орындауды алды алаоқытылған басқа орындаушыға тапсыруға
Демек, осыған байланысты орындаушының әрекетін автоматтандыру идеясы шығады.
Бұл идеяны жүзеге асыру үшін алдымен алгоритм ұғымына
1.3 АЛГОРИТМДЕР ТЕОРИЯСЫ
Алгоритмдер теориясы саласындағы қол жеткен жетістіктер алгоритмдердің орындалуын
Есептегіш техниканың пайда болуы алгоритм ұғымының кең таралуына
Қазіргі кезде есептегіш техниа қолданылмайтын адамның қызмет саласын
Дегемен, алгоритмдерді құрастыруы үйрену үшін алгоримтнің математикалық дәл
Алгоритмнің интуитивті анықтамасын төмендегіднй беруге болады.
Анықтама: Алгоритм деп шекті сан қадам жасау арқылы
Берілген анықтамадан алгоритмнің мынандай қасиеттері шығады:
Түсініктілік. Бұл нұсқаулардың орындаушыға түсінікті тілде жазылуын талап
Дәлдік. Бұл нұсқаулардың бір мәнділігін талап етеді.
Дискреттілік. Бұл нұсқаулардың тізбек құратындығын және олардың орындалуы
Шектілік. Бұл нұсқаулардың орындалуы шекті сан қадам жасау
Жалпыламалық. Бұл алгоритмнің жеке ьбір есеп шін емес,
Енді, УЕОВ (М,К) арқылы М және К натурал
М, К натурал сандарының мәндерін анықтау;
Егер М= К, онда ЕУОБ (М, К) М;
Егер М>К, онда М М- К және
К К-М және 2 қадамнан бастап қайталау.
Осы жазылған алгоритмнің қасиетін көрейік:
2 – кесте. Мысал
Мысал нөмірі Орындалатын нұсқаулар нөмірі Нұсқаулардың орындалу барысы
1 1 М
3 8>4, М 8-4
2 4=4, ЕУОБ (8,4) 4
2 1 М 7, К
3 7>3, М 7-31
3 4>3, М 4-3
4 1


Ұқсас жұмыстар

Алгоритмді бейнелеу әдістері
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Қазынаны іздеу алгоритмі
ЖЕЛІЛІК ШАБУЫЛДАРҒА ШОЛУ
Программалау тілдерінің классификациясы
Мектептегі білім беру мазмұны мен оқыту әдістері
Бағдарламалау тілдерін оқытудың виртуалды ортасын жобалау және бағдарлама құру
Таңдау арқылы сұрыптау
Web-технологиялар көмегімен html пәні бойынша электронды оқулық
Оқытудың түрлері жайлы