Экология жас ғылым



Мазмұны
Тақырып: Оқушыларға экологиялық тәрбие берудің ерекшеліктері.
І Кіріспе
Экология және экологиялық тәрбие
ІІ Негізгі бөлім.
2.1 Тәрбие-арнайы ұйымдастырылған және саналы жүргізілетін
педагогикалық қызмет........................................................................................8
2.2 Арнайы ұйымдастырылған тәрбиенің мәні
2.3 Мектепте экологиялық тәрбиенің міндеттері,
ұйымдастыру түрлері....................................................................................11-17
ІІІ Қорытынды...........................................................................................................18
ІV Әдебиеттер тізімі.................................................................................................19
Экология және экологиялық тәрбие жайлы ұғым
Экология жас ғылым. Ол 200 жылдан
Э. Геккелдің айтуы бойынша экология зоологияның
Экология ғылымы жеке пән түрінде биология
Ч. Дарвиннің анықтауы бойынша «тіршілік үшін
Экологияның зерттейтін мәселелері жанды мақлұқтардың ортаға
Сонымен, экология — тірі организмдердің ортада
Kөптеген ғалымдар біздің планетамызға әр алуан
Экологиялық зерттеу XX ғасырдың бас кезінде
Көптеген ғылыми мәліметтерге қарағанда қоршаған ортаға
Жер бетіндегі халықтың саны үздіксіз есеп
Жер бетінде халықтың тез өсіп жетілуі
Қазіргі кезеңде орман — тоғайлардағы жасыл
Соңғы жылдары Қазақстан және Өзбекстан аймақтарында
Бұл жағдай тұрғын халықтардың өсіп көбеюіне
Адамның өндірістік іс-әрекеті. Қазіргі кезеңде ең
Атомдық өнеркәсіптің қалдығы және атомдық қопарылыстың
Бәрімізге белгілі 26 сәуір 1986 ж.
Әрине, бұлардың бәрі тірі жәндіктер үшін
Тағы да еске түсіретін нәрсе, ол
Біз бәрімізде табиғатты қорғауда, сақтауда және
Экологиялық тәрбиенің негізгі мақсаттары:
1. Экологиялық нормалардың ережелердің қажеттілігін жастардың
2. Қоршаған ортаға жауапсыздықпен
3. Жастардың бойында
а) тұлғанын, мінез-құлкында;
ә) қоғамдық пайдалы еңбек және еңбек
б) экологиялык білімді насихаттауда;
в) ең алғашқы кәсіби еңбекте.
Экологиялық тәрбие еңбек тәрбиесімен байланысты. Өйткені
Жалпы білім беретін мектептерде экологиялык білім
Бастауыш сынып оқушылары табиғат байлығын ауыл
Бастауыш сыныптардын оқу бағдарламасы оқушыларды төмендегі
Орта және жоғары сыныптар оқушыларын кең
Қазіргі жағдайда өндіріс табиғатқа күшті әсер
Оқушылар табиғи ортаны күтуде, қорғауда орман-тоғай
Оқушылар ауыл шаруашылық өндірісінің әр алуан
Сонымен, оқушылардың экологиялық білімнің белгілі жүйесін
Тәрбие - арнайы ұйымдастырылған және саналы
Тәрбие түсінігі мағыналық жағынан кең ауқымды
К. Д. Ушинский: "Педагогикадағы тәрбие -
Арнайы ұйымдастырылған тәрбиенің мән-мағынасы .
Тәрбие мәнін дәлірек топшылау мақсатымен американ
Ал енді осы болмыстың өзі не
1) адамдардың табиғат және қоғам жонінде
2) еңбектің әрқилы саласында қажет ептіліктер
3) әлеуметтік, рухани қатынастар.
Аталған тәжірибе көп ұрпақтың еңбегі және
Педагогика үшін және бір маңыздысы —
Жеке адамның дамуы үшін оның ұйымдастырылған
Ұйымдастырылған іс-әрекет барысында әрдайым оқушылардың белсенділігіне
Келтірілген пікірлер, біздіңше, тәрбиенің мәнін жеткілікті
Мектепте экологиялық тәрбиенің міндеттері,
мазмұны және ұйымдастыру түрлері
Қазіргі кезеңде жастар тәрбиесінің
Әлемдегі экологиялык деректерді, ғылыми мағлұматтарды білім
Көрсетілген пәндер бойынша экологиялық мәліметтерді сол
Оқушылардың білім деңгейін көтеру үшін кейбір
Шамамен осындай әуенді пайдаланып, тікелей экологияға
Енді экологиялық тәрбие жұмыстарының бірнеше түрлерін
1. Ауыл мектептерінің оқу-тәжірибе учаскесінде
2. Мектеп оқушылары мемлекеттік орман
- көшет материалдарын өсіру, ағаштар
- дәрі өсімдіктерін дайындау, жидек,
- пайдалы хайуандарды қорғау
- фенологиялық бақылау жүргізу.
3. Оқушылар ауыл шаруашылық тәжірибе жұмысымен
Қазақстанның Оңтүстік және Терістік облыстарының топырағы
Қазақстанның Терістік облыстарында мектеп, оқушыларды
Сонымен, оқушылар дала жағдайындя тәжірибе жұмысын
4. Оқушылар түрлі табиғатқа зиян келтіретін
5. Экологиялық тәрбиеге байланысты мектепте жаппай
Егер экологиялық құлық және еңбек іс-әрекеттерін
Экологиялық тәрбиенің басты міндеттері:
1. Өмірде және нақты сдбек
2. Табиғатты қорғау және өзгертуге
3. Әрбір мектепте экологиялық білім
4. Қоғам мүшелері мектептегі жастар
Экологиялық қауыптен қорғану жолдары
Бүкіл жер бетіндегі адамзатты қатты ойландыратын
Жер жүзіндегі ғалымдардың болжамына қарағанда, адамзаттың
Таяудағы он жылдың ішінде ауада көмірқышқыл
Антарктида мен Артиканың үстінде озон тесіктері
Озон тесіктері Оңтүстік полюстың үстінде Америка
2100 жылғы озонның жамылгы қорғанышы жоқ
Егер озон қабаты қазіргі қарқынмен одан
50-ші жылдардың бірінші жартысында ауада озонның
Қазіргі кезде озон қабығы жаңадан 3%
Озонды негізгі жоюшылар құрамында галоген элементтері
Бүкіл дүние жүзінде 1 млн. тонна
Осы химиялық заттар туралы қандай шаралар
1. 1985 ж. озон қабатын
2. 50 - ден астам
3. Фреондар өндіруді 1993 ж-20 %,
Егер белгіленген бағдарлам аорындалса, егер
Қазіргі уақытта қауыпты жағдайдың бірі —
Экологиялық апатты болдырмау үшін бізді қоршаған
Экология — бұл әлеуметтік проблема, оның
Қазіргі және келешек ұрпақ үшін жерді,
Жаңа аймактарды экономикалық игеру жағдайында табиғи
Жыл сайын қоршаған ортаның күні төмендеуде.
2. Кез келген қару-жарақпен жабдыКқалған
3. Өндіріс, әр түрлі қару-жарақтардың түрлерін
4. Ядерлік сынаулардың жалғасы, химиялық қарудың
5. Қару-жарақты космос кеңістігіне жаппай тарату,
6. Биологиялық бактерияларды өрбіту, оларды қару
Осындай ауыр жағдайдан құтылу үшін табиғатты
Сонымен экологиялық тәрбие және білім беру
Мұндай принцип мектептің өмірімен байланысын
Қорытынды.
Қазіргі кезеңде ең көкейтесті мәселелерінің бірі-бұл
Бәрімізге белгілі 26 сәуір 1986 ж.
Қазіргі кездегі осы келеңсіз болып жатқан
Оқушылардың білім деңгейін көтеру үшін кейбір
Экология – бұл әлеуметтік өзгеруі және
Экологиялық апатты жағдайды болдырмау үшін бізді
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
1. Алтынсарин Ы. Таңдамалы педагогикалық мұралары.
2. Әбиев Ж., С. Бабаев, А.Құдиярова.
3. Жұмабаев М. Педагогика А. 1993
4. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика,
5. Сейтәлиев К.Б. Тәрбие теориясы. А.,
6. Педагогика тарихы. Оқулық А.
7. Жарықбаев. Қалиев. Қазақ тәлім-тәрбиесі. А.,
8. ҚР «білім беру туралы заңы»
9. ҚР Гуманитарлық білім беру тұжырымдамасы
3





Ұқсас жұмыстар

Жастардың бойында экологиялық мәдениетті қалыптастыру
Экология пәнінен кейс
Оқушылардың экологиялық білімі мен тәрбиесін теориялық тұрғыда негіздеу
Экологиялық кешті ұйымдастыру мен өткізу
Ауыл мектебі оқушыларының экологиялық тәрбиесін қалыптастырудың теориялық негіздері
Экология сабағында жергілікті материалдарды пайдаланудың әдістемелік жүйесі
Экология ғылымының қоғамдағы ролі
Оқушылардың экологиялық білімін жетілдіру жұмыстары
Экология тәрбие мен білім беру әдісі
Экологиялық тәрбие беру