Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жағдайы



1. Мемлекеттік қызметтің ұғымы, маңызы және принциптері
Мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік құқықтың субьектілері ретінде демократия мен
Елімізде қоғам мен мемлекет өмірінің барлық аяларында жүргізіліп
Реформалаудың мақсаты қазіргі және келешектегісаяси және экономикалық жағдайларды
Соңғы кезге дейін заңнамаларда «мемлекетттік қызмет» ұғымының түсінігі
Мұндай жағдай 1995 ж. дейін сақталып келді. ҚР
«Мемлекеттік қызмет туралы» заңмен және оған өзгерістер мен
Мемлекеттік қызметшілер лауазымдары оларды жасақтау мақсаттарына қарай саяси
4
Мемлекеттік саяси қызметші тағайындалуы, босатылуы жәе қызметті саяси
Саяси лауазымдарға:
ҚР – ның Президенті тағайындайтын мемлекеттік саяси қызметшілер,
ҚР – сы Парламентінің Палаталары және Парламент Палаталарының
ҚР – сы Жоғарғы Сот аппаратының басшысы, оның
Конституцияға сәйкес Президент пен Үкіметінің өкілдері болып табылатын
Орталық атқарушы органдар мен ведомстволарды басқаратын мемлекеттік саяси
Мемлекеттік әкімшілік қызметші – мемлекеттік саяси қызметшілердің құрамына
Мемлекеттік лауазымдарды осылай бөлудің негізінде аталған заңда
Мемлекеттік қызмет – мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік органдардағы мемлекеттік
Мемлекеттік қызметтің маңыздылығы, мемлекеттің шешетін барлық мәселелерінің ішінде
Тек мемлекеттік аппарат реформаларды, жаңа идеялар мен заңдық
5
Мемлекеттік қызметті реформалау жөніндегі жүргізіліп жатқан шаруалар мемлекеттік
Мемлекеттік қызметтің принциптері мемлекеттік қызметті ұйымдастыру мен қзымет
«Мемлекеттік қызмет туралы» заңның 3 – бабында мемлекеттік
Заңдылық принципі мемлекеттік қызметшілер лауазымдық міндеттерін атқарған және
Қазақстандық патриотизм принципі, (гректің отандас, отан дегені) –
Мемлекеттік билік заң шығарушы, атқарушы және сот тармақатраны
Азаматтар құқықтарының, бостандықтарының және заңды мүдделерінің мемлекет мүдделері
Республика азаматарының мемлекеттік қызметке кіруге тең құқығы бар
Азаматтардың мемлекеттік қызметке кіруінің еріктілігі принципі ҚР
Мемлекеттік қызметшілердің кәсібилік және жоғары біліктілік принципі мемлекеттің
Мәні бірдей жұмыстарды орындағаны үшін еңбекке ақыны тең
6
Жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымдарды адамдар өз
Ол мемлекеттік биліктің біртұтастығына және заңның жоғары күші
Мемлекеттік қызметшілердің бақылауда болу және есептілік принципі мемлкеттік
Қоғамдық пікір мен жариялылықты ескеру принципі мемлекеттік қызмет
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық және әлеуметтік қорғалу принципі олардың
Мемлекеттік қызметшілерді қызметтік міндеттерін адал, ынталы атқарғаны, ерекше
Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік міндеттерін орындамағаны не тиісінше орындамағаны
7
1. Мемлекеттік қызметтің ұғымы, маңызы және принциптері
1.1. Мемлекеттік қызмет әкімшілік құқықтың құрамдас бөлігі
Мемлекеттік қызмет – мемлекет қызметінің бір саласы және
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жағдайларын Қазақстан Республикасының 1999 жылғы
Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызметтің ұйымдастырылуы мен атқарылуы келесі
Мемлекеттік қызметшілер лауазымдарының құрамына мемлекеттік қызметшілердің саяси және
Ерікті еңбек ету құқығы. Қазақстан Республикасы Конституцияның 24-бабына
Қызмет түрін ерікті түрде таңдау мынаны білдіреді. Азамта
8
Қызмет түрін ерікті таңдауға қойылатын шектеудің мәні мынада,
Еңбек шарты. Қазіргі жағдайларда еңбек қатынастарына тұру үшін
Еңбек шартының мерзімі. Еңбек шарты әрқашан уақытша шеңберде
Жұмысқа қабылдау кезеңіндегі сынақ мерзімі. Қызметкердің тапсырылған жұмысқа
Егер қызметкер қылмысы үшін сотталса, шарт бұзылады және
Еңбек жағдайларында жұмыс беруші, қызметкерге оның атқаратынынан артық
Еңбек жағдайлары қызметкердің өмірі мен денмаулығы қауіпсіздігін қамтамасыз
Жұмыс уақыты. Қызметкердің денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету және
9
1.2. Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жағдайы
7-бап. Мемлекеттiк қызметшiлердiң қызметiн саралау
1. Мемлекеттiк қызметшiлер лауазымдарының құрамына мемлекеттiк қызметшiлердiң саяси
2. Саяси лауазымдарға:
1) Қазақстан Республикасының Президентi тағайындайтын мемлекеттiк саяси қызметшiлер,
2)Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Палаталары және Парламент Палаталарының Төрағалары
2-1)Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының аппаратын басқаратын мемлекеттік саяси
3) Конституцияға сәйкес Президент пен Үкiметтiң өкiлдерi болып
4) орталық атқарушы органдарды басқаратын мемлекеттiк саяси қызметшiлер
Саяси лауазымдарға Қазақстан Республикасының Президенті белгілейтін өзге лауазымдар
3. Мемлекеттік әкімшілік қызметшілер үшін лауазымдар санаттары белгіленеді.
8-бап. Мемлекеттiк қызметшiлердiң құқықтары
Мемлекеттiк қызметшiнiң:
1) Республиканың азаматтарына Қазақстан Республикасының Конституциясымен және заңдарымен
2) өз өкiлеттiгi шегiнде мәселелердi қарауға және олар
3) белгiленген тәртiппен лауазымдық мiндеттердi орындау үшiн қажеттi
4) лауазымдық мiндеттердi атқару үшiн белгiленген тәртiппен меншiк
5) басшыдан мемлекеттiк қызметшiнiң атқаратын лауазымына сәйкес қызметтiк
6) жеке басының қадiр-қасиетiнiң құрметтелуiне, басшылар, өзге де
7) өзi атқаратын лауазымға жұмыс сапасына, тәжiрибесiне және
10
8) тиiстi бюджет қаражаты есебiнен қайта даярлануға (қайта
9) өзiнiң мемлекеттiк қызмет өткеруiне қатысты материалдармен кедергiсiз
10) бiлiктiлiгi мен қабілетi, өзiнiң қызметтiк мiндеттерiн адал
11) қызметшiнiң пiкiрiнше негiзсiз айып тағылған жағдайда қызметтiк
12) еңбегiнiң қорғалуына, денсаулығының сақталуына, қауiпсiз және жоғары
13) әлеуметтiк және құқықтық қорғалуға;
14) мемлекеттiк қызметтен өз қалауы бойынша босауға;
15) зейнетақымен және әлеуметтiк қамсыздандырылуға;
16) жоғары тұрған мемлекеттiк органдар мен лауазымды адамдарға
9-бап. Мемлекеттiк қызметшiлердiң негiзгi мiндеттерi
1. Мемлекеттiк қызметшiлер:
1) Республиканың Конституциясы мен заңдарын сақтауға;
2) Қазақстан Республикасының Президентi бекiткен тәртiппен мемлекеттiк қызметшiнiң
3) азаматтар мен заңды тұлғалар құқықтарының, бостандықтары мен
4) өзiне берiлген құқықтар шегiнде және қызмет мiндеттерiне
5) мемлекеттiк тәртiп пен еңбек тәртiбiн сақтауға;
6) өзiне заңда белгiленген шектеулердi қабылдауға;
7) заңдарда белгiленген қызметтiк әдеп нормаларын сақтауға;
8) басшылардың бұйрықтары мен өкiмдерiн, жоғары тұрған органдар
9) мемлекеттiк құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де
10) қызметтiк мiндеттерiн атқару кезiнде алған, азаматтардың жеке
11) мемлекеттiк меншiктiң сақталуын қамтамасыз етуге;
12) мемлекеттiк қызметшiнiң жеке мүдделерi оның өкiлеттiгінен түйiсетiн
11
13) қызметтiк міндеттерін тиiмдi атқару үшiн өзiнiң кәсiби
2. Мемлекеттiк қызметшiлердiң осы Заңда белгiленген негiзгi мiндеттерiнен
10-бап. Мемлекеттiк қызметте болуға байланысты шектеулер
1. Мемлекеттiк қызметшiнiң:
1) өкiлдi органдардың депутаты және жергiлiктi өзiн-өзi басқару
2) педагогтiк, ғылыми және өзге де шығармашылық қызметтi
3) кәсiпкерлiк қызметпен айналысуға, соның iшiнде, егер коммерциялық
4) үшiншi тұлғалардың істерi бойынша өзi қызмет iстейтiн
5) өзiнiң қызметтiк iс-әрекетiн материалдық-техникалық, қаржылық және ақпараттық
6) ереуiлдердi қоса алғанда, мемлекеттiк органдардың қалыпты жұмыс
7) лауазымдық өкiлеттiгiн орындауға байланысты азаматтар мен заңды
2. Мемлекеттiк қызметшi белгiленген тәртiпке және заңдарға сәйкес,
3. Заңдарда көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттiк қызметшiге өзiнiң
12
3-1. Мемлекеттiк қызметшiлердiң жақын туыстары мен жекжаттарына (жұбайлардың
4. Мемлекеттiк қызметке:
1) белгiленген тәртiппен әрекетке қабілетсiз немесе әрекетке қабiлетi
2) сот белгiлi бiр мерзiм iшiнде мемлекеттiк лауазымдар
3) бiлiктiлiк талаптарында тиiстi қызметтердi атқару үшiн денсаулық
4) өзiнiң мәртебесiн және соған негізделген беделiн жеке
5) жұмыстан босату түріндегі тәртіптік жазаны қоспағанда, мемлекеттiк
6) мемлекеттiк қызметке кiрер алдында бiр жыл iшiнде
6-1) мемлекеттiк қызметке кiргенге дейiн үш жыл iшiнде
6-2) сыбайлас жемқорлық қылмыс жасаған;
6-3) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасағаны үшін жұмыстан
7) мемлекеттiк қызметке кiру уақытына өтелмеген немесе заңда
13
2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің миссиясы
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің миссиясы –мемлекеттік
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің көрінісі –
Біріншіден, бюджеттік саласының жұмыскерлері мемлекеттік және азаматтық қызметтерге
Екіншіден, әкімшілік мемлекеттік қызметшілерге қатысты:
- мемлекеттік органдарын басқару құрылымына сәйкес лауазымдар санаттары
- коэффициенттерге негізделген және шегерме ақы төлеуді көздеген
- мемлекеттік қызметке кіру кезіндегі конкурстық іріктеу және
- саяси және әкімшілік мемлекеттік қызметтеріне кадр резерві
14
Резервте тұрғандар конкурссыз тиісті лауазымдарға орналасуға мүмкін. Резервке
- саяси басшылық ауысқан кезде негізсіз жұмыстан босатудан
- аттестациялау, тәртіптік жаза қолдану рәсімдері және т.б.
- әкімшілік лауазымдарға және аттестациялау кезінде, міндетті түрде,
Үшіншіден, мемлекеттік қызмет туралы заңнама сыбайлас жемқорлыққа қарсы
Төртіншіден, мемлекеттік қызметшілерді, оның ішінде шетелде оқытудың инфрақұрылымы
«Қазақстан азаматтарының әл-ауқаттарын арттыру – мемлекеттік саясаттың басты
2008 жылғы 17 маусымда Мемлекеттік қызмет мәселелері жөніндегі
Халықаралық сарапшылардың бағалауы бойынша мемлекеттік қызмет кәсіпкерлікті
Мемлекеттік қызмет персоналының кәсіби біліктілігіне байланысты проблемалар.
15
Бұл ретте мемлекеттік қызметшілердің тек 51,3% өз жұмысына
Мұндай көрсеткіштер мемлекеттік қызметшілерді тиімді іріктеу жүйесінің болмауына
- Конкурстық рәсімдерге сенім білдірудің төмен деңгейде болуы,
Нәтижесінде, әсіресе аймақтық деңгейдегі мемлекеттік қызметшінің кәсіби біліктілігі
Жоғары білікті, оның ішінде батыстан білім алған («Болашақ»
Сондықтан, Елбасының тапсырмасы бойынша, Агенттікпен іріктеу жүйесін жақсарту
Тағы бір проблема, мемлекеттік қызметшілер еңбегін бағалаудың жетілдірілмегендігі
16
Бағалау рәсімі мемлекеттік қызметшінің жұмыс нәтижелеріне тұспалданбаған және
Маңызды мәселе мемлекеттік қызметтің персоналын дамыту болып
Осыған байланысты, Агенттікпен мемлекеттік қызметтің персоналын дамыту жүйесін
Мемлекеттік қызметтің тартымдылығы жоғары болмауы – маңызды мәселе
- Еңбекақы мөлшерінің төмендігі. Лауазымдық айлық ақы
- Әлеуметтік қамтамасыз ету жеткіліксіз. Мемлекеттік қызметшілердің тек
- Мемлекеттік қызметшілерге қатысты еңбек заңнаманың бұзылуы (нормаланбаған
Осыған байланысты Агенттік мемлекеттік қызмет тартымдығын өсіру және
17
Мемлекеттік қызмет институттары жұмысының жетілдірілмегендігі. 2008 жыл бойы
Ойдағыдай мемлекеттік қызмет көрсетулер сапасы төмен болуда. «Мемлекеттік
Нәтижесінде, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы
Сол мезетте өткізілген бірінші тексерулер мемлекеттік қызмет көрсету
- мемлекеттік қызмет көрсетулер стандарттары мен
- бекітілген стандарттар мен регламенттердің Қазақстан Республикасы Үкіметінің
- мемлекеттік қызмет көрсетулер стандарттарын енгізудің тиісті ұйымдастыру
-қабылданған стандарттардың бұзылуы.
Жеке және заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсету сапасы
Мемлекеттік қызмет туралы заңнамасы және Ар-намыс Кодексі сақталуының
18
Тексерулер өткізуге азаматтық қоғам институттары, бұқаралық ақпарат құралдары,
2007 жылы Тәртіптік кеңестер 2522 тексеріс өткізді, олардың
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтау мақсатында, мемлекеттік
Бұл «Трансперенси Интернешнл» тәуелсіз ұйымы жыл сайын анықтайтын,
2007 жылғы жағдайына орай, осы индекс деректері бойынша,
Өткізіліп жатқан әкімшілік реформалар есебімен, аталған аспектілер бойынша
2.3. Агенттік міндеттерінің бірі және де «Электронды Үкімет»
Бүгінгі күнде мемлекеттік қызметшілердің республика бойынша штаттық саны
Нақты саны 94061 адамды құрайды.
Тұтастай алғанда, ақпаратты іріктеу және оны басқару рәсімін
Онымен қоса, олар қазіргі заманғы мынадай талаптарды: өзара
19
2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері
2.1. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және
«Мемлекеттік қызметшілердің кәсібі біліктілігін арттыру аймақтық оқыту орталықтарының
Әкімдіктер, мемлекеттік қызмет бойынша аумақтық басқармалары және кадрларды
Семинар жұмысына: Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі
Елбасының тікелей эфирдегі тікелей тапсырмасы бойынша, Қазақстан Республикасы
Тікелей желіс барысында Ел Президенті Қазақстан азаматтарының ғана
20
Сол үшін Мемлекет басшысы тікелей желіс барысында тиісті
Қазақстандық мемлекеттік қызметшілер Терри Санфорд атындағы Дьюк университетінде
Теоретикалық сабақтардан басқа, курсқа қатысушыларға АҚШ- тың Солтүстік
Курсқа қатысушылар курстың үлкен практикалық құндылығын, дәріскерлердің жоғары
«Ақмола облысы мемлекеттік қызметшілердің Құрмет кітабы» Қазақстан Республикасы
21
Құрмет кітабына енгізуге іріктелген кандидаттардың ең маңызды көрсеткіштері
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі жанында мемлекеттік қызмет
Комиссия Агенттік төрағасының орынбасары А.Шомановтың басқаруымен жұмыс істейді.
Комиссияның арнаулы құрамы Агенттік, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі,
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2009 жылғы
22
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2009 жылғы
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметкерлері Малайзиядағы ақпараттық технология университетінде
23
Елбасының тікелей эфирдегі тікелей тапсырмасы бойынша, Қазақстан Республикасы
Тікелей желістің қорытындысы бойынша Н.Ә. Назарбаев әрқайсысының қойылған
Өз кезегінде мемлекеттік қызметке байланысты барлық берілген сұрақтарына
Ағымдағы жылдың 22-23 қыркүйек аралығында Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Сондай-ақ, Агенттіктің төрағасы Қайрат Нұрпейісов, Алматы облысының әкімі
24
Іс-сапар барысында Қайрат Айтмұхамбетұлы Нұрпеісов Жетісу мемлекеттік университетінің
«Мемлекеттік қызметкерлердің қатары жас, білікті мамандармен толығып тұруы
Қазақстандық мемлекеттік қызметшілер Сингапур Ұлттық университетінің Ли Куан
Аталмыш сапардың мақсаты – Сингапур үлгісінде индустриалдық-инновациялық даму
Оқу іс-сапарының мақсаты – Сингапур үлгісінде индустриалдық-инновациялық даму
Оқыту бағдарламасының аясында салалық кластерлер технологиясын енгізу, ғылыми-зерттеу
Оқытушы құрамның жоғары біліктілігі тыңдаушыларға қызықтырған сұрақтары бойынша
25
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері агенттігі «Мемлекеттік қызметтің
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Web -
Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет кадрларының мониторингі (2008 жылғы
2008 жылғы 1 қазанға республика бойынша мемлекеттік қызметтің
Әйелдер – 54498 (57,9 %) адам санын құрады,
соның ішінде орталық аппаратта - 4207 адам, аймақтарда
Мемлекеттік қызметкерлердің:
30 жасқа дейінгі саны – 27140 (29%); 31-ден
Мемлекеттік қызметте орта жұмыс өтілі 9 жылды құрайды.
1-ден 5 жылға дейін – 27646 (33%); 5-тен
Мемлекеттік қызметкерлердің жалпы санынан 76668 адамның жоғары білімі
Мемлекеттік қызметте 65 ұлттық өкілдері еңбек етеді:
соның ішінде:
26
қазақтар саны – 78535 (82,7%); орыстар – 10476
Республикада мемлекеттік қызметкерлердің ауысу (босатылған) саны – 11899
2008 жылғы 1 қазандағы жағдайы бойынша республикада бос
27
2.2. Мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы мемлекеттік қызметтің
Өткен жылдар ішінде егемендігімізді нығайтып, еліміздің бәсекеге қабілеттілігін
Бүгінгі таңда қазақстандықтардың көпшілігінің санасы нарыққа бейімделіп, олар
Жыл сайын экономикаға 25 млрд.-тан астам АҚШ доллары
Біз реформаға дейінгі экономиканы қалпына келтіріп қана қоймай,
Жан басына шаққандағы ішкі жалпы өнім мөлшері өткен
Әлемдегі экономикалық түрлі сілкіністерге қарамастан еліміздің прогрессивті вектор
Мемлекеттік қызметшілерді, сондай-ақ жеке бизнес пен бюджеттік, әлеуметтік
Жаңару жолындағы серпіліс жасау үшін бізде қандай объективті
Бұл – біріншіден, саяси тұрақтылық. Қазіргі заманғы денсаулық
28
Еліміз айтарлықтай экономикалық ресурс жинады. Қазақстан біртіндеп өңірдің
Таяуда болған әлемнің ірі мемлекеттері АҚШ, Ресей, Қытай,
Сонымен қатар, Орталық Азиядағы экономикалық ынтымақтастықты тереңдету және
Алда тұрған жаңару жолындағы зор серпіліс үшін алғы
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істер жөніндегі агенттігінің Тәртіптік
Осыған орай Агенттік 2005 жылдан бері Еуропа комиссияларымен
29
Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігінің тапсырмасына сәйкес прокуратура органдары
2008 жылдың 15 ақпанында Агенттік орталық аппарат және
Аталған мерзім аралығында Тәртіптік кеңесінің мүшелерімен жеке мәселелер
Тәртіптік кеңес жемқорлықпен күрес мәселесі бойынша 373 семинар-мәжіліс
Стамбул жоспарының ұсынымын орындау мақсатында жемқорлықпен күрес бойынша
2008 жылдың 1 тоқсанында Тәртіптік кеңесінің ұсынысы бойынша
Тәртіптік істі қараудың әрбір отырысына қауым мен БАҚ
30
2008 жылдың 1 тоқсанында Алматы қаласында, Алматы мен
Сонымен бірге, комиссияға 2008 жыл жоспарына Тәртіптік кеңестің
Стамбул жоспарының ұсынымын орындау мақсатында жемқорлықпен күрес бойынша
Аймақтық қайта даярлау мен мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін жетілдіру
Орталықтармен Агенттік Тәртіптік кеңестерімен бірлесе семинарларды жүргізу кезінде
Агенттік ағымдағы жылы тағы да өзінің орталық аппарат
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет кадрларының жай-күйiне мониторингі (2008
2008 жылғы 1 қантарға республика бойынша мемлекеттік қызметшілердің
31
Мемлекеттік қызметшілердің орта жасы 39-да, саяси мемлекеттік қызметшілер
Мемлекеттік қызметтегі орта жұмыс өтілі 9 жыл.
Мемлекеттік қызметшілердің жалпы санында 80% жоғары білімімен, орта
Мемлекеттік қызметте 65 ұлттық өкілдері еңбек етеді. Республикада
2008 жылғы 1 қантардағы жағдайы бойынша республикада 13196
Бір орынға конкурсты орташа алғанда 2,8 адамды құрады.
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет көрсету: қазіргі жағдайы мен
Елбасының 2004 жылғы 19 наурыздағы« "Бәсекеге қабылетті Қазақстан
32
Семинардың барысында мынадай мәселелер талқыланды:
халыққа қызмет көрсетудің жеткізушісі ретінде мемлекеттік қызметшілердің жұмыс
мемлекеттік қызметтің сапа мененджментін жасау және жүйені енгізу
бағаның қандай өлшемін пайдалануға болады?
жұмыстың сапасын жақсарту үшін қандай дәлелдеме жүйесінің қадамдары
мемлекеттік қызметшінің бет-бейнесін қалай қалыптастыру керек?
«Дөңгелек столдың отырысында сапа мененджменті идеясын қалыптастыру үшін
Мемлекеттік қызметшілерін қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру.
33
Мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау және біліктілігін арттыру Өңірлік
Өткен жылы 1 093 оқыту семинарлары ұйымдастырылды, оның
2009 жылдың бірінші тоқсаны бойынша мемлекеттік қызметшілерді оқыту
34
Қорытынды
Мемлекеттiк қызмет атқару қоғам мен мемлекет тарапынан ерекше
Қоғам мемлекеттік қызметшi өзiнiң барлық күш-жiгерiн, бiлiмi мен
Қазақстан Республикасы Президентiнiң саясатын жақтауға және оны дәйектi
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет кадрларының жай-күйiне мониторингі 2008
2008 жылғы 1 шілдедегі республика бойынша мемлекеттік қызметшілердің
Мемлекеттік қызметшілердің орта жасы 39-да, саяси мемлекеттік қызметшілер
Мемлекеттік қызметтегі орта жұмыс өтілі 9 жыл.
Мемлекеттік қызметшілердің жалпы санында 81 % жоғары білімімен,
Мемлекеттік қызметте 66 ұлттық өкілдері еңбек етеді.
Республикада мемлекеттік қызметтен босатылған қызметшілердің саны 7,4% (мемлекеттік
2008 жылғы 1 шілдедегі жағдайы бойынша республикада 4559
Конкурстан жеңіп өткендердің саны 3335 адам, оның ішінде
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2005 жылғы 3 мамырдағы
N 1567 Жарлығымен бекiтілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшiлерiнiң
2. Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшiлерiн қайта даярлау
3. Баянов Е.
Б12 Мемлекеттік қызмет. Оқу құралы – Алматы, 2005
4. Менеджмент негіздері / Ахметов К. Ғ.,
5. htpp/www.google.kz; Қаз – Ақпарат жаңалықтары/ 2009ж.
6. Мұса Самат.
Мәселесі жергілікті, маңызы мемлекеттік // Егемен Қазақстан –
7. Тоқтыбеков Ә.
Басқарудың қыры мен сыры: Саясат // Ақиқат 2004
8. Шаханов Е.
Басшының азаматтық жауапкершілігі мен басқару стильдерін қалыптастырудағы құндылықтардың
9. Омаров А.
Мемлекеттік басқаруды тиімді ұйымдастыруға әкімшілік рефоманың оң нәтижесі
Жоспар
Кіріспе
1. Мемлекеттік қызметтің ұғымы, маңызы және принциптері
1.1. Мемлекеттік қызмет әкімшілік құқықтың құрамдас бөлігі
1.2. Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жағдайы 10 –
2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері
2.1. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және
2.2. Мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы мемлекеттік қызметтің
Қорытынды _____________________________________________ 34 б.
Пайдаланылған әдебиеттер _______________________________ 35 б.
Кіріспе
Курстық жұмысымды жазу барысының бірінші тарауында тақырыптың теориялық
Себебі Қазақстан Респубилкасының 1995 жылғы Конституциясы мемлекеттік қызметке
1995 ж. Желтоқсанда Қазақстан Респубилкасының Президентінің «Мемлекеттік қызмет
Екінші тарауда тақырыпқа талдау арқылы, мемлекеттік қызмет әкімшілік
Мемлекеттік қызмет – мемлекет қызметінің бір саласы және
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтық жағдайларын Қазақстан Республикасының 1999 жылғы
«Қазақстан азаматтарының әл-ауқаттарын арттыру – мемлекеттік саясаттың басты
Дамудың қазіргі кезеңінде адами фактор айқындаушы болып табылады.
2008 жылғы 17 маусымда Мемлекеттік қызмет мәселелері жөніндегі
Халықаралық сарапшылардың бағалауы бойынша мемлекеттік қызмет кәсіпкерлікті
3



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының саяси мемлекеттік
Мемлекеттік қызметшілердің құқықтықтары және негізгі міндеттері
Қарулы Күштердің ардагерлерімен және ардагерлер ұйымдарымен әскери басқару органдарының жұмысын үйлестіру
Мемлекеттік қызметтің ұғымы, маңызы және принциптері
Мемлекеттік басқарудың мәні мен ерекшеліктері
Мемлекеттік басқарудың қағидалары
Әскери қызметшілер және әскери қызмет
Ішкі істер органдарындағы мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және құқықтық негіздері
Мемлекеттік қызметкерлердің әкімшілік құқытық субьектісі ретінде
Қазақтан Республикасының мемлекетті басқарудың жетілдіру жолдарын талдау