VISUAL BASIC ортасында қолданба құру
Мазмұны
VISUAL BASIC – те программалау
Объекті – бағытталған программалау түсінігі.
Объект – қасиеттер мен әдістер
Қасиет-объектінің сипаттамасы. Әдіс-объект орындай алатын
Оқиға- объекті жағдайының қайсыбір әрекетке
Класс- әдістер немесе қасиеттер орталығымен
End SUB 4
VISUAL BASIC ортасында қолданба құру.
Экрандық интерфейсті жасау. 4
VISUAL BASIC жүктелген соң экранда
Элементтер панелі мен қасиеттер терезесіне
Программа мәтінін жазу. 8
VISUAL BASIC – те программалау
VISUAL BASIC қазіргі уақытта программалаудың
VISUAL BASIC–тің арқасында, соңғы кезде
VISUAL BASIC программалауда алқашқы қадамдар
VISUAL BASIC программалау жүйесі
Объекті – бағытталған программалау түсінігі.
Объекті- бағытталған программалаудың негізгі түсініктері:
( объекті;
( объектінің қасиеті;
( объектінің әдісі;
( оқиға;
( объектілер класы.
Объект – қасиеттер мен әдістер
Мысалы, автомобиль объект болады, өйткені
Қасиет-объектінің сипаттамасы. Әдіс-объект орындай алатын
Объекті-бағытталған программалауда объектімен жұмыс істеу
Объект. әдіс
Объект. Қасиет.
Объект. қасиет. әдіс
Оқиға- объекті жағдайының қайсыбір әрекетке
Мысалы, пайдаланушының Word мәтіндік
Класс- әдістер немесе қасиеттер орталығымен
VISUAL BASIC –тің бүкіл программалауы
Private SUB объект аты –оқиғаны
End SUB
Мысалы, Click оқиғасы маусты шерткенде
Private SUB commandl _ Click
рrint «жұмыс аяқталды»
end
End SUB
Мауспен commandl атты объектінің
Private SUB command Click (
Labell. Caption = «ПУСК»
End SUB
VISUAL BASIC ортасында қолданба құру.
VISUAL BASIC –ті жүктеу үшін
ПУСК ( Программы (
VISUAL BASIC 5.
Пайда болған New Project
VISUAL BASIC ортасында қолданба құруды
Экрандық интерфейсті жлбалау;
Программа мәтінін жазу.
Экрандық интерфейсті жасау.
VISUAL BASIC жүктелген соң экранда
Меню және құрал–саймандар панельдері Windows–тың
Фон және жазу түсін өзгерту
Пішінді ерекшелейміз де, ол үшін
Пішіндер макетінің терезесі сіздің
Жоба терезесі Бағыттаушы сияқты жобаңыздың
Пішіндер конструкторы. Бұл терезеге пішіннің
View ( Object
View ( Code
Пішін. Шын мәнінде бұл да
Элементтер панелі мен қасиеттер терезесіне
Элементтер панелінде қолданбаның интерфейсі
Қасиеттер терезесі ерекшкленген объектілерді бейнелейді.
Қасиеттер терезесі екі бағанаға бөлінген.
Көптеген графикалық объектілерді жекелеген бөлшектерден
Объектілер негізінен үш элементтен: сызық,
Дискетаның кескінін элементтер жиымынан жасаған
Пішінге төрт элемент көшіріңіз, кезегімен
Нұсқау: BorderStyle қасиеттері ( жақтау
Элементтердің өлшемдерін, орналасқан орындарын өзгертсеңіз,
Осылай автомобиль құрастыруға, ал қызыл
Нұсқау: Line DrawMode қасиеті
Үшбұрышты салу үшін, VISUAL ВASIC
“VISUAL BASIC – бұл ҒАЖАЙЫП!
Қолданбаны Start батырмасының көмегімен орындауға
Командыларды қолдана отырып, дискіге пішін
File (
File (
Дискіде үш жаңа файл пайда
Жоба – қолданбаны құрайтын файлдар
Дербес жұмыс істейтін қолданбаны жасау
Программа мәтінін жазу.
Тиімділігін арттыру үшін пішінге элементтер
Commandl атты элемент үшін Caption
VISUAL BASIC редакторының терезесіне (программа
Private SUB объект аты оқиғаны
end SUB
Command1 элементі үшін ең
Private Sub Command1 Click
End
End Sub
Программаны іске қосқанд әрқашан цедурасы
Dim As Integer – қолданыстағы
VISUAL BASIC айнымалылардың келесі типтерін
Integer – 32768 – ден
Long - 2147483648 –
Single – заттық сандарды;
String – жолдық шамаларды;
Boolean - логикалық шамаларды,
Программаның түрі мынадай болады:
Dim K, I As Integer
Private Sub Command 1_Click (
End
End Sub
Private Sub Command 1_Click (
Timer 1. Enabled = False
К = 0
For I = 0 To
Shape 1 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Shape 2 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Shape 3 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Shape 5 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Line 1 (1). Visible =
Next
Shape 4 . Visible =
For I = 0 To
Imahe 1 (1). Visible =
Next
Picture 1. Visible = False
Жазуы көрінбей кетеді.
End Sub
Private Sub Command 2_Click (
Timer 1. Enabled = True
End Sub
Private Sub Timer 1_Timer (
K = K + 1
If K > = 10
For I = 0 To
Shape 1 (1). Visible =
Next
Else
For I = 0 To
Shape 1 (1). Visible =
Next
Else If
If K > = 20
For I = 0 To
Shape 2 (1). Visible =
Next
Else
For I = 0 To
Shape 2 (1). Visible =
Next
Else If
If K > = 30
For I = 0 To
Shape 3 (1). Visible =
Next
Image 1 (0). Visible =
Else
For I = 0 To
Shape 3 (1). Visible =
Next
Image 1(0). Visible = False
Else If
If K > = 40
For I = 0 To
Image 1(1). Visible = False
Next
Shape 4 (1). Visible =
Else
For I = 0 To
Image 1(1). Visible = False
Next
Shape 4 (1). Visible =
Else If
If K > = 50
For I = 0 To
Shape 5 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Line 1(1). Visible = False
Next
Else
For I = 0 To
Shape 5 (1). Visible =
Next
For I = 0 To
Line 1(1). Visible = False
Next
Else If
Rem Ара – тұра
If K/4 = Int
Picture 1. Visible = True
Else
Picture 1. Visible = False
End If
If K = 60 Then
End Sub
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ
С.Ж.Асфендияров атындағы ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ
Информатика курсы кафедрасы
Р Е Ф Е Р
Тақырыбы: “ VISUAL BASIC –
Тексерген: Жаханова Б.
Орындаған: 1-курс 104- топ
АЛМАТЫ –2003 ж.
Visual basic тілінде программалау негіздері
Visual basic туралы жалпы түсінік
Visual Basic программалау тілі - Әдістемелік нұсқау
Visual basic программалау ортасы
Объектті бағдарлы программалау түсінігі
Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілі
Визуал бейсик ортасында файл және каталогтармен жұмыс
Бағдарламалау тілдерін оқытудың виртуалды ортасын жобалау және бағдарлама құру
Visual Basic-те Крамер әдісін жүзеге асыру
Ұялы телефондар дүкені