Қазақстан Республикасында кедендік бақылаудың формалары



Мазмұны
Кіріспе
І. Кедендік бақылау кеден ісінін кұрамдас бөліктері.
1.1. Кедендік бақылау мәні, құылымы максаттары.
1.2 Кедендік бақылау механизмін ұйымдастырудың негізгі бағыттары.
1.3. Қазақстан Республикасының Кедендік бақылаудың құқықтық
негіздері.
II. Қазақстан Республикасының кедендік бақылаудың формалары мен
принциптері.
2.1. Кедендік бақылаудың әлемдік тәжірибесі.
2.2. Қазақстан Респуликасының кедендік бақылаудың формалары.
2.3. Қазақстан Республикасында тауарлар мен көлік кұралдарына
қатысты жүргізілетін алдын ала операциялар және негізгі кедендік
ресімдеу тәжірибесі.
ПІ. Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша кеден департаментінің
кедендік бақылау жұмыстарына талдау.
3.1. Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша кеден департаментінің
кедендік жұмыстарының барысы.
3.2. Кедендік ресімдеу мен кедендік бақылаудың проблемалары мен
болашағы.
Қорытынды.
Пайданылған әдебиеттер.
Кіріспе
Қазіргі экономикалық даму ұлттық экономикалардың аймақтық және бірыңғай әлемдік
Сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік басқару органдарының жүйесінде сыртқы экономикалық
Кеден қызметінің мемлекеттік құрлылым ретіндегі негізгі қызметі мемлекеттің саясатын
Кеден органдарының қызмет аясы кеңейді және интеллектуалды меншік қүқықтарын
тарататын материадцардың енуінен қорғауды талап ету бүкіл әлемнің кеден
Қазақстан Республикасының кеден қызметі 1992 жылдан бері кеден жүйесінің
Тауарлар мен көлік құралдарын кеден шекарасы арқылы өткізілуін тез-дету
I. КЕДЕНДІК БАҚЫЛАУ МЕН КЕДЕНДІК РЕСІМДЕУ - КЕДЕН ІСІНІҢ
1.1. Кедендік бақылау мәні, құрылымы және мақсаттары
Сыртқы экономикалық қызмет және ең алдымен сыртқы сауда елдің
Қазақстан Республикасының кеден территориясы Қазакстан Республикасының құрлықтағы жері, териториялық
Қазақстан Республикасының кеден териториясына сонымен қатар Қазақстан Республикасының теңіздегі
Кедендік шекара — бүл Қазақстан Республикасының кеден територияларының шектері,
Тауар - кез келген жылжымалы мүлік, соның ішінде валюта,
Көлік құралдары — бұл контейнерлер мен өзге де көлік
Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізу -бүл Қазақстан Республикасының
Аталған іс-әрекеттерге мыналар жатады:
- Қазақстан Республикасының кеден территориясына
тауарлар мен көлік кұралдарын әкелген кезде және еркін кеден
- Қазақстан Республикасы кеден териториясынан тауарлар
мен көлік құралдарын шығарған кезде және Қазақстан Республикасы кеден
Шетел тауарлары — Қазақстандық тауарлардан баска бяршык тауарлар.
Тауарлардың иелері қазақстандық түлға да, шетелдік заңды және жеке
Тауарлар мен көлік құралдарын кеден шекарасынан заңды тұлғалар сияқты,
Тауарларды өткізуші тұлғалар — тауарларды меншіктенуші. оларды сатып алушы,
Декларант — тауарларды өткізуші түлға немесе тауарлар мен көлік
Кеден брокері — заңды түлға күқықтарына ие болатын Қазақстан
Тасымалдаушы - тауарларды іс жүзівде өткізуші не көлік құрал
Сыртқы экономикалық қызмет арқасында мемлекеттің бюджетке табыс түсіруге, қажетті
Сондықтан мемлекет сыртқы экономикалық қызметтің белгілеген тәртібіне сәйкес жүзеге
СЭҚ қатысушылары оны жүзеге асырудың белгіленген тәртібін білу керек
Ең алдымен бұл кедендік бақылаудың пәні болатын және тауарлар
Шаруашылық субъектілері ретінде мемлекеттің сәйкес органдарына тіркелу жолымен
-келісімдерге түру, соның ішінде тауарлардың өндірісіне, сатылуына, сатуына, тауарлармен
-тауарлардың белгілі бір түрлерінің импортына немесе экспортына сәйкес лицензиялар,
-сәйкес тауарларды алып жүруші, көлік және тауарлардын СЭҚ ТН-на
-салықтарды, кеден баждары мен алымдарын төлеу немесе төлеуге кепілдік
-тауарлар мен құжаттарды келіскен орнына және уақытта жеткізу;
-кеден органдарының кедендік бақьшау мен кедендік ресімдеуді жүргізу үшін
-тауарлар мен көлік кұралдарын уақытша сактау қоймаларына және кедендік
-тауарларды еркін айналысқа шығарғаннан кейін немесе өзге де кеден
Кеден режимі - бұл елдің кеден шекарасы арқылы өтетін
мен көлік кұралдарының мәртебесін анықтайтын ережелер жиынтығы.
Белгіленген тәртіпті орындау жағдайында тауарлар мен көлік кұралдары кеден
Сыртқы, ішкі, экономикалық , қаржы, салық, сыртқы сауда, кеден,
Кедендік_бақылау - бұл Қазақстан Республикасының кеден ісі және халықаралық
Кедендік ресімдеу - тауарлар мен көлік құралдарын белгілі бір
Қазақстан Республикасының заң және басқа да нормативтік актілеріңде сыртқы
Кеден органдарына жүктелген қызметтерді жүзеге асыру үшін елдің кеден
Бүл қызметтер кеден шекарасынан тауарлар мен көлік құралдары шекарадан
берілгендердің арасындағы сәйкессіздікті табуға, оларды белгілеуге, қателерді жөндеуге және
Кедендік бақылау - бұл Қазақстан Республикасының кеден ісі және
Кедендік рәсімдеу-тауарлар мен көлік құралдарын Қазақстан Республикасының кеден шекарасы
Кедендік бақылаудың мақсаты әр түрлі тексерулердің көмегімен кедендік операциялар
Кедендік бақылаудың объектілері: Қазақстанның кеден шекарасы арқылы өткізілетін тауарлар
Кедендік бақылау тауар қозғалысының өндірісі, сақталуы. сатып
алуы, сатуы, тиеу, түсіру, қораптау, тасымалдау, сақтандыру, пайдалану сиякты
Кедендік бақылау субъектілері Қазақстан Республикасы кеден органдарының жүйесі, СЭҚ-ке
Кедендік бақылауды жүргізу:
1. Сыртқы экономикалық айналымды тездетуге мүмкіндік беретін
жағдайлар жасауды;
2 Тауарлар мен көлік күралдарын кеден шекарасы арқылы
өткізудің рүқсат етушілік тәртібін;
3. Контрабанда, кеден ережелері мен салық заңдылығын бүзумен күрес
4. Кедендік баждардың, салықтардың және басқа да кеден төлемдерін
5. Сыртқы сауданың кеден статистикасын және Қазақстанның арнайы кеден
6. Кеден органдары қүзыры шегінде валюталық бақылауды жүзеге асыруды;
7. Сыртқы экономикалық қызметтің Тауар номенклатурасын жүргізу және т.б.
Тиімді кедендік бақылауды жүзеге асыру мүмкіндігі тауарлар мен көлік
Осы қызметтің мақсаты, тиімді құжаттык және нақты кедендік бақылау
Кедендік ресімдеу СЭҚ-ке қатысушылардың барлық тауарлар мен көлік кұралдарын
Тауарлар мен көлік құралдарының әкелуі, шығаруы және транзиті кезіндегі
- Декларанттан көлік, тауарды алып жүруші, өзге де коммерциялық
мақсатқа қажетті тауарлар мен көлік құраларының барлық параметрлері мен
тіркеу бойынша іс-әрекеттер;
белгіленген тәртіпке сәйкес әрбір кеден режимі үшін кедендік лекларацияға
- әр түрлі құжаттарды (жеткізуді бақылау құжаттары және т.б.)
- уакытша сақтау қоймасында тауарлар мен көлік құралдарын уакытша
- тауарлар мен көлік құралдарының қатысты шешімдерді қабылдау мен
- тауарлар мен көлік құралдарын кедендік бақылау мен кедендік
Тауарлар мен көлік құраларын кедендік бақылау мен кедендік ресімдеу
1.2. Кедендік бақылау мен кедендік ресімдеу механизмін ұйымдастырудың негізгі
Кедендік бақылау мен кедендік ресімдеуді ұйымдастыру - тауарлар мен
Сонымен қатар, кедендік бақылау мен кедендік ресімдеуді ұйымдастыру:
- кеден шекарасынан өтудің нақгы орындары мен уақыты туралы;
-тауарлар мен көлік құраларының кедендік бақылауға алу тәртібі, оларды
Кедендік бақылау мен кедендік ресімдеуді ұйымдастыру процесінде олардың өндірісінің
песімдеуді жүзеге асыру барысында бақылау мәселелері шешіледі.
Сөйтіп, кедендік бақылау мен кедендік ресімдеуді ұйымдастыру өте күрделі,
Кеден зандылығымен тауарлар мен көлік құраларынын кеден шекарасынан өтудің,
Сөйтіп, тауарлар мен көлік құралдарының кеден шекарасынан өтуі кеден
Сонымен бірге, тауарлар мен көлік кұралдары кеден шекарасын кеден
Дәл кеден шекарасынан өту орындарда (өткізу пунктерінде) әкелінетін тауарлар
Тауарлар мен көлік құралдарының кеден шекарасынан өтуі таңдау қүқығы
кеден органы жұмысының уақгысынан тыс жерлерде жүзеге асыра алады.
Тауарлар мен көлік құралдарын оларды шығарғанға дейін немесе тандап
Тауарлар мен көлік құралдарын кеден территориясына жеткізу және келіп
Тауарлар мен көлік құралдарын уақытша сақтау қоймасына орналастыру негізгі
Тауарлар мен көлік күралдары автоматты түрде оларды кеден органына
Тауарлар мен көлік құралдарын әкелу кезінде шекарадағы кеден рганының
хабардар ету болып табылады.
Тауарлар мен көлік құралдарын шығару кезінде үсыну кеден органының
Тауарларды тасымалдайтын көлік құралдары кедендік ресішелуі тауарлардың кедендік ресімдеу
Кеден заңдылығына сәйкес кеден шекарасын кесіп өту орындары мен
1.3. Қазақстан Республикасының кедендік
бақылаудың құқықтық негіздері
2. Қазақстан Республикасының Конституциясы.
3. Қазақстан Республикасының Кеден кодексі.
4. ҚР Президентінің жарлықтары.
5. ҚР Үкіметінің қаулылары.
6. ҚР Кедендік бақьшау Агенттігінің бұйрықтары, нұсқаулары, инструкциялары.
7. Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы тауарлар мен көлік
8. 'Тауарларды декларациялаудың кейбір мәселелері туралы ҚР Кедендік
9. Тауарлар мен көлік құралдарын әкетуәкелу туралы міндеттеме формасын
10. "Жеке кедендік режимдер шеңберінде кедендік бақылау туралы ҚР
Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу туралы" ҚР мемлекеттік
12."Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу туралы ҚР
мемлекеттік кіріс Министрлігі Кеден Комитеті төрағасының 15.02.200Ь
жинағы №54-бұйрығы.
ІЗ.Кедендік бақылау туралы ҚР мемлекеттік кіріс Министрлігі Кеден
Комитеті Төрағасының 15.02.2001 жылғы №50-бұйрығы
14."Алдын ала жүргізілетін операциялар туралы" ҚР мемлекеттік кіріс
Министрлігі кеден комитеті Төрағасының 15.02.2001 жылғы №49-бүйрығы.
15. Жеке тұлғалардың валюталарды декларациялаудың тәртібі туралы" Қ.Р мемлекеттік
16. Әуе кемелерін пайдалануға қажетті жанар-жағармай материалдарды кедендік ресімдеу-туралы
17.Жүктерге шекараларда бақылау жүргізу шарттарын үйлестіру туралы
Халықаралық конвенцияға Қазақстан Республикасының косылуы туралы
6.05.2002 жылғы № 320 ҚР Заңы.
18.Контейнерлерге қатысты 1972 жылғы Кеден конвенциясына Қазақстан
Республикасының қосылуы туралы 6.05.2002 жылғы №319 ҚР Заңы.
19. Трансферттік бағалары қолдану негізіндегі мемлекеттік бақылау туралы
5.01.2001 жинағы ҚР заңы.
20. Қазақстан Республикасындағы өнімінің сәйкестігін бақылау
туралы ҚР Үкіметінің 29.11.2000 жьлғы № 1787 Қаулысы. 21.
көлігімен тасымалданатын транзит тауарларды кедендік ресімдеу
туралы ҚР Үкіметінің 18.03.1999 жылғы № 258 қаулысы.
22. Евразиялық экономикалық қауымдастық мүше-мемлекеттерінің
территорияларындағы этил спиртін, алкогольді, құрамында спирті бар және
темекі өнімдерінің өндірісі мен айналысын кедендік бақылау туралы
Келісімнің жасалуы туралы" ҚР Үкіметінің 23.01.2002 жьлғы N82 қаулысы.
23."Қазақстан республикасының территориясы бойынша автокөлік кұралдарының өтуін реттейтін кейбір
Кез келген мемлекеттік қызметің әсіресе кеден қызметінің жұмысы басқарылатын,
Мұндай кұқықтық база ретінде 2003 жылдың 1-мамырында күшіне енген
Кодекстің бұрынғы кеден заңдылығымен салыстырғанда айырмашылығы бұл орталық кеден
Кодексте тауарлар мен көлік құралдарының өткізілуіне, оларды кедендік ресімдеу
Тауарлар мен көлік құралдарын өткізуге байланысты алдын ала жүргізілетін
Алдын ала жүргізілетін операцияларды жасаудың белгіленген тәртібі негізі кедендік
операциялардағы маңызды рөлді — Қазақстан Республикасының териториясы бойынша өткізілетін
Тауарлар мен көлік құралдарын жеткізілуін бақылау ішкі кедендік транзит
"Уақытша сақтау" деп аталатын 13-тарауда сыртқы экономикалық кызметке қатысушыларға
Кеден кодексінің 95-бабы мына жағдайларда алушы коймаларда уақытша сақтау
-арнайы тауарларды уақытша сақтау немесе сақтаудың ерекше шарттарын талап
орындарында уақытша сақтау қоймалары болмаған жағдайда.
"Тауарлардың кедендік режимдері" деп аталатын 6-бөлімі 15 тараудан 32
Сыртқы экономикалық қызметке қатысушьшар үшін тиімді жағдайлар жасау, кедендік
Егер кеден ісі туралы заңында тауарларды уақытша әкелу мен
-Тауарлар мен көлік құралдарын уақытша әкелу. -тауарлар мен көлік
"Тауарларды еркін айналыс үшін қайта өңдеу" режимінің аталуы Киото
кайта өндеу" деп аталған, бірақ ол кедендік режимнің дәл
Кедендік режимдерді регламентгеуде негізгі концепция Киото Конвенциясының Арнайы шарттары
"Кедендік ресімдеу" деп аталатын 9-бөлімде кедендік ресімдеудің негізгі ережелері
Жаңа нормалар енгізілген, яғни соған сәйкес декларант болып тек
Кеден кодексімен таңдалған кеден режимдері шеңберінде тауарларды кедендік ресімдеу
Кедендік декларацияны тексеру мерзімдері бұрынғы тәртіпке қарағанда Кеден Кодексінде
"Тауарларды шығару" деп аталатын 50-тарау енгізілген. онда белгілі бір
сақтауды көздейтін тауарларды шығаруға негіздемелерді.
сонымен қатар құжаттық және нақты бақылауды аяқтағанан кейін тауарларды
"Кедендік бақылау" деп аталатын 12-бөлімнің 56-тарауында кедендік бақьшау жөнінде
II. Қазақстан Республикасында кедендік бақылаудың формалары
2.1.Кедендік бақылаудың әлемдік
тәжірибесі.
1. Кедендік бақылау кедендік қатынастарды реттеу формасы ретінде. Халықаралық
1. Кеден қызметі мен кеден шекарасы арқылы сыртқы сауда
- Кеден жүк декларациясы;
- тауар, көлік қүжаттары.
Соның ішінде 1966 жылдың 9-қарашасында қабылданған №17 резолюциясына сәйкес
1. Халықаралық су арқылы тасымалдаудағы кеден бақылау " Порттық
2. Халықаралық тасымалдаудағы кедендік бақылау мең кедендік ресімдеу операциялық
Жүк поездерін ресімдеу;
Тиелген вагондарды кедендік тінту үшін ашылғандар
ресімдеу;
Кеден жүк декларациясын тексеру;
- Кеден жүк декларациясындағы деректер мен жүктің нақты болуын
Халықаралық қатынастардағы жолаушылар поездерін кедендік қарау, тінту; Тасымалдау құжаттарын
3. Халықаралық автокөлік тасымалдаулар сферасындағы кеден қызметінің арнайы жолдарымен
4. Әуе тасымалдауларын кедендік бақылау сол әуе кемелерімен тасымадцанатын
5. Кедендік қоймалардағы жүктерге кедендік тексеруді елдің ішкі
зандарына сәйкес жүргізіледі.
2. Кедепдік тексеру, кедендік бақылау бойынша Халықаралық шаралар жуйесінің
Кедендік тексеру — халықаралық кеден бақьиіауының негізгі әдісі болып
3. Әлемдік Денсаулың сақтау Ұйымыньщ халықдралық тәртіптегі санитарльщ режимге
Кеден қызметі, Әлемдік Денсаулық сақтау Ұйымы сертификатынын болуына бақылау
Мемлекеттік шекараны санитарлық қорғауды 1951 жылдың 25-ші мамырындағы Әлемдік
санитарлы-карантиндік бөлімдері немесе пунктері; саниатарлы-эпидемиялогиялық обаға қарсы күресу станциялары
Халықаралық санитарлы шаралар қолданатын жүқпалы ауруларға немесе "карантиндік" ауруларға
Мемлекетттік шекараны қорғау үшін мемлекеттер әкімшілік-санитарлық шараларды қолданады: орнатылған
Санитарлық ресімдеулерді атасақ, 1963 жылғы Халықаралық саяқат және туризм
4. Есірткі және психотроптьщ заттарды кедендік баңылау бойынша халықдральщ
Есірткі заттарды кедендік тексеру сүрақтарымен мемлекеттер 1909 жылғы есірткі
Есірткі заттарға бақылаудың халықаралық-қүқықтық режимі мемлекеттердің есірткі заттардың өндірісі
Психотроптық және синтетикалық заттарды халықаралық бакылауға 196 1 жылғы
Бұл халықаралық конвенциялардың басты мақсаты мұндай заттарды шығаруды шектеу
Нақты уақытта мемлекеттер арасында есірткі бойынша түрлі келісімдер қызмет
23."Қазақстан республикасының территориясы бойынша автокөлік құралдарының өтуін реттейтін кейбір
Орган барлық елдерде біреу — 1968 жылғы Біріккен Үлттар
5. Біріккен Үлттар Ұйымының азьщ-түлік және ауыл шаруашыльщ уйымдарының
Кеден органдары кеден шекарасынан тасымалданатын жануарлардың, кустардың, жануарлар шикізатының,
Өсімдіктерді сақтаудың Халықаралық келісімі 4-ші және 5-ші баптарында өсімдіктердің
а) Өсімдіктерден жасалған өнімдерге, карантиндік және басқа да қауіпті
б) шетелден келген көлік құралдарын бақылау;
в) өсімдік өнімдерінің сақталатын қоймаларды шетелден келген өсімдік шикізаттарын
Шекара және кеден бекеттеріндегінің фитосанитарлық бақылау карантиндік тексеруге жататын
Әлемдік пошталық одацтың орнатцан ережелер талаптарыиа халақаралық пошталъщ эісіберу
тексеру мен бақылау.
Біріккен Ұлттар Ұйымының Әлемдік пошталық одағының негізгі мақсаты негізгі
Халықарлық пошталық жіберулер (посылкалар, шағын қораптар, бандерольдар және тауарлық
Халықаралық пошталық жіберулердегі кедендік тексеру Әлемдік пошта конвенциясының немесе
Халықаралық пошталық жіберулердегі қалыптасқан тәжірибесінде шекарадан кеден рүқсатынсыз және
а) ғылыми қызметкерлерге авторлық құқықтық тәртібінде жіберілген,
б) тек басылым шығармалары бар бандеролдар, әр аталуынан екі
в) Сол аталуындағы жіберулер;
г) Сыйлық, сувенир салынған тауарлы емес посылкалар мен шағын
қораптар.
Халықаралық пошталық жіберулерді кедендік тексеру барысында, кедендік бақылаудан тығылған
Дипломатиялық пошта (қаптар, шемодандар және тағы баскалары) кол сұқпаушылық
Дипломатиялық поштаның алмасуына дипломатиялық және консулдық елшіліктері және шетел
Халықаралық пошталық стандарттарға сәйкес дипломатііялық поштаның ресімделу тәртібі келесідей:
Валюта мен валюталъщ цүндылыцгардың әкелуі мен әкетілуіне және валюта-царжылъщ
Қаржыны реттеудің халықаралық жүйесі халықаралық қаржы ұйымдарының орталық банктерінің
қорымен келіспей ағымдық операциялар бойынша қаржылық шектеулерден бас тартуды
Орталық және Шығыс Еуропа елдері саудалық емес сипаттағы операциялар
Мемлекеттік шекара арқылы олардың ұлттық валютасын. заем облигацияларын, лоторея
Шетел валютасын әкелуі кезінде кеден мекемелері онын тіркелуі
Шекарадан қымбат металлдардың, тастардың және маржандардың әкелу мен окетілу
Елден шығып бара жатқан түлғаның иелігі болып табылатын мүліктік
Еуропалық экономикалық қауымдастьщқа мүше елдер (Еуропалық Экономикалық Одақ) өздерінің
1978 жылғы келісімге сәйкес бүл жүйенің негізгі бөліктері болып
Француз Одағы аймағындағы және елдеріндегі каржылық реттеуін Француз Банкі,
әкетуді әр адам басына бес мың франк есебінде рұқсат
АҚШ және Латын Америкасының тәжірибесінде әкелінетін шстелдік валютаға валюталық
Азия және Жапон елдерінде қаржылық реттеуін үлттык банктері жүргізеді.
8. Миграциалъщ бацылау жүйесіндегі кеден цызметі.
Мигранттардың қүқықтық жағдайын реттеу Біріккен ¥лттар Ұйымының Халықаралық еңбек
Нарық экономикасында дамитын елдердегі жұмыс күшінін заңсыз ауысып жүруіне
Біріккен Ұлттар Ұйымының шеңберінде 1991 жьшдың 25-ші ақпанында барлық
Жүктерді теңізбен тасымалдаудың Халықаралық Кодексінің классификациялануына қауіпті жүктерге, спецификалық
Олардың қауіптілігін есепке ала отырып тасымалдау мен сақтауына байланысты
Радиоактивті материаддарды классификациялау олардың радиациялық көлемінен туындайды. Қауіпті жүктерден
Мемлекеттердің мүндай міндеттері ядролық энергияны бейбіт жолмен пайдалану ынтымақгастығы
келісімдермен келісім шарттарында қарастырылып, Біріккен Үлттар Ұйымының Атом энергиясы
1980 жылы Вена қаласында ядролық құрылғыларды, көлік күралдарымен материалдарды
2. 2. Қазақстан Республикасында кедендік бақылаудың формалары
Кеден кодексі кедендік бақылаудың келесі формаларын карастырады:
1) кедендік декларацияны, кұжаттар мен мәліметтерді тексеру;
2) ауызша пікір сүрау;
3) түсіндірмелер алу;
4) кедендік қадағалау;
5) тауарлар мен көлік құралдарын тексеру;
6) тауарлар мен көлік құралдарын кедендік тексеріп қарау;
7) жеке тексеру;
8) тауарларды арнаулы таңбалармен таңбалау не осы Кодексте және
9) тауарлар мен көлік құралдарының есебі мен олар бойынша
10) тауарлар мен көлік құралдарын есепке алу;
11) үй-жайлар мен аумақтарды тексеру болып табылады; Кедендік декларацияны,
Кеден органдары, қүжаттардың түп нүсқалылығын және мәліметтердің дұрыстығын анықтау
Кеден органдарына кедендік ресімдеу кезінде берілген мәліметтердің дұрыстығын тексеру
Кедендік бақылауды жүзеге асыру кезінде кеден органы кедендік
декларациядағы ақпаратгарды тексеру мақсатында тұлғалардан жазбаша түрде барлық қүжаттар
Іріктеп тексеру негізінде кеден органдарының құжаттар мен мәліметтерді тексеруіне
Қазақстан Республикасының кедендік шекарасы арқылы өткізілетін тауарлар мен көлік
Түсіндірмелер алу.
Түсіндірмелер алу — кеден органдары лауазымды адамдарының декларанттардан және
Түсіндірме жазбаша нысанда ресімделеді. Адамды түсіндірме алу үшін шақыру
Кедендік қадағалау - кеден органдары лауазымды адамдарының кедендік бақылаудағы
Тауарлар мен көлік қуралдарын тексеру.
Кеден органы лауазымды адамдарының тауарлар мен көлік күралдарын, оның
жері, жай-күйі, мөлшері туралы, тауарларда, көлік құралдарында және олардың
Тауарлар мен көлік құралдарын тексеру- егер мүндай тексеру көлік
Кедендік бақылау аймағында тауарлар мен көлік құралдарын тексеру декларант,
- Тауарлар мен көлік күралдарын тексеру нәтижелері бойынша кеден
Тауарлар мен көлік цүралдарын кедендік тексеріп царау.
Кедендік тексеріп қарау — кеден органдары лауазымды адамдарының тауарлардың
мүмкін өзге де орындарды ашумен байланысты тауарлар мен көлік
Кедендік тексеріп кдрау тауарларды кедендік мақсаттар үшін бірдейлендіру, мәлімделетін
Тауарлар мен көлік күралдарына қатысты өкілеттігі бар декларант немесе
Кеден органы декларант, тауарлар мен көлік құралдарына қатысты өкілеттіктер
1) аталған адамдар тауарлар мен көлік құралдары тапсырылғаннан кейін
2) үлттық қауіпсіздікке, адамның өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға,
3) Тауарларды халықаралық почта жөнелтімдерімен жіберген кезде;
4) тауарлар мен көлік құралдарын Қазақстан Республикасының
кедендік аумағында кедендік режимді бүза отырып қалдырған жағдайда тауарлар
Аталған жағдайларда тауарлар мен көлік құралдарын кедендік тексеріп қарау
Егер кедендік декларация көрсетілген тауарлардың бір бөлігі бір атаудағы
Кедендік тексеріп қараудың нәтижелері бойынша екі дана етіп акт
1) кедендік тексеріп қарауды жүргізген кеден органнының лауазымды түлғалары
2) декларанттың, тауарлар мен көлік құралдарына қатысты өкілеттіктері бар
3) кедендік тексеріп кдраудың нәтижелері көрсетіледі. Актінің екінші данасы
Жеке тексеріп царау.
Кедендік бақылаудың ерекше нысаны ретіндегі жеке тексеріп қарау Қазақстан
ойлауға жеткілікті негіздер болған жағдайда, кеден органы басшысының немесе
Жеке тексеріп қарау жүргізуге байланысты рәсімді және жеке тексеріп
Жеке тексеріп қарау басталар алдында кеден органынын лауазымлы адамы
Кеден органы лауазымды адамның жеке тексеріп карау жүргізу кезіндегі
Өзіне қатысты жеке тексеріп қарау жүргізіп отырған жеке түлғаның:
1) жеке тексеріп кдрау жүргізу басталғанға дейін оны жүргізу
2) Қазақстан Республикасының заңдарын бұзу объектілері болып табылатын өзінде
3) жеке тексеріп кдрау жүргізетін кеден органы лауазымды адамның
4) жеке тексеріп қарау жүргізудің нәтижелерімен және іс жүргізу
5) жеке тексерш қарау жүрпзетш кеден органы лауазымды адамдарының
6) адвокатың қызметтерін пайдалануға күқығы бар.
Өзіне қатысты жеке тексеріп қарау жүргізілген жеке адамға жеке
Жеке тексеріп қарауды тексеріп қаралатын адаммен бір жыныстағы кеден
Қазақстан Республикасының заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, маман-дәрігердің кеден
Жеке тексеріп қараудың жүргізілгендігі туралы кеден ісі мәселелері жөнівдегі
Хаттама — жеке тексеріп қарауды жүргізген кеден органынын лауазымды
белгілерін цою
Қазақстан Республикасының зандарында көзделген жағдайларда кеден органдары кедендік бақылауда
Тауарларда арнаулы таңбалардың бірдейлендіру белгілерінің
немесе тауарларды белгілеудің өзге де тәсілдернің болмауы, егер өзінен
Кедендік бақылаудың нысаны ретіндегі тауарлардың және көлік күралдарның есебі
1) Тұлға кедендік ресімдеудің оңайлатьшған рәсімдерін қолдану туралы мәлімдеген
2) Қазақстан Республикасының зандарынада айқындалған
тәртіппен есепке алынуға тиіс тауарларды шартты түрде шығарған кезде;
3) Кеден брокерлері, кедендік тасымалдаушылар ретіндегі қызметті жүзеге асыратын,
4) кедендік бақылаудағы тауарлар мен көлік құралдарына қатысты сыртқы
Есеп пен есептілік жүйесін тексеру кеден ісі саласындағы сырқы
Тауарлардың және көлік құралдарының есебін жүргізу. Шартты түрде шығарылған
қамтамасыз ету мақсатында кеден органдары осы Кодекске сәйкес кедендік
Қазақстан Республикасының аумағында шартты түрде шығарылған тауарлар мен көлік
Үй-жайлар мен аумацтарды тексеру.
Қазакстан Республикасының заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, кеден бақлауын
2.3. Қазақстан Республикасыңда тауарлар көлік кұралдарына қатысты жүргізілетін
Орнатьшған тәртіпке сәйкес және кеден шекарасы арқылы тауарлар мен
2. Кезең ажыратылады: алдын ала жасалатын операцияларды жүзеге асыру
Негізгі кедендік ресімдеу тауарлар мен көлік құралдарын оларды мәлімдеу
Кедендік бақылауды жүзеге асыру процесінде кедендік ресімдеу бойынша алдын
Кеден органдарына жүктелген маңызды қызметтердің ішінен Қазақстан Республикасының кеден
Сонымен, қатар кедендер мен кеден бекеттеріне кедендік ресімдеуді келесі
Осы мақсатта тауарлар мен көлік құралдарын кеден органына үсынудың
Сөйтіп, декларация беру мерзімдері тауарлар мен тауарларды тасымаллайтын көлік
кұралдары мен жолаушьшарды тасымалдайтын көлік құралдары Қазақстан Республикасының кеден
Жеткізу орындарда тауарлар мен көлік кұралдарын үсыну уақыты 30
Негізгі кедендік ресімдеу алдындағы кеден ісіне қатысты барлық іс-әрекеттер
Негізгі кедендік ресімдеу алдындағы алдын ала жасалатын операциялар әр
Олардың ішіндегі маңыздылары келесілер:
кәсіпкерлік қызметпен айналысуына шаруашыпық субъекті ретінде түлғаның тіркелуі және
СЭҚ-ке қатысушының лицензиялар және сәйкес
мемлекеттік органдарының басқа да рүқсат қүжаттарын: мәміле паспорты; кеден
кеден органының кеден шекарасын кесіп өту туралы немесе тауарлар
кеден органына сәйкес жағдайларда үшінші тұлғалардың кеден төлемдерін төлеу
- жеткізу, тасымалдау, мәлімдеу және көлік экспедиция келісімдерін жасау;
- тауарлардың сынамалары мен үлгілерін алу;
- кеден органдарына уақытша және қысқаша декларацияларын
ұсыну;
- тауарларды уақытша сақтау қоймасына орналастыру;
- тауарлар мен көлік құралдарын кеден шекарасы арқылы өткізуге
Жоғарыда атап кеткендей, алдын ала жасалатын кедендік ресімдеу тауарлар
Негізгі кедендік ресімдеудің мақсаты — тауарлар мен көлік құралдарын
Негізгі кедендік ресімдеуі келесі кезендерден тұрады:
1) кедендік декларацияларды қабылдау, тіркеу және есепке алу, белгілі
2) Сыртқы экономикалық қызметтің Тауар номенклатурасына сәйкес тауардың кодын,
3) кедендік тексеру және шығару кезеңі.
Бірінші кезеңде:
- Кедендік декларация және оның электорндық көшірмесін қабылдауға қажетті
- кедендік декларация және кеден органына міндетті түрде үсынуға
- кедендік декларацияны тіркеу;
- кедендік декларация және оның электрондық көшірмесін мәлшделген режиміне
-тауарларды идентификациялау мақсаттары үшін кедендік декларациядағы мәліметтердің толықгығы мсн
- декларанттыцң кедендік дскларацияны берудің белгіленген мерзімдерін сақтауын тексеру;
елпленген талаптарға сойкес кедендік декларациядағы тауарды сипаттаудын ұыстығын,
арифтік емес реттеу шараларын сақтау мақсатында кедендік декларациядағы мәліметтердің
- тауарлардың сәйкес кедси режимінде (кедендік күнын анықгау және
кедендік бақылауға қажеггі құжатгар мен мәліметтерді, тексеру кеден қүны,
- кедендік ресшдеу аяқталгаипан кейін кедендік декларацияларды жоие онымен
кедендік ресімдеу аяқталмаган кедендік декларацияларды есепке алу жүзеге асырылады.
Бақылауды аяқталғаннан кейін лауазымды тұлға кедендік декларацияның бірінші парағының
Екінші кезеңінде:
- сыртқы экономикалық қызметтің Тауар номенклатурасына (СЭҚТН) сәйкес тауардың
- тауар кодын бөлімше қүзіретіне жатқызылған жағдайда жағдайда СЭҚ
- тауардың шыққан елін анықтау үшін және соған сәйкес
- валюталық бақьшау мақсаттары үшін қажетті барлық құжаттардың болуын
- сырткы сауда келісім-шарттары мен кедендік ресімдеу негізінде жүргізілетін
-кедендік декларацияға мәліметтердің, валюталық бақылауды жүзеге асыру үшін көрсетілген
- декларанттың тауардың кеден қүнын аныктау әдісін таңдауының лүрыстығын
- тауардың кеден құнын мәлімдеудің кеден күнын анықтаудың таңдалған
- кедендік ресімдеу барысында кеден құны мен кедендік төлемдерді
- декларант мәлімдеген кедендік құнды құжаттық расталуы болмаған кезде
- кеден органының валюталақ бақылау бойынша арнайы бөлімшеге кеден
- кедендік төлемдерді төлеуге жауапты түлғадан кедендік; төлемдерді, бұрын
- кедендік декларация мен оның электрондық көшірмесін толтырудың дұрыстығын,
- тарифтік және салық жеңілідіктері мен преференциялардын негіздеуін, аталған
- кеден төлемдерін төлеу бойынша мәлімделган кеден режимінің шарттарын
- төленуге жататын кеден төлемдері мен салықтар сомаларының есептесудің
- кеден төлемдері мен салықтарын төлеудің, соның ішінде кеден
- кеден төлемдерін төлеуді кейінге қалдыру немесе бөліп-бөліп төлеуді
Бұл кезеңде лауазымды түлға уақытылы төленбеген кеден төлемдерінің мерзімін
Бақылауды аяқтағаннан кейін лауазымды түлға кедендік длекларацияның бірінші парағының
Үшінші кезенде:
- кедендік ресімдеу мен бақылаудың алдынғы кезеңдерінен — өтуін
- кедендік тексеру (соның ішінде идентификациялық тексеру) және тексеру
кедендік тексеруді жүргізбеу туралы шешімді қабылдаған кезінде тауарлар мен
тауарлар мен көлік кұраладарын шығару туралы немесе оларды шығармаудың
Тексеру ыдысты, қораптауды ашу жолымен уакытша сақтау орындарында немесе
мақсаттары үшін қажетті басқа да көрсеткіштер орнатылады.
Тауарларды жасырын өткізу туралы негіздер болған жағдайда көлік құралдарының
Тексеруді жүргізу жағдайында белгіленген форма бойынша тексеру актісі жасалады
Тексеру қажеттілігі туралы шешім кедендік ресімдеудің алдынғы кезеңцерінде қабылдануы
Тексеруді тексеру тобының құрамына кіретін және күжаттык бақылауға қатыспайтын
Тексеру аяқталғаннан кейін оны жүргізген лауазымды түлға тексеру нәтижелерін
Шығару туралы шешім бөлім бастығы мен немесе өкілетті лауазымды
Мөрі мен номері шығару туралы шешімді кдбыцдаған лауазымды түлғаның
ІІІ – тарау. Оңтүстүк Қазақстан облысы бойынша Кедендік
3.1. Кедендік бақылау жұмыстарының барысы
Кестеі-ОҚО КБД кедшдік рәсімдеу мш бақылау жұмыстарын талдау
Аталуы 2005 2006
"V +/-(ауытқу)
Режимдер бойынша ресімделген КЖД көлемі: 10479 11250 771
Экспорт (10) 3297 А 4092 +795
Кері экспорт (11) 12 25 + 13
Уақытша әкеле/ әкету (31) 317 351 +34
Тауарларды еркін айналысқа шығару (40) 6568 6606 +38
Кері импорт(41) 16 21 +5
Кеден аумағында тауарларды қайта өңдеу (51) 1 2 +
Кеден бақылаумш тауарларды қайта өңдеу (52) 2 - -2
Кедш аумағынан тысқары жерде тауаларды кайтаөңдеу (61) 54 28
Еркін кеден аймағы (71) - - -
Бажсыз сауда дүкені(72) 95 17 -78
Еркін қойма (73) - - -
Кеден қойма (74) 57 60 +3
Мем пайдасы үшін тауарлардан бас тарту (75) 7 3
Тауарларды жою (76) 3 1 _-)
Транзит(80) 48 44 -4 _,
-Казақстаннан 2839,2 мың тг 4438,6 мыңтг + 1599,4
-Казакстанға 1941,9 мыңтг 1066,2 м.т -875,7
-Казакстаннан 434,1 млн. $ 650.9 млн $ +216.8
-Казакстанға 162,2 млн$ 160.4 млн$ "1:8
Бірге алып жүрмеген жүктердің рәсімделмегені: -Қазакстаннан -Қазақсганға 947 251
Мемлекеттік шекара аркылы өткізілген жеке тұдғалар: -Қазакстаннан -Қэзақсганға 111
Кэзакстаннан 47 902 298 781 +250 879
Демек, 2005ж қарағанда 2006ж өнім экспортының өсуі байқалады, яғни
Сәйкесінше, құндық көрсеткіште де арту байқалады, яғни 2006ж экспортталатын
Жүк айналымы бойынша жүргізілгш талдауға сәйкес экспорттаушы негізгі елдер:
Импорт бойынша Экспорт бойынша
1. Ресей 1. Ресей
2. Өзбекстан 2. Өзбекстан
3. Германия 3. Қытай болып табылады.
Статистикалық мәліметтер көрсеткендей, тауарлардың негізгі жағыны Ресей Федерациясына келеді.
Кесте 2- Тауарларды жеткізу бойынша мәліметтер
Көрсеткіштер 2005 2006 +/- (ауытку)
рәсімделген көлемі -УКД
-хжт ^ 17758 2450 17955 3611 +197 + 1161
Дәлелденгш көлемі: -УКД
-хжт 17365 2446 16036 3499 -1329 +1053
Жеткізу пайызы -УКД -ХЖТ 97% 99,8% 89,3% 96,8% -7,7%
Тауарлар жеткізуді бақылау 2005ж 2006ж дейін 2005ж жеткізу -
Жеткізу пайызының төмшдеуі ҚР заңдылығына сәйкес тауарлар мен көлік
Бұдан шығатыны, уақытша кедш декларациясының берілгш саны бойынша жеткізу
2006 ж кедш басқармаларының ішінен дәлелденбегш жүктердің ең көпе
- Батыс Қазақстан Облысы бойынша Кедш басқармасы -490 дана.
- Павлодар облысы бойынша Кедш Федерациясымен шекаралас кедш баскармалары
Кедендік бақылау-Қазақстан Республикасы кедш заңдылығын сақтау және халықаралық келісімдер
Кедендік бақылау-Қазақстан Республикасы кедш органдарының лауазымды түлғаларымея келесі нысанда
кедшдік бақылауға қажетті қүжаттар мш мәліметтерді тексеру;
тауарлар мш транспорттық құралдарды кедендік тексеру;
жеке тексеру;
Республика кедш шекарасы арқылы өтетін заттарды есепке алу;
жеке және лауазымды түлғаларды ауызша сұрау;
есептілік және құжатылық жүйесін тексеру;
кедендік бақылауға жатқызылатын заттар орналасатын уақытша
сақтау қоймасы, кедш қоймасы, бажсыз сауда дүкші және өзге
жерлердің аумақтары мен бөлімдерін тексеру;
кеден баждары мш өзге төлемдерді жинау.
Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша Кедендік бақылау департаметті аумағында 15
3.2 Кедендік бақылаудың мәселелері мен жетілдіру жолдары
Қазақстан Республикасы даму стратегиясының басым мақсаттарының бірі экономикалық өсуі
Бізге белгілі, энергоресурстар мемлекеттің валюталық түсімдерінін негізгі көзі бола
Мұндай Қазақстандағы энергонасительдің өндірудің жалпы көлемінен шамамен 30 пайызын
Республикадағы экономикалық реформалардың тереңдеуі мш байланысты мұнаймш, газбш, оларды
Қазақстан гюграфиялық орналасуының ерекшелігі көмірсутек шикізатын әлемдік рыноктарға жеткізу
Каспий қүбыр тасымал корсорциюмның қаратенгіздік терминалындағы бірінші танкеріне Қазақстандық
Мұнын бәрі Қазақстанның стратегиялық маңызы бар шикізатты өткізуде кедш
- Кедшдік ресімдеуді нақты бақылауды ұйымдастырудың нүсқасын, Қазақстан Республикасының
2006ж қорытындысы бойынша 5 млрд. теңге көлемінде энергоресурстар бойынша
Кедшдік төлемдер мш салықтардың негізгі үлесі энергетикалық кедш бекеттерімш
• Ақтөбе облысы бойынша Кедш Басқармасы-694 млн. тшге;
• Атырау облысы бойынша Кеден Басқармасы-703 млн. тшге;
• Батыс Қазақстан облысы бойынша Кедш Басқармасы-773 млн. тг;
• ОҚО бойынша Бас Кедш Басқармасы-499 млн тшге
• Алматы қаласы бойынша Бас Кедш Басқармасы- 775 млн
• Маңғыстау облысы бойынша Кедш басқармасы - 442 млн
Мұнай өнімдерін әкелуде кедендік бақылауды күшейту мақсатында көлік және
Энергоресурстар нарығындағы баға саясатына жүргізілгш талдау нәтижесі бойынша ҚР
Бірінші кезекте ҚР үкіметі мүнай өндіруші компанияларға шикізатпен қамтамасыз
-"Трансферттік бағалар туралы" Заң қабылданды;
-өткізу пункттерін анықтау және энергоресурстарды есепке алудың комерциялық құралдарын
Біздің кеденіміз нақты бақылаудың, валюталық бақылау мш кедш табыстарының,
Бүл программалық құрал тек есептілікті қалыптастыруды ғана емес, сонымее
Энергия тасымалдаушыларының декларациялау кезеңінш сәйкес шоттарға валюталық түсімдерді аударуға
Мүның бәрі рәсімдеу мен бақылау процестерін тиімді басқаруға мүмкіндік
Осы мәселені шешу үшін кедшнің жергілікті есептегіш желісін жасау;
Сонымен бірге, тек кана эвгргоресурстарды ғана емес, басқа да
Барлық кедш басқармаларында кедшдік жүк декларация процесін визуалды бақылау
Мұндай ақпараттық жүйе Қарағанды облысы бойынша Кедш басқармасында іске
- КЖД номері;
- соңғы орындалған операция туралы ақпарат;
- сол операцияны орындаудың уақыты;
- операцияны орындаған инспектордың аты-жөні көрсетіледі.
Жақын арада мұндай жүйелер басқа да кедш органдарында орнатылады.
Қазіргі уақытта Агшттіктегі сәйкес программалық жүйесі бар. Сыртқыэкономикалық қызметке
2006 жылдың 1-қарашасында ҚР орталық кедш органы жеке
Кеден ісі саласындағы басқа жаңа қызметі-кеден маңы обьектілерінің құрылымын,
Қазіргі уақытта ҚР кедендік бақылау Агенттігі сыртқыэкономикалық қызметке қатысушылар
Атап айтқанда, Қорғас кедшінде 2006 жылы 5,4 млрд. тенге
Кедшдік рәсімдеу мш кедшдік бақылаудың сапасын жақсарту мақсатында бірқаьар
Бірқатар басқармаларда кедшдік жүк делорациялар бір жұмыс күні ішінде
ОҚО бойынша кеден басқармасында бүл көрсеткіштер -99,5 пайызды, Жамбыл
Сонымш бірге тарифтік емес реттеу мен экспорттық бақылау, радиациялық
2006 жылы республикаға мүмкін болатын радиациялық деңгейін арттыру себебімш
Сонымш қатар, қазіргі таңда 2007-2010 жылдарға арналған ҚР кедет
1. Қазақстанда 2015 жылға дейін қабылданған мемлекеттік жаңартпалы -индустриялық
2. кедш ережелерін бүзушылықтармш, өткізіліп жатқан кеден процедураларын топтастыру,
3. Қазақстан беделі мш ролін бекіту мақсатында жемқорлық және
4. Құрылған кеден органдарының қызмет ету мш тұрмыстық жағдайын
5. Кеден бекеттерінің жеке құрамын қызметтік өткерудш айырмай білім
такырыбында ситуациялық жағдайлар жіберу арқылы жою. Бұл ретте окытудың
6. Жалпы экономиканың және жеке жергілікті өндірістің бәсекелестік қабілетін
Кедш органдарына жүктелгш функциялардың кешенін іске асыру үшін бәрінш
Кедш қызметі қалыпты жұмыс істеу үшін бейімделмеген және халықаралық
Қорытынды
Кедендік бақылау кезінде кеден органдарымен жүзеге асырылатын шаралар тиімді
Кедендік бақылауды ұйымдастырудың алғашқы мәселесі тауарлардың кеден шекарасы арқылы
Кедендік бақылау мен кедендік ресімдеуді жүзеге асыру бойынша жұмыстың
Кедендік бақылауды ұйымдастырудың келесі бір бағыты-осы процеске сыртқыэкономикалық қызметке
Сөйтіп, тауарлардың, көлік құралдарының және түлғалардын кеден шекарасынан өткенде
ұйымдастырушылық шаралардың үйлесуі жолымен тиімді кедендік бақылауды ұйымдастыру үшін
1. Кеден органдары атқаратын жұмыс көлемін анықтауды;
2. Кедендік бақылау мен ресімдеудің орындарын белгілеуден, олардың арасында
3. Кеден органының сандық құрамын анықтау және тиімді құрылымын
4. Кадрлар таңдау мен оқытуды;
5. Материалды-техникалық базасын құруды;
6. Кеден органының ішінде және кеден мен кеден маңы
7. Кедендік бақылауды жүзеге асыруда қатысатын және осы процеске
Кедендік бақылауды ұйымдастырудың үлгілік нүскасы кеден органдары қызметкерлерінің тауарларды,
1. Кеден органының тауарлар мен келік құралдарының, кеден шекарасын
3. Кедендік бақылауға тауарларды, көлік құралдарын, соларға сәйкес қүжаттарда
4. Тауарларды, көлік құралдарын және соларға сәйкес қүжаттарльг тағайындау
5. Тауарлардың, көлік құралдарының және соларға сәйкес құжаттардың
6. Тағайындау кеденінің жеткізілғен тауарлар мен көлік құралдарының кедендік
7. Жіберуші кеденінің тауарлардың, көлік құралдарынын және соларға сәйкес
8. Тауарларды уақытша сақтау қоймасына орналастыру;
9. Кеден органының кеден декларациясын қабылдауы;
10. Кеден органының кеден декяарациясын қабылдағаннан кейін тауарлардың кедендік
Ю.Кедендік ресімдеуді аяқтау және оның нәтижелері бойынша сәйкес шешімді
Аталған үлгіні кедендік бақылауды ұйымдастырудың тек негізгі бағыттары ретінде
Тауарлардың, көлік құралдарының елден шығарылуы кезінде және тұлғалардың елден
Сонымен, кедендік бақылауды ұйымдастырудың үлгілік нүсқасын жетілдірудің негізгі бағыттары
1. Кедендік бақылау механизмін ұйымдастыруды жетілдіру;
2. Тауарлар мен көлік құралдарын тексерудің сапасын артттыру және
3. Кеден төлемдерін төлеу мерзімдерін қысқарту;
4. Кедендік процедураларының қүжаттық ресімдеуін жетілдіру; 5.Экономикаға және елдің
6. Кедендік бақылауды жүзеге асыруына жүмсалған шығындарды
тауарлардың категориясы мен оларды өткізетін тұлғаларға байланысты тиімді технологиялар
7. Тауарларды кедендік ресімдеу орындарына дейін толық мөлшерде жеткізуді
8. Көлік ұйымдарымен тауарлардың тиімді кедендік бақылауы мен ресімдеуін
9. Кедендік қызметтің басқа құқыққорғау органдарымен өзара әрекеттесудің негізгі
Ю.Тауарлар мен көлік құраларының заңсыз өткізу бағыттарында бақылауды жетілдіру.
Осы аталғандардан қорытынды шығаратын болсак, кеден органдарының ұйымдастырушылық құрылымын
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Қазақстан Республикасының конститутциясы 1995
2. Қазақстан Республикасының Кеден кодексі. 2005
3. Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы тауарлар
мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу мен кедендш бақылаудың ережесін
4. "Тауарларды декларациялаудың кейбір мәселелері туралы" ҚР Кедендік бақылау
5. "Тауарлар мен көлік құралдарын әкету әкелу туралы
6. "Жеке кедендік режимдер шеңберінде кедендік бақылау туралы"
ҚР кедендік бақылау Агенттігі Төрағасының 7.05.2003 жылғы №187-бұйрығы.
7. "Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу туралы" ҚР
8."Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеудің кейбір мәселелері туршіы"
9."Тауарлар мен көлік құралдарын кедендік ресімдеу туралы" ҚР мемлекеттік
10. Кедендік бақылау туралы" ҚР мемлекеттік кіріс Министрлігі Кеден
11. "Алдын ала жүргізілетін операциялар туралы" ҚР мемлекеттік кіріс
12 "Жеке тұлғалардың валюталарды декларациялаудың тәртібі туралы" ҚР мемлекеттік
13. "Әуе кемелерін пайдалануға қажетті жанар-жағармай материадцарды кедендік ресімдеу-туралы"
13."Контейнерлерге қатысты 1972 жылғы Кеден конвенциясына Қазақстан Республикасының қосылуы
14 Трансферттік бағалары қолдану негізіндегі мемлекеттік бақылау туралы" 5.01.2001
15." Қазақстан Республикасындағы өнімінің сәйкестігін бақылау туралы" ҚР Үкіметінің
16."Теміржол көлігімен тасымалданатын транзит тауарларды кедендік ресімдеу туралы" ҚР
19. Әлібеков С.Т. Қазақстанның кеден қүқығы Жалпы және ерекше
20. Борисов К.Г. Международное таможенное право.-Москва:2001
21. Сандровский К.К. Международное таможенное право: Учебник для вузов;-Киев:2001.
22. Основы таможенного дела: Учебник для вузов /под ред.
23. Сарсембаев М.А. Таможенное право Республики Казахстан.-Алматы: 2000.
24. Нұрақметов Б. Қазақстан Респбликасының кеден ісі: сұрақтар мен
25. Таможенное право /под ред. Габричидзе — Москва. 1997.
26. Мадиярова Д.М. Кеден ісін ұйымдастыру және басқару: оқу
27. Досымханова Ш.Некоторые аспекты совершенствования таможен-ных процедур Таможенный
28. Концепция проекта Таможенного кодекса Республики Казахстан Вестник
29. Проект таможенного кодекса Внешнеэкономическая дятельность в Казахстане,
30. Новая подход к основным положениям таможенного законодательства Внешнеэкономическая
31. Исахан Г. Казахстанской таможенной службе-10 лет! Вестник
32. Сериков Б. Таможенный контроль за перемещением
энергетических ресурсов страны Таможенный вестник- N1, 2001.
33. Ванин М. Реформа таможенной системы и эффективность экономики
34. Таможенные процедуры должны быть прозрачны для всех
Автомобильный транспорт N1, 2001.
35. Приоритетные направления Таможенной автоматизированной информационной системы РК (ТАИС)
36. Глобальная экономика и проблемы таможенного контроля КОРИНФШІ, 2001.
37. Шалтыкова А. Таможенная служба-важнейший политический институт Республики Казахстан
38. Задачи таможенной политики на современном этапе Таможенный вестник
39. Кеденшілер шетінен жемқор деу жансақ пікір: Кедендік бақылау
40. Об утверждении правил таможенного оформления и таможенного контроля
41. Таможенное оформление: Сборник нормативных актов:-А:2001.
42. Таможенный контроль: Сборник нормативных актов:-А:2001
43. Таможенное право: Сборник документов. Ч 1 и 2
44. Нұрахметов Б. Қазақстан Респбликасының кеден ісі: сұрақтар мен
и ответы. — Алматы: Жеті жарғы, 2000.
45.Таможенное прово подред. Б.Н. Габричедзе-М. 1997.
46. Алибеков С.Т. Таможенное дело в Республике Казахстан:
Учебное пособие; — Алматы: 1997.
47. Таможенное оформление товаров и транспотных средств Таможенный альманах,
48. Инструкция о проведении таможенного контроля и таможенного оформления
49. Таможенное оформление информации передающейся по спутниковой связи
50. Досымханова ІП.Ш. Перемешение товаров и транспортных средств, оформление
51. Программа развития таможенной службы Казахстана на 2003



Ұқсас жұмыстар

Валюталық бақылаудың субьектілірі Қазақстан Республикасындағы валюталық бақылау органдары, агенттеріменен Республикасының заңдылықтарына сәйкес орындалуы
Кеден әкімшілігін жүргізу
Мәміле төлқұжатын ресімдеу
Қазақстан Республикасының кедендік бақылаудың формалары мен принциптері
Қазақстан Республикасы кеден ісі негіздері
Кедендік бақылау
Қазақстан Республикасында кеден баждарын төлеуді кедендік бақылаудың теориялық, құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері
Тауарлар мен көлік құралдарын жекелеген кедендік режимдер бойынша кедендік ресімдеуді ұйымдастыру тәртібі
Кеден баждарын төлеуді бақылау тәжірибесі
Мемлекеттік қаржы қызмет