Транзитті поездарды өңдеу
Мазмұны
Кіріспе
Негізгі бөлім
1 Станция жұмысын ұйымдастырудың жалпы сұрақтары
1.1 «Ж» станциясының техникалық жабдықталуы және пайдалану сипаттамасы
1.2 Станцияның пайдалану сипаттамасы
1.3 Парктер мен жолдардың мамандандырылуы
1.4 Поездар мен локомотивтердің жүру маршруттары
1.5 Пайдалану жұмысын басқару және станция жұмысын шұғыл жоспарлау
1.6 Шұғыл жоспарлардың мазмұны
1.7 Поездардың жақындағандығы туралы ақпарат
1.8 СТО жұмысын ұйымдастыру
2 Транзитті поездарды өңдеу
3 Маневрлік жұмыстарды орндауға арналған технологиялық уақыт мөлшерінің есебі
3.1 Маневрлік локомотивтердің қажетті санын аналитикалық есептеу
4 Станция жұмысының тәуліктік жоспар – графигін құрастыру
5 Станциялық жолдардағы техника қауіпсіздігі
Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер
Кіріспе
Темір жол біздің елімізде көліктің басты түрі,
Темір жол Қазақстандағы жүк тасымалы негізгі көлік түрі
Солтүстік Қазақстаның дамуы үшін,1891-1896 жылдары салынған транссібір магисралі дәлірек
Кеңес заманында алғаш темір жол 1925 жылдары салынған
Орталық Қазақстан дамуы үшін, 30 жылдары салынған Ақмола-
1939-1943 жылдары салынған Ақмола Қаражал желісі Қарағандының көмірін батыс
1958 жылдары 1 шілдеде КСРО ең ірі темір жолының
Қазақстан Республикасы арқылы өтетін халықаралық көлік дәліздері маршруттарының қамтамасыз
Оны қажетті бәсекелік күйге келтіру үшін инвестициялардың үлкен көлемі
2009 жылдың қорытындысы бойынша Ұлттық компанияның табыс мөлшері 500
Соңғы кезде компания жолаушылар тасымалы мен оның тиімділігіне айрықша
1 Станция жұмысын ұйымдастырудың жалпы сұрақтары
1.1 «Ж» станциясының техникалық жабдықталуы және пайдалану сипаттамасы
«Ж» станциясының барлық парктері бойлық орналасқан, телім болып
Қабылдау-жөнелту парктерінің жұп және тақ бағыттарында қайта өңдеусіз сәйкесінше
Қайта өңдеу паркінде - 2 жол, ол К –
Сұрыптау паркі жеті жолдан тұрады. Қайта өңдеу паркі сұрыптау
Станциялық технологиялық орталық (СТО), ол сұрыптау паркінің басында орналасқан,
M 1 тартатын жолға жүк ауданы жанасып жатыр, М
1.2 Станцияның пайдалану сипаттамасы
Станцияға қайта өңдеусіз 18 транзитті поездар келеді, К және
Поездарды құру жоспарына сәйкес К және Д станциясында өтпелі
Станцияның жүк тиеу жұмысы құрайды: жүк түсіру - 51
Жүк тиеу ауласында 3 бос вагон босатылады, олар заводқа
1.3 Парктер мен жолдардың мамандандырылуы
Мамандандырылу қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету керек және поездарды қабылдау
1.1 кесте
Парктер мен жолдардың мамандандырылуы
Паркке кірмейтін парктер мен жолдардың атауы. Жолдың № Мамандандыру
Басты жолаушылар паркі І
ІІ
3 Тақ жолаушылар поездарын қабылдау және жөнелту үшін.
Жұп жолаушылар поездарын қабылдау және жөнелту үшін.
Қос бағытта жолаушылар поездарын қабылдау және жөнелту үшін
Тақ парк 5
7 Қайта өңдеусіз тақ транзитті поездарды қабылдау және жөнелту
Жүретін жол 10 Поезд локомотивтерін депоға және кері өткізу
Жұп парк 4, 6 Қайта өңдеусіз жұп транзитті поездарды
Қайта өңдеу паркі 8, 9 Өз құрылуындағы поездарды жөнелту
1.1 кестенің соңы
Паркке кірмейтін парктер мен жолдардың атауы. Жолдың № Мамандандыру
1
А станциясына және басқаларға міндеттері бойынша вагондарды жинақтау үшін.
2
К станциясына және басқаларға, В қоспағанда, тағайындау вагондарын жинақтау
К-Ж учаскесінде вагондарды жинақтау үшін.
Сұрыптау паркі 3 Д станциясына тағайындаумен, вагондарды жинақтау үшін,
4 Д қоспағанда, Г станциясына және әрі қарай вагондарды
5 5 К-Ж
6 Жергілікті вагондар үшін.
7 Жергілікті вагондар үшін.
Тартатын жол M l,М 2 Құрамаларды таратуға және құру
1.4 Поездар мен локомотивтердің жүру маршруттары
Жүру маршрутын анықтау кезінде жүру түрін, жүру қайдан және
1.2 кесте
Поездардың, локомотивтер мен маневрлік құрамалардың маршруттары
Жүру түрі Қайдан Қайда Алып тұрған бұрмалар
1.Қайта өңдеусіз жұп транзитті поезды қабылдау. Д-Ж екі аралығынан
1.2 кестенің жалғасы
Жүру түрі Қайдан Қайда Алып тұрған бұрмалар
2.Қайта өңдеусіз жұп транзитті поездың астынан поезд локомотивін алу.
3.Қайта өңдеусіз жұп транзитті поездың астына поезд локомотивін жіберу.
4.Қайта өңдеусіз жұп транзитті поезды жөнелту. 4,6 ЖҚЖП Ж-К
5.Қайта өңдеусіз тақ транзитті поезды қабылдау. К-Ж аралығына 5,7
6.Қайта өңдеусіз тақ транзитті поездың астынан поезд локомотивін алу
7. Қайта өңдеусіз тақ транзитті поездың астына поезд локомотивін
8. Қайта өңдеусіз тақ транзитті поезды жөнелту. 5,7 ТҚЖП
9.Қайта өңдеумен жұп транзитті поезды қабылдау. Д-Ж перегоннан 8,9
ӨП 4;6/8;24;34;36
10.Қайта өңдеумен жұп транзитті поездың астынан поезд локомотивін алу
11.Жұп тарту жолына бөлшектеуді шығару 8,9 ӨП М2
12.Тақ тарту жолына бөлшектеуді шығару. 8,9 ӨП М1
13.Қайта өңдеумен тақ транзитті поезды қабылдау. К-Ж перегоннан 8,9
14.Қайта өңдеумен тақ транзитті поездың астынан поезд локомотивін алу
15.Құраманы сұрыптау паркінен қайта өңдеу паркіне жұп тарту жолына
16. Құраманы сұрыптау паркінен қайта өңдеу паркіне тақ тарту
СП 1,7 8,9 ӨП 301-315; 47;49;49;47;45
1.2 кестенің соңы
Жүру түрі Қайдан Қайда Алып тұрған бұрмалар
17.Поезд локомотивін өз құрылуындағы жұп поезға жіберу
18. Өз құрылуындағы жұп поезды жөнелту 8,9 ӨП
19. Поезд локомотивін өз құрылуындағы жұп поезға жіберу
20. Өз құрылуындағы тақ поезды жөнелту 8,9 ӨП
21. Жүк ауласына вагондарды жіберу, алу. СП 6,7 Жүк
22.Вагондарды отын қоймасына жіберу СП 6,7 ОҚ-на 301-311; 47;31;33;39
23. Вагондарды отын қоймасынан алу. ОҚ-нан СП 6,7 39;33;31;47;
24. Вагондарды заводқа жіберу, алу
СП 6,7 Заводқа 301-311;47;49
1.5 Пайдалану жұмысын басқару және станция жұмысын шұғыл жоспарлау
Станцияның барлық өндірістік-шаруашылық жұмысын станция бастығы (ДС) басқарады, оның
Поездарды қабылдауды, жөнелту мен өткізуді станция кезекшісі басқарады, оған
1.6 Шұғыл жоспарлардың мазмұны
Станция жұмысын шұғыл жоспарлау міндеті әр тәуліктің немесе ауысымның
Станция үшін тәуліктік жоспарды жол бөлімшесі дайындайды. Ол диспетчерлік
Тәуліктік жоспар келесі тапсырмалардан құралады: әр бағыттан қабылдауға жататын
Ауысымдық жоспарды өз құрастыруындағы құраманы бөлумен қабылдауға, таратуға, құрастыруға
1.7 Поездардың жақындағандығы туралы ақпарат
Станция жұмысын шұғыл жоспарлау поездардың жақындағандығы туралы дер кезінде
Толық немесе жартылай қайта өңдеуге келіп түсетін барлық поездарға
Тасымалдау процесін шұғыл басқарудың автоматтандырылған жүйелерінің даму шамасы бойынша
1.8 СТО жұмысын ұйымдастыру
СТО келетін және жөнелтетін поездарға жүк құжаттарын өңдейді және
Құрамаларды өңдеуді жеделдету үшін станция аумағында СТО дұрыс орналастырудың
СТО операторы немесе поезды келгеннен соң өңдейтін ИЦ операторы
Егер поездға ТГНЛ алынбаса, онда анықтама қағазды шынында келген
Салыстырып түзетілген ТГНЛ және таңбаланғанды маневрлік диспетчер орындаған, СП
2 Транзитті поездарды өңдеу
«Ж» станциясында транзитті поездарда өңдеу құрамаға техникалық қызмет көрсетуден,
Құрамаларға техникалық қызмет көрсету кезінде вагондардың техникалық күйін, олардың
Топқа вагондарды тексерушілер, тексеруші – автоматчик және слесарь –
Әдетте құраманы бір бригаданың үш-төрт тобы біруақытта әрқайсысы өзіне
Вагондарға техникалық қызмет көрсету пункттері (ТҚҚП) үш топқа бөлінеді:
Сондай-ақ вагондарды кіріс жолдарға техникалық берудің бақылау посттары мен
Локомотивтер айналымының ұзартылған учаскелерінде вагондарды техникалық тексеру және жөндеуді
Коммерциялық тексерісті коммерциялық тексеріс пунктінің (КТП) қызметкерлері орындайды. Бұл
КТП жұмысының ауысымында аға қабылдап-тапсырушы басқарады, оның қарамағында поездарды
Поезды коммерциялық тексеруді біруақытта екі жақтан жұмысшылардың екі немесе
Ашық жылжымалы құрамада жүк терді орналастыру және бекіту дұрыстығын,
Коммерциялық ақаулықтары бар вагондарды оларды жөндеу үшін арнайы жолдарға
Егер коммерциялық ақаулықты ағытусыз жөндеуге болса, бұны коммерциялық ақаулықтарды
Поезд келген соң, парк кезекшісі немесе техникалық кеңсе операторы
Жөнелтетін поезға (құрамадан басқа) жүк құжаттарын локомотив машинистіне оның
Локомотивтік бригадаларды ауыстыру кезінде (локомотивті ауыстырусыз) жаңа бригада локомотивті
Егер диспетчер құрамада техникалық немесе коммерциялық ақаулықтары бар вагондардың
Поезд көрші станциядан шыққанда станция (парк) кезекшісі оның нөмерін,
Құраманы соңынан бастап тексеретін топ поезд станцияға кіргенде қозғалыс
Ағытып жөндеуді қажет ететін вагондарда тексерушілер бормен жазып қояды.
Локомотивті ауыстырып, қайта өңдеусіз, ТГНЛ және транзитті поезды өңдеу
2.1 кесте
ТГНЛ болған жағдайда қайта өңдеуге келіп түсетін транзитті поезды
Операциялардың атауы
Поезд келгенге дейін Уақыты, мин Орындаушылар
0 5
ТГНЛ алу, таңбалау және ТК, ПТО және маневрлік диспетчерге
ТК операторы
Сұрыптау парағын толтыру
ТК операторы
ДНЦ-дан поездың нөмірі және оның келгендігі туралы хабар алу.
ДСП
ПТО және ПКО қызметкерлеріне поездың келу уақыты және жолы
ДСП
Кіріс басында құраманы тексеру.
ТК операторы, телетайпист
Жүк құжаттарын техникалық кеңсеге жеткізу.
5
ТК операторы
Жүк құжаттарын тексеру және ТГНЛ таңбасына және сұрыптау парағына
10
ТК операторы
Автотежегіш жеңдерді техникалық тексеру, ажырату және ілу.
15
ПТО жұмыскерлері
Құраманы коммерциялық тексеру
15
ПТО жұмыскерлері
Келген поезды өңдеудің жалпы ұзақтығы.
15
Компрессорлық қондырғы бар станцияда автотежегіштерді локомотивті келген поездан ағытқан
2.2 кесте
Локмотивті ауыстырып, қайта өңдеусіз транзитті поездың кестесі
Операциялардың атауы Келгенге дейін Поезд келгенге дейін Орындаушылар
Уақыты, мин
0 5
ДНЦ-дан поездың нөмірі, міндеті, келу уақыты туралы хабар алу.
ДСП
СТЦ, ПТО жұмыскерлеріне, депо кезекшісіне поездың нөмірі, келу уақыты
ДСП, ДСП операторлары
Поезды өңдеуде жұмыскерлерді қабылдау жолына шығару.
ПТО,ПКО жұмыскерлері
Локомотивті құрамадан ағыту, автотежегіштерді босату және құраманы қоршау.
2
Сигналист, лок.бригада
Жүк құжаттарын локомотивтік бригададан қабылдау. 5
ДСП, лок.бригада
Құрамаға техникалық қызмет көрсету.
20
ПТО жұмыскерлері
Коммерциялық тексеріс және ақаулықтарды жөндеу.
20
ПКО жұмыскерлері
Локомотивті тіркеу, автотежегіштерді сынау, жүк кұжаттарын алу, соңгы сигналды
10 ДСП, лок.бригада
Поезды өңдеудің жалпы
ұзақтығы.
30
Транзитті поездан ақау вагондарды ағыту кезінде маневрлік диспетчер оны
3 Маневрлік жұмыстарды орндауға арналған технологиялық уақыт мөлшерінің есебі
Құрастыру, таратуға уақыт нормаларын маневрлік локомотивтің механикалық қозғалыс санын
Есептеулер бойынша алынған барлық уақыт нормалары үлкен жағына қарай
Тарту жолында құраманы таратуға уақыт нормасын есептеу
, мин
мұндағы – сұрыптауға арналған технологиялық
,мин
мин
, мин
мұндағы – вагондарды шегіндіруге арналған технологиялық
– құрамадағы ағытпалар саны;
Тс – физикалық вагондардағы поезд құрамы;
А және Б – нормативтік коэффициенттер; .
Бір топты құраманы құрастыруға уақыт нормасын есептеу
(3.4)
мин
мұндағы - ПТЭ сәйкес құрамада вагондарды
Ттарту – сұрыптау жолдарында ағытпалар арасында «терезелерді» жою үшін
, мин
мин
мұндағы - вагондардың құрылатын құрамасына кіретін
В,Е – нормативтік коэффициенттер; .
(3.6)
Бір жолда қалыптасатын құрама поезды құрудың технологиялық уақыты
(3.7)
мұндағы - вагондарды сұрыптауға жұмсалатын
Тжин – сұрыптаған соң вагондарды жинау уақыты.
(3.8)
мұндағы - құрастыратын құраманың жинау жолына
p – осы вагондар орнын ауыстыратын жолдар саны.
(3.9)
(3.10)
мұндағы - бір пойыздағы топтардың саны.
Тарту жолына қайта өңдеу паркінің 8-9 жолынан құраманың орнын
Объектілердің орналасу сұлбасынан орын ауыстыру уақыты локомотивтің бос кіруінің
, мин
мұндағы а және b – маневрлік локомотивтің қозғалуына және
mc – орташа маневрлік құрама.
Есептеу жұп ұшқа жүргізіледі және құрамадағы тежегіштің шарты бойынша
= ++, мин
= 1,32+5,526+0= 6,846 ≈ 10 мин
мұндағы – қайта өңдеу паркі жолының 7
– қайта өңдеу паркі жолының 7 стрелканың 8,9 ӨП
= = 1,32 мин;
lтарту – 7 стрелкамен паркі жолының 8,9 құрама созылатын
lтарту = 450 + , м
=450+15 61=1365 м
3.1 кестеде a және b жартылай рейсінің орнын ауыстыру
3.1 кесте
a және b жартылай рейсінің орнын ауыстыру уақыт мөлшері
Тепловоздың
жүру
арақашықтығы
(электровоздың) , М
а, мин Тепловоздың
(электровоздың) жүру арақашықтығы,
м
а, мин
b, мин
дейін 50 0,54 0,010/0,014 1001-1100 0,040/0,074
51-70 0,64 0,012/0,018 1101-1200 0,042/0,078
71-100 0,72 0,014/0,022 1201-1300 0,044/0,082
3.1 кестенің соңы
Тепловоздың
жүру
арақашықтығы
(электровоздың) , М
а, мин Тепловоздың
(электровоздың) жүру арақашықтығы,
м
а, мин
b, мин
101-140 0,81 0,016/0,026 1301-1400 0,046/0,086
141-200 0,90 0,018/0,030 1401-1500 0,048/0,090
201-260 1,00 0,020/0,034 1501-1600 0,050/0,094
261-320 1,10 0,022/0,038 1601-1700 0,052/0,098
321-380 1,21 0,024/0,042 1701-1800 0,054/0,102
381-460 1,32 0,026/0,046 1901-2000 0,056/0,106
461-540 1,44 0,028/0,050 2001-2200 0,058/0,110
541-620 1,56 0,030/0,054 1801-1900 0,060/0,114
621-700 1,69 0,032/0,058 2201-2400 0,062/0,118
701-800 1,82 0,034/0,062 2401-2600 0,064/0,122
801-900 1,96 0,036/0,066 2601-2800 0,066/0,126
901-1000 2,10 0,038/0,070 2801-3000 0,068/0,138
а=2,72 мин; b=0,046 мин
=2,72 + 0,046 61=5,526 мин
=1,32+5,618=6,94 ≈10 мин.
Қайта өңдеу паркі жолының 6,7 сұрыптау паркінен құраманың орнын
=++ +
мұндағы – сұрыптау паркінің орташа жолына
== 1,56 мин;
– құраманы сұрыптау паркінен 7 стрелкаға тарту.
= 600+=600+15 61=1515 м
=1545 м, 3.1 кесте бойынша жартылай рейсінің а=3,06 мин;
=
– қайта өңдеу паркі жолының 7 стрелкадан 8,9 құраманы
450+15 61=1365 м;
=2,72+0,046 61=5,53 мин
=1,56+6,06+5,53+1,0=14,15 мин
Вагондарды заводқа жіберу (алып кету) уақыт нормасын есептеу
=+++
= 1,82 + 2,18 + 3,6 + 1
мұндағы =800 м; 3.1 кесте бойынша жартылай рейсінің =
– құраманы сұрыптау паркінің 5,6 жолынан 9 стрелкаға тарту.
=800 + 800 + 15 6=890
=1,96+0,036 6= 2,18 мин
=0,06/, мин
мұндағы – шегіндіру жылдамдығы.
=0,06 1500/25= 3,6 мин
Вагондарды жүк ауласына жіберуге (алуға) уақыт нормасын есептеу:
=+++
мұндағы =910 м;
– құраманы сұрыптау паркінің 5,6 жолынан 600 стрелкаға тарту.
lб.ж.=910 м, 3.1 кесте бойынша жартылай рейсінің
=2,1 + 2,29 + 4,56 + 1 = 10
=910 + lв mc = 910+15
=2,1+0,038 5=2,29 мин
= 0,06 1900/25=4,56 мин
Вагондарды от қоймасына жіберу (алуға) уақыт нормасын есептеу:
=++
=2,1+2,29+1=10 мин
мұндағы – құраманы сұрыптау паркінің 5,6 жолынан 600
= 910 м , 3.1 кесте бойынша жартылай рейсінің
=910+1в mc, м
=910 + 15 5 975 м
=2,1+0,038 =2,29 мин
Станцияларда тәуліктік, ауысымдық және ағымдаңы шұғыл жоспарларды жасайды. Станция
Келетін және жөнелетін поеэдың ұшын орналастыруға уақыт нормасын есептеу.
=+
мұндағы – поездың кіру уақыты;
- жұп ұшта маршруттарды дайындауға кететін уақыт,
Кіру алқымының бос еместігі уақыты 3.1 сұлбасы арқылы есептелінеді.
3.1 сурет Кіру бос еместігі уақыты есебінің сұлбасы
=
=915/2+50+480+950/2=1462,5 м
=0,06/
мұндағы – станцияға дейінгі ара қашықтық;
– кіру жылдамдығы.
=0,06 1462,5/45=1,95 мин
=1,95+0,5= 2,45 мин ≈ 5 мин
Шығу алқымының бос еместігі уақыт 3.2 сұлбасы арқылы есептелінеді.
Жөнелтетін поездың ұшын орналастыру:
=+
3.2 сурет.
=
=915/2+490+950/2=1422,5 м
=0,06/
мұндағы – станцияға дейінгі ара қашықтық;
– шығу жылдамдығы.
= 0,06 1422,5/45= 1,89 мин
= 1,89 + 0,5= 2,39 5 мин
= 5 мин қабылдаймыз.
Есептелген барлық сан мәндерін әр түрлі операцияларды орындауға уақыт
3.2 кесте
Әртүрлі операцияларды орындау уақыт нормалары ұсынылған
№
р/р Операциялардың атауы Шартты белгілер Ұзақтығы,
минутпен
1 Құраманы тарату 30
2 Құрамаларды құрастыру
-өтпелі, телімдік
-жинақтау
15
50
3 Қайта өңдеу паркінен тартымдық жолға орнын ауыстыру
10
4 Сұрыптау паркінен қайта өңдеу паркіне орнын ауыстыру
5 Вагондарды беру және алу
завод
жүк ауласына
отын қоймасына
10
10
10
6 Құрамның астынан локомотивті жіберу, алу
7 Вагондарды түсіру және тиеу:
завод
жүк ауласы
отын қоймасы
80
90
60
8 Келетін поездың ұшын орналастыру 5
9 Жөнелтетін поездың ұшын орналастыру 5
3.1 Маневрлік локомотивтердің қажетті санын аналитикалық есептеу
«Ж» станциясында жұмысты орындауға қажетті маневрлі локомотивтердің минимальды санын
М =
мұнда – бір тәулік ішінде локомотив
- локомотивтік бригадаларды ауыстыруға уақыт шығыны (20-30)
- маневрлік локомотивті жабдықтау ұзақтығы (60-90).
3.3 кестеде бір тәулік ішінде локомотиво-минуттың жиынтық уақыт шығыны
3.3 кесте
Бір тәулік ішінде локомотиво-минуттың жиынтық уақыт шығыны.
Операциялардың атауы Операциялардың ұзақтығы
саны Барлық лок-мин.
Тарту үшін орнын ауыстырып қоюды қоса ала отырып, құрамаларды
30+10
10
400
Сұрыптау паркінен кайта өңдеу паркіне орнын ауыстыра отырып, құрамалырды
өтпелі, телімдік
жинақтау 15+15 8 240
15+50 2 130
Маневрлік локомотивтің келуі және қайтуы
завод
жүк ауласы
отын қоймасы 10 7+7 140
10 5+5 150
10 4+4 80
Орналастырып қойып, жүк шептеріне жергілікті вагондарды жіберу
завод 15+15 7 210
жүк ауласы 15+15 5 150
отын қоймасы 10+10 4 80
Құрастыра отырып, жүк шептерінен жергілікті вагондарды жіберу
завод 15+15 7 210
жүк ауласы 15+15 5 150
отын қоймасы 10+10 4 80
Басқа маневрлік жұмыс
120
Барлығы
2140
маневрлік локомотив
Маневрлік жұмысты орындау үшін есеп бойынша 2 маневрлік локомотив
4 Станция жұмысының тәуліктік жоспар – графигін құрастыру
Парктегі құрамдарды өңдеудің уақыт нормативтерін, поездық және маневрлік операциялардың
Тәуліктік жоспар-кесте дегеніміз – станция жұмысының: поездар қабылдануының,
Онда уақыт көлемінде мыналар көрсетіледі:
барлық станцияға жанасатын бағыттардан жүріс кестесі бойынша поездардың келуі;
олардың қабылдау паркінде қабылдау (стрелкалы мойыншада тұру), құрамдарды өңдеу,
- поездық және маневрлік қозғалыстардың қабылдау паркінің мойыншаларындағы, сұрыптау
- әрбір маневрлік локомотивпен орындалатын операцияларды көрсете
отырып құрамдарды тарату және құрылғылардың (дөңес, тартымдық жол)
бос еместігі;
құрамдардың жиналуының аяқталу кезеңдерін көрсете отырып, вагондардың сұрыптау жолдарында
құрылудың аяқталу операцияларын бекітіп және жөнелту паркіне әрбір құрамды
- жергілікті вагондардың маневрлік локомотивтермен жібірілуі және жиналуы
- жүк пункттерінің жұмысы
- құрамдарды өңдеу және жөнелтілуді күтіп тұру операцияларын
көрсете отырып, поездардың жөнелту және транзитті парктерде орналасуы;
- поездардың кесте бойынша барлық станцияға жанасатын бағыттарға
жөнелтілуі.
Жоспар-кестені құрастырған кезде міндетті түрде әртүрлі қозғалыстардың қастасуын, операциялардың
Нақты станцияның тәуліктік жоспар-кестесінің формасын, оның жол дамуының схемасын
Жоспар-кестені кұру үшін, станцияның жұмыс технологиясын анықтайтын есеп нормативтерін
станцияның және жүк пункттерінің схемасы;
парктер мен жолдардың мамандануы;
техникалық-реттеу актісі;
жақын жатқан учаскелердегі поездардың жүріс кестесі;
- поездардың құрылу жоспары және тасымалдар маршруттауының
жоспары;
барлық категориялы поездар өңделуінің операциялық кестелері;
барлық маневрлер түріне арналған уақыт нормалары және поездар мен
кірме жолдарды пайдалану келісімдері;
вагондарды жіберу және жинау;
- кәсіпорынның станциялары мен кірме жолдарының бірегей
технологиялық жұмыс процесі.
Келетін поездардың құрамы, олардың саны өзгеріп тұрады. Сондықтан
Жеке элементтердің жұмысын графиктік тексеру станция ерекшеліктерімен анықталады. Учаскелік
Жоспар-кестені, ондағы өзара әрекет етуші процестер мен элементтер бір-бірімен
Тәуліктік жоспар-кестені жаңа технологиялық процесті дайындағаннан кейін, жаңа жүріс
5 Станциялық жолдардағы техника қауіпсіздігі
Станция жұмысшылары темір жолда болған кезде келесі
- жолды жағалай жиегімен жүріп өту керек немесе екі
- негізгі жұмыстан алаңдамай, ұқыпты болу керек;
- жүру жолындағы заттарға және құрылғыларға (шекті бағана ,
- пойызды қарсы алған уақытта шеткі релістен 2 м.
- жолды тік бұрыштап жан-жаққа қарап жылжымалы
- ғимараттан және жылжымалы құрамнан шыққан кезде келе
- жылжымалы құрам тұрған жолдан өткен кезде вагонның
- жолда тұрған вагондардан және локомотивтен, вагон қозғалыс жылдамдығын
- станция аймағында жұмыс орнына бару, тек қана
- тежегіш алаңынан түскен кезде есік баспалдағы, тұтқасының дұрыстығын
- тежегіш алаңына отыруға және есік баспалдағынан түсуге жылжымалы
Пойыз құрастырушыларға жазғы уақытта қана тежегіш алаңдарына, есік
Тоқтамай 120 км/сағ жылдамдықпен жүретін пойыздар жолынан шеткі рельстен
Маневрлер жасағанда жол бригадарының жұмыс орнына,жолаушылар платформасы жанында,жүк қоймалары
Бұндай жағдайда вагон алға қозғалғанда маневр жасаушы жұмыскерлердің біреуі
Тиеліп немесе түсіріліп болмаған вагондармен маневр жасаутиеу-түсіру жұмыстарына ұйымдастыруға
Вагондарды қосу және ағыту бойынша, тежегіш құрылғыларды қосуға немесе
Жұмыс барысында поезд құраушы немесе оның көмекшісі станция кезекшісінен
Электрлендірілген жолдарда ,вагон төбесін, цистерналардың люктерін немесе изотермиялық вагондарды
Қорытынды
Берілген курстық жұмыс бойынша телімдік станцияның жұмысын, транзитті өңдеу
Тапсырмаға сайкес станция 4 жолаушы поездын, 18 транзитті өңдеусіз
Станциядағы маневрлік жұмыстарды орындауға арналған технологиялық уақыт мөлшері есептеліп,
Есептеулер жүргізу мен станцияның тәуліктік жоспар-кестесін құрастыру үшін курстық
Телімдік станция екі жолдық тізбектен, автоматты блоктаудан тұрады. Жергілікті
Пайдаланған әдебиеттер
Э.З. Бройтман. Железнодорожные станции и узлы. – М.: Маршрут,
В.Н. Соколов. Общий курс железных дорог. – М.: УМК
Правила технической эксплуатации железных дорог Республики Казахстан.
Инструкции по сигнализации железных дорог РК.
www. Google. ru
www. yandex. ru
39
Lп/2
Lкөру
Lалқым
LҚЖЖ/2
Lкіру
Lп/2
Lалқым
LҚЖЖ/2
Lшығу
Телімдік стансаның жұмысының технологиялық үрдісі
Балхаш 1 станцияның жұмысын ұйымдастыру
Теміржол көлігі
Телімдік станция
Темір жол
Темір жол вагон арқылы жүк тиеу
Стансада жергілікті вагондардың тұру уақыты нормасы
Құрама поездарды тазалау
Станцияның техникалық-пайдалану сипаттамасы
Бурыл стансасында вагондардың нормалы тұру уақытын есептеу