Демократизациялау
Кіріспе
Соңғы уақыттарда, яғни демократизациялау мәселесінің жүріп жатқан кездерінде отанымыздың тарихына деген қызығушылық
көбеюде. Елімізде өткен жолдарды толық білуге деген құмарлық арта түсуде.
Сондай тарихымыздың айрықша көңіл аударарлық кезеңдерінің бірі 1930-50-ші жылдардағы халықтарды күшпен қоныс аудару
мәселесі мүлдем зерттелмеген. Қазіргі таңда ғана депортация үлкен мәселеге айналып зерттешілерді қызықтыруда.
Бұрынғы КСРО Жоғарғы Кеңесінің “Күшпен қоныс аударылған халықтарға жасалған қылмыстық репрессия заңсыз және олардың
азаматтық хұқықтарын қалпына келтіру” деп қабылданған декларациясында заңсыз қудалау, күш көрсетушілік барлық
республиканы барлық халықты қамтыды делінген. (1, 143-159)
Сталин қайтыс болғаннан кейін қоныс аудару акциясы заңсыз деп жарияланды. Бірақ бұл қылмыстың нәтижесін жою ұзаққа
соызылып қазіргі кезге дейін дау туғызуда. Архивтердің құпиялығына байланысты зерттеу мүмкін болмады. Қазіргі таңда ғана
архивтер ашылып біршамамүмкіндіктер тууда
1930 жылдардағы мектеп және педагогика
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас технологиясы
Қоғамдық шаруашылық механизімі
Саяси билік жайында
“Білім беру мекемелері менеджментінің ғылыми қағидасы”. Баяндама. Оқу-танымдық үдерісінің және оқу-тәрбие үдерісінің менеджеріне қойылатын талаптар
Педагогикалық жүйені басқарудағы ақпараттардың объективтілігі және толықтылығы
Кадрларды іріктеу процесі және сипаттамасы
Қоғамдық бірлестіктердің құқықтық мәртебесінің негіздері
Әлемдік деңгейдегі мектептегі білім жүйесі
Қаржылық менеджмент түсінігі мен құрылымы