Жарнаманың компьютерлік негізде кескіндеудің қажеттілігі Үш өлшемді графика әлемінде жұмыс жасау

МАЗМҰНЫ

Кіріспе ................................................................................................................... 3
І - Тарау Компьютерлік графиканы қолданудың негіздері
1.1. Компьютерлік графика туралы жалпы мағлұмат...................................... 5
1.2. 3ds MAX пакетінің жұмыс жасау ерекшеліктері,басқару элементтері.. 12
1.3. Интерфейсті Баптау және жұмыс істеу тәсілдері .................................... 23
1.4. Мах-тың негізгі обьекттері және оларды редактрлеу ........................... 32
1.5. Кино өнеркәсібінде 3ds MAX пакетін қолдану ..................................... 37
1.6. Виртуалды жолдардың мүмкіндіктері .................................................... 41

ІІ - Тарау Жарнама агенттігіне қажетті материалдар
2.1. Жарнаманың компьютерлік негізде кескіндеудің қажеттілігі Үш өлшемді графика әлемінде жұмыс жасау
...................................................... 45
2.2. Талапкер-2008 жарнамаларын жасау........................................................ 48
2.2.1 Қазыбек би көшесіндегі 1-ші ғимараттың жалпы сыртқы үлгілері(дизайны)
............................................................................................. 48
2.2.2 Информатика және сандық әдістер кафедрасына қарасыты лабороторияның көріністері
............................................................................ 56

Қорытынды ........................................................................................................ 62
Пайдаланылған әдeбиеттер


Ұқсас жұмыстар

ЖАРНАМА АГЕНТТІГІНЕ 3DS MAX ПАКЕТІНІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАНЫ ҚОЛДАНУ САЛАЛАРЫ
Бастауыш сынып оқушыларына графикалық суреттерді салдыру жолдары
Растрлық графиканы векторлық графикамен салыстыру
Анимация жасауда 3DS MAX бағдарламасының мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану
Мектеп оқушыларын компьютерлік графикамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру
Виртуалды əлемді 3D ұсыну жəне анимация
Компьютерлік графика негіздері
Оқу процесінде бағалау жүйесін қолдану маңызы
Графиктік редакторлар