Екінші кезең технологиясының мәселесін орнату (қалыптастыру) ҚР жылы ЖООдағы студент қауымын түзудің жаңа үлгісін

МАЗМҰНЫ
Кіріспе 11
1 Ұйымдастырылған үлгілердің талдануы студенттік қауымның түзілуі 15
1.1 Орталықтандырылған үлгі 15
1.2 Бөлшектенген үлгі 18
1.3 Қазақстандағы студенттер қауымын қалыпастырудың жаңа үлгісі 19
1.4 Жаңа үлгіні мөлшерлік-құқықтық қамтамасыз ету 22
2 Екінші кезең технологиясының мәселесін орнату (қалыптастыру) ҚР 2000 жылы ЖОО-дағы студент қауымын түзудің жаңа үлгісін
енгізу. 23
2.1 Мәселенің қойылымы 23
2.3 Базалық ЖОО-ның программистерінің автоматталған жұмыс орнына қойылатын талаптар 39
3 Негізгі бөлім 41
3.1 Идеология, әдістер, жағдайлар 41
3.2 Ақпараттық құрылым 52
3.3 Алгоритмдер сипаттамасы 60
3.3.1 Тармақтық ЖОО-ның программистінің АЖО 60
3.3.2 Базалық ЖОО-ның программистінің АЖО 65
4 Телекоммуникациондық қамтамасыз ету 70
4.1 Техникалық шешім 70
4.2 Іnternet торабының поштасымен байланыс 72
4.3 Іnternet торабымен байланыс 72
5 Жобаның тиімділігін бағалау. 73
5.1 Программалық кешен алгоритмін өңдегендегі шығынды есептеу 73
5.2 Программалық кешенді тексеру және жазуға кеткен шығынды есептеу. 74
5.4 Техникалық құралдарының кешені шығындарының есебі 76
5.5 Программалық кешенді енгізудегі шығынның есебі 78
5.6 Программалық кешенді енгізгеннен кейінгі шығынның есебі 79
Апталық жұмыс құны адам басына 10000 теңге. 79
5.7. Шығындарды үнемдеуді есептеу 80
5.8. Программалық кешеннің өзін-өзі ақтау мерзімі 80
5.9 Жылдық экономикалық тиімділігі 81
6 Еңбек қорғау 82
6.1 Қауіпті және қатерлі факторларды талдау 82
6.2 Өндірістік санитарияға қойылатын талаптар 82
6.3 Техника қауіпсіздігі 83
6.4 Өрт қауіпсіздігі 84
Қорытынды 85
Әдебиеттер тізімі


Ұқсас жұмыстар

Өтініш қабылдау кезеңі
АҚШ-тың жоғары білім беру жүйесіндегі студенттерге академиялық қолдау көрсетудің ерекшеліктері
Жаңа оқыту технологиясы арқылы колледж студенттерінің ғылыми дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Болашақ химия мұғалімінің креативті тұлғасын қалыптастырудың ғылыми педагогикалық негіздері
МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Болашақ мұғалімдерге технологиялық білім берудің тарихи-педагоги- калық алғышарттарын айқындау
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ ЖӘНЕ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Электрондық үкіметтің әлемдік тәжірибесі және оның Қазақстандағы қалыптасуы (салыстырмалы саяси талдау)
Қазақ мемлекеттік Қыздар педагогикалық университеті
Жоғарғы оқу орындарындағы кредиттік оқыту жүйесі ғылыми-педагогикалық негіздері