Проекция терезелері және жұмыс кеңістігін келістіру
Тақырыбы: Объектілерді модельдеу (3D STUDIO MAX)
Мазмұны
Кіріспе .....................................................................................................................4
1. 3D STUDIO MAX программасы .................................................................5
3D STUDIO MAX-тың құрал-жабдықтары ................................................5
Проекция терезелері және жұмыс кеңістігін келістіру ............................6
3D STUDIO MAX кешенінің қолданушы интерфейсі ..............................6
3D STUDIO MAX модельдері ......................................................................7
Көпбұрыштар және олардың транформациясы ........................................7
Үшөлшемді объектілер ...............................................................................7
Қиылысуға негізделген объектілер ............................................................9
Модификаторлар алхимиясы ...................................................................10
Модификатор туралы түсінік және оған кіру түрлері ...........................10
Модификаторлардың кейбір түрлері .......................................................10
Айнаны қолдану және клондау ................................................................12
4. Ағаш балықтар және әйнек талдар ..........................................................14
Материалдар дүниесіндегі өмір ...............................................................14
Заставка және фон .....................................................................................16
5. Композициялау негіздері: камера және жарық көздері .......................17
Жарық көздері ……………………………………………………………17
Сахнаға камераны орнату………………………………………………..18
6. Анимация негіздері………………………………………………………..19
Кадрларға негізделген анимация……………………………………….19
Траекторияға негізделген анимация……………………………………
Қорытынды……………………………………………………………………..
Әдебиеттер тізімі……………………………………………………………….
Қосымша А……………………………………………………………………..
Қосымша Ә……………………………………………………………………..
Қосымша Б………………………………………………………………………
3d max, Объектілерді модельдеу
Графикалық редактор
Растрлық графикалық файл
Автокөлік модельдеу және анимациялау
Терезелерді басқару батырмалары
Еуразия сауда орталығының дизайнын жобалау
Графикалық редактор – графикалық бейне түріндегі суреттерді салуға және оларды өңдеуге арналған арнайы бағыттағы программа
Виртуалды əлемді 3D ұсыну жəне анимация
Қолданбалы геометрия мен компьютерлік графика саласында ғылыми жұмыстармен айналысу үшін, сызба геометриясының теориялық негіздерін жеткілікті деңгейде игеру
Сканердің түрлері