Екіөлшемді кескіндерден үшөлшемді кескіндерге түрлендіру
МАЗМҰНЫ
Кіріспе 2
1. Жұмыс кеңістігін жұмысқа икемдеу 3
2. 3ds max-тың негізгі терезесі. 7
2.1. Меню жұмысымен танысу 7
2.2. Негізгі құралдарымен жұмыс. 7
2.3. Проекция терезелері 9
3. Көпбұрыштар құру 11
4. Траекторияға негізделген анимациялар қолдану 22
5. Екіөлшемді кескіндерден үшөлшемді кескіндерге түрлендіру 25
5.1. Екіөлшемді фигуралардың - Rendering әдісі 25
5.2. Визуализацияланған үшөлшемді спираль тәріздес сплайн 26
5.3. Слайндарды клондау 26
5.4. Екіөлшемді фигураларды сығу әдісі 26
5.5. Екіөлшемді фигураларды айналдыру әдісі 28
Қорытынды 30
Әдебиеттер тізімі
Графикалық редактор – графикалық бейне түріндегі суреттерді салуға және оларды өңдеуге арналған арнайы бағыттағы программа
Графикалық редактор
Компьютерлік графиканың тарихы, қолданылу саласы
Компьютерлік графикаға қолданылатын бағдарламалар
Компьютерлік графиканың түрлері: фрактальды, векторлық және растрлық графика
Физикалық және математикалық процестерді Maple 7 жүйесінде модельдеу және оқытудың несиелік жүйесіндегі оқитын студенттерге арналған бағдарлама құру
ИНЖЕНЕРЛІК ЖӘНЕ КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАҒА КІРІСПЕ НЕГІЗГІ АНЫҚТАМАЛАР. AutoCAD ЖҮЙЕСІНЕ КІРІСПЕ
VGA графикасы, үшөлшемді бағдарламау және динамикалық бейнелеу
Дайын сызбаны басып шығару
3D Max бағдарламасының қолдануы