Объектілерді редакциялау үшін, DS MAXтың көптеген әдістері белгілі Төменде біз олардың негізгілерімен танысайық

МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
Екіөлшемді графикадан үшөлшемді графикаға өту 2
Үш өлшемді графиканың қолдану аймақтары: 2
Қиыстырылған бейнелеу: 2
Сахнаның “жандандырылуы’’ қалай өтеді: 3
НЕГІЗГІ БӨЛІМ 3
Алдын-ала дайындық 3
Сахнаның геометриялық моделін құру 3
Қабықшалар және қырлар 4
Габаритті контейнерлер 4
3DS MAX координаталар жүйесі 4
Үшөлшемді объектілер 4
Объектілер туралы түсінік 5
Сплайндар туралы жалпы мағлұматтар 6
Объектілерді редакциялау 7
Объектілерді редакциялау үшін, 3DS MAX-тың көптеген әдістері белгілі. Төменде біз олардың негізгілерімен танысайық: 7
Құрмалас объектілер 7
Объектілердің модификация әдістері 8
Объектілердің трансформациясы 9
Кеңістіктің бұрмалануы 10
3DS MAX жарық қайнарларының типтері 10
ҚОРЫТЫНДЫ 11
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ