Неміс тіліндегі мекенбағытты білдіру тәсілдерін эксперимент жүйесінде қазақ аудиториясында оқыту нәтижесі
ЖОСПАР
Кіріспе 3
І.1 Неміс және қазақ тіліндеріндегі мекен-бағытты білдіретін тәсілдер. 6
І 2 Неміс тіліндегі мекен-бағытты білдіретін предлогтарға жеке-жеке тоқталып көрейік. 14
ІІ 3 Екі тілде бір өлшемді кеңістікті білдіретін сын есімдер. 26
ІІ. 4. Мекен-бағытты мағынадағы предлогтардың көркем әдебиеттегі қолданылуы. 28
ІІ. 5. Қ. Жұбановтың мезгіл-мекен есіміне берген түсінігі. 30
І-ші тарау бойынша қорытынды. 34
ІІ Тарау. Неміс тіліндегі мекен-бағытты білдіру тәсілдерін эксперимент жүйесінде қазақ аудиториясында оқыту нәтижесі. 35
ІІ1. Неміс тіліндегі мекен-бағытты білдіретін предлогтардың қазақ аудиториясында қаншалықты қиындық туғызатынын
эксперимент жүзінде тексеру. 35
ІІ 2. Эксперименттің жүру барысы. 39
ІІ – ші тарау бойынша қорытынды. 41
Қолданылған әдебиеттер
Мезгіл үстеуі мен мекен үстеуінің тіркесі
Неміс тіліндегі мекен - бағыт предлогтарының мағынасы
Когнитивтік лингвистика және әлемнің тілдік бейнесі
Шет тілін оқыту әдісінің жоғарғы оқу орнындағы рөлі мен маңызы
Орыстілді оқушылардың сөйлесу әрекетін дамыта оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
Ағылшын тілінде сұраулы сөйлемдерді оқытудың лингвистикалық негіздері
Қазақ тілді студенттерге ағылшын тілінде сұраулы сөйлемдердің дауыс ырғағын оқыту әдістемесінің үлгісі
ҚАЗАҚ ТІЛІН ДИДАКТИКАЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІ ІРІЛЕНДІРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілінде тіл дамыта оқытудың жалпы даму тарихы
Қазақ тілі біліміндегі мотивация