Әртүрлі нарықтық құрылымдар жағдайындағы фирманың ісәрекеті
ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
І МЕНЕДЖМЕНТ ТЕОРИЯСЫ 3
1.1 Менеджмент фирманың басқару теориясы 3
1.2 Кәсіпкерлікті басқаруды ұйымдастырудың негізгі формалары 5
ІІ МЕНЕДЖМЕНТ ЖӘНЕ ФИРМА 12
2.1 Әртүрлі нарықтық құрылымдар жағдайындағы фирманың іс-әрекеті 12
2.2 Маркетингтегі менеджмент 22
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Маркетингтік байланыс жүйесіндегі жарнаманың рөлі
Менеджмент фирманың басқару теориясы
Менеджмент теориясы. Менеджмент және фирма
Фирма теориясы және оның нарықтық экономикадағы рөлі туралы ақпарат
Фирма теориясы. нарықтық қатынастар жүйесіндегі фирма
Нарық тауарларды сатып алу сатумен байланысты орын алатын экономикалық қатынастар жиынтығы
Фирма теориясы
ЖЕТІЛГЕН ЖӘНЕ ЖЕТІЛМЕГЕН БӘСЕКЕ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ НАРЫҚТЫҚ ҚҰРЫЛЫМДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚЫЗМЕТТЕРІ
Адам ресурстарын басқарудағы шетелдік тәжірибе
Тасымалдау үдерісін қайта құру жағдайындағы тариф құрылымы