Ойындар теориясының есептерiн сызықтық программалау есептерiне ауыстыру
МАЗМҰНЫ
КIРIСПЕ.......…………………………………………………………....3
Негізгі бөлім
1.Ойындар теориясы…………………………………………………..4
2.Ойындарды жеңiлдету. Ойындар теориясының есептерiн шешудiң геомотриялық
әдiсi..................................................…………….....................8
3.Ойындар теориясының есептерiн сызықтық программалау есептерiне ауыстыру ………………………………………………………......................16
Қорытынды ..............................................................................................19
Пайдаланылған әдебиеттер
Ойыншылар саны
Жасанды базис әдісі
Ойын теориясының элементтері
Ойыншылар - дауға қатысушылар
«Транспорттық тапсырма»
Өндірістік және экономикалық процессті модельдеу
Математикалық және сызықтық программалаудың электронды оқулықтарын пайдалану арқылы білім беру деңгейін көтеру
Графтар теориясы
Сызықты және математикалық программалау
Мектепке жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдануға сипаттама