Өнімнің сапасын көтеруде инновация, маркетинг жүйелерін жетілдіру жолдары
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1. НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
1.1. Нарық жағдайында өндірілетін өнім сапасының ұғымы, мағынасы
1.2. Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің сапасын көтерудің маңызы
1.3. Өндірілетін өнім сапасына әсер ететін факторлар, олардың жіктелуі
2. АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨНІМДЕРІН ӨҢДЕУШІ ӨНДІРІСТІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ АХУАЛЫ МЕН САПА КӨРСЕТКІШТЕРІН
ТАЛДАУ
2.1. «Қызыл Жар» өндірістік кооперативінің экономикалық жағдайын талдау
2.2. Кәсіпорында өндірілетін өнімнің сапасын бағалау
2.3. Өндірілген өнімнің бәсекелік көрсеткіштерін талдау
3. ӨНІМНІҢ САПАСЫН КӨТЕРУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
3.1. Өнімнің сапасын көтерудің ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктері
3.2. Өнімнің сапасын көтеруде кәсіпорындардың өзара байланыстарын жетілдіру жолдары
3.3. Өнімнің сапасын көтеруде инновация, маркетинг жүйелерін жетілдіру жолдары
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР
Өнімнің сапасын көтерудің негізгі бағыттары
Нарық жағдайында өнімнің сапасын басқару
Экономикалық қатнастар ортасы экономикалық көрсеткіштері
Өнім сапасы көрсеткіштерінің классификациясы
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі
«Смак» ЖШС кәсіпорнының өнім сапасын басқару тиімділігін бағалау
Нарық жағдайында өнім сапасын басқарудың теориялық негіздері
Қазақстанның халық шаруашылығының ең негізгі маңызды саласы ауыл шаруашылығы болып табылады
Өнім сапасын арттырудың экономикалық тиімділігі
Кәсіпорынның инновациялық қызметі