Қазақстандағы өткізу қызметі және оны жетілдіру жолдары ("Алматы Кілем" ААҚ материалдары негізінде)
ЖОСПАР
Кіріспе 2
І Тауарды сату 3
1.1 Тауарды сатудың маңызы 3
1.2 Өткізу арналары 3
1.3 Көтерме сауда 5
1.4 Бөлшек сауда 6
ІІ Қазақстандағы өткізу қызметі және оны жетілдіру жолдары ("Алматы Кілем" ААҚ материалдары негізінде) 8
2.1 Тауарды өткізу стратегиялары 12
2.2 Өнеркәсіптік сауда персоналы 15
Қорытынды 20
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Маркетингтік қызмет көрсеткіштері
Өндірушілер көтерме саудасы
Маслоу бойынша қажеттілік теориясы
Маркетинг жүйесіндегі тауар ассортименті
Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу
Кәсіпорынның төлемдер сомасы
Кәсіпорынның дағдарысқа қарсы басқаруы
Қазақстан Республикасы жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындары Қауымдастығы
Тоқыма және кілем өнеркәсібі кәсіпорындарының дағдарысқа қарсы басқаруын бағалау
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ АЙМАҚТАРДЫҢ ДАМУЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ПОТЕНЦИАЛЫН БАҒАЛАУ