Кондитерлік өнімдерінің нарықтағы алатын орны мен жалпы жағдайы
Мазмұны
Кіріспе.................................................................................................3-4
1 Маркетингтік зерттеудің мақсаты, міндеті, жалпы түсінігі........5-8
1.1 Маркетингтік зерттеулер процесі және оның кезеңдері........9-10
2 Кондитерлік өнімдерінің нарықтағы алатын орны мен жалпы жағдайы..................................................................................................
2.1 Әлемдік нарықтағы кондитерлік өнім саласы .......................11-12
2.2 Қазақстан нарығындағы кондитерлік өнімге жалпы шолу...13-18
2.3 Қазақстан нарығындағы кондитер өнімдерінің анализі...... 19-20
3 ААҚ «Рахат» кондитер фабрикасы және маркетингтік қызметі.....
3.1 ААҚ «Рахат» фабрикасының кондитер саясаты....................21-28
Қорытынды.........................................................................................29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Қазақстандағы кондитерлік өнімдерінің нарықтық жағдайын маркетингтік зерттеу
Ақтөбе нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын талдау
Өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсеке қәбілеттілігін арттыр
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі мәні
Кәсіпорын өнімінің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық негіздері
Тауар өткізуді жоспарлау
Маркетинг жүйесіндегі фирманың тауарлық саясаты
Кәсіпорындағы маркетинг
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілеттілігіне талдау мен бағалау
Маркетингтік ақпарат жинау