Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары
ЖОСПАРЫ
Кіріспе
І-тарау. Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары.
Маркетингтің мәні мен мағынасы және принциптері.
1.2. Маркетингті зерттеудің мақсаты және әдістері.
1.3. Қазақстанның кәсіпорындарындағы маркетингті пайдалану ерекшеліктері
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Қосымша
Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары
Отандық кәсіпкерлерге маркетинг
Маркетингтің негізгі мақсаттары
Нарықтық экономика жағдайындағы өнім сапасын арттыру және маркетинг
Маркетингпен басқару концепциясы
Маркетингтің мәні мен мағынасы және негізгі концепциялары
Кәсіпорындағы маркетингтің мәні, міндеттері және дамыту жолдары
Концепциялардың алғашқысы - өндірістік концепция
Қазақстан Республикасының экономикасының өсуінің глобалдық мәселелері
Экономикалық өсу: түсінігі, тиімділігі, сапасы