Қазақстандағы «Рахат» акционерлік қоғамының маркетингтік қызметіне талдау
Мазмұны
Кіріспе
I-Тарау. Кәсіпорын басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі.
1.1. Маркетингтiң әлеуметтiк –экономикалық мәнi және мазмұны
1.2. Маркетингтің негізгі көрсеткіші мен принциптері
1.3. Кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін зерттеу
II-Тарау. Қазақстандағы «Рахат» акционерлік қоғамының маркетингтік қызметіне талдау
2.1. «Рахат» акционерлік қоғамына технико-экономикалық талдау
2.2. “Рахат” Акционерлік Қоғамының жұмысын жақсарту жолдары
мен ұсыныстар.
III-Тарау. “Рахат” Акционерлік Қоғамының жұмысын жақсарту жолдары мен ұсыныстар.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Кәсіпорын басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі
Маркетингтік орта жайлы
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі
Тауар ассортиментін маркетингтік зерттеу
Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі
Қазақстан Республикасындағы өнеркәсіптегі маркетингті енгізу тәжірибесі
Маркетинг жүйесіндегі тауар ассортименті
Рахат Акционерлік Қоғамындағы маркетингті пайдалану
Кәсіпорындағы маркетинг
Компанияларда маркетингтік жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау жүйесін ұйымдастыру