Бәсекелестердің бағаларын және олардың тауарларын талдау

Мазмұны



Кіріспе..................................................................................................3
1-бөлім. Бағаның атқаратын қызметтері....................................................4
2-бөлім. Бағаға әсер ететін факторлар.........................................................5
3-бөлім. Бағаны белгілеу үрдісі......................................................................6
Бағаны жасау мақсатын анықтау......................................................7
Сұранысты анықтау...........................................................................8
Шығындарды бағалау........................................................10
Бәсекелестердің бағаларын және олардың тауарларын талдау...10
Баға белгілеу, таңдау.......................................................................11
Түпкі бағаны белгілеу.....................................................................12
4-бөлім. Баға белгілеу тәсілдері...................................................................12
Жаңа тауарға баға белгілеу............................................................12
Тауар номенклатурасы шеңберінде бағаны белгілеу..................13
Географиялық принцип бойынша баға белгілеу..........................14
Баға арқылы жеңілдіктер жасау.....................................................15
Тауардың өтімін ынталандыру үшін баға белгілеу......................15
Баға арқылы кемсітушілік...............................................................16
5-бөлім. Бағалық саясат................................................................................17
6-бөлім. Бағаға негізделмеген немесе сапалық бәсеке............................21
7-бөлім. Нарық жағдайында баға тағайынадау.......................................25
Бағаның өзгеру себептері................................................................25
Баға және сұраныс пен ұсыныстың заңдары.................................26
Фирманың бағалық саясаты............................................................27
Баға түрлері.......................................................................................29
Бағаларды тағайындау.....................................................................31
Сұраныс факторлары........................................................................32
Өндірістік және маркетингтік шығындардың ықпалы.................33
Бәсеке факторлары...........................................................................35
Баға тағайындаудың негізгі тәсілдері.............................................36
Сұраныс факторларына бағытталу әдісі ........................................36
Нарыққа бағытталу әдісі..................................................................37
Шығындарға бағытталған әдіс........................................................37
Бәсекеге бағытталған әдіс...............................................................38
Қорытынды…....................................................................................39
Пайдаланған әдебиет тізімі


Ұқсас жұмыстар

Баға
Маркетинг жүйесіндегі баға, оның атқаратын қызметі. Бағаға әсер ететін факторлар
Маркетинг жүйесіндегі баға
Экспортық баға саясаты
Шығындар плюс стратегиясы
Баға саясаты туралы
Маркетингті жақсарту және нарықты зерттеу
Қазақстандағы баға саясаты
Бағалық саясат жайлы
Бағаны орташа шығын плюс табыс әдісімен есептеу