« Қазақстан Халық Банкі» АҚ дағы корпоративті клиенттерге қызмет көрсететін нарықты талдау
Жоспар:
Кіріспе бөлім................................................................................................3-4
Маркетингтің банк сферасындағы орны
Банктер және оның клиенттерге көрсететін қызметтері........5-7
Жаңа ғасырдағы электрондық маркетингке бейімделу.............8
Маркетинг саласында көрсетілетін кәсіпқойлық қызметтер...8
Банктік қызметтердің мінездемесіне қарай сегменттеу.........9-10
Несие қызметтері.
Несиенің түрлері және оның мәні.
Несие қызметтері және оның экономикадағы рөлі
III. « Қазақстан Халық Банкі» АҚ- дағы корпоративті клиенттерге қызмет көрсететін нарықты талдау.
3.1 Корпоративті клиенттердің несиелеу нарығын талдау
3.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Банкттердің инновациялық маркетингтің қызметі
Банктік қызметтің классификациясы
Банктік маркетинг
Қазақстандық банктердің маркетингтік стратегияларының бәсекелестігі
Банк жүйесіндегі маркетингтік басқарудың теориялық негіздері
Банктер нарықтық қатынастар жағдайындағы өзіндік ерекшелігі бар кәсіпкерліктің дербес түрі
Банк қызметінің жобалауын басқару
Алматы қаласындағы "Алтын Кредит Банк" АҚ
«Нұрбанк» АҚ-ның қаржылық қызметін талдау
Коммерциялық банктердің инвестициялык қызметі