Қазақстан темекі өнімдер нарығында жүргізілген маркетингтік зерттеу арқылы алынған ақпарат бойынша тәжіребелік
Жоспар
Кіріспе
I.Маркетингтік ақпарат жүйесі
1.1. Маркетингтік ақпарат жүйесінің тұжырымдамасы
1.2. Маркетингтік ақпарат жүйесін құрудың қажеттілігі және Қазақстандағы мәселелері
II.Маркетингтік ақпарат жүйесінің құрамдастары
2.1. Кәсіпорындарда маркетингтік ақпарат жүйесін талдау
2.1.1. Ішкі есеп беру жүйесі
2.1.2.Сыртқы күнделікті маркетингтік ақпараттарды жинау жүйесі
2.1.3.Маркетингтік зерттеу жүйесі
2.1.4.Маркетингтік ақпаратты талдау жүйесі
2.2.Қазақстан темекі өнімдер нарығында жүргізілген маркетингтік зерттеу арқылы алынған ақпарат бойынша тәжіребелік
ұсыныстар
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиет
Маркетингтік ақпарат жүйесі туралы
Маркетингтік ақпарат жүйесі
ЖАРНАМА НАРЫҒЫ ӨНЕРКӘСІБІ
Бесінші жолы, отандық фармацевтикалық заттардың өзіндік құнын төмендету арқылы оның нарықтағы өнімділігін арттыру
Отандық фармацевтік салалардың бәсекеге қабілеттілігі
Кеден органдары анықтау органдары ретінде
Шитті мақта мен мақта-талшығын өңдеумен айналысатын өңдеуші кәсіпорындардың маркетингтік басқару
Нарықты сегменттеудің ұғымы, критерийлері мен белгілері
Нарықты сегменттеу
Маркетинг- өнімнің бәсеке қабілеттігіне жетудің кешенді жүйесі