ААҚ «№ Сыра зауытыНЫҢ » маркетингтік зерттеулерІ мен оның тиімділігін арттыру

Тақырып: Маркетингтік зерттеулер мәні


ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ:

Кіріспе……………………………………………………………………..…….3


І. Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері

1.1 Маркетингтік зерттеулердің мәні мен тәжірибесі………………..5

1.2 Маркетингтік зерттеулер процесі, ролі және оның кезеңдері…...8

1.3 Маркетингтік зерттеулердің қазіргі әдістері………………….....13


ІІ. КӘсіпорында маркетингтік зерттеуді Әдістемелі қамтамасыз ету

2.1 Іріктеменің типтері және процедурасы……………………….….18

2.2 Сауалнама құрастыру және пікір сұрақ жүргізу әдістемесі…………………………………………………………….....23

2.3 Ақпаратты өлшеу сенімділігі және қателерді талдау…………...25


ІІІ. ААҚ «№ 1 Сыра зауытыНЫҢ » маркетингтік зерттеулерІ мен оның тиімділігін арттыру……......……………………............28


Қорытынды……………………………………………………………………35

Пайдаланылған әдебиеттер…...……………………………………………


Ұқсас жұмыстар

Маркетингтік зерттеулер туралы мәлімет
Пассивті стратегиялар стратегиялары
Бағалық стратегиялар маркетингтік
Ақпарат жинау
Алматы қаласындағы 1 Сыра зауытының тауар саясаты
Алматы қаласындағы 1 Сыра зауытының тауар саясатын жетілдіру
Тауарды өткізудің құлдырау кезеңі
Сыра зауытының тауар ассортименті
Ішкі нарықтағы тауар мен қызметтің бәсекелікке қабілеті
Инвестицияның мәні мен қызметі