Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында)
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1. Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері 5
1.1 Маркетингтік зерттеулердің мәні 5
1.2 Маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен классификациясы 6
2. Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарықтың жағдайын талдау және бағалау 9
2.1 Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы 9
2.2 Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында) 11
2.3 Дәрілік препараттарды сатып алушылардың тұтынушылық таңдауларын зерттеу 20
3. Фармацевтикалық нарықты жетілдірудің негізгі бағыттары 28
3.1 Дәрілік препараттар нарығын дамытудың бағыттары бойынша ұсыныстар 28
Қорытынды 31
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Фармацевтикалық нарық
Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарық
Денсаулық сақтау (фармация) мекемелерінде маркетинг қызметінің тиімділігін көтеру
Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау
ҚР-дағы денсаулық сақтау сферасында маркетингтің дамуы
Отандық фармацевтік салалардың бәсекеге қабілеттілігі
Тұтынушылардан пікір сұрау жүргізу әдісі
Қазақстаннның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы
Бесінші жолы, отандық фармацевтикалық заттардың өзіндік құнын төмендету арқылы оның нарықтағы өнімділігін арттыру
Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы