Сату көлемін ұлғайту және пайда табу үшін сапалы тауарлар мен кызметтерді иелену жеткіліксіз, ол үшін тұтынушылардың осы

1.1. Маркетингтік коммуникация түсінігі мен түрлері

Сату көлемін ұлғайту және пайда табу үшін сапалы тауарлар мен кызметтерді иелену жеткіліксіз, ол үшін тұтынушылардың осы
тауарлардан алатын пайдасын олардың санасына жеткізе білу керек. Бәсекенің күшеюі мен нарықтың тауарлармен толығуына
байланысты қазіргі кезде маркетингтік коммуникацияның (МК) рөлі мен маңыздылығы өсуде


Ұқсас жұмыстар

Маркетингтік коммуникация түрлері
Тауарды өткізу арналарының мәні және қызметі
Маркетингтегі коммуникация
Маркетингтік коммуникация құралдары
Маркетингтік коммуникациялар туралы
СЫРТҚЫ ЖАРНАМА ЕСЕБІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Маркетингтегі сатуды ынталандырудың рөлі
Нарық құрылымы және инфрақұрылымы
Кәсіпорынның бәсекелік стратегиялары
Банктік маркетинг коммуникациясындағы жарнаманың функциясы