ААҚ № Сыра зауытының қызметіндегі маркетингтік стратегияны жасау және жүзеге асыру жағдайы және оны жетілдіру
ЖОСПАР
Кіріспе 3
1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегиясын қалыптастырудың теоретикалық негіздері. 4
1.1. Фирма қызметіндегі маркетинг стратегияларының мақсаттары, міндеттері мен мәні. 4
1.2. Маркетинг стратегияларын қалыптастыру үдерісінің әдістемелік негіздері 14
2.ААҚ №1 Сыра зауытының қызметіндегі маркетингтік стратегияны жасау және жүзеге асыру жағдайы және оны жетілдіру
жолдары 19
2.1. ААҚ “№1 сыра зауытының” қазіргі кездегі жағдайы 19
2.2 Маркетингтік қызметтегі стратегияны мақсатты ұйымдастыру 23
Қорытынды 31
Әдебиеттер тізімі
Пассивті стратегиялар стратегиялары
Бағалық стратегиялар маркетингтік
Маркетингтік зерттеулер туралы мәлімет
Ақпарат жинау
Тауарды өткізудің құлдырау кезеңі
Сыра зауытының тауар ассортименті
Ішкі нарықтағы тауар мен қызметтің бәсекелікке қабілеті
БК Беккер және К ЖШС компаниясының тауар саясатын талдау
Алматы қаласындағы 1 Сыра зауытының тауар саясатын жетілдіру
Өнеркәсіптік маркетингтің мәні