Қазақстандағы маркетингтің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері
МАЗМҰНЫ:
Кіріспе 3
1.1. Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы 4
1.2. Маркетинг тұжырымдамалары 13
1.3. Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары 18
1.4. Маркетингтің қағидалары және қызметтері 26
1.5. Маркетингтің негізгі мақсаттары 28
1.6. Қазақстандағы маркетингтің қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері 32
Қорытынды 42
Қолданған әдебиеттер
Маркетинг бөлімдері жоқ компаниялар
Фирманың басқару жүйесіндегі маркетинг
Маркетингтің теориясы және тұжырымдамалары
Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы туралы
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы
Маркетинг теориясы
Маркетингтің мәні
Маркетинг
Маркетингтің ресейлік моделінің қазақстандық модельден айырмашылығы