Рахат АҚ техникалыкэкономикалық көрсеткіштерін талдау
Жоспар
Кіріспе..................................................................................................................3
1.Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және рөлі.
1.1.Маркетингтің мәні,мағынасы принциптері.................................................6
1.2.Маркетингті зерттеудің мақсаты әдістері..................................................15
2.Рахат АҚ маркетингі пайдалану және дамыту жолдары.
2.1 Рахат АҚ техникалык-экономикалық көрсеткіштерін талдау............32
2.2 Рахат АҚ өндірістік-маркетингтік іс-әрекеттерін дамыту
жөніндегі ұсыныстар мен нұсқалар.................................................................35
3.Кәсіпорынның маркетингтік қызметін жетілдіру.
3.1 Қазақстан кәсіпорынындағы маркетингті пайдалану
ерекшеліктері......................................................................................................41
Қорытынды.......................................................................................................43
Пайдаланылған әдебиеттер көздері.............................................................45
46 46 46 PA45 GE
Ақбақай алтын кенорнын жерасты игеру жобасын жасау
Қазақстан Республикасында стандарттаудың мемлекеттік жүйесі
СЫРТҚЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕР ЕСЕБІ
Табыстылықтың салыстырмалы көрсеткіштерін талдау тəртібі
ҚР стандарттау мен сертификаттау саласындағы саясаты туралы
Нормативтік құжаттарды қолдану
Жаңа өндіріс түрін жоспарлау
Стандарттау және метрология,экология, сапа, денсаулықты қорғау, еңбек қаупсіздігі
Рахат фабрикасының өндіріс саласындағы жоспарлау көрсеткіштері
Борышқор кәсіпорынның қаржылық жағдайы