Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар дәрменсіздігіне және мiнезқұлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде
ЖОСПАР
КIРIСПЕ 2
I-бөлім. ТҰТЫНУШЫЛАР ТАЛҒАМЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАЗМҰНЫ 4
1.1 Тұтынушылар рыноктағы сұранысты қалыптастырушы және олардың қалауы 4
1.2 Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар дәрменсіздігіне және мiнез-құлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде 8
II-бөлім. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТҰТЫНУ РЫНОГЫ ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРI 17
2.1 Тұтынушы талғамына әсер ететiн “табыс және баға тұтыну” қисықтары 17
2.2 Қазақстандағы тұтыну нарығы мен тұтынушылар талғамының жағдайы 21
ҚОРЫТЫНДЫ 24
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Қазақстан Республикасындағы тұтыну рыногы және оны дамыту мәселелерI
Тұтыну нарығы және экономикалық мазмұны
Қазақстандағы тұтыну рыногы және оны дамыту мәселелері
ТҰТЫНУШЫЛАР ТАЛҒАМЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МАЗМҰНЫ
Сұраныс көлемінің өзгеруі
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама
Өндірістік кәсіпорындар ресурстарының қалыптасуын анықтау және оларды тиімді пайдалану жолдарын қарастыру
Бизнес - жоспар және оның маркетинг бағдарламасымен байланысы
МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУДІҢ ҮЛГІЛЕРІ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖҮЙЕДЕГІ ЖЫЛЖЫМАЙТЫН МҮЛІК НАРЫҒЫ