Қазақстан Республикасында тұтынушы мінезқұлқын оқуды әдістемелік қамтамасыз ету

ЖОСПАР

Кіріспе 3
1 Тұтынушының мінез-құлқының теориялық ерекшеліктері 5
1.1 Тұтынушы тұлғасы және оның қажеттіліктері 5
1.2 Сатып алушы сипаттамасы 7
1.3 Сатып алу туралы шешім қабылдау үдерісі 13
2. Қазақстан Республикасында тұтынушы мінез-құлқын оқуды әдістемелік қамтамасыз ету 16
2.1Қазақстан Республикасында тұтынушы мінез-құлқының қалыптасуы 16
2.2 Иіс суына тұтынушылардың талғамын анықтаудағы маркетингтік зерттеу 19
Қорытынды 25
Қолданылған әдебиеттер тізімі


Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ САТЫСЫНДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІКТІЛІКТІ ЖЕТІЛДІРУДЕГІ НЕГІЗГІ ФАКТОРЫ - ОҚУЛЫҚ
Тұтынушының болу факторлары
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеу
Балалардың назар аудару ерекшеліктері
Бастауыш сынып математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Қылмыстық құқықтағы жазаның түрлері мен мақсаты
Тұтыныс нарықтары және тұтынушылардың сатып алу мінез- құлқы
Экономикалық факторлар және мемлекеттің төлем балансы
Әлеуметтанулық зертеудің бағдарламасын құру